/spanien/barcelona/forum/15024.aspx/spanien/barcelona/forum/15024.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Serious
2010-05-18 20:26
Andre_D

Cesc ja, inte (petr) Cech ;D
Andre_D
2010-05-18 20:26
Serious

Ja (Fran)Cesc Fabregas spelar på mittfältet.
Barcelona Rooonney___
2010-05-18 20:23
Mycket bra artikel angående zlatan. Möjligtvis är det titlar och äran som driver vissa supportrar till vansinne och vill bara ha större namn och större titlar. Det ser så ut.
Jag håller på united men har full respekt för barcelona. Det verkar va en klubb som tar hand om sina egna , inte likt milan att ni har kvar dom i 100 år utan att ni ställer upp för varandra.

Detta verkar inte så viktigt i dagens fotboll där resultat betyder allt. Att ni ens diskuterar möjligheten att sälja en spelare direkt efter en säsong där han trots allt gjort det okej. Verkligen inte levt upp till standarden i inter men inte varit så dålig som alla vill få de till.

Ny kultur , land o allting och framförallt barcelonas komplicerade spelsystem tar tid att lära sig, och ni vill redan göra er av med han ?

Säger inte att alla vill/tycker så men visst fan börjar det likna real
Barcelona Serious
2010-05-18 20:16
Sam

Visste inte att Cech spelar på mittfältet ;)
Barcelona Sam
2010-05-18 20:14
Vad är de andra rimliga alternativen om vi utesluter Cesc, för mittfältet?

Dessutom hur tror ni försvaret kommer att utformas? Vem försvinner och ännu roligare vem kommer?

Edit: åtgärdat.
Deportivo Creus
2010-05-18 20:11
Sveriges i särklass bästa fotbollsspelare genom tiderna? Get outta here!
Barcelona Lusnos
2010-05-18 20:05
Jävlar, rejält firande i Alicante, känner en polare som är där just nu, dock är han helt ointresserad av fotboll så några sköna klipp lär jag väl inte kunna vänta mig ;/
Delarocha
2010-05-18 20:04
En till La Masia mittfältare behövs. Vi märkte hur viktig Iniesta var den här säsongen när han var skadad. Speciellt mot t.ex Inter. Funkar inte med bara Iniesta och Xavi. Arteta eller Cesc eller en liknande bör värvas in.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-05-18 20:04
petersays

Vi kan inte lita på Zlatan eller Bojan om Messi blir skadad. Men Villa kan man lita på, han kan avgöra matcher precis när som helst. Och mot ett lag som Inter eller Chelsea behöver vi en Villa. Du såg hur Zlatan var mot Inter.
Zlatanic_Bazz
2010-05-18 20:03
Att Zlatan skulle gå till Arsenal kan man ju bara skratta åt. "OM" han går någonstans så är det till en klubb som kan vinna CL. Pengarna är nog inte det viktigaste har han ju redan visat med tanke på att han gick ner i lön för att få spela i Barca.

Jag tror att han blir kvar och att han kommer göra ett galet år tillsamans med Messi och Villa på topp. Troligen kommer man rotera Bojan, Pedro och Zlatan.
Har för övrigt svårt att se att både Bojan och Pedro kan hålla lika hög nivå utan dippar under en hel season?
Barcelona petersays
2010-05-18 20:01
Säger det igen och igen och igen. Ingen Villa till Barca tack! Zlatan lämnar inte efter en säsong, och vi har bekräftat att Bojan stannar. Då vette fan vad vi ska punga ut 40-50M för Villa för. Bojan har förvisso spelat en hel del till vänster, men att ändå ha både Villa och Zlatan känns ju helt sjukt. Anfallet är inte den svaga länken ändå. Kanske en vänsterytter isåfall. Annars behövs en offensiv mitt som kan varvas med Xavi/Iniesta. Och frågan är väl om JdS eller Thiago är redo än.
Barcelona Lusnos
2010-05-18 19:58
Ämne: Hahahaha, 0:35 i vid....
HAHAHAHAHA!
Barcelona Lusnos
2010-05-18 19:55
Ämne: Haha Piqué hör fan h....
1.30 (Busquets, Busquets!), verkar omåttligt populär faktiskt. Egen produkt en stor anledning.
2010-05-18 19:54
Hahahaha, 0:35 i videon, Alves leker med barnen på Camp Nou och en liten kille låtsas att han har ont och filmar. Hahaha, Alves ville nog helst inte se det.
Barcelona Lusnos
2010-05-18 19:51
un crack //

Hur hade du tänkt formulera laget då?

Ska du bänka Zlatan, Bojan och Pedro för laget lär väl se ut så här då:

Iniesta - Villa - Messi
Xavi - Yaya - Cesc
Barcelona Messidinho_10
2010-05-18 19:40
Libaax

Jag vill säga för mycket nu. Men skulle Rosell bli vald till president, så får du se.
Barcelona un crack
2010-05-18 19:35
Jag förstår att detta i stort sett bara är rykten, men om ett byta med cesc ska ske, så får det hellre bli zlatan som går än yaya, enligt mig.

alldeles för bra för att släppas!
Barcelona VizzlA^^
2010-05-18 19:32
En av många saker som skulle hindra en bytes affär mellan Zlatan och Cesc är att chamakh är i princip klar för Arsenal.

Anfallet nästa säsong (i princip spikat):

----------messi---------
----Villa-------Zlatan--

EDIT: Chamakh går gratis till Arsenal! årets värvning..
Barcelona un crack
2010-05-18 19:32
sjukt nöjd över att rykten om bojan i dealen med villa avfärdats. tackar och bockar till ledningen!
Barcelona Libaax
2010-05-18 19:31
Ämne: elbraco

Torres sk....
Skämtar du ?

Tror du Barca köper Villa,Cesc och Torres för 1.5 miljarder ?

Sen när är Barca Real Madrid y Galacticos....
Barcelona pokke
2010-05-18 19:31
Lite off-topic.

Sen när är Eidur Gudjohnsen en isländsk vulkan?
Barcelona Pedrito
2010-05-18 19:24
Hoppas inte på några värvningar i huvudtaget i år. Det skulle vara att Cesc kommer hem isåfall. Det är svårt att förbättra ett lag som detta.
Barcelona Messidinho_10
2010-05-18 19:21
elbraco

Torres skulle jag säga.
Barcelona Vampíro
2010-05-18 19:19
Haha Piqué hör fan hemma på Comedy Central, vilken lirare både på och utanför planen. Kan inte sluta skratta åt när han ropar upp Chygro för att hålla tal, Valdés och de övriga håller på att dö av skratt, ungefär 2:55 i klippet. Det tillsammans med Alvés och Abidals tal är definitivt höjdpunkterna av firandet.

"Dmytrooo Chygrynskiiiy, Dmymytrooo Chygrynskiiiy!"
2010-05-18 19:17
elbraco

Det handlar nog om en försäljning. De förhandlar både köp och försäljning sa han. Kan tänka mig att det handlar om Yaya Toure, Hleb, Caceres eller Marquez. Ett par av dessa herrar blir nog tvungna att lämna.
Barcelona NoGo™
2010-05-18 19:12
el Flaco - Al loro!

Okej tack för svar. Får hoppas att det går bättre nästa säsong då och han lär väl få lite speltid nu när Mutu är avstängd(?)
Kixer
2010-05-18 19:11
Hetfield//

Jag vill inte ha Zlatan i Arsenal, jag tror inte att det blir av heller.
Barcelona 9kluivert
2010-05-18 19:11
Ämne: Nesto

Tror att le....
Hade Pep litat på att Yaya hade fixat den rollen på mitten mot Inter, hade vi också varit i final nästa lördag :P
elbraco
2010-05-18 19:10
"Yesterday Barcelona director general Joan Oliver confirmed that the club were negotiating for three players. One of those three is David Villa, for whom the club have reportedly offered €40m. Cesc is likely to be the second."

Vem är den tredje?
Barcelona Lusnos
2010-05-18 19:10
el Flaco - Al loro!

Så bra, hoppas det går bättre under nästa säsong.
Annons: