/spanien/barcelona/forum/15000.aspx/spanien/barcelona/forum/15000.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
barca#1
2010-05-19 23:12
Omotiverad startelva. Spärrad. /Mod
Barcelona Hetfield
2010-05-19 23:10
Men kära nån vad Sevilla ska filma och maska, jag tror att tack vare Palop så har de vunnit minst 89 minuter på hans maskningar

Come on..
Barcelona el Flaco - Al loro!
Ämne: Jag kan förstå varfö....
Co-sign. Såg ingenting fel med den tacklingen heller. Klockren först in på bollen.

Barcelona elyas.95
Ämne: Ämne: ett skä....
snälla ska pedro bänka zlatan elr villa , visst pedro är grym fast han har haft det mycket enklare att anpassa sig till barcas spel , han är uppväxt fan i akedemin och detta är zlatans första säsong och han har gjort ganska okej , han avgjorde el clasico och avgjort många andra viktiga matcher .
Barcelonistas
2010-05-19 23:06
If size Doesnt matter, Why am I so Popular?

herregud har du ens kollat på la liga?
Barcelona Kim
Hjälp, vilka känslor i matchen nu. Svagt gjort, tycker Kristiansson(?). Bra agerat, Mejuto González, säger jag. Tacklingen är klockrent på bollen, och enligt regelboken så är det inget som helst fel på den. Stenhårt och ren bollträff. Bra avvägt av en spansk domare för en gångs skull.
Barcelona Hetfield
Jag kan förstå varför folk föredrar PL, typisk situation : Perea glider in stenhårt och träffar bollen, Capel ska som vanligt slänga sig och vrida och vända av "smärta", sen blir det årets tumult för det

Vafan, kör på
Barcelonistas
2010-05-19 23:05
Ronaldo10

albiol,arbeloa,ramos haha snacka om träben. anledningen till att spanien åkte ut ur CC var pågrund av ramos!

albiol då haha behöver ja ens säga nått? sämre spelare får man leta efter!

Pedro har dessutom dena säsong gjort över 20 mål, många viktiga mål!
Barcelona NoGo™
2010-05-19 23:05
Där hettade det till iaf :D

Ständigt denna Zokora som ska vara med överallt och bråka med alla.
Barcelona elyas.95
2010-05-19 23:04
Ämne: underskatta inte bus....
jag känner till det busquets kan , men vad tycker du busquets är bättre än toure på , och hur kan du säga att busquets platsar i vilket landslag som helst , kan säga 10 stycken som är bättre än han .
Barcelona AzizWaysi
2010-05-19 23:04
Någon som vet hur mycket Benzema kosta när Real köpte honom?

400 miljoner för Villa är helt okej faktist. Jag trodde att Laporta skulle lägga mer..
Canaletes
2010-05-19 23:03
If size Doesnt matter, Why am I so Popular?

Driver du eller? Antar du inte följer La Liga så ofta...
amnesia
2010-05-19 23:02
hehe spanska cup finalen spårar
Andre_D
2010-05-19 23:02
Perea e ju fan blåst
Barcelona If size Doesnt matter, Why am I so Popular?
2010-05-19 22:54
frågan är kommer villa passa er spel system
Barcelona Rambla~
2010-05-19 22:51
Så vackert av Kanouté. Värt ett bättre öde. Negredo med sopigt avslut.
Barcelona lameG^
2010-05-19 22:47
Någon skrev här inne förut att om Cesc skulle komma så skulle Iniesta få en position bakom anfallaren.

-----Villa-Messi---
-------Iniesta-----
----Cesc-Yaya-Xavi--

Den skulle passa oss riktigt bra. Ibland om vi vill ha bredd så kan Iniesta gå ut på vänster kanten och messi till höger.

Men två saker som jag verkligen inte vill är att

Cesc kommer på Yayas bekostnad.
Cesc kommer och Ibra stannar.

Om jag skulle bestämma så skulle Cesc enbart få komma om Yaya stannar kvar och Ibra har lämnat.
Barcelona abbas__
2010-05-19 22:40
Jag är osäker om vi kommer köpa cesc, för enligt mig kommer vi ställa upp anfallet med xavi och iniesta på mittfältet, och om cesc ska spela pivote så tror jag inte han utnyttjas till fullo, då är frågan om man vill ha honom där eller rulla med xavi, iniesta, keita och fabregas samtidigt som att sergio b. spelar pivote. Har man då råf att ha kvar yaya? knappast....eller vad säger ni ?
Barcelona abbas__
2010-05-19 22:40
Jag är osäker om vi kommer köpa cesc, för enligt mig kommer vi ställa upp anfallet med xavi och iniesta på mittfältet, och om cesc ska spela pivote så tror jag inte han utnyttjas till fullo, då är frågan om man vill ha honom där eller rulla med xavi, iniesta, keita och fabregas samtidigt som att sergio b. spelar pivote. Har man då råf att ha kvar yaya? knappast....eller vad säger ni ?
Barcelona Hetfield
2010-05-19 22:35
Tråkigt att kungen inte är där, det är trots allt "hans" cup, men när hans kära Barcelona inte är där så ;)
Barcelona RimuZ
2010-05-19 22:31
Rambla~

Haha på San Mames är det så tydligt att man nästan själv hoppar upp och skriker så fort ens egna spelare fäller någon av Bilbaos xD
Barcelona Rambla~
2010-05-19 22:30
Hetfield

Hehe, jag satt och tänkte på det jag också. Det enda spelarna är ute efter är att lägga sig ner i varje närkamp och försöka lura Mejuto till att varna motståndaren. Dessutom, publiken i Spanien är jobbig med sit eviga skrikande så fort det blir en närkamp mellan två spelare. De förväntar sig frispark och varning i varje duell känns det som.
Barcelona Barcadinho.
2010-05-19 22:28
Hetfield/

Det är Mejutos sista match efter en lååång domarkarriär. Nästan som att man kommer att sakna honom typ. Han var ju med så länge.

Bra stämning i Camp Nou om inte annars
Barcelona barca kid
2010-05-19 22:26
Barcelona tikitaka
2010-05-19 22:23
Ämne: Ämne: Att ni ....
23 mål på hur många matcher? och hur många assist? kan du någon hemsida med stats du skulle kunna rekomendera :)
Barcelona Hetfield
2010-05-19 22:21
Sicken vilken tråkig match! Så fort något lag går fram så ska domaren blåsa, typiskt av Mejuto Gonzales

Barcelona Arryhojt
2010-05-19 22:21
Ämne: Att ni tycker att pe....
skönt med spelare från egna ungdomsleden. Köp era spelare ni...vad blir det nästa år ? rooney ? tevez ? ribery kanske ?
Barcelona Arryhojt
2010-05-19 22:18
Ämne: ett skämt att busque....
pedro är duktig vet du! du som skojar när de skrev det där tror ja
Barcelona Pedrito
2010-05-19 22:17
Ämne: Att ni tycker att pe....
Pedro är värd en startplats.. Åtminstonde ska man ge han chansen. 23 mål pratar sitt tydliga språk.
Barcelona Fille s
2010-05-19 22:02
underskatta inte busquests han är en mycket skicklig spelare, faktiskt så tycker jag att alla våra 3 all round mittfältare (busquest,keita,yaya toure) är väldigt duktiga och skulle kunna platsa i vilket mittfält som helst på egen hand. Att senna har tappat trodde jag alla tyckte? men okej vissa anser honom fortfarande som en av de bästa på sin position men de 2 bästa defensiva mittfältaren i spaniens landslag heter faktiskt xabi alonso och busquesst. (i den ordningen tyvärr =/ )och eftersom spanien ofta variera mellan 4-4-2 och 4-5-1 är busquests en spelare som varje landlagskapten borde vara överlycklig att ha i sitt lag. Han klagar aldrig om han blir bänkad och har enligt svenskafans statestik en enorm kämpa anda och är inbland i otroligt många duel som han dessutom går vinnande ifrån. Jag syftar då på artikel som vissade vilka i barcelona som vart inblandade i flest dueler och vilka som vunnit flest.

Han har en stooor framtid och är redan nu en av de bästa i värden på den defensiva mittfältsrollen trots att han inte ens är bäst i barcelonas mittfält! killen är därför given i alla landslagstrupper!

Visca barca
Annons: