/spanien/barcelona/forum/15004.aspx/spanien/barcelona/forum/15004.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco - Nah Mean
2010-05-30 23:01
Criff/

Det blev 0-0 på bortaplan. Returen spelas på lördag nästa vecka.
Barcelona mrbambocha
2010-05-30 22:54
Finns det någon sida som analyserar alla matcherna i VM-gruppspelet?
Atlético addeh
2010-05-30 22:44
Barcadinho. /

Både Real Sociedad och Betis känns som klassiska La Liga lag och dem hör hemma i första divisionen.

Förresten, har inte Villarreal C kvalat sig upp till tredje divisionen nu?
Barcelona Barcanist
2010-05-30 22:43
The Reporter

Martin Olssons första mål var offside, ja, för att han stod i offsideläge och rörde bollen när den gick in. Hade han inte rört den så hade ingen skrikit offside (om inte Pontus Wernbloom var offside).

Edit: Angående Jeffren - visst är han riktigt snabb och kan bli en riktigt bra spelare - men ibland känns det som om han håller i bollen alldeles för länge, och hans inlägg måste han definitivt slipa på. Annars grym spelare!
Barcelona Hyder
2010-05-30 22:43
Satt o tänkte lite på Jeffrens framtid i klubben och hoppas att han kan fortsätta att acceptera en väldigt tillbakaskjuten roll i truppen i den bemärkelsen att han sällan får eller förmodligen kommer att få spela. Jag gillar i alla fall honom och tycker att hans bästa match och inhopp i Barça-tröjan var i finalen i VM för klubblag. Se länktips, snabb är han ju i alla fall..
Barcelona Smogen
2010-05-30 22:42
The Reporter

Såg aldrig matchen. :) men beror på om han stod framför eller bakom sista försvararen när passningen slogs.
Barcelona Barcadinho.
2010-05-30 22:38
Mycket spännande i segunda. Tre lag med 64 poäng tävlar om den tredje placeringen.
(Hercules leder nu med 4-0).
Tre omgångar kvar och spela.
Många hoppas på Betis kan jag tänka mig för att få tillbaka derbymatchen i Sevilla. Jag kommer ihåg bilderna från för förra säsongen när Betis gick ner. Gubbar och tanter på läktarna som gråter som små barn.
Men å andra sidan var Hercules väldigt nära förra gången. Synd för dem om de inte lyckas igen.

Otroligt att notera Villarreal B!
Barcelona The Reporter
2010-05-30 22:38
Vi tar det lite enklare, Var martin olsson offside mot Bosnien?.
Barcelona Criff
2010-05-30 22:36
Någon som har mer koll än mig, men skulle inte B-laget lira idag?
Barcelona Smogen
2010-05-30 22:34

Börjar mer och mer tro att Ingla är bästa alternativet som presidentkandidat, fast å andra sidan tycker jag ingen av detre stora alternativen, Ferrer, Ingla, Rosell verkar dålig.
Barcelona Smogen
2010-05-30 22:33
The Reporter

Förstår inte riktigt hur du menar, står man i offsideläge och inte påverkar spelet blir det inte offside, eller vad menar du?
Barcelona Vampíro
2010-05-30 22:31
Ämne: Grabbar svara om ni ....
Ja, så länge du står offside när passningen kommer så spelar det ingen roll vart du tar emot bollen. Man måste helt enkelt vara onside när passningen kommer.
Barcelona The Reporter
2010-05-30 22:25
Grabbar svara om ni kan.

När det handlar om offside. Om amn får bollen framför sig och man står i offside-läge, blir det offside då?
Barcelona Barcadinho.
2010-05-30 22:16
Ämne: Måste ses !

Ni ko....
Hehe el Loco Higuita - den galnaste och roligaste av alla. Men han var nära att betala med sitt liv efter en galning variant i VM 90. Han drog en dribbling utanför straffområdet och tappade bollen och det ledde till en kontrings mål och Colombia förlorade matchen.
Han blev livshotad av gangsters efteråt och han var rädd att återvända.
En annan kille Escobar i VM 94 som gjorde självmål till Colombia mördaes.
Mycket farliga supportrar minst sagt.
2010-05-30 22:08
Marc Ingla gick ut idag och förnekade en hypotetisk allians mellan honom och Jaume Ferrer inför presidentvalet: ”Det finns ingen möjlighet att det kommer ske. Vi har det bästa projektet och det bästa teamet med Soriano, Vicens, Godall och mig själv”.

Därmed ser det ut som att vi kommer få se ett trekejsarslag i juni mellan Rosell, Ferrer och Ingla. Jag hade tidigare trott/hoppats att dessa två sistnämnda eventuellt skulle slå ihop sina styrkor, men nu har alltså Ingla gått ut och sagt att detta inte kommer ske.

Barcelona Barcadinho.
2010-05-30 21:32
Synd att handbollslaget tappat finalen sista 10 min.
Laporta är nog besviken på läktaren.
Barcelona Jonathan Dos Iniesta
2010-05-30 21:14
För er som är intresserade så blev Barcelona idag europa mästare i Roller hockey.
Real Madrid Malka
2010-05-30 21:03
Tjena Barca!

Har en fråga till er.. Ngn som vet om man kan se vilka datum barca spelar hemma/borta nästa säsong??
Barcelona The Reporter
2010-05-30 20:58
Måste ses !

Ni kommer väl ihåg skorpion målvakten från Columbia? I denna video så gör han mål på frispark i den argentinska ligan. Publiken exploderar och lyssna på kommentatorn

Höj volymen!

Väd är det för träff han får till? Bättren Juninho , Ronaldo o de? :)
Barcelona IniestaFTW
2010-05-30 20:46
Barca4eva

Om jag bara kunde. Har du hans nummer? Jag undrar såklart vad ni tror.
Barcelona Barca4eva
2010-05-30 20:33
IniestaFTW

Fråga Vicente.
Barcelona IniestaFTW
2010-05-30 20:23
Kommer Sergio Busquets vara en startman även i VM?
Barça såklart!
2010-05-30 20:20
Go Barça! Ledning just nu: 11-8.
Barcelona AlexandraJonson
2010-05-30 20:16
Någon som har en stream till Barca Atlètic?
Barcelona Smogen
2010-05-30 19:59

Nu läste jag någonstans att det som Mino Raiola egentligen sagt var
"Köper man en spelare för 75€ miljoner, och inte vill ha honom efter en säsong bör man uppsöka mentalsjukhus",
det är ganska stor skillnad på det uttalandet och på det sätt som tidningar valt att tolka det.
Barcelona El Ilusionista
2010-05-30 19:46
Tråkigt att Barcelona förlorade Champions League-finalen i handboll. Var en väldigt jämn och spännande match.
2010-05-30 19:10
Gaspart må vara en culé ända in i benmärgen, men jag kan personligen inte sympatisera med den mannen då han var nära att, nästan på egen hand, sänka hela föreningen.
Barcelona Hetfield
2010-05-30 18:55
Gaspart var kanske inte världens bästa president, men han var otroligt passionerad, det är få i världen som lider lika mycket när klubben lider och som blir lika glad när det går bra

Synd att Kluivert inte blev den spelaren man hoppades på, undrar hur det går för honom idag
Barcelona Nesto
2010-05-30 18:53
Rambla~

Hela A laget är där tror ja.
Barcelona Jonathan Dos Iniesta
2010-05-30 18:45
Ajfan Gerard missar nästan öppet mål :(
Annons: