/spanien/barcelona/forum/15025.aspx/spanien/barcelona/forum/15025.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Koeman!!
2010-05-18 11:11
.
Barcelona Koeman!!
2010-05-18 10:58
Men jag tvivlar inte på att Xavi, Alves och Messi gjort så många.
Barcelona Koeman!!
2010-05-18 10:56
Ämne: Imponerande att se a....
Jag är ganska säker på att den inte stämmer. Kaka har gjort 8-9 assist minst denna säsong.
Andre_D
2010-05-18 09:57
el Maestro

Iniesta hade också varit där om det inte hade varit för skadorna :)
Barcelona Abbe.
2010-05-18 09:56
Ämne: Är det här man ska s....
Inte så konstigt, de trodde väl du va Chygrynskiy. Skrämmande lik din profilbild ;-).
Barcelona basaric
2010-05-18 09:32
Ibra släppts ut på marknaden..
Zaragoza Ekavall
2010-05-18 09:17
Är det här man ska skryta med om att i helgen varit inbjuden av klubben och fått bevittna träning, fått mitt gips (!) signat av Guardiola och Messi? Helt klart en galen helg;);)
Barcelona el Maestro!
2010-05-18 08:14
Imponerande att se att det är Xavi, Alves och Messi som leder assistligan 09/10.
Länken.
Man slutar inte att imponeras av den trion!
Barcelona el julio
2010-05-18 07:44
Mourinho verkar vara klar för Madrid. Tempen höjs redan inför nästa säsong och återseendet på Camp Nou...

el julio
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-05-18 03:29
Nu såg jag att efter El Clasico som vi hade vunnit på bortaplan så springer samtliga ledare och avbytare på plan för att fira segern, förutom Yaya Toure. Han är lika ledsen som Madridspelarna, tar sin vattenflaska och går till omklädningsrummet med en gång.

Först nu förstår jag att hans tid kan vara över i Barca. Ser inte bra ut alls. Hoppas bara att vi tappar honom till Arsenal, City eller Milan. I Chelsea, United, Liverpool eller Inter kan han vara skillnaden mellan fiasko och en titel. Jag fruktar den dagen han blir klar för ett av dom lagen.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-05-18 03:07
Nu har jag tittat på senaste EL Clasico igen.

Ibland undrar jag om Xavi jävlas med Gago med mening. Hur ointelligent kan man bli på fotbollsplan egentligen? Haha, Xavi älskar att ta ett par extra tillslag på bollen när Gago är i närheten.
Barcelona Gabriel
2010-05-18 01:59
Barça, det finns ingen som är så vacker som du är! Jag älskar dig! Jag älskar att laget spelar den överlägset bästa fotbollen i världen och lyckas med att kombinera det spelet med ett vinnande koncept! Jag älskar att 8 av 11 spelare kommer ifrån våra ungdomsled och har klubben i sitt hjärta medans andra lag knappt har en enda inhemsk spelare från start! Jag älskar att klubben representerar Katalonien som förtrycktes av Franco! Jag älskar att vi har en tränare som brinner och älskar klubben, som är en av klubbens största ikoner och legender! Jag älskar att vi är den enda klubb i världen som har reklam på tröjorna för att ge bort pengar till UNICEF istället för att ta emot pengar! Jag älskar att alla i laget älskar varandra och går åt samma håll! FC Barcelona, jag älskar dig, av den simpla anledningen att det inte finns något att inte älska med dig! FC Barcelona är det perfekta laget, på alla sätt o viss, det är inte bara en klubb, det är mer än en klubb!

Bona nit mi amor, te amo!

Visca el Barça!
Barcelona westinho
2010-05-18 01:31
Har jag förstått detta rätt nu?; Daniel Alves sa länge leve era mödrar som födde er eller något liknande. Och Messi sa sedan "La concha de su madre"? Er mammas f***a? Min spanska är väldigt begränsad, så berätta om jag har fel. :)
Barcelonistas
2010-05-18 01:25
Lite nytt om villa och fabregas!
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-05-18 01:20
God natt från mästarna!! :D
Estadio Santiago Bernabeu
2010-05-18 01:16
JAg känner att det börjar bli kaotiskt här, för forumets bästa lämnar jag. Jag kom med en simpelt inlägg om barcelona, uppfattas jag som provokativ så låter jag er vara!

God natt!
Barcelona Criff
2010-05-18 01:01
Estadio Santiago Bernabeu,
Okej, vad hjälper det er idag? Ni går fortfarande aldrig vidare från åttondelsfinalen eller tar någon annan titel än ligan.

Sen sägs det att detta Barcelona är ett utav världens bästa lag genom tiderna.
Konstigt att det inte jämförs med era glansdagar enligt dig.
Barcelonistas
2010-05-18 01:00
tikitaka

nej tycker de är mycket mer konkurans nu än då. men du får tycka va du vill :)

de finns 6-7 lag som kan vinna cl nu. ja kanske tom mer..
Barcelona tikitaka
2010-05-18 00:59
Barcelonistas

Tveksamt.
Barcelona el Flaco - Al loro!
2010-05-18 00:58
Kolla in videoklippet som Guardiola visade till sina spelare innan matchen mot Valladolid för att motivera de (länktips).

Jag tycker också att låten "Humans" är ett lämpligt val för att sammanfatta lagets insats den här säsongen. Förra året var det "Viva la Vida" när vi vann allt, men man kan inte vinna en trippel varje säsong. Spelarna är ju trots allt "Humans".
Barcelonistas
2010-05-18 00:57
: tikitaka

mer konkurrans, bättre lag nu!
Barcelona tikitaka
2010-05-18 00:56
Ämne: Estadio Santiago Ber....
Hur kan det komma sig att det var lättare under början av 2000-talet?
Barcelona Pep the King
2010-05-18 00:52
CAMPIONE CAMPIONE!!
Barcelonistas
2010-05-18 00:51

på början av 2000 talet så var det betydligt enklare att vinna tex cl än 09 o framåt. hade detta barcelona spelat på början av 2000 talet hade man vunnit 3 cl titlar irad.
Barcelona Pep.G
2010-05-18 00:51

Haha jag ser era framgångar, det går la ut på att försvara sin åttondelsplats varje år ? Bra jobbat.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-05-18 00:49
Estado Santiago Bernabeu

Slagkraftigare än vår förra säsong till exempel? Låt mig skratta hahah, och när var detta?
Barcelona Rambla~
2010-05-18 00:49
Ämne: Criff

Vi har haf....
Ja ja, ni är så duktiga. Vi vet! Pys iväg nu.
Barcelona Rambla~
2010-05-18 00:48

Nu ljuger du. Varje gång är det du som känner dig tvungen att hugga på ett inlägg som handlar om Real Madrid. Vad förväntar du dig? Ni gillar inte oss, vi gillar inte er. Detta är ett barcaforum och det faller sig naturligt att det ibland skämtas om Real Madrid. Precis som det är lika naturligt att det skämtas om Barca på ert forum. Det får du lära dig att leva med.
2010-05-18 00:46
Criff

Vi har haft er framgång, den har varat längre och vi var mycket slagkraftigare.
Barcelona Barçainfluensa
2010-05-18 00:45
säger bara skit i han att ni ens orkar skriva tbx till han.

CAMPIONE CAMPIONE OLE OLE CAMPIONE OLE OLE... njut ist =)
Annons: