/spanien/barcelona/forum/15152.aspx/spanien/barcelona/forum/15152.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-05-07 17:15
Guardiola säger nu att dom tre titlarna som laget hittils har vunnit under säsongen räcker inte för att göra den här säsongen till en godkänd sådan.

Guardiola säger också att om laget skulle få det svårt mot Sevillao o förlora så skulle det svida oerhört mycket för laget. Varför? Svaret är Real Madrid.

Han räknar med att åka på kraftiga kontringar från Sevillas sida, det viktiga är att inte slarva bort bollen i onödiga situationer och att hela backlinjen ska stå som en mur för att stoppa Sevillas otroligt kraftiga offensiv mot storlagen. Fråga bara Real Madrid hur det gick när de spelade där sist.

Han lovar också att FCB kommer att attackera från början till slut. Ingen kommer att ta det lugnt eller jogga, det är fullt fart framåt.

----

Jävlar vilken onödig diskussion, jag personligen orkar inte jämföra Zlatan och Eto´o. Under hösten var Zlatan en formstark gubbe som gjorde mål och var säker på vad han skulle göra, det var inte Eto´o under hösten. Nu är det ombytta roller, det går bra för Eto´o medans Zlatan har halkat ner i en formsvacka.

Under hösten tyckte de flesta att Pep gjorde rätt, idag tycker de flesta att han gjorde fel. Tyvärr så är det så i fotbollen, känslorna ändras fort. Istället för att kritisera en spelare som spelar för FCB och är tänkt för att vara med i startelvan så kan man istället ge sitt stöd o hoppas på att hans formkurva börjar peka uppåt.
Real Madrid ☆iEl-Grande-Raúl!☆
2010-05-07 17:01
Tycker inte att denna diskussion leder någonstans. Jag menar, nu spelar Zlatan i Barca och Eto'o i Inter, vare sig om folk gillar det eller inte. Så varför älta sig i ämnet?
Men, men vad vet jag...

Hursomhelst, vilka tror ni missar Sevilla-matchen?
Barcelona Barcanist
2010-05-07 16:57
VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!

Som svar på din fråga så tror jag nog inte Pep känner så stor ånger då Samuel Eto'o inte gjorde ett piss i mötet på Camp Nou både i gruppspelet och i semin, och så gjorde han ingenting på San Siro i gruppmötet heller. Det är hans medspelare och två domare som tagit Inter till final, inte Eto'o. Men visst, Eto'o kanske tycker att han bytt ut 10 lagkamrater mot 10 bättre lagkamrater, vem vet? Men jag tror absolut inte att Pep ångrade sig.
Delarocha
2010-05-07 16:54
DM1982

Nej, stavning och grammatik är ingen styrka här inne. Smeknamn utan substans och öknamn är också populärt.
Canaletes
2010-05-07 16:45
Puyol riktiga Twitter ;)
Atlético addeh
2010-05-07 16:38
VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!! /

Tror Eto'o hade en sjukt tillfredsställande känsla när slutsignalen gick på Camp Nou, speciellt med tanke på att han slår ut sitt gamla lag. Jag tror fortfarande han har sitt hjärta i Barcelona, men han hade absolut inget att säga till om när han blev "bortkastad" till förmån från Ibra, vilket enligt mig var bland de dummaste i Barcelonas historia.

All heder åt Eto'o, om nu Inter ändå ska vinna hoppas jag det är Samu som skjuter dom till vinst.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-05-07 16:36
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Det finns korruption i princip i alla stora organisationer runtom världen, det är jag helt säker på. Det är så mycket som talar för det bara man fördjupar sig lite i det, och då talar jag inte bara om sportorganisationer. Men det är bara min åsikt..
Barcelona DM1982
2010-05-07 16:33
Kan inte folk som hälsar på här skriva ordentligt? Vad är en kråka och när köpte vi den kråkan? Och vad gör en kråka i laget?

Nä, skriv ordentligt tack.

För övrigt skulle det vara alledeles underbart om Gerrard skulle hamna i Real, han har inte gjort något vettigt på hela säsongen i Liverpool. Har vi tur är han lika bedrövlig där som Kaka och Benzama har varit.
Barcelonistas
2010-05-07 16:33
VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID

kråkan? vafan skriv rätt!
2010-05-07 16:30

Jo det är så klart otroligt skönt för Eto´o det är naturligt, vem som helst skulle känna så. Men Eto´o har ändå en respekt som gör att han inte tänker på det som en hämnd, han är egentligen en väldigt ödmjuk man som kan tända till då och då. Jag är glad för Samu´s skull att han får spela sin 3:e cl final och önskar honom ännu en guldmedalj.
Delarocha
2010-05-07 16:29

Vadå ledande fråga? Vad vill du att vi ska svara? Jag liksom du vet exakt vad för svar du vill ha.
Real Madrid VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!
2010-05-07 16:25
en fråga..

hur tror ni eto´o känner sig nu när han slog ut barca och är i sin 3:e final? jag menar mot pep. för pep kastade ju bort han mot en kråka.. måste vara sköönt att visa pep att han gjorde fel? han lär ju inte ha något emot baarca eller spelarna. men visst var det väl pep som ville bli av med han för att han ville ha en annan spelartyp som kråkan??
2010-05-07 16:24
☆iEl-Grande-Raúl!☆

Sådärja, äntligen en vettig (jag drar inte alla över en kam nu, men det är inte många som har varit objektiva direkt.) utomstående i den här diskussionen. Håller med dig helt, Piqué´s hands var en straffspark men nu blev det som det blev och jag kan inte förstå att folk inte har släppt det än.
Delarocha
2010-05-07 16:21
FORZA INTER;REAL MADRID

Dina tårar smakar ljuvligt.
Barcelonistas
2010-05-07 16:20
FORZA INTER;REAL MADRID

haha du kan ju tacka dommarna att inter är i cl finalen.

kolla länk skäms!

som sakt allt handlar om marginaler, de måste man ha i cl!
Real Madrid ☆iEl-Grande-Raúl!☆
2010-05-07 16:20
FORZA INTER;REAL MADRID

Domaren var helt enkelt inte på Chelseas sida men att vissa vill få det till att Chelsea skulle haft 3-4 straffar förstår jag mig inte på.

Förutom Piques hands så var det inte någon annan solklar straff som man skulle få, kanske vid Ballacks skott...
Barcelona David - barca
2010-05-07 16:17
Asså herregud Givn!!

Kan ju börja med att ta bort Keirrison eftersom han lånades ut för att få speltid och aldrig var tänkt att gå in i laget denna säsong

Maxwell, absolut ingen flopp.. helt klart fullgod backup till Abidal som varit skadad mycket.

Pinto, flopp? Hade du tänkt att han skulle gå in och ta Valdes plats eller? Han är andra målvakt och inget annat! gjorde det bra förra året.

Keita är väl för fan ingen flopp eller? Har inte ens något motresonemang då jag inte fattar vart man från början får han till en flopp.

Henry, en stor del till 6 titlarna förra året? Sämre detta år dock, men ser inte han som flopp

Milito har varit skadad 1 år typ, gjort det bra nu! ingen flopp.

Toure flopp? Har absolut inte varit lika bra som förra året.. Men flopp asså skämtar du eller?

FORZA INTER;REAL MADRID
2010-05-07 16:16
Har ni kollat på klippet eller skäms ni asså shit va äckliga ni är HELT SJUKT!!

Det är tydligt att du endast är härinne för att provocera och därför förtjänar du en spärr. Ta det här som en läxa nu. /moderator
2010-05-07 16:14
Barcelonistas

d har du ganska så rätt i! men finns många spelare som ni värvat också som man undrar vad fan värvar ni dem för? så som zlatan sen keirrison? menmen förstår vad du menar... men tror att perez har lärt sig lite och börjar värva ett lag som kan dominera i många år !
Barcelonistas
2010-05-07 16:11

Skillnaden är att ni värvar för 3 miljarder spelare som är bra invudellt. finns ingen tanke bakom köpen som ni gör.. bara för dom har vunnit guldbollen så värvar ni..
Barcelona Messidinho_10
2010-05-07 16:10
FC Barcelona #10

Jag tror inte heller dem som snackar om flopp vet vad flopp betyder. Slå upp ordet flopp i nån jävla ordlista innan ni uttalar er!!!
Barcelona tarrak
2010-05-07 16:09
Känns lite onödigt att tävla i vilket lag som värvat flest floppar, det viktigaste är väl hur mycket pengar man spenderar totalt och vilka resultat de leder till.

Sedan Laporta tillträdde 2003 har Madrid spenderat mer än dubbelt så mycket som Barca, utan att vinna ens hälften så många titlar. Är ni maränger nöjda med era värvningar, så har vi för en gångs skull något vi kan vara eniga om. :)
FORZA INTER;REAL MADRID
2010-05-07 16:09
Haha så mycket ni gnäller! Jag har en sak att visa er och det är denna kolla och njut.
Barcelona FC Barcelona #10
2010-05-07 16:08
Herregud ni vet inte vad flopp betyder...
Barcelonistas
2010-05-07 16:08
Givn

Ni som lag har floppat sönder. Ni värvar spelare för miljarder år in år ut men ändå åker ni ut i åttondelsfinal i cl, eller mot värdslag som alcorcon.

Yaya,Henry,Ibra,keita,van bommel, var är dessa floppar? henry hade en fantastisk säsong föra säsongen, ibra har gjort en godkänd säsong,yaya var en gigant föra säsongen har haft det tufft dena säsong,

Gago,Kaka,Benzema där har du riktiga floppar..
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2010-05-07 16:07
Maxwell, Toure, Henry, Van Bommel, PINTO(?), Keita,Milito?

De där kallar jag inte för floppar.

2010-05-07 16:07
Messidinho_10

man skulle kunna dra en a4 på båda lagens floppar så d bara lägga ner allt snack grabbar!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-05-07 16:06
Bayerns VD Uli Hoeness säger att det är för många italienare i UEFA som bestämmer och misstänker korruption. Uli Hoeness säger att de människorna har valt Rosetti som domare för Bayern - Lyon och nu kan dom själva stänga av Ribery för 3 matcher.

Det skulle inte förvåna mig att det han säger stämmer. Att de väljer portugisen som domare för Inter - Barca är också jäkligt konstigt med tanke på hans historia med Mourinho. Och det gör inte saken bättre att Barca förlorade mycket tack vare domarna.

Något har alltid varit ruttet i UEFA och FIFA, men det är för mycket pengar inblandat för att någon ska våga öppna käften på riktigt.
Barcelona Messidinho_10
2010-05-07 16:05
Givn

Jag skulle kunna dra en hel a4 sida om vilka som har floppat i real, vill du ha den??
Barcelona Messidinho_10
2010-05-07 16:03
Kan inte spanska kollade bara på bilden :)
Annons: