/spanien/barcelona/forum/15156.aspx/spanien/barcelona/forum/15156.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe.
2010-05-07 15:30
Ämne: Delarocha

Gago in....
Haha, komiskt inlägg. Keirrison har blivit utlånad för att få speltid, vänta med att döma honom. Marquéz som flopp? Det bevisar ju faktiskt att du inte varit in den här svängen särskilt länge.

Kluivert flopp? Runt 120 mål i klubben.

Men visst, gör en längre lista om du känner att du kan få ner spelare. Ett tips bara, ta med spelare som faktiskt har floppat. En flopp-lista handlar faktiskt om det.
Real Madrid Ronaldo10
2010-05-07 15:29
Thuram
Gjudhjonsen
Zambrotta!
Real Madrid Ronaldo10
2010-05-07 15:26
Delarocha

Gago inte floppat?

VAN DER VAART HAHAHAHAH!

Metzelder gjort ett OK jobb!

Diarra gjorde så ni inte vann ligan tillsamans med reyes!

Nu är det väl barcas lista?

Henrique

Cacares
hleb
Kerrison

Om du tar med gago vdv reyes tar jag med en zlatan och henry

chygrenski?

Kaka har varit jävligt mycket skadad men då har marques också varit men ja tar väl med marques också!

Kluviert..

Längre lista?
Barcelona Abbe.
2010-05-07 15:23
Ämne: Super Kaka

Ska vi....
... Woodgate.
Delarocha
2010-05-07 15:19
Super Kaka

Ska vi dra upp alla spelare Real köpt genom åren som floppat?
Kan börja med en kort lista

Kaka
Benzema
Gago
Van Der Vaart
Metzelder
Dudek
Faubert
Diarra x2 (är ju tydligen båda petade)
Robben (fick sticka från klubben och spelar CL final)
Sneijder (samma som ovan)
Granero (öser in mål i Sevilla)
Mata (kugge i Valencia
Albiol (usel)
Arbeloa (typ samma)
Saviola
Jose Antionio Reyes

Ska jag fortsätta?
Barcelona Criff
2010-05-07 15:15
S U P 3 R - K 4 K 4, Ja för ni har verkligen lyckats bättre :P Haha
Snacka om att kasta sten i glashus.
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-05-07 15:02
S U P 3 R - K 4 K 4

Real Madrid skickade iväg Samuel Eto'o, Walter Samuel, Wesley Sneijder och Arjen Robben. De fyra spelar Champions League i Madrid 2010. :-)
MF Doom
2010-05-07 14:52
Sen får man räkna med att det blir en dragkamp om Villa. Man U, Chelsea, Man C, Real, Inter & Barca m.fl kommer att vilja signa honom. Villa kommer inte att säljas för småpengar. Ska Villa lämna Valencia så ser jag gärna att han går till ett lag utanför Spanien. Barca behöver inte Villa. Bojan & Pedro är det man ska satsa på och ge Ibra ännu en säsong.

Barça såklart!

Utlånad, han ville ej till Inter. Barca betalar hans lön också.

Hetfield

Frågan är inte om Barca vill ha honom. Pep är nöjd och kommer att ha kvar honom tills nästa säsong. Han har inget val som du säger. Kanske kunde han sticka till Man C men eftersom dom inte klarade av CL platsen så går Man C bort. Chelsea är också ett alternativ då Ancelotti gillar honom. Ibra blir nog kvar och får göra allt för bevisa varför man köpte honom. Första säsongen är godkänd men det krävs lite mer.

S U P 3 R - K 4 K 4

Det är ännu mer ett under hur man kan köpa Kaka som inte presterat på evigheter.
Real Madrid S U P 3 R - K 4 K 4
2010-05-07 14:47
Att Barcelona inte fattar att man inte kan byta bort ett Lejon + 450 miljoner SEK för en kråka.. bra gjort där.
Barcelona Derrobarca
2010-05-07 14:31
zlatan på bänken imon!! inhopp 65e minut!
Barcelona ★Sami★
2010-05-07 14:31
Självklart vill man se Yaya Toure på mittfältet. Men Yaya som back är också ett bra altertativ så han kan stongas med Kanoute. Vad tycker ni?
Barcelona Hetfield
2010-05-07 14:18
Bara en liten rolig bild :)

Förövrigt så skulle jag gilla Busquets om han slutade filma hela tiden, men jag gillar hans lugna och metodiska sätt att arbeta

Pique är verkligen en gigant, jag hoppas att han får ta över kaptensbindeln efter Xavi. Inget illa om Valdes, men jag ogillar när en målvakt bär kaptensbindeln
Barcelona Visca_Barca
2010-05-07 14:15
Jag hoppas verkligen att Sergio inte börjar från start imon.

Missar Pique matchen så vill jag se Millito bredvid puyol.

Mitten ska det vara XAvi yaya o keita.
Ingen zlatan för guds skull
Barça såklart!
2010-05-07 14:13
Håller med. Piqué är även för mig en av favoriterna i Barça. Synd att han med all sannolikhet riskerar att missa matchen imorgon.

Det lär väl även betyda att Sergio finns på mittfältet. Suck.

Visca el Barça!
Delarocha
2010-05-07 13:52
Barca

Tycker Pique spelat upp sig rejält under våren och visar mycket av det som gjorde honom till Europas bästa mittback förra säsongen. Definitivt en personlig favorit för mig med. Han var ju mer eller mindre felfri hela förra våren runt liga och championsleague avgörandet.
Barcelona BARCA - TIKI TAKA - LA MASIA
2010-05-07 13:41
pique är en av lagets nyckelspelare stort avbräck.. speciellt med hans farliga passningar/mål (arsenal/inter) uppspelsfaserna o inte på tal defensiven.. en personlig favorit om inte min favoritlirare de han nog hehe.

Pique , iniesta är personligafavoriter
sen messi måste väl vara allas :)
Barcelona Sam
2010-05-07 13:35
Goda nyheter. Vi får hoppas på Puyol, Toure i mittlåset imorgon då.
2010-05-07 13:35
zlatan har en poäng..angående inter o barcelona

"jag vill vinna champions league med barcelona"

det är klart att han såg det nästan omöjligt att göra det med ett "då" mediokert inter .

då var zlatan o maicon lagets stjärnor .. all ära åt zanetti kämpen , cambiasso samuel cordoba quaresma + mancini..

men om man ska vinna cl då ska man ha ett lag som nuvarande inter det är inte hans fel att de köpte loss efter att han drog om de gjorde det när han hade varit kvar så tror jag nog han hade stannat + att det är ingen tillfällighet att när världstjärnor som samu,milito,sneijder,motta,lucio som kom gratis tror jag (vilket misstag av bayern omg har alltid rankat han bland världens bästa mittb..) så når inter final..

för att vinna cl krävs det att spela med de bästa mot de bästa det var nog det zlatan ville ha o kunna..
Barcelona el Flaco
2010-05-07 13:32
Imorse tränade Xavi och Abidal tillsammans med sina övriga lagkamrater utan problem. En som inte gjorde det dock var Piqué, som fortfarande har känningar i högerbenet och är därmed i riskzonen för att missa drabbningen mot Sevilla. Mittbacken gjorde rehabilitering med hoppet om att hinna i tid till matchen på lördag.

*Länktips.
2010-05-07 13:28
el flaco jag håller med dig men jag tror nog det är tvärtom att han har accepterat det men att man inte "accepterat honom ännu" han visste nog vad han gav sig in innan + att xavi iniesta messi är hans lagkamrater gjorde det kanske ännu mer att han ville komma till barcelona från början , CL...
Barcelona ★Sami★
2010-05-07 13:23
David Villa i Barca är som att vinna 150 miljoner på Trav:)
Barcelona el Flaco
2010-05-07 13:23
Ämne: Det är konstigt att ....
Om nu Zlatan inte känner sig nöjd eller "motiverad" med att stå bakom spelare som Messi och Xavi i rangordning får han, för min del, gärna dra härifrån. Hade inte gråtit över att se honom lämna. Tror han på allvar att han kommer komma upp på samma nivå som Messi, Xavi och Iniesta? Tror knappast att hans ego är uppblåst.

Det här är inte Inter. Om Zlatan vill vara lagets största stjärna får han hitta någon annan klubb. Antingen det eller inrätta sig i ledet bakom smurfarna.
2010-05-07 13:22
tjena grabbar!

joo hetfield ja kom tänka på de där med att bayern skulle köpa loss zlatan.. jag säger inte att jag vill att zlatan ska gå o bla bla.. men ett eventuellt byte mellan zlatan o ribery rakt av... vore nog nånting fundera på om man verkligen vill bli av med honom..
Barcelona Hetfield
2010-05-07 13:12
Det är konstigt att ingen tänker från Zlatans synvinkel, just nu är frågan om Barcelona vill ha honom, men frågan är också om Zlatan vill vara kvar. Hur motiverad är han egentligen att stanna kvar nästa säsong och fortfarande vara nr.3 bakom Messi och Xavi?

Men å andra sidan så har väl inte Zlatan några större alternativ, alla dörrar är mer eller mindre stängda om han nu vill vinna CL i ett annat lag. De brittiska lagen är väldigt Zlatan skeptiska, och de italienska lagen har inte pengar för att kunna köpa Zlatan och betala för hans lön

Möjligen kan Bayern Munchen köpa honom?
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-05-07 13:09
Sam

Jo, med tanke på hur spelet har sett ut på sistone så tror jag att Bojan startar. Plus att jag precis läste den här artikeln på Sport. Det kan ju bli så att Zlatan startar, men det tror jag inte.

*Länktips!
Barcelona Sam
2010-05-07 13:03
H.Alavi

Vad grundar du det på, att Bojan startar istället för Zlatan? Jag hoppas du har rätt.
Barça såklart!
2010-05-07 13:02
Alexander Hleb, är han utlånad eller blev han köpt av Inter?
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-05-07 13:01
Leo Messi har spelat totalt 7 matcher mot Sevilla och nätat 7 gånger. 5 av målen inträffade i Camp Nou, de andra 2 på Sanchez Pizjuan. Nu tror jag inte att statistiken spelar någon roll, men alltid intressant o ta fram lite statistik inför en match.

Och just nu så ser det ut som att Zlatan kommer att starta på bänken mot Sevilla i förmån av Bojan Krkic.
Real Madrid Pistolero
2010-05-07 12:48
Det skulle vara intressant att se Villa spela för Barca, och hur startelvan då skulle se ut!
MEN tycker dock synd om Valencia ifall de säljer Villa. Då kommer det bara gå dåligt för Valencia.
IFALL de inte köper in en riktig grym anfallare, som är lika bra (om inte bättre) än Villa, med pengarna.

Ps. Är ni lika nervösa som jag för matchen imorgon?
Barcelona el Flaco
2010-05-07 12:42
Så länge Bojan inte lämnar så har jag inget problem med att vi köper in Villa, men samtidigt inte till vilket pris som helst.
Annons: