/spanien/barcelona/forum/15101.aspx/spanien/barcelona/forum/15101.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2010-05-13 13:42
Varför kan ni inte föra en diskussion utan att förolämpa varandra?

Poängen med forum är att alla ska få säga vad de tycker, hur orimligt och löjligt det än må vara, så är det en ÅSIKT, inte faktum

Så fort någon skriver något så ska det alltid komma diverse besserwissers som ska rätta och dumförklara personen, det räcker nu

Slappna av lite
Barcelona el Flaco
2010-05-13 13:38
Igår organiserade Pep Guardiola en middag där hela spelartruppen och tränarstaben var närvarande. Måltiden hölls dock inte i någon lyxrestaurang, utan hemma hos Abidal. Tanken var att svetsa samman gruppen ännu mer inför den avgörande ligamatchen mot Valladolid på söndag.
Barcelona Dani Alves=The King
2010-05-13 13:36
barca kid //

Jag håller med, målet mot Almeria va en fröjd för ögat..
Barcelona ★Sami★
2010-05-13 13:35
Lusnos
Tackar mannen! Jag och en kompis slå vad OM David Villa blir klar för Barca så kommer det komma in fler åskådare än det gjorde på Zlatans:)
Men det är bara OM David villa blir klar.
Barcelona Lusnos
2010-05-13 13:34
★Sami★ //

Länktips säger att det var 60 000, skulle tro att det var någonstans där omkring.
Barcelona ★Sami★
2010-05-13 13:32
En snabb fråga. Någon här inne som vet hur mycket folk det kom in på Camp Nou för att se Zlatan presenteras?
2010-05-13 13:31
Abbe //

Du är bara subjektiv, varför klankar du inte ner på de som tykcer att Busi förtjänar sin plats.

Säger min mening precis som alla andra här inne, trode forumet till för att tycka och ställa. Att kalla någon pajas framför datan eller säga att han/hon, är skämmig är bara fegt.

Du är en fegis min vän, och att du tycker att ditt inlägg va meningsfullt säger allt om dig..
Barcelona alimransetkic23
2010-05-13 13:31
Lusnos //

Har alltid frågat mig detta: Hur orkar Alves springa så mycket, match efter match? Något hemligt recept?

Han har utvecklat sig som en förebild för mig (samma position på fotbollsplanen).
Barcelona barca kid
2010-05-13 13:26
Zlatan kanske inte va bästa värvningen någonsin men man kan inte kalla det flopp kolla länktips.
Barcelona Lusnos
2010-05-13 13:26
alimransetkic23 //

Håller med att han blivit bättre, fortfarande långt ifrån bra och han har skaffat sig ett rykte som en filmare därför krävs det mer för att han ska få med sig en frispark osv.

Jag älskar Alves, speciellt när han säger:

"Jag kan inte minnas när jag senast var trött efter en match, skulle kunna spela en match till"

När man är i Barcelona och ser matcher på plats ser man verkligen hur mycket han löper, jag skulle kanske orka 30% av det Alves springer. Sen skulle jag vara helt död, och då anser jag mig ha rätt bra kondition.
Ktoor^,^
2010-05-13 13:23
Har kollat runt på massor olika källor och det står att Fabregas vill spela i Barca denna sommar. Hoppas det stämmer.
2010-05-13 13:23
Vill bara säga att Alves får ta emot mycket skit fortfarande av vissa för att han "filmar" och "förstärker" fast han har blivit mycket bättre på att stå upp, speciellt under denna säsong. Tror att Pep har haft mycket med detta att göra.

Tror aldrig jag har sett en spelare med en sån motivation förut.
Barcelona Abbe.
2010-05-13 13:21
Ämne: Abbe //

Säg något....
Det var länge sedan jag skrev något mer meningsfullt, men tyvärr uppfattade du inte det, så du fortsätter skämma ut dig. Vart vill du komma? Läs Kim's inlägg tidigare idag, antar att du missat det.
Barcelona Lusnos
2010-05-13 13:21
Jag gillar Busquets, Toure och Alves samt alla andra i truppen och jag kommer acceptera vad än Pep väljer att göra. Det är inget JAG kan påverka då jag varken känner Pep eller någon annan i ledningen.
2010-05-13 13:20
Lusnos //

Du är en åsna på två ben, de är vad du är..
Barcelona Lusnos
2010-05-13 13:18
Dani Alves=The King //

Orkar inte diskutera med dig, du är helt ute och cyklar.

2010-05-13 13:17
Lusnos //

Kanske han gjorde men Yaya gick före han de är min poäng dööh...
2010-05-13 13:15
Abbe //

Säg något meningsfullt, larvig kommentar väx upp ;)
Barcelona Lusnos
2010-05-13 13:15
"Va är de som är så konstigt utan Busi klarar vi oss utmärkt, vi vann ju trots allt trippeln förra året utan han!!! "

Va? Jag var nere på 2 matcher förra året och Busquets spelade båda.
Barcelona Lusnos
2010-05-13 13:13
H.Alavi - Triangulo Magico! //

Jo, formkurvan pekar uppåt helt klart.
Ni kanske också märkt att Alves nästan aldrig får med sig frisparkar/straffar etc.

Hade det varit Xavi etc som blivit fälld i första mötet med Inter hade det varit straff, 95% säker.
2010-05-13 13:13
Lusnos //

Va är de som är så konstigt utan Busi klarar vi oss utmärkt, vi vann ju trots allt trippeln förra året utan han!!!

Visst Alves har haft en formsvacka OCH han har fan spelat mer än 100 matcher. Snubben är sliten han har lirat mest i laget bara Vlades har lira mer, och de säger allt. Senaste matcherna har han vart bäst i plan också. Mot Sevilla så va han den enda som gav 110% till slut singnal. Utan alves så hade vi säkert inte haft detta utgångs läge i ligan.
Eller föresten du har rätt Busi är BÄST i Barca så länge Pep tycker det.

Alltså jag förstår inte hur man kan försvara att Busi ska gå före Yaya.

Helt jävla Otroligt.
2010-05-13 13:12
H.Alavi - Triangulo Magico!

Instämmer helt. Äntligen är det någon som håller med mig.

Och självklart är han en personlig favorit pga sitt uppoffrande spel.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-05-13 13:09
alimransetkic23

Personligen så älskar jag när Alves inte håller med domaren, ibland har han rätt o ibland har han fel.

Men han är alltid säker på att det är han som har rätt. Älskar hans inställning när han ständigt springer fram och tillbaks.

Klockren värvning.
2010-05-13 13:08
Är det bara jag eller är det så att Alves har slutat upp med de filmningar han gjorde förra säsongen? Han kanske filmar men inte lika mycket och hans humör har blivit avsevärt bättre.
2010-05-13 13:06
Lusnos

Saknar den touchen han hade under förra säsongen då alla inlägg satt fint på spelaren i straffområdet. Om han har tur, så kan han få in ett inlägg under en match, den här vårsäsongen.

Men, hans två senaste matcher har varit briljanta och hans formkurva pekar uppåt.
Barcelona Abbe.
2010-05-13 13:04
Ämne: Lusnos //

Visst f....
Du gör bort dig. Gång på gång dessutom.
Barcelona Lusnos
2010-05-13 13:04
"Alves betyder mer för barca än Busquets?"

Fan, ni är ju bara för klockrena. Personligen tycker jag Alves filmar bra mycket mer, sen har Alves inte varit direkt bra senaste tiden, hans inlägg har varit närmare hörnflaggan än målet..
Barcelona Barca4eva
2010-05-13 13:01
barca kid

Han är tyvärr inte med :(
Barcelona Lusnos
"Alves är också 10 gånger bättre än Busi därför kan vi förlåta han"

Suck..
barca kid

Ronaldinho blev inte uttagen.

----

Onödig diskussion ang. Yaya Toure och Busquets, båda är bra och behövs i Barca. Båda har sina egenskaper, alla är inte lika bra på allt.

Undrar vad som händer med Yaya24 om Yaya Toure lämnar FCB under sommaren. Självmord? Samma gäller Messidinho_10. Ibland får jag en känsla av att ni älskar en spelare mer än vad ni älskar klubben. Ni försvarar en spelare som om han vore ert hjärta och att blodet pumpar för en gubbe.

Tråkigt också att ni ska behöva kalla varandra tröga för att den ena inte håller med. *Skakar på huvudet*
Annons: