/spanien/barcelona/forum/15195.aspx/spanien/barcelona/forum/15195.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-05-13 14:58
killar bästa sidan!! Om man vill läsa om barca!!

Och Yaya fyller 27 år idag :)
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-05-13 14:53
Hela staben kom till den middag som Josep plötsligt kallade till under gårdan och det var inte vilket mathak som helst utan mycket högklassiga “”Hemma hos Eric Abidal”" Ja så var det och det blev samma som att det blev mycket privat helt i smak för Josep och spelarna.

igår var hela laget hos Eric Abidal och käka :) senaste hela laget käka tillsammans var när Barca vann med 4-1 mot Arsenal
Barcelona Messidinho_10
2010-05-13 14:46
Tror ni Balotelli kommer värvas, jag tror knappast det.
Barcelona ★Sami★
2010-05-13 14:46
Ska jag skratta eller gråta?
Spanien Rödvit tomtemor
2010-05-13 14:42
Hetfield @

Listan kan göras mycket längre ;-)

Japp, Fabregas och Merida är de enda han har värvat från er också.
Barcelona el Flaco
2010-05-13 14:39
Rödvit tomtemor/

Personligen känner jag att detta inte rätt läge att diskutera värvningar då vi har en viktig match nu på söndag som kommer avgöra ligan. Just nu är den matchen och väntan på att klubbläkarna ska friskförklara Iniesta det enda jag bryr mig om.

För det andra är jag emot en eventuell/hypotetisk värvning av Cesc Fabregas. Dels för att han har ingen garanterad plats i startelvan, det skulle krävas en onödig omstrukturering i spelsystemet för att Fabregas ska få en startplats, och dels för att jag tycker det är absurt att betala 40-50 miljoner för en egen produkt.

Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
Rödvit tomtemor

Och du menar att ni inte vill ha spelare från oss va?
Barcelona Hetfield
Rödvit tomtemor

Vi har fått rejects från Arsenal ;) Petit, Overmars, GVB

Du vet väl att Wenger tog Cesc?
Barcelona Messidinho_10
2010-05-13 14:35
L.A.M Nr 10

Enkelt ju Fabregas är knappast intresserad att komma hit och sitta på bänken.
Jag hade gärna sett den här formationen

Xavi Fabregas Iniesta

Messi D.Villa Pedro
Spanien Rödvit tomtemor
2010-05-13 14:32
Messidinho_10 @

Nupp, för Fabregas stannar :-)

el Flaco @

Man kan väl åtminstone komma med hela citat. Fast hey, man blir inte förvånad. Ni brukar vilja ha spelare från oss ;-)
Barcelona el Flaco
2010-05-13 14:31
*Suck* Jag visste att forumet skulle invaderas av ilskna gunners så fort den artikeln om Fabregas publicerades. Det enda positiva är att det är Cecs egna ord denna gången så Arsenalsupportrarna kan inte kritisera Barçaledningen för att komma ut med uttalanden om deras spelare.
Barcelona Messidinho_10
2010-05-13 14:29
Rödvit tomtemor

Njaa är du ledsen stackars, får man fråga varför? Fabregas vill ju bara hem till sin familj det är väl inte så konstigt?!?
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-05-13 14:28
Vem ska Cesc peta? Xavi? Knappast, ingen petar världens bästa mittfältare, en bättre kopia en Fabregas. Iniesta? Den lille vampyren haqr kanske varit lite sämre i år än förra säsongen, men är fortfarande en mycket bra spelare.

Det skulle väl vara om man flyttar upp Don Andres i anfallet, men jag anser att han inte tillför ens hälften så mycket som på mitten. Plus att jag inte gillar att köpa tillbaka en egen produkt, dessutom för minst 500 millar.

Så för att sammanfatta: NEJ TACK till Cesc.
Spanien Rödvit tomtemor
2010-05-13 14:26
Dröm vidare angående Cesc. Han lär spela hos oss i flera år framöver.

Och när man ändå gör en hel artikel om det hela är det bra att ta med hela texten.
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-05-13 14:19
Dani Alves var en grym värvning. Springer sjukt mycket, upp och mer, upp och ner..

En väldigt komplett spelare utan några stora svagheter. Möjligen att han slår bort många inlägg, men han slår så många så några prickar ju rätt och då blir det farligt.

Ett fantastiskt köp i mina ögon. Världens bästa ytterback.
dacknass (In Wenger We Trust)
2010-05-13 14:18
Varför ser jag inte den här meningen i er artikel?

"If I decide to leave Arsenal, it will be to wear the shirt of Barcelona. I don't know when this will happen though. I'm very happy at Arsenal. I'm in no hurry to leave the club.
Barcelona NoGo™
2010-05-13 14:18
Angående Cesc till Barça så är jag lite orolig, visst han är en bra spelare men det får inte bli till vilket pris som helst. Det sänder ut fel signaler när man köper tillbaka en spelare som man redan haft för en rätt stor summa.

Då kanske en del tänker men det gör ju inget om jag stickar för om det går bra så kanske Barça köper tillbaka mig sen och på så sett kanske vi förlorar lovande spelare till andra klubbar.
Barcelona ★Sami★
2010-05-13 14:14
Någon här inne som kan Spanska? Här finns en video där dom intervjuar Fabregas. Sen när han säger Si Barca då applåderar dom.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-05-13 14:14
Feliz Cumpleañoz Yaya Toure!
Barcelona NoGo™
2010-05-13 14:11
Alvés

Då får vi säga gratz till Yaya Godzilla :)
Barcelona Alvés
2010-05-13 14:04
hehe kolla länktips, Yaya fyller år idag:)
elbraco
2010-05-13 14:00
Ämne: Nice!!....
Citerat från Marca med... Tror inte mycket på den tidningen :) men det var väl inte speciellt nya nyheter?
Barcelona ★Sami★
2010-05-13 13:50
Nice!!
Barcelona el Flaco
2010-05-13 13:45
Russel Crowe är tydligen culé: ”Jag är en Barçasupporter. Det sade jag till Real Madrid-spelarna under mitt senaste besök i den spanska huvudstaden”. Skådespelaren tippade även Spanien som slutsegrare i VM.
Barcelona Fc Barcelona - Blaugrana - Barca
2010-05-13 13:44
Hur mycket av det här som står i *Länktips* är sant? Jag förstår mig inte på Barcelona att det vill sälja 2 fysisk starka spelare nu. Båda Zlatan och Yaya.

Snart kommer jag sluta läsa all media för jag blir alltid lika arg när jag läser att någon kanske ska lämna eller något liknande!
Barcelona ★Sami★
2010-05-13 13:43
Hetfield
Alla här inne tror det är på Liv o Död. Som Hetfield säger. Softaaaaaaa!
Barcelona Hetfield
2010-05-13 13:42
Varför kan ni inte föra en diskussion utan att förolämpa varandra?

Poängen med forum är att alla ska få säga vad de tycker, hur orimligt och löjligt det än må vara, så är det en ÅSIKT, inte faktum

Så fort någon skriver något så ska det alltid komma diverse besserwissers som ska rätta och dumförklara personen, det räcker nu

Slappna av lite
Barcelona el Flaco
2010-05-13 13:38
Igår organiserade Pep Guardiola en middag där hela spelartruppen och tränarstaben var närvarande. Måltiden hölls dock inte i någon lyxrestaurang, utan hemma hos Abidal. Tanken var att svetsa samman gruppen ännu mer inför den avgörande ligamatchen mot Valladolid på söndag.
Barcelona Dani Alves=The King
2010-05-13 13:36
barca kid //

Jag håller med, målet mot Almeria va en fröjd för ögat..
Barcelona ★Sami★
2010-05-13 13:35
Lusnos
Tackar mannen! Jag och en kompis slå vad OM David Villa blir klar för Barca så kommer det komma in fler åskådare än det gjorde på Zlatans:)
Men det är bara OM David villa blir klar.
Annons: