/spanien/barcelona/forum/15227.aspx/spanien/barcelona/forum/15227.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid MADRID-GUTIII-14
2010-04-30 16:58
Ett frågetecken räcker. Tillbaka till skolan och lär dig skriva. Lugna ner dig lite under tiden också. Kontakta sedan en /Mod och du kanske får din spärr upplåst. Spärrad. /Mod
Real Madrid Shac81
2010-04-30 16:55
Rivaldo_gudarnas gud

Real har vart i kvareten säsongen 03/04 senast, och det fanns färg tv. jag förstår vad du menar med ditt inlägg. Ingen förnekar ju att Real har svårt ute i europa de senaste 6 säsongerna.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2010-04-30 16:51
Givn//

Haha om du vill kalla Arsenal ett topplag nu eller på den tiden så varsegod. Inte heller milan eller Barca va några höjdare då. Men du är la helgarderad. Hålla på världens framgångsrikaste lag genom tiderna måste ju va svårt. Kommer ni 2a köper ni ju spelare för 3 millar era desperata j**Lar. När har du fått upleva riktig motgång din clown?
2010-04-30 16:47
Madrid gutii//

Ronaldo undantaget så är Zlatan en sjumila bättre fotbollspelare en någon i ert lag. Higuain som inte kan göra mål såvida motståndet inte heter almeria eller getafe är inräknad. Zlatan avgjorde mot er och stänkte in två baljor borta mot Arsenal. Han har vart långt ifrån en flopp. Bara för vi åkte ut mot Inter i en cl semi där Zlatan precis kommit tbx från en skada. När fan va real ens i kvart i cl senast? Fans färgtv då?
Barcelona LEO KUUNG
2010-04-30 16:46
Kun Aguero enligt mig skulle vara den perfekta värvningen denna säsong, men jag tror aldrig Atletico släpper han.
Real Madrid Shac81
2010-04-30 16:45
Zlatan Ibrahimovic har tur att han spelar för Barcelona. Hans medspelare döljer vilken flopp han egentligen är i Barca. Jag håller med att Kaka och Benzeema floppade i år i Real, men Zlatan är oxå en flopp i Barca tyvärr. Kolla på hur många matcher killen har spelat. Ok han har gjort många mål, en del viktiga oxå, han avgjorde ju första el-classicon och gjort 2 mål mot Arsenal. Men i ärlighetens namn är Zlatan ingen spelare för Barca. David Villa, Etoo, Aguero, Torres där har ni spelare som passar bättre i Barca spelsystem. jag förstår er Cule som skyddar ibra nu, för hela världens medier sågar honom just nu. Zlatan, kaka och Benzeema är årets flopp i Spanien. men vem vet kanske de blir grymma nästa säsong. den som lever bör se.
Barcelonistas
2010-04-30 16:45
MADRID-GUTIII-14

din clown zlatan har inte skrivit på för ett år utan 5 år. Och på sitt första år i barca når han en semifinal i cl! Målen har han gjort 2 mot arsenal borta 1 mot stuttgart borta..
Real Madrid Givn
2010-04-30 16:43
Ämne: Givn//

Verkar me....
Jag skulle kunna göra som dig och heja på tre
topplag. Då skulle jag aldrig bli "knäckt".
Barcelona Barca4eva
2010-04-30 16:42
MADRID-GUTIII-14

Hur kan han vara en flopp? Visst han nådde inte upp till förväntningarna, men för sin första säsong och småskador här o där, har han varit bra.

Elr säger du så bara för han gjorde mål mot er?
Hmm?
2010-04-30 16:41
Madrid gutiii//

man kan ju undra vrf ni har honom på bänken då om han är så mycket bättre än busquets. För busi har vart från start för oss som har 4 raka segrar mot er. Vrf kasta ni inte in "gigante n" gago i dom
matcherna då? Eller à han va ju med senast. Osynlig å överspelad som
vanligt;).
Barcelona Abbe.
2010-04-30 16:40
Ämne: Rivaldo_gudarnas gud....
Haha, jag skrattar åt dina inlägg. Men nu kom jag på att jag egentligen borde gråta. Hur har du hittat hit? Med din intelligensnivå borde man ju inte ens kunna använda en dator.

Zlatan har kontrakt över 5 år. Han har stått för många mål, han kan fortfarande vinna den där jävla Champions.
2010-04-30 16:38
Rivaldo_gudarnas gud

Jag sa aldrig att Kaka och Benzema har spelat super bra men Zlatan där i mot har inte vart bra, var det inte han som skulle göra målen, vad det inte han som skulle bli bäst i världen, vad det inte han som skulle vinna den där jävla champions.

OCH jämför han inte med madrid spelare......
2010-04-30 16:37
Givn//

Verkar mer synd om
dig som ist för att ha något vettigt å säga hoppar på min
person. förmodligen e du bara knäckt i dessa underlägsna
tider så skall låta din komentar gå mig förbi;).
Barcelonistas
2010-04-30 16:34
MADRID-GUTIII-14

Ja han är ju ordinarie i världens bästa lag, medans gago inte ens kan ta en ordinarie plats i ett lag som floppar år in år ut i cl. o säg mig när var det senast gago gjorde en bra match?

Kaka, Benzema, där har du spelare som floppat!
2010-04-30 16:33
Madrid guti//

Om han är flopp va ska man då kalla kaka å benzema?
Zlatan har vart ok. Med tanke på skadeproblemen och att det är hans första säsong i la liga. Kaka å benzema därimot. Haha under al kritik!
2010-04-30 16:31
HAHA nu är det komedi på hög nivå att folk ska jämföra medelmåttiga Busquet med Gago.
2010-04-30 16:30
Zlatan kommer inte stanna kvar i Barcelona om Villa kommer det lovar jag.

ZLATAN = FLOPP

VEM SKA SÄGA IMOT?????

Barcelonistas
2010-04-30 16:28
Gonzalo IL Pipita | "Hombre"

busquets har tagit en ordinarie plats i Barcelona/Spanska landslaget. hur är han överskattad?

gago får ju knappt nån speltid i real. och lass är dom små matchernas man..
Real Madrid Givn
2010-04-30 16:28
"Har varit Arsenal Barca och Milan fan sedan jag var8 år"

Haha, du kan inte mena allvar? Och om du nu är verkligen 33 år är det bara synd om dig.
Barcelona Barcanist
2010-04-30 16:20

Jag menade "nya Eto'o" på det sättet att han spelat i både Real Madrid och Mallorca (även om det bara var på lån) och har nummer 9 på ryggen. Dessutom fick han, likt Eto'o, endast spela ett fåtal matcher i Real Madrids A-lag. Ja, han och Eto'o har många likheter.
2010-04-30 16:19
Gonzalo il pipito//

Busquets är ordinarie hos oss och utagen till. Landslaget av en anledning. Xabi är inte den ultimata defensiva mfen. Det va därför Liverpool ranka mascherano högre. Otroligt bra
spelsinne har han dock. Busquets Är bättre på allt som har med spel med boll att göra. Ni madridistas må ha svårt att se detta men del bosque och pep har set inte. Han är inte långt från yaya i kvalité vilket har gjort att pep kunnat välja den hemskolade sonen före monstret yaya utan allt för mycket kritik. Om mamadou är så bra vart har han vart denna säsongen? Å lass. Kommer han ens med till vm? Vieira å toulalan går nog före skall du se;).
Barcelona tarrak
2010-04-30 16:18
Gonzalo

Barca Atlètic spelar inte alls i fjärdedivisionen, utan i Segunda B och ligger, till skillnad från Castilla, på en kvalplats för att ta sig till Segunda.
2010-04-30 16:12
Barcanist//

Jurado är offensiv mittfältare/ytter!

Gissa hans fosterklubb?
2010-04-30 16:11
L.à.m nr 10//

En ytter hade knappast stått i vägen för pedros utveckling. Men tycker som dig. Det räcker med Fabregas. För iniesta kan ju spela ytter vid behov.

Tror dock att både Fabregas och villa kommer in i sommar. Henry lämnar å Bojan blir nog utlånad.även
en backup på högerbacksplatsen behövs och snart måste väll en seriös ersättare till puyol in i laget? Henrique? Caceres? Eller någon ny. Chyg lär aldrig hålla. För långsam för ett lag där backarnas största uppgift är att stoppa snabba kontringar från motspelare.
2010-04-30 16:10
Hetfield

Guardiola var väl på väg ner antar jag? Det var väl den tiden barca kom på 14 plats eller nåt.

Rivaldo_gudarnas gud//

Haha skojar du med mig? Dagens garv!

Sett till kvalite så är han inte i närheten av dem, dem är bättre precis på allt.
Att du sen kallar Xabi för en drulle, det bevisar bara att jag har svårt att ta dig på allvar.

Kom igen ska du diskutera så får du motivera dina påstående och vara rakryggad med dina inlägg.
Barcelona Barcanist
2010-04-30 16:06
Kan Jurado vara den nye Eto'o må tro? Han gjorde ett riktigt, riktigt bra inhopp igår mot Liverpool i Atl. Madrid tröjan, blev faktiskt imponerad av honom. Snabb är han, har bra skott och... är spanjor! Hade man tecknat ett avtal med Atl. Madrid om att han kommer till Barcelona efter nästa säsong så hade nog ingen gråtit. Grym är han!

Edit: Han är endast 23 år gammal också, född -86!
Barcelona Hetfield
2010-04-30 16:05
Titta på Barcelona 2003/2004, vi hade spelare som Cocu och Luis Enrique kvar.
Titta från 1:10, vilken j*vla fart Ronaldinho hade vid den tiden

Konstigt att se Camp Nou med så få besökare vid den tiden, nu går det knappt att hitta biljetter till heta matcher
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-04-30 16:02
Det enda som vi behöver köpa är en mittfältare som breddar truppen. Henry kommer nog helt säkert lämna och då finns det två alternativ:

1. Vi fortsätter satsa på Pedro som har varit grym denna säsong.

2. Vi köper in en ny ytter. Förslag på det skulle kunna vara Silva, Villa eller Torres. Det dåliga med det är att Pedro skulle få betydligt mindre speltid. För att inte tala om Bojan eller Jeffren.

Jag hoppas vi forsätter med Pedro. Den killen kan bli riktigt bra.
2010-04-30 16:02
Gonzalo pipita//

busquets rankas nog högre en både lass och mamadou i dagsläget. Annars hade han inte vart från start här samtidigt som era två är bänkade till förmån för en drulle som xabi alonso.
Barcelona Hetfield
2010-04-30 16:01
Rivaldo

Jag tycker som du att vi överskattar JDS och Thiago, det är nästan som att alla tror att de kommer att bli nästa "Xavi", det finns ingenting garanti för det

Gonzalo

Xavi petade världens bästa pivote (Guardiola) som en yngling, vad gör Gago förutom att bli bortdribblad och sparka ner spelare?
Annons: