/spanien/barcelona/forum/15149.aspx/spanien/barcelona/forum/15149.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Andre_D
2010-05-09 10:12
Ämne: Målen från matchen m....
Fy fan vad störig kommentator. PEDRO PEDRITO PEDRO PEDRITO PEDRO PEDRITO PEDRO.
Barcelona Koeman!!
2010-05-09 10:01
Ämne: Förra året spelade h....
Pedro är grym men ingen kommer någonsin ersätta Ronaldinho. Han var 10 steg före alla när han var motiverad.
Barcelona FC Barcelona #10
2010-05-09 08:20
Grym match igår!
Men man kan inte neka att det blev för spännande på slutet.
Xavi - Vilken match han gör, kommer bli en stor saknad mot Valladolid.

Tror ni Iniesta spelar sista ligamatchen (Valladolid) ?
Estadio Santiago Bernabeu
2010-05-09 02:26
Delarocha

JAg blev också smickrad från början, trodde man var ensam utvald. Men sedan var man inte ensam och det tråkiga tog slut.
Jag tackade nej för anledningen till att jag inte är zlatan intresserad och inte gillar barca. SÅ enklet är det.

----------------------------

BarcaCuleZLatan

Känns lite offtopic att diskutera det!

Du har PM!
Canaletes
2010-05-09 02:23
Ni vet den kända bilden med Zlatan och Pique väldigt nära varandra?

Zlatan blev sur på en reporter och svarade till tjejen:

Kom hem till mig med din syser så får du ser om jag är bög!!

hahahaha :P
Barcelona el Profete
2010-05-09 02:22
Sersari

"Förresten, är det någon som vet hur många mål Cristiano Ronaldo gjort på straffar den här säsongen?"

Han har gjort 4 mål från straffpunkten.

Det vore fantastiskt ifall Messi lyckades tangera eller slå Ronaldos rekord på 47 mål. Men 45 mål är knappast något att lipa över. :)

The Reporter

"Det finns en låt som publiken på Camp Nou brukar sjunga när laget leder i slutet av matchen typ;"

Jag antar att du menar denna ramsa: ” Olé lé, Ola la, ser del Barça és el millor que hi ha!"

På tal om ingenting, hoppas spelarna får en härlig 5 och en halv timmars tågresa hem. Å andra sidan är det dock inte fy skam med 6 dagars vila tills nästa match.

Notabelt är att det igår var Laportas sista bortaresa som president för vår klubb. Det har vart en succéfull period under hans mandatperiod, den bästa perioden klubben någonsin har haft. Är det endast jag som tycker att han förtjänar någon form utav ett värdigt avsked efter matchen?

Hur som haver, vi går en spännande sommar till mötes.
Delarocha
2010-05-09 02:22
Jag fick detta PM. Tar det som en otroligt stor komplimang då folk klagar på att jag skriver elakt och att jag är allt för bitter (Hetfield) etc. Jag har dock inte tid för att skriva på en sida men tackar som vänligast för förfrågan.
Real Madrid BarcaCuleZlatan
2010-05-09 02:15
Estadio Santiago Bernabeu:

Jag PM:ar folk som jag tycker skriver bra då min sajt behöver fler skribenter. Vilket forum de skriver i bryr inte jag mig om.
Barcelona Castefa
2010-05-09 02:14
Vad bra de spelade! De var faktiskt riktigt överlägsna. Det klart det var onödigt att släppa in Sevilla, men sitter och tittar på highights nu på TV och de var mycket bättre. Nu är det nära...
Estadio Santiago Bernabeu
2010-05-09 02:09
Hej där!

Ursäkta OT!

Men har någon av fått detta PM:

"BarcaCuleZlatan
Hej!

MEDDELANDE
Tjena! Jag driver sajten www.JustZlatan.com som innehåller allt om Zlatan! För tillfället är det bara jag skriver där och vi söker nu skribenter!

Vi anser att du skriver bra och undrar därför om du skulle vara intresserad av att skriva på sajten?

Mvh"

Från början kände man sig smickrad, men efter en stund får man veta att några i Puertan fått detta PM, finns det några här som är bekanta med det?

P.S Jag fick PMet igår!
Barcelona Boixos Nois 81
2010-05-09 02:00
Grattis till guldet! Det kändes så jäkla bra när 3-0 målet kom men tyvärr blev lite onödigt nervöst i slutet.
Barcelona Barcanist
2010-05-09 01:58
tikitaka

det ska vara ett hjärta men symbolen före än 3an visas inte på SFs forum så det blir bara en 3a.
Barcelona Alvés
2010-05-09 01:53
El Flaco

Ok synd att Xavi missar.. Men vi ska klara av att vinna denna match mot Valladolid utan honom. När han var skadad tidigare på säsongen så vann vi mot t.ex. Stuttgart m.fl

* EDIT Nu är det ute på den officiella hemsidan att Xavi har fått sitt femte och därmed missar nästa match.
Barcelona el Flaco
2010-05-09 01:48
Även EMD skriver att Xavi är avstängd mot Valladolid efter att ha fått sitt femte gula kort. De skriver även att Maxwell missar sista ligamatchen på grund av skada.
Barcelona Messidinho_10
2010-05-09 01:45
Någon som kan mejla tv4 och be dem sända festen nästa vecka och inte bara sluta sända efter matchen då??
Barcelona tikitaka
2010-05-09 01:45
Vad är det här med en 3a efter visca barca? :S
Canaletes
2010-05-09 01:23
Målen från matchen med RAC1 kommentatorer :)
Barcelona AzizWaysi
2010-05-09 01:20
Förra året spelade han i B-laget. Idag är han ordinarie i A-laget. Han startar i El clasico och spottar på 3,5 miljarder och hela bernabeu. Han heter PEDRO. Han är uttagen till världens bästa landslag. Han är våran nya Ronaldinho.
Barcelona Ayaz
2010-05-09 01:20
Jag förstår att alla hyllar Messi efter en sån match.Men enligt mig så lågt Xavi bakom allt. Utan honom så är vi inte Barcelona.Begär inte mycket bara lite cred till Xavi.
Barcelona Karlssoooon
2010-05-09 01:17
Jag har en teori om att det är samma människor som tidigare ville låna ut/Sälja Bojan som nu vill ha bort Zlatan till nästa säsong. Sockerstinna FM-lirare...

Tålamod är en fiskares bäste vän
Barcelona Ayaz
2010-05-09 01:14
Mina kära bröder fira ingenting än.Det är fortfarande en match kvar.Vi har inte vunnit än.Var ödmjuka.Vi är i slutspruten av en lång sträcka. Men ingenting är färdigt.Har tyvärr inte läst tidigare inlägg.Är det någon som vet hur det är med Xavi?
Barcelona Sersari
2010-05-09 01:14
Messi har gjort 45 mål den här säsongen. Helt sjukt alltså! Cristiano Ronaldos bästa säsong som alla i England snackade om låg på 42 mål säsongen 07/08. Messi har gjort otroliga 45 mål och kan tangera eller till och med slå den gamla Ronaldos(Fenomenet) rekord från säsongen 96/97 som låg på 47 mål.

Förresten, är det någon som vet hur många mål Cristiano Ronaldo gjort på straffar den här säsongen? Har för mig att Messi endast gjort 1 straffmål i år, vi har ju fan knappt fått några straffar i år känns det som.
Barcelona -=FCBarcelona=-
2010-05-09 01:10
Jag vill ha tillbaka Etoo sjungandes madrid cabron.. ja ni vet resten!

real köper dom bästa spelarena från stora ligorna i europa förutom spanska (messi) och lyckas ändå inte med en enda titel!
Samtidigt som barca produkterna visar vägen ännu en gång!!

Perez, kan säkert mer fotboll än mig, men en sak visste jag bättre. Pengar är inte lösningen, det behövs HJÄRTA!

EDIT: inser nu att jag tippade rätt!! :)
Undra va d va för odds på det resultatet??
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-05-09 01:08
En lyckad helg för hela Barcelona då Barcas basketlag igår tog sig vidare till finalen och idag så tog fotbollens Barca ett stort steg till titeln i ligan.

Laporta är nog världens gladaste människa just nu.
Barcelona MSL#666 !2-6!
2010-05-09 01:07
Underbar seger, vart onödigt spännande i slutet! Bara att hålla fokus till nästa match som vi ska ta utan några onödiga misstag och göra de onödigt spännande som idag.. GotT! Sov gott alla Cules jag vet att jag kommer göra de!
Barcelona Shqipi
2010-05-09 00:48
Blev en onödigt spännande match idag men publiken måste ju också få sitt så att säga :).
Real kan köpa för ett antal miljarder till nästa säsong också, så länge Barca behåller sina spelare kommer vi ha det bästa laget i alla fall.

Trion med Messi, Bojan och Pedro spelar med hela sitt hjärta, en egenskap som är underskattad nuförtiden tycker jag. Ska bli intressant nästa år att se hur denna trio lyckas. Jag är beredd att ge de chansen fullt ut faktiskt.
Barcelona Alvés
2010-05-09 00:44
OM NU Valladolid skulle vinna mot oss nästa söndag, så kommer dom ändå inte kunna säkra sitt kontrakt, så det kan till och med bli så att Valladolid vilar sina spelare så dom inte blir skadade, men det är ju sista matchen för säsongen så jag tror dom kör på
Barcelonistas
2010-05-09 00:41
¡Barça! - Crèma Catalana

jo men han var la lite småskadad inför matchen. bättre att vila han mot valladolid så han inte åker på en stor skada. för valladolid kommer köra fysiskt äckligt skit spel.. men me xavi på plan så är allt soft :)
Barcelona The Reporter
2010-05-09 00:37
Det finns en låt som publiken på Camp Nou brukar sjunga när laget leder i slutet av matchen typ;

Ole lona Ole Barcelona,

Det låter ungefär så. Det är inte den dära Barcelona ale ale Barcelona. Jag tror inte det iallafall
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-05-09 00:35
Barcelonistas

Vad är det vi ska vila han till? Det är den sista och viktigaste matchen som vi måste vinna, så det är bara dumt att vila honom.
Annons: