/spanien/barcelona/forum/15162.aspx/spanien/barcelona/forum/15162.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca-nist
2010-05-06 00:30
Madridiista

Jag sitter inte vid varje match och jämför statistik utan menar att Real spel är jätte rörigt och vart under all kritik men att ni vinner är mycket tack vare Crisiano. Visst har Barca också vunnit några gånger tack Messi individuella prestationer. Men Barca har ett spel som dominerar mycket mer än Reals.

Ronaldo själv kritiserade själv sina lagkamrater så det borde vara en väcka klocka!
Real Madrid Madridiista
2010-05-06 00:29
Barca-nist

Du vet väl att Ronaldo var skadad i ca 2 månader och då vann vi ändå våra matcher sen har vi vår viktigaste mittback skadad Pepe. Att du säger att utan Cristiano så skulle vi få kämpa om en cl plats visar bara hur dålig koll du har.
Barcelona Sersari
2010-05-06 00:28
el Flaco

Tack så jävla mycket!
Real Madrid Madridiista
2010-05-06 00:25
Barca-nist

Ett av målen som gjorde idag var på egen hand, om du såg matchen så tror jag att du såg Ramos passningar? Menar du att Messis alla mål mot Zaragoza var på egen hand?? verligen inte. ALLA målen han gjorde var på egen hand och så fixa han en straff som Zlatan fick slå så kom inte och säg att målen messi gör är pga barcas spel.
Barcelona Barca-nist
2010-05-06 00:25
Man såg bara Perez´s min. "va skönt jag köpte Critiano annars skulle vi kämpa för Cl platser"
Barcelona GeziiMelBarca
2010-05-06 00:23
kan ju lungt säga att mallorca blev för självsäkra efter första halvlek :S ! C.ronaldo gjorde det snyggt ngn annan vettefan faktist och folk säger att zlatan är sämst hit å dit haha shiet va hände med kaka ? var hans ens på planen idag ?
Barcelona Barca-nist
2010-05-06 00:21
Madridiista

Messi må ha gjort de målen men spelmässigt så har Barca dominerat ordentligt. De senaste matcherna kan jag inte ens skilja på lagen(ex Real-Osasuna) spelmässigt utan spelare- mässigt. Det är definitivt 1 eller 2 som avgör i era matcher. Hig eller C.Ronaldo!
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2010-05-06 00:21
Oha789

Bra inlägg! .. som jag ser det så både RM % Barca tvingar varandra att ta fram bästa fotboll inom sig, detta genererar i att båda lagen sticker ifrån alla andra.
Rivaliteten har gjort att RM - Barca levererar.
Barcelona LIONEL_ibra
2010-05-06 00:20
En tröst i att Real vann är att jag tippade på 1-4, med Higuain som siste målskytt.. haha sick!!
Barcelona Rambla~
2010-05-06 00:17
Armin

Fler lag hade kunnat utmana Barcelona i ligan om de värvat en halv startelva för ca €300m.
Barcelona Oha789
2010-05-06 00:15
Armin [Kaká - the elegant one]

Lyssna noga. Har man kommit så långt som Barcelona och Real Madrid gjort denna år i ligan, Då delar man segern båda två.. Men ska vara ärlig nu när jag ska försöka skriva detta utan att ta fram mitt Barcelona hjärta.

Det Barcelona och REal har gjort går inte att glömma. Någon skrev för liten stund sedan att REAL MADRIDs "alla vinster mot små lag kommer vara bortglömda. Det tycker jag är fel. Barcelona och Madrid förtjänar titeln båda två. OM Real vinner så ser jag fortfarande Barcelona som vinnare för dom skulle aldrig kunna göra det utan Barcelona.

Om Barcelona vinner ligan så kommer jag se Real madrid som de vinnande laget för Barcelona skulle inte göra det utan Real Madrid.

som sagt Stolt över att Real Spelar i LA liga.
Barcelona el Flaco - Dead in the middle of Little Italy
2010-05-06 00:15
Och förresten, definitionen av en foliehatt = idioterna som arbetar för AS och Marca som propagerar för Villarato. Där kan vi snacka om konspirationsteorier.
Real Madrid Madridiista
2010-05-06 00:14
Messi - Valencia 3-0
Zaragoza - Messi 1-4
Messi - Arsenal 4-1
Barcelona - Deportivo 3-1 (Messi 2mål)

Och sen finns det 3-4 matcher han fixat poäng, avgjort matcherna åt er och ni säger att vi är beroende av Ronaldo..... HAHA säger jag bara.
Barcelona BARCA - TIKI TAKA - LA MASIA
2010-05-06 00:12
shiet känns nästan som real fansen vunnit ligan snälla om de har stängda forum fixa det här också orkar inte med att de alltid ska konfrontera o lägga näsan i blööööööt :S ni får komma hit gärna o va realistiska men döma ut folk är feeel
Barcelona Txiki

Finns nog ingen som tror på läggmatcher.
Däremot är vi nog många som undrar vad det är för fel på Reals motståndare...det är en sak att vara en dålig fotbollsspelare, det kan vi inte klandra någon för direkt...men att man inte kämpar utan står och tittar på när Ronaldo och gänget driver in bollen i mål känns...tja, lite konstigt...

Speciellt när man e på väg att nå Champions League som Mallorca inte varit i på tio år.
Barcelona el Flaco - Dead in the middle of Little Italy
Sersari/

Se länktips.
Barcelona Barca-nist
2010-05-06 00:10
-Fille- El Pipita

nej inte helt men tack vare honom ni vinner ikväll. grattis och njut av vinsten i alla fall :)
Real Madrid Armin [Kaká - the elegant one]
2010-05-06 00:10
Oha

"Grattis och fira rejält medans ni kan. För nästa vecka kommer tårarna. "

Det strålar väl självsäkerhet om något ;-).

Själv lär man sitta med ett konstant dundrande hjärta, inte kul.
2010-05-06 00:09
christina o vissa spelare i real gör en bra match o r9 kmr hit och vill få ett sorts erkännande men de rivalitet gubben såklart man hittar på om man vill jag kan lika gärna påstå perez spelade som vänsterback i mallorca de va anledningen de förlora jag/vi får tycka va vi vill grattis ni vann med stil tack vare christina lite väl enkelt men de jag vill komma fram till du ska ski*a i va folk tycker o säger de fritt fram jag tyckte inte de va läggmatch men ändå mind your business.. du har kanske gått o sovit men skönt o få släppa loss lite haha..
Barcelona Dani Alves=The King
2010-05-06 00:09
#R9__ //

Hehehehehe du är bra rolig

Faan va kuul de ska bli att lyfta pokalen för jag är så sääääker att vi tar hem det här.

En sak är säker då att era vinster mot små lag inte betyder ett skit. Det behövs inte någon defintion till det ;)

Stick lovar dig ingen kommer sakna dig ärthjärna ;)

Vi kanske har foliehattar eller vad det nu heter, men ni är fulla av ärthjärnor.
Barcelona Oha789
2010-05-06 00:08

Vad menar du med att jag är äckligt självsäker?
Real Madrid -Fille- El Pipita
2010-05-06 00:07
Barca-nist

Det är inte det jag säger. Men du får det till att Ronaldo ligger bakom allt i anfallsspelet när han fick en passning i straffområdet som han sätter.

Nåja ska sova nu, god natt.
Real Madrid Armin [Kaká - the elegant one]
2010-05-06 00:06
Tarrak
Alla grupper har sina svarta får, antar jag. Svenskafans forumen har sjunkit så otroligt i nivå senaste åren. Tyvärr.

Oha
Du verkar äckligt självsäker. Jag är ändå skapligt nöjd med Real, det är inte direkt enkelt att ens kunna utmana detta Barcelona.
Barcelona Sersari
Det finns en video med Mourinho där han typ skriker ut "Forca Barcelona" eller nåt liknande på 90-talet när han jobbade för klubben...tror det var el Flaco som länkade den förut, skulle vara väldigt tacksam om någon kan länka den snarast.
Barcelona Kluivert_82

En sak är säker. Reals gata mot ligaguld är totalt öppen och kommer så förbli. Glöm att Espanyol och Atletico och allt vad de heter kommer kämpa ihjäl sig.

Det roligaste är ändå att marängerna tycker att Mallorca gjorde en bra match. Såg vi samma match?
Lätt den sämsta insatsen jag sett i Primeran i år.

NU KROSSAR VI SEVILLA! POKALEN SKA STANNA I BARCA!
Barcelona Barca-nist
2010-05-06 00:05
#R9__

jag tycker du ska se på Reals senaste matcher. Jag har inte påstått att det är läggmatcher utan patetiskt utfört av motståndare. vilket kan få en att misstänka.Här inne snackar vi inte gott om Real så jag tycker det är konstigt att du söker sådant uppmärksamhet här inne. (svårfångat)
Barcelona Oha789
2010-05-06 00:05

Det räcker jag sa det precis för ett par inlägg senare..

Grattis och fira rejält medans ni kan. För nästa vecka kommer tårarna.

Men ska vara ärlig Ronaldo var fantastisk idag.
och jag litar inte på några lägg matcher. Sedan har man vunnit en match som ni gjorde idag så betyder det att ni är starka och har en grym mod att pressa ett riktigt starkt Barca. Jag är stolt över att Real är med i La liga för annars vet jag inte hur det skulle varit.
Barcelona tarrak
2010-05-06 00:04
Ämne: Dani Alves=The King ....
Hur pinsamma fansen än är på det här forumet så håller de faktiskt samm nivå inne i Puertan. Samma barnsliga jidder om läggmatcher så sent som i lördags när Barca körde över Villarreal.
2010-05-06 00:04
r9 nu ska du väl peka ut folk som kommunister också jag förstår dig men visst är det yttrandefrihet , elr bor vi i ryssland 1940 med stalin som president :S?
Barcelona Khazal
2010-05-06 00:03
BlueRed

håller med, vi har allting i egna händer (även om det är lite konstigt att det inte är ligaguld vid 93p).
Annons: