/spanien/barcelona/forum/15209.aspx/spanien/barcelona/forum/15209.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-05-02 22:06
Gutis inhopp gav mig rysningar ikväll. Kunde knappt tro att en spelare kunde spela så uselt som Guti gör ikväll. Men det är en konst i sig att vara sämst när även Gago, Arbeloa och Albiol är på plan.
Silthrim
2010-05-02 22:06
Först och främst riktigt skön seger igår , och ett styrke besked från oss . Kul att se att Bojan visar lite av sitt gamla jag och den potential han besitter , och Xavis vackra frisparks mål gjorde en rent ut sagt gråtfärdig.

Skönt var även att se att Messi spräckte måltorkan.

Så som sagt skön seger.

Sedan var det väldigt nära att Real tappade poäng idag i 89 minuten gjorde man segermålet,dom fick slita för sin seger . Tror dom får det riktigt svårt borta mot Mallorca.

Real Madrid Frescoo
2010-05-02 22:05
GeziiMelBarca

okey, tack för svar.
Atlético addeh
2010-05-02 22:00
Mr_Oneil /

Efter vårat 1-0 mål senaste el clásico kontrollerade vi matchen tycker jag. Visst, ni hade era lägen och hade Van der Vaart exempelvis gjort mål hade nog matchbilden varit helt annat. Överkörda är ett starkt ord, men vi var helt klart bättre och kontrollerade matchen.
Barcelona Hyder
2010-05-02 21:59
El-Blanco10

Snacket om läggmatcher är ju bara skitsnack. Det känns som att varken Barcelona eller Real Madrid får vinna sina matcher med mer än 3 måls marginal innan respektive fans ska applicera nya teorier i de olika sammanhangen. Därav håller jag med dig angående att vår match igår "lika bra" kunde varit en läggmatch om man nu ser Reals Match mot Getafe som en likadan.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-05-02 21:59
Men dom slutade inte hur som helst.
Real Madrid Mr_Oneil
2010-05-02 21:58
Ursäkta men jag måste få säga en sak, apropå att vi blivit "överkörda" i de 4 senaste el clasicon. Det stämmer väl inte riktigt?

De 2 senaste var otroligt jämna och kunde slutat precis hur som helst, speciellt mötet på Camp nou.
Men man måste göra mål och det gjorde ni. Så jag kan tycka att det är välförtjänt att ni vinner ligan pga full pott i cl classico.
Men att säga att vi har blivit överkörda av er känns lite väl överdrivet. Möjligen i mötet förra säsongen på Bernabeu.
Barcelona GeziiMelBarca
2010-05-02 21:58
Frescoo kolla på denna 3 gula kort innan han får rött ! domarna är ute å cyklar ibland men nej sergio fick ej det andra gula
Real Madrid El-Blanco10
2010-05-02 21:57
Ämne: El-Blanco10

1ja ....
Juvefan, jaså då förstår jag, du är lite av en medgångssuporter, nu när Juve är mittenlag i serie a så passar du på glänsa härinne för att Barcelona har en bra period. Sen är du ju verkligen den sista att prata om uppgjorde matcher osv då ni DÖMDES för erat FUSK o åkte ner 1.div och dessutom fick väl eran förra president livstidsban från fotbollen? Nån var det iaf som fick det.

Barca- Crema Catalana:

Ja om Moratti skulle legat bakom "hands" situationen på Yaya Toure så skulle han väl behövt veta om att det skulle hända och däremed förvarnat domaren så att han skulle döma för hands ( IRONI ) Sjävlklart kan moratti inte ha legat bakom det då det var en domarmiss, GAHHH.....
Real Madrid Gustave
2010-05-02 21:56
El-Blanco10

majoriteten av inters matcher i serie a är köpta. de ligger nått fuffens på gång var så säker!
Real Madrid Frescoo
2010-05-02 21:55
Stämmer det att Sergio fick två gula mot Villareal med blev inte utvisad? En god vän sa det till mig. Är han helt ute och cyklar?
Barcelona Vampíro
2010-05-02 21:53
Ämne: På tal om usla avslu....
Det som är ännu mer chockerande än Giulys miss från fem meter är Gudjohnsens fantastiska kroppsfinter. Vart komm de ifrån?

För övrigt så var den matchen mot Bremen en av få ljusglimtar från den säsongen, Ronaldinhos frispark var hur magisk som helst.
Barcelona Klint

Jag har en annan fruktansvärd miss på näthinnan. Eidur Gudjohnsen är mannen bakom denna, men jag lyckas inte hitta denna på Youtube så jag besparar er detta elände.
Real Madrid El-Blanco10
På tal om missar, här har ni....
Real Madrid Gustave
2010-05-02 21:52
El-Blanco10

1ja är ett juvefan har barca lite som ett andra lag!

2 ni är ej nära barcanivå inget lag är de.
Barcelona el Flaco - Dead in the middle of Little Italy
Ämne: På tal om usla avslu....
G.O.A.T. missen. :)
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
El-Blando10

Vad pratar du om, se in i framtiden?
Real Madrid El-Blanco10
2010-05-02 21:50
Ämne: moratti ligger bakom....
Så moratti visste alltså att just den situationen skulle uppstå ? Kan han se in i framtiden?

Herregud hur orkar du.......
Barcelona tarrak
2010-05-02 21:47
På tal om usla avslut i öppet läge, kom jag att tänka på Giuly mot Werder Bremen. En "klassiker" av sitt slag.
Real Madrid Gustave
2010-05-02 21:45
moratti ligger bakom detta..
Real Madrid El-Blanco10
2010-05-02 21:41
Dubbel
Real Madrid El-Blanco10
2010-05-02 21:40
Ämne: Shac81

Nej stanna....
Jag påstod inte att det var en läggmatch , sa som exempel att om Geatfe var läggmatch endast för att vi hade 0-4 efter 37 minuter så kunde lika gärna matchen igår vara läggmatch då ni hade 0-3 efter första mot ett starkar hemmalag än vad Getafe brukar vara. Än en gång, EXEMPEL! påstår INTE att det var läggmatch, OKEJ !??

Nilmar brände 2 givna mål i inledningen, inte skriker någon läggmatch för det, herregud alla missar öppetmål nångång, dessutom var det inte Masouds fel utan clownen som slog passningen då han istället för att lägga den på hans fötter la den framför så att Masoud var tvungen att slänga sig för att nå bollen, och varför sköt han inte själv kan man också fråga sig.
Barcelona NoGo™
2010-05-02 21:39
Hetfield

Det är Andreas Andersson, han är inge vidare tycker jag. Håller med angående Birro också, tål han inte.
Real Madrid Gustave
2010-05-02 21:37
Real Bulldog

4 senaste el clasicon har barca kört över er.. och spelmässigt i ligan är dom överlägsna erat miljardbygge.
Real Madrid Real Bulldog
Ämne: Real Bulldog

Ni l....
Antagligen menade han i ligan. Vi kanske inte har vunnit någon El Clasico på 3 år men vi har ändå en chans att vinna ligan.
Real Madrid El-Blanco10
Ämne: El-Blanco10

in....
Okej....

1. Det var inte över 3 miljarder

2. Chygrinsky( är han ens kvar?), Zlatan ett floppköp sett till det spelmässiga, okej målmässigt men hur mycket kostade dessa tsm om man även räknar in Etos värde?

3 Vi är en poäng bakom, hur menar du med att vi inte kunnat utmana?
Barcelona BlueRed
2010-05-02 21:36
101f14k35

Gå in i Puertan och läs reglerna samt infon! Forumet är stängt för utomstående under matchdagar.
Barcelona Barcanist
2010-05-02 21:35
Real Bulldog

Ni ligger en poäng efter i ligan, men ni klarar ändå inte av att UTMANA världens bästa lag - det har vi sett i dem 4 senaste klassikerna.
Barcelona Hetfield
2010-05-02 21:34
Vem är expertkommentatorn i matchen mellan Lazio-Inter?

Suck, jag blir lika äcklad varje gång jag ser Birro
Barcelona Hetfield
2010-05-02 21:34
Annons: