/spanien/barcelona/forum/15213.aspx/spanien/barcelona/forum/15213.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messidinho_10
2010-05-04 01:00
Delarocha

Först och främst Barca har alltid köpt spelare då menar jag ALLTID! Och sen vet jag att dem också satsar på sina unga om dem är tillräckligt bra, vilket inte händer ofta.

Sen vad vi ska göra med Pedro, Bojan, Jeffren, Thiago. Så säger jag så här Bojan och Thiago ska stanna, dem andra får lämna.

Sen sista frågan ja du tänk efter själv, Henry säljs, Zlatan håller inte, Pedro vet man inte hur mycket han har att ge och Bojan behöver mer tid.

Vad har vi för alternativ till dem positionerna? Säg någon som håller??
Barcelona Oha789
2010-05-04 00:44
Rambla

Okey. kanske den va dålig. Men tack för att du ändå läste och tog tid att svara.
Barcelona Rambla~
2010-05-04 00:43
Ämne: Rambla

Är du iron....
Nej jag bara undrade med tanke på dina lysande matassociationer. De var ju allt annat än dåliga.
Delarocha
2010-05-04 00:42
Messidinho_10

Tja, Barcelona specifikt bryr sig rätt mycket om sina unga talanger, med andra ord brukar vi INTE köpa in 4-6 stora namn under en silly season. Köper vi in Villa, Silva, Fabregas, Arshavin + ny vänsterback antar jag att vi slänger bort Pedro och Bojan, Thiago och Jeffren etc? Elelr hur har du tänkt dig?

Sen fungerar det inte riktigt så att man kan köpa för två miljarder varje år och få det att funka. Real har fortfarande otroligt stora problem att få laget att fungera trots galna summor spenderade.
Slutligen, varför i helvete ska vi värva in en halv ny startelva? Är det särskilt realitiskt eller troligt? Tänk efter lite innan du skriver något i fortsättningen.

Oha789

Nyanserat inlägg.
Barcelona Oha789
2010-05-04 00:39
Rambla

Är du ironisk så är du dålig.
Barcelona Rambla~
2010-05-04 00:38
Oha789

Du har inte funderat på att bli matrecensent?
Barcelona Messidinho_10
2010-05-04 00:38
Öhhh vad handlar fotboll och Barcelona generellt om snälla berätta det för mig och Rosell är du snäll?
Delarocha
2010-05-04 00:32
Messinho_10

Tror inte du har speciellt mycket att göra på dessa forum. Gå och spela Fm och kom tillbaka när du har insett vad Barcelona och vad fotbollen generellt handlar om. vet inte om jag ska skratta elelr gråta åt ditt inlägg.'

Uppenbarligen en person som mest bryr sig om stora värvningar och stora miljonbelopp.

Har du någon aning alls hur ett lag bör vara uppbyggt? SKa vi spela med 8 offensiva mittfältare/anfallare?
Barcelona Barca4eva
2010-05-04 00:31
Messidinho_10

Du passar mer i Puertan :D
Barcelona Messidinho_10
2010-05-04 00:27
haeger

Världens bästa lag ju vem hade stoppat oss med den elvan.

Criff

Japp jag är seriös ;)

Hur är din önskelista då?
Barcelona Oha789
2010-05-04 00:26
Criff

Jag älskar Barcelona av hela mitt hjärta.. jag mår skitt när Barcelona inte går bra eller nåt.

Men när zlatan missar fri lägen då menar jag FRIIIIIIIIII.. då kan jag nästan sudda han som fotbollspelare för Barcelona.

när Messi och hela laget skämpade och skämpade för att få igång Zlatans självförtroende efter inga på som Anfallare på ungefär 10 matcher eller mer. Men ändå inte kunde fixa det.

Han fick dröm lägen som Messi bara serverat till han.

Messi satt på spisen och la stekpannan på den. Sedan öppnade kylskåpet och tog fram två ägg och dela dom i två och stekte egget. Tog fram en fin talldrick och la ägget stekt och färdigt på bordet. framför en sittande Zlatan som inte hadde nån bröd för att sätta ditt nått mellan ägget och bryta den.

Jag skratta och skratta när Messi till slut behandlade Zlatan som handikap som inte kunde röra sig.

Messi tog fram bröd och doppa den i ägg gulan och allt Zlatan behövde göra var att öppna munnen och bli matad.

Messi hadde dribblat från nästan halva plan utan att nån kunde stoppa utan att gå emot reglerna.
Han fick straff och gav den till Zlatan.. En handikapp Zlatan.

Kasta den spelaren.. Om Zlatan gör 8or runt dig då gör jag 18 runt dig.
Lukas.RP
2010-05-04 00:21
Kika in på bloggen om ni har lust! Länk.
Länktips: barcabloggen.se/
Barcelona Criff
2010-05-04 00:19
Messidinho_10, Haha får hoppas du skojar!?
Zero Pulse
2010-05-04 00:19
"Om Zlatan tar plats i Barcelona tar jag också plats."

- Jösses Amalia! Ännu ett prakt exempel på att den siste idioten är inte född än.
Barcelona haeger
2010-05-04 00:17
Messidinho_10

Och så ska vi ställa up så här också eller hur?

Alves - Pique - Vback
Fabregas
Xavi Iniesta
Messi
Arshavin Villa Torres

Det kommer bli perfekt. Sälja Zlatan efter en säsong och låta Bojan och Pedro ruttna på bänken.

Spendera 2miljarder eftersom våran startelva är så världelös.

Jag tänker precis som dig!!!
Barcelona Criff
2010-05-04 00:16
Oha789, Att Zlatan besitter kvalite kan du ju inte neka. Han har presteratoch gjort det riktigt bra. Han har en bra statistik i runt om Europa annars hade han aldrig hamnat där han är.

Men jag tycker likt Berbatov, att Zlatan är inte riktigt en lagspelare. Han verkar ha väldigt dålig mentalitet och med det följer allt annat som stillastående, gnällande och allmänt ointresse.

Jag tror jag hade gjort den biten bättre än både Berbatov o Zlatan :P Däremot hade dem gjort 8or runt mig på en fotbollsplan.
Barcelona Messidinho_10
2010-05-04 00:11
Fyfan vad jag längtar tills den nya presidenten tillträder och köper en massa jävla spelare för det kommer han att göra direkt.

Här kommer min önskelista till Rosell

1 Fabregas
2 Villa
3 Torres/Silva
4 Arshavin
5 En bra vback
Barcelona Oha789
2010-05-04 00:05
Det känns verkligen som att vilken spelare än vi köper skulle göra Barcelona gott.. då menare jag som anfallare.

Zlatan har jag aldrig gillat då han tycker jag är en dåligt spelare det har jag aldrig ändrat på.

Till och med när han köptes till Barcelona så sa jag till alla mina vänner att denna värvning kommer bli en av dom sämsta köpet på länge.

Det blev som jag sa. Sett till iår. Man vet aldrig vad som händer nästa år. Han kanske blir bra men tror aldrig det..

För mig är Berbatov och Zlatan så dåliga att jag skulle kunna göra bättre jobb än dom på planen..

Om Arshavin eller Ribery eller Navas skulle komma skulle jag tacka ja till vilket pris som hälst.

Vi har ju hur som helst gett bort 600 miljner pluss världens bästa anfallare på köpet och fått en ÅSNA till oss.

Jag tackar ja till vem som hälst.. Om Zlatan tar plats i Barcelona tar jag också plats.
Barcelona NoGo™
2010-05-04 00:02
Gud är störst! - Pep el rei!

Okej såpass alltså haha, ja då kan vi skippa Arshavin snacket alltså men skulle inte ha någon emot om han kom till Barça.

Jag saknar Andrèsito och Barça gör det, alla gör det :)Hoppas nu att han hinner komma i bra form till VM och att han får vara skadefria nu.

Bona nit
Barcelona Criff
2010-05-04 00:01
Också rätt skönt att se att Johan Cruyff inte gillar typer som Mourinho.

"Det gör mig glad att en typ som Mourinho inte tränar Barcelona".

Förövrigt ser Cruyff helt galen ut på bilden :P Dem kanske fotade honom i samma ögonblick som Mourinho petade Pep i nacken :P
Barcelona el Flaco - Dead in the middle of Little Italy
2010-05-04 00:00
Ämne: Haha ni måste se det....
Lol, Don Andrés got jokes. Vem hade trott det. :P
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-05-03 23:56
Arshavin ryktet har Arshavin själv dementerat på Arsenals officiella hemsida. Han säger att det uttalandet är helt felaktigt mot det han sa och att media alltid feltolkar honom när han gör intervjuer på ryska.
Barcelona Criff
2010-05-03 23:54
Haha ni måste se detta klippet grabbar/flickor.

Iniesta var på intervju, och fick frågan om han såg Real Madrid matchen mot Osasuna.
Iniesta svarar att han inte såg matchen utan tittade på en film, som också var dålig :P
Syftade på Reals spel antagligen haha. Eller resultatet. Kul var det iaf att se vår Vampyr vara lite skämtsam :P
Barcelona NoGo™
2010-05-03 23:44
Oha789

Ja man kanske föredrar en lite yngre spelare som Navas eller Silva för framtiden men samtidigt så tror jag att spelare som Navas och Ribery kan bli lite för dyra.

Arshavin gick till Arsenal för ca 15 milj Euro och tror att Barça skulle kunna få han för typ någon liknande summa. Vet inte hur många år han har kvar på kontraktet och det spelar in också såklart men som sagt skulle inte tacka nej till Arshavin.
Delarocha
2010-05-03 23:39
s.eto

Ganska säker på att Iniesta är borta resterande del av säsongen dessvärre.
s.eto
2010-05-03 23:35
Nån som vet om Abidal kommer ingå i truppen mot Tenerife ? Och kommer Iniesta kunna spela någon match denna säsong eller blir det inget mer för hans del?
Barcelona Oha789
2010-05-03 23:34
NoGo

jag menar inte att det är fel.. tycker däremot han vorre grymt bra.. men jag föredrar äldre Jesus Navas eller andra spelare före.. tycker man ska testa andra spelare först och se om dom funkar.. om det inte går att få spelare som Navas, Ribery och Silva då tycker jag man ska sikta in sig på Arshavin som ska vara ganska bilig för Barcelona. runt 200 milj
Barcelona NoGo™
2010-05-03 23:32
Arshavin till Barça? Ja varför inte, han verkar ju vilja till klubben till varje pris och var ju pågång redan efter EM 08 då han i princip bad om att få komma. Sen så tror jag inte skulle bli så dyr heller, vem vet Wenger vill kanske skänka bort han nu med tanke på alla hans uttalanden de senaste tiden hehe.

Han skulle ju passa perfekt ute på vänster kanten nu när Titi lämnar(ja jag tror han lämnar) i sommar. Han är snabb, teknisk och kan göra sin gubbe plus att han är väldigt rörligt och därför svår att hålla reda på.
Barcelona Oha789
2010-05-03 23:24
oj va chockad jag blev. verkligen chockad..

Enligt Arshavin är han redan klar för spel för Barcelona nästa säsong :S

het chockad.. medans alla har siktet på David villa så sticker Arshavin fram...
Barcelona Criff
2010-05-03 23:14
Ja man undrar ju vad som hände efter den här artikeln? :P
Annons: