/spanien/barcelona/forum/15039.aspx/spanien/barcelona/forum/15039.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Lusnos
2010-05-18 18:31
Någon som vet hur många engelsmän Arsenal hade i startelvan i match 1 mot oss i CL. Var det 0?

Dom har mage att kalla oss för det största hyckleri och köplaget efter Madrid, haha, jag flabbar ur i garv hemma i lyan :)
Barcelona el Flaco - Al loro!
2010-05-18 18:31
H.C Xavier/

Jag har också läst det uttalandet från Minguella om Xavi och en eventuell försäljning, men Laporta gick ut idag och dementerade det helt och hållet: "Xavi är inte till salu under inga som helst omständigheter".
Barcelona ★Sami★
2010-05-18 18:28
H.C Xavier
Xavi kommer aldrig säljas. Du kan vara lugn:)
Barcelona Lusnos
2010-05-18 18:25
Haha, det är ju kul.

Små valpar som börjar grina när Cesc vill ha några titlar, då kan han ju för bövelen inte spela kvar i Arsenal, det går inte.
Sen så ska dom HATA Cesc, stor uppskattning för det han gjort klubben. Verkligen.
Barcelona H.C Xavier
2010-05-18 18:24
Är det någon som vet något om att det skall finnas ett mandat för att sälja Xavi?
Barcelonistas
2010-05-18 18:22
Lusnos

haha rädda för att fabregas ska lämna clowner de är va dom är :)

Men den största clownen = fernado gago king of madrid haha.större hycklare för man fan ta o leta efter! + att mannen kommer me falsk fakta hela tiden, han har absolut noll koll!
Barcelona Messidinho_10
2010-05-18 18:16
Ja men skit i och gå in där och skriv då, vad hade du förväntat dig, att dem skulle välkommna dig med öppna armar eller skärp dig. Förstå hur dem känner sig.
Barcelona Lusnos
2010-05-18 18:12
Arsenalfan: "Du är medgångsfan för du har bara gjort 16 inlägg, stick!"

Tydligen visar inläggen på Svenskafans hur mycket "FAN" man är.

Sen kan det ju vara bra att veta att antal inlägg försvinner när man byter nick eftersom jag hade runt 700 inlägg på Engelska delen av SF men det är skitsamma.
Creuss
2010-05-18 17:58
Xavi, Iniesta, Fabregas.

Lägg till Arteta så har vi 4 playmakers i världsklass fostrade i La Masia :)
Barcelonistas
2010-05-18 17:57
dom måste förstå att fabregas vill spela för de bästa klubblaget, och att han vill vinna TITLAR!.
Barcelona Vampíro
Ämne: Barcelonistas:

Nu....På länken står det "As reported by AS..." så du ska nog ta det med en rejäl skopa salt.
Spanien Rödvit tomtemor
Ni som försöker göra narr utav mej verkar missa hela poängen med att vara en större klubb.

Nå väl. Väl mött.
Silthrim
Barcelonistas:

Kan bara instämma , FY FAN VAD UNDERBART!

Oj , Oj , Oj vilket mittfält!
Barcelona Messidinho_10
Barcelonistas

Denna då framför Xavi Fabregas Iniesta

Messi Villa Torres

Jag tror jag svimmar snart.
Barcelona Lusnos
2010-05-18 17:56
Arsenalfansen gråter, jag bara måste älskar läget.
Jag bryr mig inte om Cesc kommer i år eller inte men fyfan så pinsamma dom är. Det är snudd på att Arsenalfansen här på SF är mer pinsamma än Reals fans. Reals fans (vissa) går iallafall att diskutera med medans det i Arsenals forum måste ligga en snittålder på cirkus 12 år.

Min polares lillebror sa att det finns ingen chans i världen, ALDRIG att Cesc lämnar i år, han skulle käka en strumpa. Mums!
Barcelonistas
2010-05-18 17:54
slithrim

fyfan va gött! :)

Xavi--Fabregas--Iniesta holy shit!
Silthrim
2010-05-18 17:51
Barcelonistas:

Nu har han även bekräftat det våran älskade Cesc.
Barcelona Lusnos
2010-05-18 17:48
Haha, jag ska nog gå till Västerås SK;s styrelse och be dom skicka ner lite mediafolk som ska ligga på och tjata ner Messi att han ska komma, då kan jag förvänta mig att Messi om 1 år gör debut i Västerås SK, fan så gött!

...
Barcelona Vampíro
2010-05-18 17:41
Klart att Piqué eller Xavi svarar att de gärna sett Fabregas i Barcelona när de får frågan, vad hade du förväntat dig? Att de skulle säga: "fan heller, han kan stanna där han är". När de säger att de gärna ser honom i Barça är det ju bara ett vanligt svar på frågan, knappast ett sätt att försöka övertala honom eller att sätta press på honom. Tror nog att de hellre ser en spelare som verkligen vill gå till Barça anlända än en som går dit halvhjärtat.
Barcelona Hetfield
2010-05-18 17:36
Jaha, då får väl antagligen AIK skicka lobbyister som får tjata sönder Messi dag och natt, han lär gå till AIK då

Nu när officiella sidan säger att förhandlingarna går bra så får vi räkna med att se el Guaje i laget snart

Barcelonistas
2010-05-18 17:36
Rödvit tomtemor

fabregas vill komma hem de måste ni förstå!
Barcelona Rambla~
2010-05-18 17:34
tarrak

Dömda för vad? Det är inte förbjudet på att svara på journalisters frågor. Dessutom så råder det pressfrihet i den fria världen.
Barcelona Rambla~
2010-05-18 17:34
Ämne: Tänk er själva tjat ....
På vilket sätt kan folk på ett svenskt fotbollsforum påverka detta? Tror du att Barcelonas ledning lyssnar på oss?

Sen tycker jag att du överdriver å det grövsta. Klubbarna styr inte media som många av er tycks tro. Däremot är media väldigt glada att hänga på dessa rykten och ställer gärna frågor till tex barcas spelare och ledare angående spelare. De om några tjatar verkligen.
Barcelona tarrak
2010-05-18 17:33
Ämne: Tänk er själva tjat ....Till slut tröttnar man... och går till den klubben man tröttnat på?

Jag kan förstå att ni supportrar tycker att det är jobbigt att höra dessa uttalanden, men jag tror inte för en sekund att de påverkar Cescs beslut i val av klubb. Om Wenger hade sett det som ett verkligt problem så skulle han ju åtminstone försökt få Barca dömda av FIFA.

Det finns en tydlig kulturskillnad om vad det här med tapping up, men fram tills ni skaffat en dom som visar att "eran" tolkning är den korrekta så ser jag ingen anledning för er att klaga.

Måste dra nu, men jag antar att vi kommer få anledning att återkomma i ämnet.
Barcelonistas
2010-05-18 17:30
!OMG Pedro--Villa--Messi OMG!
Barcelona Rambla~
2010-05-18 17:28
Nej, Wenger jobbar i smyg istället. Ser till att spelare gömmer sig på hemlig ort osv.
Silthrim
2010-05-18 17:28
Underbart , Laporta bekräftar Villa förhandlingar.
Spanien Rödvit tomtemor
2010-05-18 17:26
Tänk er själva tjat 365 dagar om året.. Tillslut tröttnar man.

Hur ofta har ni hört Wenger försöka värva spelare via media? Tänkte väl det. Allt som oftast dementerar han rykten. Han har dementerat Yaya och SWP, alltså är de rykterna nonsens.

tarrak @

Skillnaden är att ni är större och en bättre fotbollsklubb. Skulle ni varit mindre och haft spelare som Xavi och Messi kan jag lova er att ni också hade varit besviken på de större klubbarnas sätt att försöka värva era spelare.
Barcelona Messidinho_10
2010-05-18 17:24
Fan det här känns som julafton, man bara sitter som ett litet barn och väntar på julklapparna :P

Barcelona tarrak
2010-05-18 17:24
Ja då är det väl bara att hoppas att inte Arsenal börjar tjata på Xavi. Jag menar, om de bara skulle publicera tilltäckligt många artiklar i sin skvallerhörna, om att de vill ha honom så kommer han självklart lämna för att få slut på tjatet. :)
Annons: