/spanien/barcelona/forum/14999.aspx/spanien/barcelona/forum/14999.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
RobertHansson16
2010-10-17 15:59
Barcelonistas
Hahaaha, kan bara skratta åt dina patetiska kommentarer, lika roligt varje gång! Hur kan Real ha splat så tråkigt och ändå gjort 10 mål på två matcher?? Barcelona däremot har spelat väldigt tråkigt denna säsong...
Barcelona DM1982
2010-10-17 15:43
2-0 till Everton nu. Vad skulle Torres dit att göra? Han har verkligen släng bort en lovande karriär. Ska bli intressant att se vart han hamnar, för han lär ju dra.
Barcelona A.Gaudi
2010-10-17 15:43
att hålla på att kivas med real supportrar är fruktlöst. vänta tills säsongen går mot sitt slut. löjligt att hålla på att såga topplag i det här skeendet, så länge laget inte heter liverpool. det skiljer en poäng mellan real och barca, det är inget världshav som ligger mellan lagen precis.

töntigt av blancos att försöka reta upp poänglösa diskussioner och töntigare av cules att klaga på reals spel, vi har inte heller spelat något direkt skönspel så här långt. Vi är mil ifrån där vi var under trippelsäsongen så här långt, men man får hoppas att vi närmar oss.
Barcelona Vampíro
2010-10-17 15:38
Har aldrig varit någon stor Liverpool-beundrare men man kan inte hjälpa att tycka synd om dem. De har knappt skapat en enda målchans i derbyt mot Everton som f.ö leder med 1-0. Everton spelar visserligen riktigt bra stundtals men man förväntar ju sig betydligt mer från Hodgsons lag, sorgligt att se på faktiskt

Härligt att Eto'o ännu en gång tystade idioterna som försökte få honom ur balans.
Barcelona Barca4eva
2010-10-17 15:12
Klassmål av Eto´o, han förtjänade vinsten =P
Atlético addeh
2010-10-17 14:48
FC Barcelona en Mi Corazón

Där har du bara att välja och vraka.
Atlético FC Barcelona en Mi Corazón
2010-10-17 14:34
Någon vänlig själ med en nedladdnings länk till gårdagens match, missade den tyvärr.

Tack på förhand
Barcelona Tritranquilo
2010-10-17 14:14
El Pipita El Galáctico

ni spelar så bra så att ni blir utvisslade på eran egna hemma arena.
Atlético addeh
2010-10-17 14:01
Vampíro

Efter en sommar fylld av förväntan, även om VM gjorde det lindrigare, så tycker jag faktiskt om hösten just för att ligorna återigen drar igång. Att få se Barcelona spela ut hela sitt register och rulla ut sina moståndare väger faktiskt tyngre än samtliga av de punkter du radade upp, även om själva årstiden i sig är ganska trist.
Real Madrid El Pipita El Galáctico
2010-10-17 14:01
hur fan kan ni säga att real hade förlorat borta mot atletico o dom här. Real har ett nytt lag och spelar mycket bättre nu. dessutom kan ni inte säga nåt annat än att real har varit de bättre laget hitils denna säsongen. vi har gjort flest och släppt in minst mål. ni som säger att real spelar tråkig fotboll kan ju fan ingenting. dom skapar 100 chanser varje match och nu dom senaste matcherna har lyckats sätta dit dom också
Barcelona Barca4eva
2010-10-17 13:53
1.70-ligan.

Förmodligen en hyllning till hans son ja

Vampíro

Co-sign =D
Barcelona Vampíro
2010-10-17 13:53
Bara jag som hatar hösten? Skolan börjar, vädret blir kallare och Madridistas får hybris efter ett par vinster mot bottenlag. Samma visa varje år, längtar till våren då de åker ur CL och sparkar sin tränare.
Barcelona Barcadinho.
2010-10-17 13:50
ahora -

Omgången är inte klar än. Vinner Villarreal imorgon borta mor Hercules så ligger de etta. Då blir u-båtarna bäst för tillfället. Men jag tror att de kommer att ha det tufft med att hämta tre poäng från nykomlingarna.
Barcelona Vampíro
2010-10-17 13:42
Edit: fel
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-10-17 13:42
Ahora y para siempre, Real Madrid

Ja, Real är det bättre laget just nu. Såja, gå ut i skogen och dansa av glädje nu när du har fått bekräftelse.

Men ni är lika underhållande som att se på när gräs växer.
Barcelonistas
2010-10-17 13:41
ahora

nej ni borde inte vunnit på camp nou för ni var de sämre laget vi dominerad den matchen. ni var 1 man mer i 25-30 min men var utspelade ändå. sen har ni ju gjort bra ifrån er mot världslag som alcorocn.

ni kommer inte vinna nått den här året så sug mer
Real Madrid Ahora y para siempre, Real Madrid
2010-10-17 13:38
Hahahhaa din pinsamma jävel. Dom borde vunnit? Vad fan spelar det för roll herregud? Vi borde vunnit på Camp Nou men ni vann.

Förlorar man 0-2 mot en nykomling första hemmamatchen så förtjänar man inte att vinna ligan.

OOUUTT
Barcelona 1.70-ligan.
2010-10-17 13:34
Någon som la märke till Iniestas målgest igår? En hyllning till han son kanske?
Barcelonistas
2010-10-17 13:32
ahora

Nej atletico leker ni inte alls bort varje gång 08,09 säsonge borde dom vunnit me 1-10 på bernabeu efter alla missade chanser ni har bara haft flyt mot dom. Och Valencia som är ett jävlit bra lag den här säsongen hade ni inte vunnit mot. ni ska va glada att ni fått möta skitlag hittils förutom mallorca
2010-10-17 13:30
El Maestro

Ni har mött blåbärslag men tappat 5 jävla poäng på hemmaplan, skäms du inte?
Fattar inte ens vad jag gör här.

Real Madrid ligger etta, Real Madrid är obesegrade, Real Madrid har gjort flest mål, Real Madrid har släppt in minst och tills något utav dom här grejerna förändras så tycker jag alla cules ska knipa igen för just nu finns det ett lag som är bättre och det är det laget som ligger i top.
2010-10-17 13:28
Barcelonistas

Vad fan pratar du om? Atletico borta leker vi bort varje gång. Valencia hemma absolut inga problem. Bilbao borta? Där hade det nog blivit lite svårt.
Barcelonistas
2010-10-17 13:24
Roberthanson

ni har bara mött dåliga lag förutom mallorca. vi har mött atld madrid borta, bilbao borta,valencia hemma vunnit dom svåra matcherna. ni har inte ens spelat mot ett bra lag än.

hade ni mött atletico,bilbao,valencia så hade ni tappat poäng i alla do matcherna + att ni spelar en tråkig fotboll rena sömnpiller!
s.eto
2010-10-17 13:13
addeh

Ett tips är att registrera sig på fbtz.com gratis, sen kan du ladda ner i stort sett alla matcher inklusive klassiker.
Länktips: www.fbtz.com
Barcelona Barca4eva
2010-10-17 13:13
Och så gjorde Eto´o mål också =)
RobertHansson16
2010-10-17 13:10
el Maestro!
Lite rädd för att Real är bra just nu eller?? Herregud vad patetiskt att kalla dom lag Real mött hittils för "blåbärslag" det finns inga blåbärslag i La Liga, och om dom nu skulle finnas så har ju ni redan förlorat mot ett med 2-0 hemma minns du det eller?? Och sen att vi spela oavgjort borta mot mallorca är fran inte dåligt ni klara ju "bara" oavgjort mot dom,. på hemmaplan dessutom...
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-10-17 13:09
addeh

Matchen finns på diverse torrentsidor, det är bara att söka på t.ex: google eller isohunt.
Barcelona Barcadinho.
2010-10-17 13:09
Hetfield –

Keita är en ”städare” och han är en viktig bit för laget. Busquets kan inte sköta allt ensam. Antigen Keita eller Mascherano, tillsammans med Busqi är grundstrukturen.

Thiago väger för lätt och har mycket kvar att jobba med för att kunna matcha den fysik som keita har. Han väger tom lätt i matcher med Barca B. Jag blev irriterad på honom några gånger, när jag såg att han inte jobbade för att vinna boll tillbaka, när han har tappat den till en motståndare. Han kan titta på en dvd på Keita om hur man ska reagera i sådana situationer.

Och på tal om frisparkar – han tog en frispark mot Mallorca strax utanför straffområdet till vänster och fick inte bollen upp överhuvudtaget, totalt slarvigt. Samma sak hände honom ett par gångar när han skulle lyfta ett inlägg, svaga inlägg som en tonåring utan kraft och precision.

Jag menar inte att han är typ en nolla. Han har en enormt talang, men jag vill inte att han ska leva mycket på attityd. Han ska jobba jäkla hårt, om han vill lyckas. Annas kommer han att hamna i något b-lag i PL eller så. Det känns ibland att han tappar koncentration pga nonchalant attityd, eller på gränsen till kaxighet.
Barcelona Barca4eva
2010-10-17 13:02
Addeh

I länktips finns massa olika nedladdningar, även torrent-nedladdning om du scrollar ner
Barcelona Barca4eva
2010-10-17 12:59
En halvtimma har gått sedan Cagliari - Inter matchen började, 0-0. Inter har mest boll o så men dålig kommunikation också, tror ändå de tar matchen. Egentligen gillar jag inte Inter men för Eto´os skull hoppas jag att han gör mål och vinner sin match.
Atlético addeh
2010-10-17 12:59
Oerhört skön och viktig seger igår. Missade tyvärr matchen pga förhinder, och skulle uppskatta om någon hade en länk till vart man kan ladda ner matchen.

Hyder

Mot Sporting och Athletic spelade inte ens Messi, så det kan väl ändå inte räknas.
Annons: