/spanien/barcelona/forum/15012.aspx/spanien/barcelona/forum/15012.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2010-05-18 22:50
Enligt Goal så har Cesc pratat med Wenger och önskat att han vill återvända till Barcelona

Bläcket från Zlatans underskrift har inte ens torkat än, och vi har redan börjat värva stjärnor
Barcelona Antonio Puerta
2010-05-18 22:49
Ämne: Tror ni inte att ert....
Kan, kan dem men det blir lite svårt tror ja ?
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-05-18 22:48
Det verkar som att det är klart nu!

Väntar dock på att den officiella hemsidan ska bekräfta detta.
2010-05-18 22:46
★Sami★

Nej, ingen har tvingat mig. Men jag är nog inte den enda som blir frustrerad när du babblar upp samma grej om och om igen.
Barcelona Criff
Haha smart att göra startelvor när Red precis varnat för att göra det :P
Barcelona lameG^
hahaa är han klar???

Igår var ju han knappt nära och nu är han klar vad är detta?
Barcelona ★Sami★
2010-05-18 22:44
Det börjar bli jobbigt för alla med dina konstanta one-liners och länkade till samma video dag in dag ut. Och jag förmodar att du har läst reglerna, där det bland annat står att one-liners kan leda till spärr. Dags och lägga av med det. /Mod
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-05-18 22:44
VILLA FICHADO!
Barcelona tikitaka
2010-05-18 22:43
Chelsea kör 4-3-3, ballack spelar inte riktigt som pivote, jag vill att fabregas ska ha samma uppgift som ballack har i chelsea. Inte allt för defensiv men som ändå har lite koll bakåt. Xabi Alonso rollen, som han hade i Liverpool ungefär.

Om du kommer ihåg i början av Fabregas tid i Arsenal så spelade han lite mer bakåt med.
Barcelona Alvés
2010-05-18 22:43
Jag vet inte om ni har sett men det verkar som att villa är klar..:)

länktips!
Real Madrid Blaugrana.
2010-05-18 22:42
Ämne: Blaugrana

Det går....
Ballack spelade som defensiv mittfältare.
Vem av Fabregas, Iniesta eller Xavi ska ta en defensiv position, hade du tänkt dig?
Så kom och inte lek smart här, och fatta på en tre manna mittfält, måste du nästan ha en Pivote.
Barcelona lameG^
2010-05-18 22:42
Detta kom som en chock. Endast läkarundersökningen kvar. Jag som trodde att det skulle bli som förra säsongen då vi får panik.

Vilken uppställning anser ni är bäst?

--------Yaya-Xavi--------
-----Messi-Cesc-Iniesta----
-----------Villa----------

------------Yaya------------
---------Xavi--Iniesta-----
-----------Messi----------
----------Ibra-Villa------

Det är riktigt svårt och välja uppställning men som vissa här skriver att vi ska köpa cesc,villa och samtidigt ha kvar ibra kommer aldrig hända. Cesc=Yaya lämnar för att wenger är kär i honom. Det skulle bli en oerhört dålig balans i laget och någon storstjärna skulle petas.

Pep var ute efter en "ny dimension" när Ibra värvades men vi har inte fått se det och djupledslöpningarna har varit få. Men jag tror att med Villa så kommer Ibra få sin riktiga roll alltså som släpande forward och Villa som gör målen tillsammans med Messi.

Cesc hoppas jag misslyckas i Arsenal en säsong till så att vi gör ett kap nästa säsong då han också bara har ett års kontrakt kvar.

VISCA BARCA!!!
Barcelona Barcanist
2010-05-18 22:40
Chelsea spelar väl med 4 mittfältare? Och sista matchen så spelade Ballack som privote.
Barcelona tikitaka
2010-05-18 22:35
Blaugrana

Det går att spela utan en pivote, det har tex Chelsea gjort nu ganska länge sedan Essien varit skadad. Så sluta upp med ditt gnällande.
Moderator
2010-05-18 22:35
Nästa omotiverade elva kommer leda till en spärr! Inte så svårt och hålla sig till reglerna. /Mod
2010-05-18 22:33
★Sami★

Hur många gånger ska du skriva samma sak och klistra in samma youtube klipp i forumet? Det börjar bli jobbigt o se samma grej i forumet om och om igen.

Lägg av.
Barcelona Dani Alves=The King
2010-05-18 22:30
Vi behöver Ibra fattar inte varför man ska sälja han??

Visst han har inte haft lätt för sig, men de är för att han har vart hårt uppvaktad precis som Messi. De skillnaden mellan spansk och resterande ligor. Spanien så låter de inte fixstjärnorna vända upp och de har tagit kraften ur Zlatan.

Zlatan kommer göra bra ifårn sig med Villa som också måste hård markeras. Nu kommer se en ny Zlatan nästa säsong sanna mina ord. Om han nu får stanna.
Ktoor^,^
★Sami★

Tror du har länkat den här videon minst 10 gånger nu. Vi förstår, men han är ännu inte klar än
Barcelonistas
★Sami★

ja men vi behöver lite fysik i anfallet när vi möter lag som kör antifotboll. eftersom alla lag som kommer till camp nou spelar me 10 försvarare så måste vi ha en tank inne i boxen!
Barcelona ★Sami★
2010-05-18 22:29
Kolla in glöden i han när han gör mål. Du är så välkommen:)
Giftig som en Kobra. Hugger på allt!
Barcelona Alvés
2010-05-18 22:28
Grabbar ni borde lugna ner er, för det första så måste ni sluta prata om david villa, det känns nästan som att dom redan har presenterat han för att ni håller på att skriverin honom i era "elvor". Och vem vet det kanske blir som förra året då Villa var klar för barca men Valencia avbröt allting i sista stund.
Barcelona el Maestro!
2010-05-18 22:26
Ämne: Ämne: KTLPP//....Men är du säkert på att Pellegrini sparkas.
Jag har svårt att se att han ska sparkas. Det är bara Marca som driver på. Inga säkra källor.

Jag tror att Real Madrid behåller Pellegrini åtminstone en säsong tll. Visserligen vann han inga titlar men han har verkligen imponerat med tanke antalet vunna matcher och antalet poäng som har tagit. Han håller på att få ihop laget, känns det som. Perez, ge han tid...
Barcelona Lusnos
Fan Mods ;), tog ju bra tid att rita i ordning det där. Gav ju bara lite kloka förslag på hur Barca skulle kunna ställa upp laget beroende på spelarmaterial. Aja, svårt att låta bli. Som stor supporter av David Villa kan jag inte rå för att jag blir som ett litet barn på julafton.

/Lusen
Real Madrid Blaugrana.
Ämne: !--TEMP_B--!Läs regl....
Vafan är det för fel på er, vet ni hur man spelar fotboll eller, vet ni vad taktik betyder, vet ni vad balans är för något, vet ni vad pivote är för något?

Man blir så jävla sur när man ser såna okunniga människor, som inte fattar vad balans är för något.
Jag håller med Blured SS får människor här inne att bli galna, och många här inne verkar inte ha fötterna på jorden.
Barcelona Criff
2010-05-18 22:23
KTLPP, Jag tror det kommer gå skitbra. Tycker majoriteten av Real Madrid är arroganta.
Allt från Perez till Ronaldo/Ramos på planen.
Tror en Mourinho kommer sitta som handsken.
Det enda jag kan se som kan försvaga är om Perez säljer Higuain o Lass som det ryktas om.
Real Madrid Vinn CL 9 gånger, Ligan 31 gånger, kom tillbaka!
2010-05-18 22:22
Tror ni inte att ert mittfält kommer köras över fysiskt med Xavi, Iniesta och Cesc? (Vill bara veta vad ni tror)
Barcelona Lusnos
2010-05-18 22:20
!--TEMP_B--!Läs reglerna, du som har varit medlem här ett tag borde - om någon - förstå. Inget ritande av omotiverade elvor! /Mod!--TEMP_/B--!
Real Madrid Blaugrana.
2010-05-18 22:19
Ämne: Dumpa pivoten, och k....
Du vet inte vad balans betyder eller hur.
Tror du att du kan ha en sådan laguppställning mot ett relativt svår motstånd, snälla lägg av med dina dröm uppställningar och försök att förstå vad ordet BALANS betyder.
Barcelona Mojito
Elsa

Iniesta är som bäst på mittfältet, men det var på ytterpositionen förra säsongen han blommade ut till en världsspelare då Henry var skadad.

Frågan är bara hur mycekt han kommer att hålla bredden då han gillar att komma ner och hämta boll.

Så svaret blir att det är okej, men han kommer inte leverera ett målsnitt ens i stil med Pedro.
Real Madrid KTLPP
Ämne: KTLPP//
Vad ska Lap....
Nu förstår jag inte direkt värvningen av Cesc, om det nu stämmer att Xavi är till salu så hoppas jag att Florentino slår till;-) skämt åsido, det är ju helt klart två spelare som tillför mycket till ett redan starkt lag.

Dock så delar jag inte din åsikt om att Real Madrid kommer att vara starka nästa säsong, det luktar fiasko lång väg redan nu. Att sparka Pellegrini är ett stort misstag, och Mourinhos typ av fotboll och arrogans kommer inte att gå hem på Bernabeu.
Annons: