/spanien/barcelona/forum/15201.aspx/spanien/barcelona/forum/15201.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Maestro!
2010-07-25 13:52
Ämne: Hur kan ni snacka om....
Han är väl ingen legend på samma sätt när han har vandrat från en klubb till en annan i hela sin karriär.
Barcelona Sir Paul Scholes
2010-07-25 13:50
Hetfield- Megan Fox is a dude//

Totti har aldrig vunnit CL, gör det honom till en sämre spelare? Sen att Giggs spela i Wales och att Scholes la av sin landslagskarriär tidigt, gör väl att deras chanser och vinna är betydligt mindre. Sen tittar du på inhemska titlar och liknande så har ju Giggs tex 11 Pl titlar och 2 CL titlar, inte fy skam det.

Zinedine Zidane : "My toughest opponent? Scholes of Manchester. He is the complete midfielder."

Jag vidhåller fortfarande att om de spelat anfallare och synts mer i media hade de varit minst lika högt rankade.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-07-25 13:46
Hur kan ni snacka om legender utan att ta upp den största av dom alla?

Ronaldo Luís Nazário de Lima
Real Madrid Raúl - Den bäste kaptenen
2010-07-25 13:43
Sir Paul Scholes

Du tycker säkert att Giggs och Scholes är lika bra som de andra, men själv tycker jag att Totti, Del Piero och Raúl är större och bättre. Det beror på vad man själv tycker.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-07-25 13:43
Ämne: Bara ur ett rent int....
Du kan väl på allvar inte jämföra Scholes och Giggs med de herrarna jag nämnde? Inte för att förminska Scholes och Giggs bedrifter, men de är inte i samma liga som Henry, Raul, Del Piero och Henry.

Framförallt så har Henry, Del Piero och Totti vunnit internationella titlar, det har varken Scholes eller Giggs gjort.
elbraco
2010-07-25 13:42
Ämne: Bara ur ett rent int....
Hålled med. Kommer bli sorgligt den dag Scholes, Neville, Giggs och VDS lämnar United. United är det enda lag som har dom klassikerspelarna kvar, Scholes är ju typ 35 år och håller ändå hög klass i PL. Hoppas han och Giggs stannar inom Uniteds organisation efter att dom har pensionerat sig från spel.
(Har läst att Scholes vill bli tränare efter sin spelarkarriär)
Barcelona Sir Paul Scholes
2010-07-25 13:37
Bara ur ett rent intresse perspektiv, då jag såg att ni diskuterade Totti, Del Piero etc nedan. Varför nämns aldrig spelare som Giggs eller Scholes i sånna diskussioner? Är det för att de inte spelar anfallare? Eller vad är det tror ni?

Min egen åsikt? Att spelarna inte är tillräckligt flashiga vid sidan om planen.
Thierry Henry sammanfattar de kanske bäst : "I can't understand why Scholes has never won the world player of the year award. He should have won it long ago. Maybe it's because he doesn't seek the limelight like some of the other 'stars'."
elbraco
2010-07-25 13:36
Värva Özil då, ge han en bra träning och låt han spela som backup, och nästa säsong säljer vi honom och vips har vi en go delbetalning för Cesc...
Barcelona el Maestro!
2010-07-25 13:15
Jag tror att Rosell vill värva en krack i lagon summa. Den bästa som finns och som fansen vill ha är Cesc. Jag talar om fansen i Katalonien. Däremot inte säkert att han kommer i säsongen 10/11. Kanske i säsongen efter.
Barcelona C.Andrés
2010-07-25 13:10
Ämne: Cesc är en fantastis....Fantastisk mja,behövs? NEJ. Att dessutom ge upp någon av jds/thiago vore att göra om samma misstag 2 gånger. Orkar seriöst inte mer angående Fabregas,killen bör stanna där han är och hoppas detta läggs ner.
Barcelona RimuZ
2010-07-25 13:07
Cesc är en fantastisk värvning och en som i ärlighetens namn behövs. Vi kan inte räkna med att Iniesta och Xavi håller sig skadefria i en hel säsong så snacket om en dyr bänkvärmare är bara snack. Den gäller bara Zlatan. Att Cesc är så dyr får man bara acceptera för hans ålder och skicklighet talar för honom mer än avsaknandet av titlar.

Däremot så vore det tjänstefel att ge Wenger en talang. Men skulle det hända så får det vara JdS pga att hans agent förmodligen kommer tvinga igenom något sånt i vilket fall som helst..
Barcelona Denyo
2010-07-25 12:55
det som ska bli riktigt kul i år är att pep kommer ha så många olika uppställningar att leka med och alternativ för den delen. exempel om han vill vila, messi o villa i en match då kör han

pedro-zlatan-bojan
pedro-zlatan- iniesta

som exempel oerhört många alternativ iaf! tror det här året kommer innebära minst två stora titlar iaf :D
elbraco
2010-07-25 12:49
Ämne: elbraco

Förlåt, m....
Okej, det jag skrev var mest antagningar (jag antog något, vadfan heter det i bestämd plural??) så det du skriver stämmer säkert. Hursomhelst så tyckte vi likadant :P

Fyfan vad pinsamt om Cesc kommer hit och drar in x antal miljoner på bänken, erbjud en lön i stil med Maxwells eller låt det vara liksom. Han kommer inte vara mer än en bänkspelare ändå...
Och erbjud definitivt inte en av våra ungdomar.
Barcelona Barca4eva
2010-07-25 12:45
sabit

Grattis =P fyllde år för 2 dar sen ^^
Barcelona Denyo
2010-07-25 12:40
att thiago silva ska funka som en back up tror jag ej kommer funka killen måste få mycket speltid och han är en riktigt grym mittback! som skulle kunna ta plats vilket annnat lag som helst utom just barca. så tror inte man lägger ett bud på 20 miljoner euro för att ha han på bänken.

tycker vi borde sno godin framför ögonen på atl madrid! :D
Barcelona Rambla~
2010-07-25 12:38
Ämne: Förstår inte riktigt....
Nej, det står typ att Barelona KAN komma att begära honom i utbyte när Milan kommer knackandes på dörren de sista dagarna av transferfönstret (för det lär de göra som precis vanligt) och vill värva Zlatan.

EMD gissar mao bara, de har inget konkret att gå på.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-07-25 12:31
Förstår inte riktigt artikeln och har ingen översättningsprogram på denna datorn, men står det att Thiago Silva är en tänkbar ersättare åt Marquez?
Barcelona sabit
2010-07-25 12:14
jag fyller år idag
Barcelona 1.70-ligan.
2010-07-25 12:14
Fabregas får gärna komma men om det blir på någon av våra egna talangers bekostnad, så NEJ TACK.
Det kan väl bara inte hända? De har precis skrivit nytt kontrakt och Pep verkar slussa in dem i A-laget endel redan i år
Barcelona Jax12
2010-07-25 12:08
Ämne: Ämne: I vilke....
Ok. Tack för svaret!
Atlético addeh
2010-07-25 12:06
Hetfield

Att ge Arsenal Thiago, Jonathan eller Fontás för att köpa Cesc är så mycket tjänstefel det kan bli.

Kan verkligen inte förstå vad det är som gör Fabregas så speciell. Han är en duktig fotbollsspelare, men punga ut en halv miljard (!) för en spelare som ändå kommer sitta på bänken känns helt absurt. Hoppas denna sopan tar slut illa kvickt och att Rosell börjar titta åt andra håll.
Barcelona el Maestro!
2010-07-25 12:03
Ämne: I vilken lönekategor....
Samma kategori som Iniestas.
Barcelona NoGo™
2010-07-25 12:03
Jax12

Den ligger runt €7 om jag kommer ihåg rätt.
Barcelona Giggity
2010-07-25 12:02
Guti, you will be missed!
åtminstonde för alla skäl Barcelonito / Lucho Enrique 21 nämnde
Barcelona Jax12
2010-07-25 11:59
I vilken lönekategori finns David Villa? Någon som vet?
Barcelona Jax12
2010-07-25 11:58
Ämne: Ämne: Vilka f....
Ok. Grymt att dom har kommit att bli så framgångsrika i klubben i sitt hjärta iallafall!
Barcelona el Maestro!
2010-07-25 11:52
Ämne: "Även Sport skr....Som jag förstår så skulle han få lika mycket i lön som Iniesta.
Han skulle tillhöra den lönekategori som ligger i tredje platsen. Högsta lönekategorin tillhör Messi och Zlatan(Henry är nu borta). I Andra ligger Puyols och Xavis.

Det är flera spelare som skulle ha högre lön än honom.

Edit: Stavfel!
Barcelona el Maestro!
2010-07-25 11:44
Ämne: Vilka finns mer blan....
Kommer inte ihåg hela listan. Men de var 14 stycken.
Läste om det i en artikel i Marca tror jag häromdagen. Eller om det var i AS.
Kanske är det någon annan som kommer ihåg det?
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-07-25 11:41
"Även Sport skriver idag om Fabregas. Enligt de ska ett kontrakt mellan Barcelona och Cesc vara redo. Fem år och €7 miljoner i lön första året. Detta skulle göra honom till den tredje bäst betalda spelaren i klubben. Kontraktet ger även Cesc möjligheten att öka sin lön genom prestationer, vilket i praktiken skulle kunna göra honom till den bäst betalda spelaren i slutet av hans kontrakt, skriver Sport."

Om det ligger någon som helst gnutta sanning i det så måste jag nog kräkas. Varför i hela friden ska Fabregas få så mycket betalt när Xavi inte ens tjänar så mycket? Vad har Fabregas vunnit med Arsenal för att förtjäna så mycket respekt?

Give me a break! Sen ska vi dessutom ge Wenger en av våra talanger (igen), vore lustig om Thiago eller JDS blev nästa hit i Arsenal, så slutar det med att vi överbetalar för att få tillbaka de om ett par år.

Angel Di Maria/

Jag är väldigt neutral, jag gillar faktiskt Raul. Han är en av de som jag står ut med i Real och även beundrar. Men han har inte ens vunnit hälften så många titlar som Henry, och individuellt sätt så är Henry ljusår från Raul.
Men som sagt, Raul är en stor spelare i klass med Maldini som ska och bör hyllas unisont.
Barcelona Jax12
2010-07-25 11:39
Vilka finns mer bland dom 14 spelarna?
Annons: