/spanien/barcelona/forum/15211.aspx/spanien/barcelona/forum/15211.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Jax12
2010-05-04 10:40
Vet någon om matchen ikväll visas i sin helhet på Canal+? Har inte kunnat hitta någon information om det.
Barcelona Jax12
2010-05-04 10:19
Ämne: Ämne: Hej.
....
Tror personligen stenhårt på Alcantarabröderna! Skulle vara otroligt kul att se dom dirigera mittfältet i framtiden! Som du säger besitter även dos Santos stor talang. Tror att Thiago och JDS skulle komplettera varandra väldigt bra, då deras egenskaper påminner mig om Iniesta och Xavis.

Enda orostecknet är att de sitter på utgående kontrakt, vilket har tagits upp tidigare. Skulle vara otroligt synd om de båda gick förlorade!

Vilka talanger La Masia producerar! Nu ska man dock i spå in alltför långt i framtiden, men ser en ljus framtid för barcas ungdomsakademi om bara den nästsittande presidenten fortsätter på Laportas linje.
jeffren
2010-05-04 09:23
Hoppas vår nya supertalang Bojan får spela ikväll:-)
Barcelona J.DosSantos
2010-05-04 08:56
Ämne: Hej.

Vilka impone....
Marc Muniesa kommer bli en riktigt bra back, ingen tvekan om den saken. Riktigt skicklig med bollen, helt okej snabbhet och med en riktig glöd.Dock har vi ju Puyol, Pique, Milito och chyg. Så speltid garanteras inte.

Jeffren ser jag inte som speciellt lovande. Han har gjort det okej och visat vilja men jag ser ingen storspelare i honom. Hoppas jag får fel.

Jonathan Dos Santos är den spelare som enligt mig är mest intressant. En otroligt smart spelare som, när han fått lägga på sig ett par kilo, kommer vara den nya Xavi om ett par år.

Var nere och såg två atletic matcher och under dessa två var JDS och Muniesa riktigt överlägsna. Såg liksom direkt att dessa två herrar var snäppet bättre än resten.

Sen vill jag absolut ha kvar Bojan som enligt mig kan bli riktigt, riktigt bra. Han gör bra med mål och har ett barcahjärta som inte kan köpas för pengar.

Thiago ser ut att bli helt okej. Gai vet jag inte så mkt om.
Barcelona The Reporter
2010-05-04 08:09
Test
Barcelona FC Barcelona #10
2010-05-04 07:46
Riktigt dumt av Messidinho_10.
Om han inte blir IP-Bannad så är det fan sjukt.

Visca Barça!
Barcelona ElRaval
2010-05-04 07:38
Hej.

Vilka imponerar just nu mest i vårt reservlag/ungdomsakademi?

Vilka spelare är närmast uppflyttning inom en snart framtid? Muniesa kanske?

Hur går det för Guy Asulin? Kan han leva upp till hypen och utvecklas till en storstjärna, eller ser det ut som han kommer fastna i FM/Youtube träsket?

Jonathan Dos Santos, Thiago osv. Utvecklas dessa som vi hoppas? Hur har dem presterat i Barca Atletic?

Och sist men inte minst.. Ser ni någon framtid för Bojan i Barcatröjan?
Jag hoppas verkligen inte att han ingår i Villa affären och säljs till Valencia...

Då tror jag mer på ett lån över en säsong till vilken klubb som helst han får speltid i.
Barca såklart!
2010-05-04 07:17
Hahahaha. Messidinho_10, vilken pajas! Hoppas han IP-bankas för gott.

Visca Barça!
Barcelona Visca y Barca Visca y Catalunya
2010-05-04 03:49
Läste hela konversationen mellan Delarocha och Messidinho_10, skrattade bara vilt att det finns sånna människor som fattar noll när de gäller fotboll och då syftar jag på Messidinho_10.
Fabregas, Arshavin, Villa, Torres, "En bra Vback", killen måste skämta? Tror han på det där kan han lika gärna tro på att tomten existerar. Hoppas på att den kille åker på en rejäl spärr, för vi har inte rum för sånna pajaser i detta forum.

Visca Barca!
Gonzalo IL Pipita |
2010-05-04 03:09
Delarocha

Bra gjort, jag vill att han ska ip bannas från sf inte bara för min skull utan för allas trevnad, han sjunker ju så lågt så att han skickar Sexistiska pm till folk. Jag kanske vill komma hit med jämna mellanrum och diskutera fritt och då ska inte en som messidinho_10 förstöra stämningen.

Han har väl varit spärrad förut denne messidinho_10? Skulle inte förvåna mig för jag är säker på att det inte är ett nytt beteende.
Delarocha
2010-05-04 03:02
Gonzalo il pipita

Har pmat moderator nu och om han inte får en ip-bann orkar jag personligen inte vara kvar på dessa forumen. Om folk som faktiskt vill diskutera ska få så mycket skit från patetiska vedervärdiga människor pallar inte jag ta. Så det är bara för moderatorerna att välja mellan slödder och folk som vill diskutera.
Gonzalo IL Pipita |
2010-05-04 02:59
Trippeln

Du är inte ensam om att ha fått ett äckligt PM av messidinho_10, han har också svurit åt min mor tidigare när jag diskuterade här nån dag, men jag spärrade honom.

Jag är chockad över att han får härja fritt i ett diskussionsforum oavsett lag eller sida.
Barcelona Trippeln
2010-05-04 02:46
Men spärra bara av pajasen som jag gjorde så slipper ni få en massa skit till pm insända till eran inkorg,bäst för alla parter om det blir så :)
Delarocha
2010-05-04 02:46
Låter som en skön kille.
Barcelona Trippeln
2010-05-04 02:45
Ni kan skita i att försöka anmälla messidinho_10,han har snackat om min mor och mig i en väldigt negativ bemärkelse om vi ska uttrycka det milt,och inga konsekvenser skedde.

Det är inte bara till er han har skickat horribla pm ska ni veta!
Delarocha
2010-05-04 02:18
PM iallafall skickat nu så vi får väl se hur långvarig han blir.
Barcelona Oha789
2010-05-04 02:13
Barcelona ★Sami★
2010-05-04 02:13
Delarocha
BlueRed är moderators här inne. Skriv till han.
Delarocha
2010-05-04 02:10
Någon som kan ge mig en moderators namn lite snabbt så vi kanske kan bli v med den här muppen?
Delarocha
2010-05-04 02:07
fel
Barcelona Messidinho_10
2010-05-04 02:06
Spärrad. /Red
Delarocha
2010-05-04 02:05
Oha79

Pma bara en moderator. Ska nog göra detsamma. Orkar inte med en sån här snedvriden individ. Känns som ett felaktigt beteende och då pallar jag inte vara god nog och vända andra kinden till.
Barcelona Oha789
2010-05-04 02:05
Messidinho_10

Jag ska få dig garanterad spärrad för evigt. Du kommer att bli spärrad imorn förvänta dig det.!
Delarocha
2010-05-04 02:03
Messidinho_10

Jag ska som sagt inte gå och lägga mig än. Men du är fri att göra det om du vill, eller så kan du börja skriva här som en sansad människa och bete dig.
Barcelona Messidinho_10
2010-05-04 02:01
Delarocha

Okej det är bra att du kan le dig till smöns nu då. Bona nite!!!

Visca Barca säg det innan du somnar.
Delarocha
2010-05-04 01:59
Komiskt geni.
Delarocha
2010-05-04 01:58
Messidinho_10

Haha. Du får mig att le iallafall.
Barcelona Oha789
2010-05-04 01:58
Sami

Snälla spärra han.

Han skriver inlägg till mig och svär åt min mamma och saker.. denna killen har gåt emot alla regler?
Barcelona Pep the King
2010-05-04 01:57
Kan någon spärra muppen Messidinho_10.
RED?
Barcelona Messidinho_10
2010-05-04 01:57
Delarocha

Snälla ge dig förfan du är Barca supporter det räcker så du behöver inte diskutera andra saker med mig här för dem håller inte. Inte mot mig tyvärr.
Annons: