/spanien/barcelona/forum/15098.aspx/spanien/barcelona/forum/15098.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Estadio Santiago Bernabeu
2010-05-12 16:11
H.Alavi - Triangulo Magico!

Tack för att du läxar upp din kollega, all heder åt dig. Hans Real madrid hat är större än hans barcelona kärlek.
Barcelona Pep the King
2010-05-12 16:10
Hoppas det stämmer. Bort med han!
Real Madrid CorazónBlanco™ - Guti es el puto amo
2010-05-12 16:10
Ämne: Estadio Santiago Ber....
Herregud människa, är du totalt ignorant? Hur resonerar du kring Higuaín egentligen, gissningsvis Realspelare=dåligt? Messi, däremot, förväntas prestera bortom allt vad man vittnat tidigare - om Argentina ska ha en chans vill säga.

Det beror lite på hur du definierar stormatch, vinster mot Sevilla/Valencia/Patético etc. Sedan så vann vi över er så sent som 2008. Trist att ditt s.k. skämt inte gick hem. Verkligen..
Atlético addeh
2010-05-12 16:09
All cred åt Atletico som gjort en riktigt fin säsong. Trots motgångar i ligaspelet och inget spel i Europa nästa säsong har man stora möjligheter att fixa 2 titlar, otroligt!

Jag hoppas verkligen att Atleti vinner kampen mot fulham ikväll, visar att Spanien är stört, bäst och vackrast.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
el Flaco

Haha, awesome!

----

Delarocha

"Det var synd att Higuain togs ut. Tror det är kört för Argentina om han får spela."

Vad menar du med det? Higuain har visat vad han går för, tyvärr så funkar det inte i stormatcherna för honom. Ingen vet vad som kommer att hända under VM. Det kan bli hans genombrott på allvar.
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)

Om du menar 4-1 matchen mot oss så var det inget speciellt.

Ligan var redan avgjord, vad hade vi att spela för?
2010-05-12 16:07
Delarocha

Att du precis som dina kollegor inte kan hantera fakta.

När juve slog oss, var dem på andra plats i Serie A.

Senaste "stormatchen" vi vann enligt er för två år sedan vet alla hur det gick till.
Delarocha
2010-05-12 16:00
/popcorn
Barcelona el Flaco
2010-05-12 15:58
Jag missade showen igår, men jag tänker fan inte missa denna.

*Tar fram popcorn och bänkar mig framför datan*
Delarocha
2010-05-12 15:57

Det var synd att Higuain togs ut. Tror det är kört för Argentina om han får spela.

Sen har väl inte ni vunnit en stormatch på typ 2 år? Eller har jag fel? Ni slog inte ens Juve förra året va? Som slutar 6:a år. Pinsamt.
2010-05-12 15:53
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Ditt svenska språk har sina brister som vanligt, något som du bevisade igår. När det skiljer 1 poäng mellan lagen så väljer du att använda ordet "mycket".

Resultaten inbördes talar inte om att barcelona är mycket bättre lag. Real madrid har ungefär presterat på lika hög nivå som barcelona detta år, men när det oftast drar ihop sig i avgörande lägen är barca vassare jag erkänner.

Jag la mig bitter igår för att du och Gabriel drev mig till vansinne igrå, samtidigt som jag var sjukt förbannad på Dunga,Domenech och till viss del maradona.
Barcelona Barca4eva
2010-05-12 15:51

Hur kan man va en epic fail om man säger att Barca är mycket bättre än Real? Det är ju hur sant som helst ...
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-05-12 15:48

Vaknat lika bitter som du la dig igår. :) Madrid är ett mycket mycket sämre lag än Barca just nu. 4 förluster i rad och förnedrar på hemmaplan 2 gånger i rad. Dessutom ingen som helst chans i CL på 6 år, Barca har varit i semifinal 4 av 5 senaste åren.

Där har du bevis på att Barca är ett MYCKET bättre lag än Madrid just nu. :) Gå o va bitter nu :)
2010-05-12 15:43
Gabriel

BTW kan du som plåster på såren titta på CDR finalen på CAMP MOU, när du ändå gillar att hacka på real kan du smaka på egen medicin.
2010-05-12 15:41
Ämne: Hetfield

Klart de....
Du är stort jävla epic fail, hur kan du säga att barcelona är ett mycket bättre lag än Real madrid, dem är givetvis jämna men barca är strået vassare helt enkelt.

Att du sedan tror att At madrid drar ner byxorna, visar rumpan, viftar med den och visar med neonpilar var Real madrid ska stoppa in den? är du så begränsad i ditt tänkande?

Du har väl inte ungått att Madrid bröt 19 år gammalt hemskt svit när man besegrade depor borta. Tror du inte att man alla dessa år hade kvaliterna att slå depor? Det är de där med det psykologiska, man känner sig chanslös psykologiskt när sviten talar emot dig.

Samma med atletico madrid, dem har inte besegrat real madrid sen 99 och självklart det är en mental spärr. Samma med Real madrid tror du inte man hade kvaliten att besegra lyon? när man i gruppen besegrade nuvarande franska mästarna. Hade man inte åkt ur 5 år innan på samma åttondel då hade real vunnit matchen.

Fotboll är också psykologi.
Barcelona Pep the King
2010-05-12 15:39
Visca Barcaaaa
Barcelona tano
2010-05-12 15:37
Ämne: tano
Många här inne....
Men snälla det var inte vad jag kommenterade. Tror också det är sannolikt att Villa ansluter.
Barcelona ★Sami★
2010-05-12 15:35
tano
Många här inne mer än hälften tror att David Villa är klar. Det tror jag med. Vakna upp!
Barcelona tano
2010-05-12 15:30
Ämne: tano
Hade Bara inte....
Hahaha... Ja det är din åsikt, men du skriver den som att det är en sanning.

Du bör förstå att dina åsikter är färgade av dina fördomar, som du verkar ha gått om. Det syns extra tydligt när man inte ens försöker ge sken av att se objektivt på situationerna.
Trots det har du rätt till en åsikt, som alla här.

Min poäng var att påvisa hur löjligt det är att lova dylika saker, även om säkerligen ingen här bryr sig det minsta i dina lovord...
Barcelona NoGo™
2010-05-12 15:20
"Jag vill inte ha honom stationerad till höger. Alla bollar ska gå igenom honom."

Känns lite som Maradona sätter för stor press på Leo och förväntar sig att han ska kunna göra allt själv, det funkar ju riktigt inte så. Kommer säkert bli så att alla ger bollen till Leo och sen så står dom bara och väntar på vad han ska hitta på. Det gick ju inge vidare i kvalet så det lär ju inte gå bättre nu.

Eller vad tycker ni?

Se länk
Barcelona Gabriel
2010-05-12 15:16
★Sami★

Ja, vi får se vad som händer. Haha, skön bild btw! ;-D
Barcelona Pep the King
2010-05-12 15:14
Lite nya nyheter om David Villa.
Barcelona Gabriel
2010-05-12 15:13
Hetfield

Klart det är vår egna uppgift att besegra Atletico men det är inte det de handlar om. Snarare är det ju så att Atletico går in med en helt annan inställning mot oss än vad dem gör emot Real. Nu menar jag självklart inte att dem lägger sig, självklart vill de slå Real, men dem verkar liksom "rädda" på något sätt.

Väldigt konstigt i min mening att dem är så "rädda" för Real och inte mot Barça när det inte råder några tvivel om att Barça är ett mycket bättre lag än vad Real är. Så kan dem slå oss, kan dem även slå Real. Men nej, dem skiter ner sig istället och tillåter sig själva bli våldtagna, gång på gång!

Skitstörande!

Värdelöst lag, precis som el Flaco sa!

Hoppas de skiter ner sig ikväll igen :-D
Barcelona ★Sami★
2010-05-12 15:10
Gabriel
Fulam är sjukt starka men ska aldrig räkna bort dom. De vinner med 3-1:)
Barcelona Hetfield
2010-05-12 15:08
el Flaco

Det är derby, de har all press i världen mot sig, det funkar aldrig i längden. Det är väl snarare Barcelonas uppgift att vinna än att Atletico ska låta oss vinna

Maradona ville ju att Riquelme skulle be om ursäkt, men han vägrade så det är som det är. Man ska aldrig låta personliga saker förstöra laget , jag trodde att Maradona visste det
Barcelona Gabriel
2010-05-12 15:07
Espanyol och Atletico är två lag jag avskyr direkt efter det första äckel laget från Madrid.

Ikväll hoppas jag att få se på tårar från Atletico spelarna. Sen ska jag njuta :-)
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-05-12 15:02
el Flaco

Håller med. Det är framförallt borta matcherna mot Atletico som dom är taggade till 200. Mot Madrid, så lägger de sig ner på golvet och försvararna passar fram till Ronaldo. Casillas hinner springa på toa och Arbeloa gör mål. Då förstår man att något är fel på spelarna i Atletico.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-05-12 15:01
Zlatan Ibrahimovic dränker sina sorger genom att köpa en Ferrari för ca. 7 miljoner kronor. Ferraris mest exklusiva bil med 660 hästar som kommer upp till 350 km. Det är den Ferraribilen som liknar deras version av F1 bilarna mest.

Den kanske han borde ha köpt innan och mått bra av det när det var fler matcher kvar. Men helt rätt av Zlatan :D
Barcelona el Flaco
2010-05-12 15:00
Hetfield/

För att de alltid gör stormatcher mot oss, men viker ner sig varenda gång de ställs mot Real Madrid. Som sagt, mer värdelösare lag får man leta efter.

Och angående Riquelme så är det spelaren som har bojkottat landslaget mer än att Maradona har petat honom från truppen.
Barcelona Hetfield
2010-05-12 14:57
el Flaco

Varför ogillar du Atletico? Man säger väl att fiendes fiende är min vän

Problemet med Maradona är att hans ego är enorm, han behöver ha spelare som dyrkar honom. När Riquelme vägrade kyssa hans rumpa så blev han petad från landslaget. Jag antar att det samma gäller Zanetti
Annons: