/spanien/barcelona/forum/15191.aspx/spanien/barcelona/forum/15191.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelonistas
2010-05-12 16:36
Estadio Santiago Bernabeu

Läs trippelns profil så får du in lite sann fakta!
Silthrim
2010-05-12 16:35
Mer David Villa nytt från El Mundo Deportivo idag.
Barcelona Pep the King
2010-05-12 16:34
Barcelonistas
Kolla glöden i han. Fi fan. Jag ryser:)
Ps. Höj volymen.
2010-05-12 16:31
Ämne: Barcelona...lillebro....
Det kan du själv inte förneka?

Läs lite spansk historia och återkom då.

Jag lämnar lejonhålan för stunden.
Delarocha
2010-05-12 16:28
Ämne: Jag missade showen i....
Kul att folk faktiskt blir arga och verkligen inte förstår någon sarkasm. Jag njuter dock av att se er gå i taketet över uppenbar ironi.
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2010-05-12 16:27
Barcelona...lillebror?

Haha!
Barcelonistas
Pep the King

ja väljer Villa 10/10, men vill ha kvar ibra då han kan mycket bättre än de han visat första säsongen.
Barcelonistas

Ja du behöver verkligen säga mer än så, för den motiveringen bevisar inte att barcelona är ljusår bättre.
Barcelonistas
2010-05-12 16:25

Barcelona är ljusår bättre än real madrid. 4 raka clasico klassskillnad ute i cl behöver ja ens säga mer hahaha muhahaha :)
2010-05-12 16:23
"Klart det finns såna personer, men tror du verkligen inte att ni har såna? "

Jag tvekar inte en sekund på att det inte finns några, det är barca som är lillebror och dem lider av lillebrorskomplex.
Barcelona Pep the King
2010-05-12 16:23
Barcelonistas
Haha ja mannen! Är City eller Chelsea intresserade av Zlatan så sälj han direkt för fan:)
Vem väljer du en seg och slö Zlatan eller en Gifitg David Villa:)
Silthrim
2010-05-12 16:22
★Sami★:

Villa sa igår under den här Adidas promotion grejen i Barcelona till El Mundo Deportivo att "Vem vill inte spela Bredvid Världens Bästa Spelare" och syftade naturligtvis på våran underbara Lionel Messi.

Det är bara en tids fråga om du frågar mig innan David Villa är klar , det uttalandet från Villa säger ju ganska mycket om jag säger så.
2010-05-12 16:18

"Anågende hatet mot madrid är större än kärleken för barca, detta har flera katalener i barcelona erkänt. Dem ser hellre att Real Madrid förlorar än att barcelona först. "

Klart det finns såna personer, men tror du verkligen inte att ni har såna?

Barcelona Hetfield
2010-05-12 16:17
Gabriel

Det där är inte rättvist sagt, det vet du själv. När de möter oss så har de absolut ingenting att förlora, det är bara att ge allt, det är därför det brukar funka.

När de möter Real så är det trots allt derby, de lagen hatar verkligen varandra, fansen av resp. lag hatar varandra osv. det är betydligt större press då, de hanterar kanske inte pressen

Sen så gynnar kanske Barcelona "tika-taka" spel Atletico de Madrid som kör på kontringar. Deras försvar hanterar inte heller Real Madrids kontringsspel, så enkelt är det

Om man påstår att Atletico de Madrid "ger upp" så är det bara löjligt, man måste komma ihåg att det är mer hat mellan Atl. och Real Madrid än mellan oss och Real Madrid
Barcelonistas
Pep the King

är du helt jävla go eller? :)
H.Alavi - Triangulo Magico!

Haha jag uppfattade det som att du läxade upp honom.
Anågende hatet mot madrid är större än kärleken för barca, detta har flera katalener i barcelona erkänt. Dem ser hellre att Real Madrid förlorar än att barcelona vinner.

Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-05-12 16:13

Nej, det tror jag inte. Barca kommer först för honom, det är jag säker på. Jag läxar inte upp honom på något sätt, jag sa bara vad jag tyckte om Higuain.
2010-05-12 16:11
H.Alavi - Triangulo Magico!

Tack för att du läxar upp din kollega, all heder åt dig. Hans Real madrid hat är större än hans barcelona kärlek.
Barcelona Pep the King
2010-05-12 16:10
Hoppas det stämmer. Bort med han!
Real Madrid CorazónBlanco™ - Guti es el puto amo
2010-05-12 16:10
Ämne: Estadio Santiago Ber....
Herregud människa, är du totalt ignorant? Hur resonerar du kring Higuaín egentligen, gissningsvis Realspelare=dåligt? Messi, däremot, förväntas prestera bortom allt vad man vittnat tidigare - om Argentina ska ha en chans vill säga.

Det beror lite på hur du definierar stormatch, vinster mot Sevilla/Valencia/Patético etc. Sedan så vann vi över er så sent som 2008. Trist att ditt s.k. skämt inte gick hem. Verkligen..
Atlético addeh
2010-05-12 16:09
All cred åt Atletico som gjort en riktigt fin säsong. Trots motgångar i ligaspelet och inget spel i Europa nästa säsong har man stora möjligheter att fixa 2 titlar, otroligt!

Jag hoppas verkligen att Atleti vinner kampen mot fulham ikväll, visar att Spanien är stört, bäst och vackrast.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
el Flaco

Haha, awesome!

----

Delarocha

"Det var synd att Higuain togs ut. Tror det är kört för Argentina om han får spela."

Vad menar du med det? Higuain har visat vad han går för, tyvärr så funkar det inte i stormatcherna för honom. Ingen vet vad som kommer att hända under VM. Det kan bli hans genombrott på allvar.

Om du menar 4-1 matchen mot oss så var det inget speciellt.

Ligan var redan avgjord, vad hade vi att spela för?
2010-05-12 16:07
Delarocha

Att du precis som dina kollegor inte kan hantera fakta.

När juve slog oss, var dem på andra plats i Serie A.

Senaste "stormatchen" vi vann enligt er för två år sedan vet alla hur det gick till.
Delarocha
2010-05-12 16:00
/popcorn
Barcelona el Flaco
2010-05-12 15:58
Jag missade showen igår, men jag tänker fan inte missa denna.

*Tar fram popcorn och bänkar mig framför datan*
Delarocha
2010-05-12 15:57

Det var synd att Higuain togs ut. Tror det är kört för Argentina om han får spela.

Sen har väl inte ni vunnit en stormatch på typ 2 år? Eller har jag fel? Ni slog inte ens Juve förra året va? Som slutar 6:a år. Pinsamt.
2010-05-12 15:53
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Ditt svenska språk har sina brister som vanligt, något som du bevisade igår. När det skiljer 1 poäng mellan lagen så väljer du att använda ordet "mycket".

Resultaten inbördes talar inte om att barcelona är mycket bättre lag. Real madrid har ungefär presterat på lika hög nivå som barcelona detta år, men när det oftast drar ihop sig i avgörande lägen är barca vassare jag erkänner.

Jag la mig bitter igår för att du och Gabriel drev mig till vansinne igrå, samtidigt som jag var sjukt förbannad på Dunga,Domenech och till viss del maradona.
Barcelona Barca4eva
2010-05-12 15:51

Hur kan man va en epic fail om man säger att Barca är mycket bättre än Real? Det är ju hur sant som helst ...
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-05-12 15:48

Vaknat lika bitter som du la dig igår. :) Madrid är ett mycket mycket sämre lag än Barca just nu. 4 förluster i rad och förnedrar på hemmaplan 2 gånger i rad. Dessutom ingen som helst chans i CL på 6 år, Barca har varit i semifinal 4 av 5 senaste åren.

Där har du bevis på att Barca är ett MYCKET bättre lag än Madrid just nu. :) Gå o va bitter nu :)
Annons: