/spanien/barcelona/forum/15206.aspx/spanien/barcelona/forum/15206.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-05-02 02:41
Trippeln

haha för tungt :)
Barcelona Trippeln
2010-05-02 02:14
Vilket tid spelas semifinalen idag? Så hejar man på Madrid :ppPPpPpP
Barcelona Trippeln
Barcelona Salcini
Jag utvecklade en teori idag under matchen när Barcelona spelade som vackrast. Den är att det blir en psykisk spärr när Zlatan är på planen. Han är en världsstjärna som köptes för dyra pengar och så fort han äntrar planen känns det som att något händer. Det är inte samma Barca med jämfört med utan Zlatan på plan, det är vi överens om. Men det känns som att det beror på att han har en sådan stjärnstatus som han utvecklat i annat lag att det låser sig för spelare som Xavi, Messi och de andra. Han ska helt enkelt ta för mycket plats, det blir inte samma glädje.

Jag säger inte att det stämmer och att det är så...var bara något jag kom att tänka på under matchens gång. Tror ni det kan stämma?
Go[al]nzalo Higuain
2010-05-02 02:11
"BarcaCuleZlatan Joina " Ronaldo kom till Real för att bli ännu bättre. men så blev han sämre " :ppPPpPpP"

Du vet ju om att han har blivit bättre? Jag tror inte att han har gjort så bra ifrån sig som i real än i Man U.

27 mål denna säsong, räkna in 10 veckors skada och 3 matchers avstängning!

Bättre målsnitt än tablettmissbrukaren!
Barcelona GeziiMelBarca
2010-05-02 02:05
BarcaCuleZlatan Joina " Ronaldo kom till Real för att bli ännu bättre. men så blev han sämre " :ppPPpPpP
barca#1
2010-05-02 02:02
Angående snacket om cl: Bojans mål är helt regelrätt. Bollen träffar Yaya på bröstet. Blev helt galen när andra målet gick in, men när det dömdes bort grät jag som ett spädbarn. Mourinho må vara en mycket skicklig tränare men han beter sig som en jävla barnunge. Segerdansen på Camp nou var bara till för att reta upp barcafansen. Valdes gjorde rätt som försökte hindra honom. Skulle bara gett den jävlen(mourinho)en rejäl pungspark.
Barcelonistas
2010-05-02 01:57
Go[al]nzalo Higuain

kan ni då sluta slänga ur er massa skit då tack!
Real Madrid BarcaCuleZlatan
2010-05-02 01:55
Joina på facebook: "Har du vunnit Champions League? Ja!" så är man Zlatan :pPPpp:ppPp
Go[al]nzalo Higuain
2010-05-02 01:55
Barcelona tarrak
2010-05-02 01:52
Ämne: "och jag kan ga....
Härligt! Vårat eget hustroll har startat nattpasset med att slänga ur sig ett gäng grova och totalt ogrundade anklagelser som dessutom inte får besvaras. Idioti på så många nivåer att man blir helt matt.
Barcelona FC Robin
2010-05-02 01:52
Zlatan på bänken och Messi presterar igen. Verkar verkligen vara så att Messi har svårt att göra poäng med Zlatan på plan, i alla fall 2-3 mål/match som han gör när svensken inte är på plan. Tror faktiskt Barcá slagit ut Inter om Bojan startat den matchen. Blir ett snabbare spel och bollen fastnar inte på en stillastående Zlatan (vilket passar Inter bra).

Fortfarande svårt att vinna ligan. Sevilla borta är ingen dans på rosor direkt..
Barcelonistas
2010-05-02 01:50
Gonzalo IL Pipita | "Hombre"

"Den historien kommer aldrig begravas, tills den dag då domaren,barca och uefa erkänner att den matchen var riggad"

hahahaha herregud ;) ta reda på fakta!
2010-05-02 01:48
"och jag kan garantera er att varje gång vi kommer få med oss domsluten i CL sammanhang så kommer barca-hatare att återuppliva chelsea historien!"

Den historien kommer aldrig begravas, tills den dag då domaren,barca och uefa erkänner att den matchen var riggad.

Det är det jag fortfarande tror, svara inte på det för det kommer leda till oändliga diskussioner.

End of diskussion!
Barcelona tarrak
2010-05-02 01:47
Ämne: Kollade upp vad orde....
Smeknamnet culés har hängt med sedan början av 1900-talet när Barcelona spelade sina matcher på Les Corts. De mest fanatiska supportrarna satt på en läktare som bara bestod av plankor vilket gjorde att man utifrån såg alla rumpor radas upp i en lång rad.
2010-05-02 01:46
ElTriplete//

Anledningen till att vi vann med så stora siffror var:

*Vi hade hemmaplan
*Villareal hade ordinarie mittbackar borta
*Rossi, Llorente och Cani saknades hos dem!
*Vi satte 2 straffar och 1 frispark, 3 mål på döende boll.

Barcelonistas
2010-05-02 01:44
Kommer bli oerhört intressant o se vilka vi värvar inför nästa säsong.

ja själv hoppas barca värvar Villa/Torres. sen någon liknande spelartyp som xavi och iniesta.Och en bredare trupp behövs inför nästa säsong.
Barcelona ElTriplete
2010-05-02 01:41
Puertan tyckte Villareal var skamliga idag. De som skulle ju vara ett hot, de krigar för CL-plats och viker sig ner för oss. Säger bara:

REAL MADRID 6
VILLAREAL 2
Barcelonistas
2010-05-02 01:39
-=FCBarcelona=-

de bara o ignorera clownerna som tar upp en match som spelades för ett årsen.Sen kan dom först o främst ta reda på lite fakta över båda mötena mellan barca o chelsea!
Barcelona ElTriplete
2010-05-02 01:38
tikitaka

Hahahaha, folk tyckte Barca-fansen var rövhålar och så blev det culés till slut, antar jag.
Barcelona tikitaka
2010-05-02 01:37
Kollade upp vad ordet culé betydde och fick fram röv.. Hur kan vi kalla oss själva för det?
Barcelona Lusnos
2010-05-02 01:21
Det var Llorente som fick kortet, inte Busquets. För att klargöra det.

Godnatt!
Barcelona -=FCBarcelona=-
2010-05-02 01:20
//Barcelonistas

Dubbelmoral och hyckleri på högsta nivå i puertan just nu!!

Dom får gnälla på skador men vi får inte gnälla på domaren för då åker vi chelsea karusellen direkt.

och jag kan garantera er att varje gång vi kommer få med oss domsluten i CL sammanhang så kommer barca-hatare att återuppliva chelsea historien!
Barcelonistas
2010-05-02 01:17
andre_D

ok var lite osäker om han fick sitt andra gula eller inte.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-05-02 01:17
Bona nit culés. :)
Andre_D
2010-05-02 01:16
Ämne: blev busquets utvisa....
Nej.
Barcelonistas
2010-05-02 01:11
blev busquets utvisad när han byttes ut???
Barcelona tikitaka
2010-05-02 01:09
Har pep gått ut o berättar varför ibra började på bänken? Jag antar att det är pga av de matcher han har spelat direkt efter sin skada, vila honom lite. Men nu kommer säker Raiola gå ut i media o börja babbla..
Barcelonistas
2010-05-02 01:07
Visca_Barca

hehe sant. o nu börjar dom o klaga på skador haha :)
Barcelona Abbe.
2010-05-02 01:05
Ämne: Jonathan Dos Santos ....
Riktigt kul! Kommer bli en nyttig erfarenhet för honom.
Annons: