/spanien/barcelona/forum/15073.aspx/spanien/barcelona/forum/15073.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-05-15 15:20
el Maestro!

Vilken annan klubb än Barca är det du tror kan komma att köpa honom?
Barcelona Criff
2010-05-15 15:16
Sant Iker, När värvade vi för 2 Miljarder? Ge mig fakta :)
Barcelona el Maestro!
2010-05-15 15:15
Det verkar som att Valencias tränare har gett upp hoppet om att behålla David Villa, och kanske även Silva.
I artikeln i länken låter det för mig som att han har redan gått vidare mentalt. Han är inne på att klubben bör köpa in några nya spelare för att kunna påsikt ersätta de bra spelare som lämnar i sommar. Troligen alltså Villa och Silva, kan jag tänka mig att han menar.
Observera också tecknet som David Villa tecknar i bilden som finns i artikel(målgesten). Det tecknet gjorde han när han gjorde mål senast. Det betyder som ni alla vet "Time out", ungefär tiden är ute.
Var Villa hamnar, i Barca eller i en annan klubb det är frågan. Men jag tror att han lämnar Valencia i sommar.
Barcelona tarrak
2010-05-15 15:13
Ämne:
Sant Iker
För Bar....
Precis som vår sagoberättande marängkompis skriver så heter det faktiskt Katalnia och är grannland med Narnia. :)
Barcelona Barca4eva
2010-05-15 15:11
kallesiete

Vi ska inte behöva diskutera Kataloniens betydelse med en person som precis kallade oss för hycklare :D

Visca Catalunya om och om och om igen :D
Barcelona kallesiete
2010-05-15 15:07

Sant Iker
För Barcelona är från Katalonien?
Barcelona Barca4eva
2010-05-15 15:07
Sant Iker

Enkelt svar: Därför
Real Madrid Sant Iker
2010-05-15 15:02
Ämne: Hmm är det ingen här....
Haha hycklare som ni inte har värvat för 2miljarder på en säsong,VRF hyllar ni Katalnia när ni spelar i Spanien Laliga?
Barcelona Barca4eva
2010-05-15 14:53
Cesc kan vänta, han är ju bara 23 år. Villa däremot är 29 år och i sitt livs form skulle jag kunna tro.
Barcelona kallesiete
2010-05-15 14:51

Jag älskar Messi. Vilken kung!

Imorgon avgör vi. Visca Barca y Visca Catalunya
Barcelona Lusnos
2010-05-15 14:42
Kan inte låta bli att skriva detta som en på FK skrev: "Messi är inte en gud som många vill få det till. Han är bara en normal fotbollspelare som bryr sig lika mycket om pengar som resten av världen."

När man hade den uppväxten som Messi och fick dessa möjligheter av Barcelona så är man nog ganska trogen klubben, eller ganska och ganska. JÄVLIGT trogen klubben som hjälpt en.
Att han har mycket pengar beror på att lönesystemet är så högt, klart Messi ska ha mest i Barca och då blir det mycket pengar, jag tror att Messi hade spelat för bra mycket mindre pengar, jag menar, 70 miljoner eller 120 miljoner om året, fan vad är skillnaden egentligen.
Fotbollsspelare tjänar "way to much"

Utan Barcelonas hjälp kunde Messi bott jävligt fattigt och fått slita hårt för varenda slant, det är sånt man inte vet och aldrig kommer veta men en sak är säker, Barcelona gav han världens möjligheter och som han utvecklades :)
Barcelona Skippstripps
2010-05-15 14:32
Ämne: Hetfield//

Skönt ....
Jag håller verkligen med. Henry kan mycket väl ha spelat en viktig roll vid sidan av planen med sin rutin och tålamod. Det är ju en styrka att kunna komma in från bänken och prestera (se Bojan). där tror jag henry kan ha haft betydelse för de andra spelarna på bänken.
Barcelona Pedrito
2010-05-15 14:31
Hmm är det ingen här som kommit på att Barca aldrig skulle värva Cesc och villa samtidigt? VI skulle ju se ut som real! Ärligt talat tror jag inget av dem blir av.
Barcelona ★Sami★
2010-05-15 14:17
foooball master
Klart vi vinner imorgon. Finns inte en chans att vi ska förlora. Guldet ska hem till Barca:)
Barcelona foooball master
2010-05-15 13:45
är nervös. hoppas vi vinner imorgon:D
Barcelona foooball master
2010-05-15 13:45
är nervös. hoppas vi vinner imorgon:D
Barcelona Arryhojt
2010-05-15 13:34
Ämne: Delarocha

Varför ....
är det kul att köpa spelare för 2 miljarder ?

Barcelona JerkA^^ #9
2010-05-15 13:13
Om José Mourinho tar över real kan han inte Värva Zlatan också?. De var ju riktiga polare i Inter
Barcelona AzizWaysi
2010-05-15 12:50
– Jag kan inte se mig själv i Real, säger argentinaren.

– Jag kan inte se mig själv i Madrid eller i någon annan klubb heller, säger Messi till spanska Sport.

– Jag kommer att fortsätta spela för Barcelona i många år.
Barcelona Barca4eva
2010-05-15 12:35
Leo.Leandersson=Madridistas

Har för mig att det händer i December
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2010-05-15 12:33
Hetfield//

Skönt att Henry lämnar, tror det är bäst för bägge parterna. Han var riktigt bra förra säsongen men denna säsong vill han nog helst glömma. Funkar inte att ha en spelare som lyfter €8-9m i lön och vissa gånger inte ens sitter på bänken. Dock verkar det som han alltid bidragit med gott humör samt hjälp de nya unga spelarna fast han själv haft det tungt fotbollsmässigt och det ska han ha jävligt mycket cred för!
Barcelona Hetfield
2010-05-15 12:27
Om nu någon bryr sig om Henry, men det verkar som att han är mer eller mindre klar för MLS
Barcelona Pep the King
2010-05-15 12:20
David Villa David Villa Olee Oleee Oleeee
Barcelona ★Sami★
2010-05-15 12:08
H.Alavi - Triangulo Magico!
Det är från Daily Mirror. Ingen trovärdig källa.
Barcelona VISCA BARCAA!!!
2010-05-15 12:07
Tror också att det börjar närma sig angående Fabregas. Men det sägs ju att Villa också anländer till Barca och en grej jag inte tror är att både Fabregas och Villa skulle komma till Barca under samma år/silly-season. Det handlar om väldigt mycket pengar och Barca är inte så jätte kända för o köpa flera storspelare samtidigt.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-05-15 12:02
Enligt Daily Mirror vädjar den franske coachen Arsené Wenger till Cesc att stanna i Arsenal.

Jag hade ingen aning om att det har gått så långt, är det verkligen i år Fabregas anländer?

Det står i artikeln att Wenger försöker övertala Fabregas till att stanna två år till o fortsätta med bygg arbetet.

Det är Daily Mirror som rapporterar detta, så jag har ingen aning om hur mycket sanning det ligger i det hela. Men en sak är säker, bollen rullar vidare.
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2010-05-15 12:01
Imorgon tar vi hem ligatiteln!
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-05-15 11:54
Fan, ska ni börja tjafsa med varann så kan ni gärna ta det via PM och inte i Ramblan. Precis som Hetfield säger, otroligt tröttsamt.

----

Att kalla Ronaldo för dålig visar hur osmart man är ang. fotboll. Mer än så behöver jag inte säga.
Real Madrid Leo.Leandersson=Madridistas
2010-05-15 11:54
undrar bara vet ni när dom brukar dela ut priset världens bästa ?
Real Madrid Blaugrana.
2010-05-15 11:49
addeh

Att du ens säger att CR är dåligt är bara dumt, och det bevisar vilken bitter supporter du är.
Men visst jag skulle aldrig vilja se en spelare från Madrid i en Barca tröja.
Innan CR gick till R.madrid så var han faktiskt en av mina favoriter tillsammans med Messi och Iniesta, men nu ...
Annons: