/spanien/barcelona/forum/15026.aspx/spanien/barcelona/forum/15026.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Estadio Santiago Bernabeu
2010-05-18 00:36
Barcelonistas

Avundsjuka`?

Jag skrattar värre än den här mannen!
Barcelona Rambla~
2010-05-18 00:27
Ämne: Är det bara jag som ....
Han tänker på CL-finalen i staden Madrid.
Barcelona Messidinho_10
2010-05-18 00:25
Helt rätt man trodde dem hade lärt sig en läxa men nepp vakan är här igen *klapp klapp klapp*
Barcelona Criff
2010-05-18 00:24
Är det bara jag som sett klippet när Mourinho sitter i spelarbussen helt själv och blir intervjuad?
Han avslutar intervjun med att säga att han sitter och tänker på Madrid.
Blev rätt paff när han bara sa det sådär rakt ut.

Men likväl töntigt med deras jävla vakor varje säsong nu haha! Desperata så det bara skriker om det.
Barcelona Messidinho_10
2010-05-18 00:21
Lusnos

Du är smart du, gå lägg dig godnatt.

PS: Glöm inte mössan!
Barcelona Lusnos
2010-05-18 00:19
Ämne: Lusnos

Ja kanske ....
Får man fråga vad du hade för betyg i Svenska?

Nej, skitsamma.
Nu har jag sagt att jag ska sova i 2 timmar, godnatt.
Barcelona Puyol=Gud
2010-05-18 00:19
Madrid fansen är bittra och kommer in här och smutsar ner vårat firande, bara att ignorera alla inlägg av deras fans, de kommer 2a i ligan, det räcker inte förresten de kommer 2a i sin egen stad efter att ha värvat för cirka 3 miljarder. Jag förstår dem nästan!

Bona nit
Barcelona Messidinho_10
2010-05-18 00:17
Lusnos

Ja kanske det, vad är ditt problem då?
Barcelona Lusnos
2010-05-18 00:15
dubbelpost
Barcelona Lusnos
2010-05-18 00:13
Ämne: Vaka vaka vaka vaka ....Är du verkligen 21 år? det är fan helt sjukt om du är 21.

Rambla //

Precis vad jag tänkte nämna, en vaka och Inter har en CL final att spela. Vad är syftet? Hade ju varit bra mycket smartare att startat den 1-2 dagar efter CL-finalen men smaken är som baken.
Barcelona Lusnos
2010-05-18 00:12
Ämne: Lusnos

Jaha?

....
Kan du scrolla?

En pajas till Madridsta kritiserade vissa medlemmar för att "de" skrev om Madrid istället för om Barca, då sa jag att han inte skulle kasta sten i glashus. Vi diskuterar vad vi vill här (Red bestämmer vad som inte hör hemma) och ni diskuterar vad ni vill, jag bryr mig knappast.
Barcelonistas
2010-05-18 00:10

ni är avundsjuka på Barcelona bara o erkänna.

Pep the king!

Största trollet måste la ändå vara Fernando Gago-King of Madrid haha btw kan de bli mer fail på nicket haha!
Barcelona Mojito
2010-05-18 00:09
Så var man hemma efter en galen söndag i Barcelona.
98000 på läktaren i strålande solsken och med ett perfekt slut.
Eftershowen var känsloladdad men avslappnad. Messi rev ner många skratt när han inledde med att konstatera att han inte skulle säga något dumt denna gång ;-p

Annars konstterar jag att det finns en hel del stöd för Zlatan på läktaren, Pedro är den nya älsklingen, Yaya är grymt älskad och Ineista blev insjugen som den gud han är under sin uppvärmning.

Många intryck, men fy fan vad man är glad att Barca lyckades behälla La Liga på Camp Nou.

Peréz, cabron - saluda el campeons!
Barcelona Messidinho_10
2010-05-18 00:08
Vaka vaka vaka vaka hejåhå vi är real världens mäCktigaste klubb.. NOT!
2010-05-18 00:06
Lusnos

Jaha?

Betyder det att vi ser upp till er? Självklart är ni våra konkurrenter och vi vill att ni skulle förlora för vår egen vinst, vad är felet att prata om barcelona när det berör real?
Barcelona Rambla~
2010-05-18 00:05
Hetfield

En vaka är när man sitter uppe samma kväll/natt en händelse ska ske. Tror du att en värvning kommer ske i natt? Självklart inte, det kommer inte att hända något under hela den här veckan. Först efter CL-finalen kan man börja snacka om vaka.
Barcelonistas
2010-05-18 00:03
Sant Iker

patetisk klubb? Barca är en unik klubb som står för nått tillskillnad från din patetiska klubb real madrid!

förövrigt så är de riktigt synd om iker att han måste lida år efter år i de laget. försvarspelet = största hönsgården!
Barcelona Hetfield
2010-05-17 23:59
Förstår inte varför det är pinsamt med Mourinho-vakan, det är knappast att det är alltför långt ifrån sanningen. Mourinho har ju trots allt antytt att hans nästa steg är att ta över Real Madrid, speciellt om han vinner trippeln i Inter

Men jag vet inte om det är värt det, vill verkligen Real Madrid förknippas med tråkfotboll? Är det priset man får betala för att lyckas i CL?

Vem vet
Barcelona Lusnos
2010-05-17 23:55
Jaja, ni har sagt det nu, att dom är pinsamma osv.
Låt dom skriva vad dom vill, dom inser så småningom att dom bara gör bort sig.

Sant Iker //
Inte för att blossa upp någonting nu men inte ska du kasta sten i glashus? under säsongen har det pratats mer Barcelona än Real i erat forum.

Nej, nu måste jag sova. Godnatt igen.
Real Madrid Sant Iker
2010-05-17 23:55
Haha varför diskuterar ni mer om Real än eran patetiska klubb? brist på nyheter?
Barcelona Pep the King
2010-05-17 23:47
HASSAN ALAVI Pinsamt! Madrid-Redaktionen. Går under!
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-05-17 23:45
Om jag får blicka långt framåt. Till den framtida Champions League-finalen så hade det var vackert att se Guardiola vinna på Wembley.

Inför nästa säsong vill jag ha en rörlig anfallare. Laporta sägs vilja ha Villa, medan jag läste att Rosell skulle vilja se Fernando Torres i Barcelona. Oavsett vem så behöver vi en rörlig anfallare.

Annars är vårat lag mestadels komplett.
Barcelona el Flaco - Al loro!
2010-05-17 23:38
Lol åt Mourinho-vakan, men framför allt lol åt att jag inte ens är förvånad över att den dök upp. Madrid-redaktionen stay losin'.
Barcelona Dani Alves=The King
2010-05-17 23:32
Någon som har en länk till hela tacktalen???
Barcelona Messidinho_10
2010-05-17 23:31
pokke

Jag håller med dig den grabben verkar inte ha nåt liv än och hålla på med olka vakor, lol
Barcelona Lusnos
2010-05-17 23:28
Ni som undrade vem pojken var på Messis axlar under firandet, vad jag fått reda på så ska det vara Leos brorson och det är från en källa som är ungefär 90% säker. Har även hört fler som nämnt det så antar att det stämmer.

Godnatt
Barcelona Barcadinho.
2010-05-17 23:25
Villa är inte en sådan person som ska bråka sig ur klubben. Allt ligger mellan ledningarna av respektive klubb.
Vill Valencia släppa för pengarnas skull eller inte?
Kommer Barca att erbjuda ett bra förslag som lockar?
Ser Valencia andra sportliga möjligheter av en tid som är post-villa?
Klubben kan försvagas som United när de blev av med Ronaldo eller förstärkas som Inter efter Zlatans tid. Det är inte säkert att Valencia blir sämre som ett lag. Det beror på hur de tänker använda pengarna.
Det finns många alternativ.
Ett riktigt dåligt alternativ är om man säljer honom för att täcka skulder utan att satsa mycket på nya spelare. Då kommer dem att tappa marken sportligt och i sin tur ekonomiskt under några år framöver.
Men man kan också använder pengarna på rätt sätt, samtidigt som man låter unga som Pablo, Mata, Silva, Banega ta mer ansvar och visa mer framfötterna.
Men jag vet inte om Unai är rätt person att ”revolutionera” eller förnya Valencia. Han är en ung tränare som saknar erfarenhet. Han kommer kanske inte vara tillräckligt bra på att värva de rätta pusselbitarna.
Dock tycker jag att han har rätt bra pondus för sin ålder, ungefär som Pep. Mycket engagerad person.

Bortse från skulder då?
Om Valencia får 45 milj och med tanke på att spelarnas pris har ökat sen förra sommaren. Låt oss säga att de tänker satsa på en mittfältare med ledarskap egenskaper (det skulle gynna laget enormt). Diego gick till Juventus för 25 milj och Sneijder till Inter för 15 milj. Finns det en sådan spelare som Valencia kan köpa lös för det här priset? Det måste man kolla.
Resten av pengarna kan man kanske satsa på en till ledare figur i backlinjen som ersätter f.d Rubin Baraja.

Men det är viktigt att Valencia tar ett snabbt beslut på den här frågan, så snabbt som möjligt.
Unai och Llorente måste ha bra tid på sig för att hitta bra lösningar.

En sak till som måste ta med i beräkningarna – vill man sälja Villa för att bygga laget så måste man göra det nu. Ju äldre Villa blir desto mindre euro de kommer att punga för honom.
Har man möjligheter att satsa på nya spelare genom andra pengkällor – låt grabben stanna.

Svåra beslut som ni märker.
(lägg dax)
Barcelona Lusnos
2010-05-17 23:22
Ämne: Sämsts straffen någo....Den var dålig men jag kan lova dig att den INTE ens är i närheten av att vara en av de värsta straffmissarna.
Barcelona pokke
2010-05-17 23:21
Så otroligt löjligt av Hassan Alavi att göra en Mourinho-vaka.
Canaletes
2010-05-17 23:18
dicsi har laddat upp ett flertal videos från sista omgången med Barca och Madrid från Deportes Cuatro

länk*

facepalm på madrids artiklar... nu är dem ÄNNU mer hatade på SF
Annons: