/spanien/barcelona/forum/15167.aspx/spanien/barcelona/forum/15167.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messidinho_10
2010-05-07 16:05
Givn

Jag skulle kunna dra en hel a4 sida om vilka som har floppat i real, vill du ha den??
Barcelona Messidinho_10
2010-05-07 16:03
Kan inte spanska kollade bara på bilden :)
Barcelona tarrak
2010-05-07 16:02
Ämne: Kolla länken om du i....
Varför inte läsa artikeln innan du länkar den? Står redan i första meningen att de åker till sevilla på lördagen.
Real Madrid Givn
2010-05-07 16:02
Ämne: Super Kaka

Ska vi....
Skulle också kunna dra en lista på alla som floppat hos Barca senaste åren.

Zlatan
Maxwell
Chygrynskiy
Keirrison
Pinto
Henrique
Caceres
Hleb
Keita
Henry
Milito
Toure (bänkad av Busquets, säger allt)
Thuram
Zambrotta
Gudjohnsen
Mark van Bommel
Santiago Ezquerro
Rustu
Barcelona el Flaco
2010-05-07 16:01
Barcelona el Flaco
2010-05-07 16:01
Messidinho_10/

Det där är en gammal bild. På klubbens hemsia står det att laget reser imorgon.
Barcelona Messidinho_10
2010-05-07 15:59
Kolla länken om du inte tror mig.
Barcelona Messidinho_10
2010-05-07 15:56
Nej dem är redan nere i Sevilla.
Barcelona el Flaco
2010-05-07 15:55
Messidinho_10/

Laget kommer åka ner till Sevilla imorgon. De befinner sig fortfarande i Barcelona.
Barcelona Messidinho_10
2010-05-07 15:53
Hallå grabbar imorgon gäller det livsviktig match jag är så laddad! Såg att laget är redan på plats i Sevilla det är bra.
Barcelonistas
2010-05-07 15:45
Ronaldo10

kaka o benzema har ju floppat sönder. haha snacka om att kasta iväg pengar på överskattade spelare muhahaha :)

gago behöver ja ens säga nått?
Barcelona Criff
2010-05-07 15:45
Ronaldo10, Haha har du tittat på fotboll i 2 år eller? :P
Marquez en flopp. Jo man tackar! haha

Gago skulle bli den nya Redondo, vad hände?
Klart Gago är en flopp.

Van der Vaart är också en flopp, annars hade ni inte saknat en mittfältare. Varför skulle annars Gerrard ens nämnas om nu Van der Vaart var lika grym som han var i Tyskland?
Delarocha
2010-05-07 15:42
Ronaldo10

Jag har först första början inte påsttåt att Barcelona inte gjort dåliga värvningar. Ville bara göra din dumhet tydlig för dig själv genom att visa att Real om några inte ska snacka om floppvärvningar.

Du är alltså nöjd med att ha köpt Gago för 220 miljoner och nåt liknande för Van Der Vaart?

Sen är väl Gago rätt vedervärdig? Eller har jag fel? Han kan ju för i helvete inte ens springa eller slå en pass.

Silthrim
2010-05-07 15:34
F_C_B :

Etoo har väl inte gjort fler mål han har gjort lite över tio , medans Zlatan har gjort 16 mål i serie spelet . Sedan har det väl trillat in rätt mycket mål denna säsong i Serie A så det där med att det är svårare att göra mål i Serie A håller jag inte riktigt med om titta på han som leder skytte ligan i Serie A , Di Natale han har gjort en del mål .

Sedan så har väl Zlatan varit skadad till och från också , så nog har Zlatan gjort en vassare säsong än Etoo .

Barcelona el Flaco
2010-05-07 15:31
Det verkar som att Luis Fabiano har återhämtat sig och komma kunna delta i matchen imorgon. Han tränade tillsammans med laget igår och blev uttagen idag av tränaren Antonio Álvarez. I länktipset kan ni se resten av Sevillas spelartrupp inför matchen mot oss.

Barcelona pokke
2010-05-07 15:31
Ronaldo10

Använd lite mer mellanslag please.
Barcelona Abbe.
2010-05-07 15:30
Ämne: Delarocha

Gago in....
Haha, komiskt inlägg. Keirrison har blivit utlånad för att få speltid, vänta med att döma honom. Marquéz som flopp? Det bevisar ju faktiskt att du inte varit in den här svängen särskilt länge.

Kluivert flopp? Runt 120 mål i klubben.

Men visst, gör en längre lista om du känner att du kan få ner spelare. Ett tips bara, ta med spelare som faktiskt har floppat. En flopp-lista handlar faktiskt om det.
Real Madrid Ronaldo10
2010-05-07 15:29
Thuram
Gjudhjonsen
Zambrotta!
Real Madrid Ronaldo10
2010-05-07 15:26
Delarocha

Gago inte floppat?

VAN DER VAART HAHAHAHAH!

Metzelder gjort ett OK jobb!

Diarra gjorde så ni inte vann ligan tillsamans med reyes!

Nu är det väl barcas lista?

Henrique

Cacares
hleb
Kerrison

Om du tar med gago vdv reyes tar jag med en zlatan och henry

chygrenski?

Kaka har varit jävligt mycket skadad men då har marques också varit men ja tar väl med marques också!

Kluviert..

Längre lista?
Barcelona Abbe.
2010-05-07 15:23
Ämne: Super Kaka

Ska vi....
... Woodgate.
Delarocha
2010-05-07 15:19
Super Kaka

Ska vi dra upp alla spelare Real köpt genom åren som floppat?
Kan börja med en kort lista

Kaka
Benzema
Gago
Van Der Vaart
Metzelder
Dudek
Faubert
Diarra x2 (är ju tydligen båda petade)
Robben (fick sticka från klubben och spelar CL final)
Sneijder (samma som ovan)
Granero (öser in mål i Sevilla)
Mata (kugge i Valencia
Albiol (usel)
Arbeloa (typ samma)
Saviola
Jose Antionio Reyes

Ska jag fortsätta?
Barcelona Criff
2010-05-07 15:15
S U P 3 R - K 4 K 4, Ja för ni har verkligen lyckats bättre :P Haha
Snacka om att kasta sten i glashus.
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-05-07 15:02
S U P 3 R - K 4 K 4

Real Madrid skickade iväg Samuel Eto'o, Walter Samuel, Wesley Sneijder och Arjen Robben. De fyra spelar Champions League i Madrid 2010. :-)
MF Doom
2010-05-07 14:52
Sen får man räkna med att det blir en dragkamp om Villa. Man U, Chelsea, Man C, Real, Inter & Barca m.fl kommer att vilja signa honom. Villa kommer inte att säljas för småpengar. Ska Villa lämna Valencia så ser jag gärna att han går till ett lag utanför Spanien. Barca behöver inte Villa. Bojan & Pedro är det man ska satsa på och ge Ibra ännu en säsong.

Barça såklart!

Utlånad, han ville ej till Inter. Barca betalar hans lön också.

Hetfield

Frågan är inte om Barca vill ha honom. Pep är nöjd och kommer att ha kvar honom tills nästa säsong. Han har inget val som du säger. Kanske kunde han sticka till Man C men eftersom dom inte klarade av CL platsen så går Man C bort. Chelsea är också ett alternativ då Ancelotti gillar honom. Ibra blir nog kvar och får göra allt för bevisa varför man köpte honom. Första säsongen är godkänd men det krävs lite mer.

S U P 3 R - K 4 K 4

Det är ännu mer ett under hur man kan köpa Kaka som inte presterat på evigheter.
Real Madrid S U P 3 R - K 4 K 4
2010-05-07 14:47
Att Barcelona inte fattar att man inte kan byta bort ett Lejon + 450 miljoner SEK för en kråka.. bra gjort där.
Barcelona Derrobarca
2010-05-07 14:31
zlatan på bänken imon!! inhopp 65e minut!
Barcelona ★Sami★
2010-05-07 14:31
Självklart vill man se Yaya Toure på mittfältet. Men Yaya som back är också ett bra altertativ så han kan stongas med Kanoute. Vad tycker ni?
Barcelona Hetfield
2010-05-07 14:18
Bara en liten rolig bild :)

Förövrigt så skulle jag gilla Busquets om han slutade filma hela tiden, men jag gillar hans lugna och metodiska sätt att arbeta

Pique är verkligen en gigant, jag hoppas att han får ta över kaptensbindeln efter Xavi. Inget illa om Valdes, men jag ogillar när en målvakt bär kaptensbindeln
Barcelona Visca_Barca
2010-05-07 14:15
Jag hoppas verkligen att Sergio inte börjar från start imon.

Missar Pique matchen så vill jag se Millito bredvid puyol.

Mitten ska det vara XAvi yaya o keita.
Ingen zlatan för guds skull
Barça såklart!
2010-05-07 14:13
Håller med. Piqué är även för mig en av favoriterna i Barça. Synd att han med all sannolikhet riskerar att missa matchen imorgon.

Det lär väl även betyda att Sergio finns på mittfältet. Suck.

Visca el Barça!
Annons: