/spanien/barcelona/forum/15011.aspx/spanien/barcelona/forum/15011.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2010-08-19 22:36
Ämne: Dani Parejo, som spe....
Du vet att han är fostrad i Madrid va? De har säkert fortfarande en återköpsklausul för honom.
Barcelona Espanaboy
2010-08-19 22:33
Dani Parejo, som spelar i Getafe, var jag väldigt imponerad av förra säsongen. Han är en underbar spelare att titta på. Barca vill/ville ha en central mitfälltare. Varför inte plocka honom. Han har förresten gjort ett mål för Getafe i Europa-League kvalet ikväll, som han är alldeles för bra för. Vad tror/tycker ni?
Barcelona Rambla~
1.70

Det håller inte att missa öppet mål som Avdic i dessa matcher. Fattar inte hur han kunde missa det läget.
Barcelona Rambla~
Du måste registrera dig. Fast det är gratis.
Barcelona Barcadinho.
Ämne: Barcadinho.//

Sor....
Du stör så klart inte alls. Det är bara bra att få olika synvinklar.
Jag har dock alltid tyckt att små klubbar gynnas minst av sina respektive förbund. Det finns många exempel på det.
Men kan hända att Portsmouth situation var riktigt dåligt och blanketten i frågan var viktig.

Jag undrar om det faktumet att de har ramlat till The championship, alltså andra division, har något med beslutet att göra. Det kan man spekulera om man vill.

Godnatt - jag är så död trött.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-19 22:30
stream till Napoli-Elfsborg för de som vill se.. Elfsborg står upp bra faktiskt, hittills.. otur med 1-0 på övertid i första :/
Barcelona Lusnos - David Villa #7
2010-08-19 22:30
Balotelli gooooool för City!
Vinner 4400 kr om City håller för då sitter mina 2 kuponger med 5 matcher på varje, sjukt nervös!

Citys lag på pappret är bra sjukt btw :O
Barcelona Espanaboy
2010-08-19 22:27
Kan du länka bet365 i länktips?
Barcelona Rambla~
2010-08-19 22:23
Espanaboy

Här! Resultat och målskyttar.

Dessutom så kollar jag Liverpools och Juventus matcher på bet365.
Länktips: livescore.com/
Barcelona Rambla~
2010-08-19 22:23
AIK alltså, de har världens chans att ta sig vidare men klantar så klart till det som vanligt. Har de ens gjort något mål i europaspelet?
Barcelona Espanaboy
2010-08-19 22:22
Ämne: Marchena målskytt fö....
Vilken sida följer du matcherna?
elbraco
2010-08-19 22:21
2-0 Cazorla, och Timisoara håller tätt mot City...
Wernbloom har gjort mål för AZ. Slut på uppdatering :)
Barcelona Rambla~
2010-08-19 22:18
Joe Cole missade straff inför the Kop. Bättre start kunde man få i sin nya klubb för att uttrycka det milt. :)
Barcelona (Oooo to be aGooner)
2010-08-19 22:16
Barcadinho.//

Sorry om jag stör eller nåt, men jag skulle bara flika in att den officiella anledningen till att Portmouth inte fick spela i EL var att de glömt att lämna in en "blankett" för europaspel...

Låter extremt fånigt, men sen tror jag ju iofs ändå inte Pompey fått vara med eftersom de har varit konkurshotat flera gånger senaste året.
Barcelona Rambla~
2010-08-19 22:15
Marchena målskytt för Villarreal. Bra start för honom i sin nya klubb. De har 1-0 mot något lag jag inte känner till, Dnepr Mogilev.
Barcelona Rambla~
2010-08-19 22:10
el Flaco

Det är för mig lite fövånade att Sandro beblandar sig med personer som tidigare jobbat under Nuñez. Speciellt när man tänker efter att Sandro tillsammans med Laporta en gång var två av de mer framträdande figurerna i oppostionsgruppen Elefant Blau som motarbetade och som försökte få Nuñez avsatt.

Dessutom, en av de stora anledningarna till att Piqué en gång lämnade för Man United sägs ha varit pga släktskapet med denna tidigare styrelseledamot Amador Bernabéu, när Laporta och Rosell tog över makten i Barcelona. Denna Rosell slutar aldrig att förvåna en.
Barcelona Barcadinho.
2010-08-19 22:06
På tal om Liverpool som spelar EL-kval just nu.

Egentligen så skulle inte Liverpool vara med, eftersom de slutade sjua förra säsongen.
Enligt Uefa regelment så ska placering 5 och 6 vara med, plus cupvinnaren eller cupfinalisten. Chelsea vann cupfinalen mot Portsmouth. Men eftersom Chelsea är med i CL så skulle Portsmouth spela kvalet idag istället för Pool.
Anledningen är tydligen att Portsmouth har för stora skulder.

Den här historian påminner mycket om Mallorca – Villarreal händelse.
Men jag kan inte låta bli och tycka att fotbollsorganisationer av olika slag går hårt mot små klubbar. Jag undrar hur man skulle reagera om det var en omvänd situation med Liverpool – Portsmouth.
Finns det någon här som tror att Pool skulle bli diskvalificerad för att ersättas av Portsmouth? Knappt det.
Skulder har dem ju säkert.
Barcelona ★Sami★
2010-08-19 21:58
Äh jag är glad Chyg lämna. Fick bara hjärtattack så fort han fick bollen.
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-08-19 21:46
Jag skulle vilja ha sett Guardiolas min när Sandro Rosell begärde om att sälja Chyg.

Guardiola är proffsig och han vill det bästa för Barcelona. Han har tidigare sagt att han bara är en arbetare. Men när man läser det Chyg säger så verkar det som att Guardiola verkade hade honom i planerna.
Barcelona el Maestro!
2010-08-19 21:26
Ämne: Ämne: Ämne....
Det stämmer nog. Det är jag som inte fattade det riktigt.
Barcelona el Flaco
2010-08-19 21:24
Ämne: Ämne: På tal ....
Piqués hela namn är Gerard Piqué Bernabéu och eftersom moderns namn brukar komma efter faderns så drar jag slutsatsen att Amador Bernabéu är Gerards morfar.
elbraco
2010-08-19 21:23
Silva har klarat sig fint hittills i Citytröjan, kul för honom!
Barcelona Barcadinho.
2010-08-19 21:18
Ämne: Hleb är f*n duktig o....
Du kommer snart att få starka reaktioner för din sista mening...

Men visst har han mycket bra teknik när den sitter.
Att han inte träffar målet så ofta oroar mig inte så mycket. Iniesta gör det inte heller så ofta men han tillför mycket ändå.
Men ärligt - jag är förvånad över att han är kvar överhuvudtaget. Pep tror inte på honom.
Lika förvånad är jag för hur Pep ena sommar kan vara totalt besatt av vitryssen för att sommaren därpå nästan "spy" av att se hans ansikte.
Om Pep skulle vara en kvinna så skulle jag tro att det handlar om hormonväxlingar eller nåt sånt.
Barcelona el Maestro!
2010-08-19 21:17
Ämne: På tal om Piqué så u....Vad roligt!
Är inte Amador Bernabeu förresten hans farfar?
Jag trodde det i alla fall.
Barcelona Nesto
2010-08-19 21:15
Joan Gamper 1899

Långt ifrån lika bra som Messi.. Dock mycket duktigt och ja tycker folk här inne överdriver om hur dålig han egentligen var.
Kunde dra sin/sina spelare och leverera boll som vissa påstår att han inte kunde.. Fast efter allt hans snack och de så ser de ut som en flytt. Skulle annars kunnat vara en helt godkänd rotationsspelare för den kommande säsongen.
Barcelona ★Sami★
2010-08-19 21:12
Raiola..
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-08-19 20:49
Hleb är f*n duktig och en bra trupp spelare "om" vi inte värvar eller tar upp en spelare från Canteran. Kan säga att han är lika bra som Messi när han dribblar och det såg vi i Arsenal.

Barcelona el Flaco
2010-08-19 20:42
På tal om Piqué så uppger Catalunya Ràdio att Rosell ska ha anlitat Amador Bernabéu, Piqués morfar, som klubbens ambassadör i UEFA-samanhang, som t.ex. Champions League lottningar.

Amador Bernabéu satt i styrelsen under Núñez tid som president och utsågs senare till vicepresident efter att Gaspart vann presidentvalet i 2000.
Barcelona ElTriplete
2010-08-19 20:32
Hetfield

Då vill jag se Pique när han "peakar".
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-19 20:27
Fängelsestraff eller att lyssna på Justin Bieber i en timme. Tough choice.

Fc Barcelona en Mi Corazon

Skillnaden är dock att Chyg är endast 22 år, och en mittback "peakar" inte förrän vid 30 års åldern.

Annons: