/spanien/barcelona/forum/14986.aspx/spanien/barcelona/forum/14986.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Delarocha
2010-05-20 23:15
Leo.Leandersson=Madridistas

Tja, resultatmässigt kan det väl bara bli bättre för er.
Real Madrid Leo.Leandersson=Madridistas
2010-05-20 23:11
Barca4eva

jadu trodligen många mål då det hade ej skadat :D
Barcelona el Flaco - Nah Mean
2010-05-20 23:11
Andreas (Aris/Brasilien Red.)/

Det som jag stört mig på om Rosells uttalanden är att han försöker att ta åt sig äran för den nuvarande sportsliga modellen, trots att han inte kom överens med vare sig Rijkaard och Txiki. Hade Barça inte vunnit de senaste titlarna hade Rosell försökt distansera sig så mycket som möjligt från det nuvarande sportsliga projektet, istället gör han raka motsatsen för att det gynnar honom.
Barcelona Barca4eva
2010-05-20 23:10

CL är mindre troligt men cupen, why not ;) Skulle också bli kul att se en sådan match med reservbetonade lag XD
2010-05-20 23:05
HAHA Absulut hoppas vi på det nu när det trodligen blir mer stjärnor på planen hoppas oxå på vi mötts inte bara i ligan utan oxå i cupen och i CL ;)
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2010-05-20 23:04
Det som får en att tveka om Ingla är att han inte är en riktig ledare vilket han själv till o med sagt.

För att kunna styra Barca så måste man ändå ha en stark personlighet och våga göra vissa saker.

Jag tycker inte Rosells uttalanden är så konstiga egentligen och vi kan inte veta vem som säger sanningen. Men Sandro har varit ganska lugn en så länge och han har blivit påhoppad av alla kandidater så det kanske inte är så konstigt att han måste svara på nått sätt.

Det kännsa lite som att dem vet att Rosell ligger lite och därför försöker dem hela tiden få fram negativa saker om honom.

Jag är ganska säker på att det finns ganska många negativa saker om alla kandidater.

Rosell är den som jag tycker verkar bäst just nu men jag tycker inte att dem andra är dåliga utan jag tycker alla egentligen har ganska lika kampanjer då ingen riktigt vill ändra på det här vinnande konceptet.
2010-05-20 23:04
Atlético addeh
2010-05-20 23:03
Leo.Leandersson=Madridistas /

Inför el clásico mötena byggt ju alltid upp enorma förväntningar från fans världen över. Det är inte allid matcherna lever upp till dem stormatcher rent spelmässigt som många vill se, ta ett exempel senaste mötet på Camp Nou bara.

Annars tror jag nästa säsongs el clásico har alla forutsättningar att bli riktigt bra, då både Barcelona och Real kommer köpa ett par nya klassspelare.
Barcelona Barca4eva
2010-05-20 23:00

Jag tror och hoppas att nästa El Clasico blir mer underhållande ;P
2010-05-20 22:58
undrar vad tror ni om nästa säsongs el clasico kommer det bli bättre tror ni än detta årets matcher som blev av :D
2010-05-20 22:50
Gonzalez_Barca/

Vilken underbar fotboll det landslaget presterar. Ska bli kul att se vad Chile kan göra mot de. Förhoppningsvis är Spanien redan kvalificerad till åttondelen inför den sista gruppspelsmatchen och ställer upp med reserverna, vilket kan underlätta situationen för Chile. Även om Spaniens reserver inte är några dussinlirare heller direkt...
Barcelona Barca4eva
2010-05-20 22:49
Roligt att Valencia fansen tror att Villa kom till oss enbart för att Valencia behövde pengarna..Ha...Ha.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-05-20 22:43
Kolla vilken underbar bild :)

Kolla mitten vilka som utgör stommen i laget :)
Barcelona Abbe.
2010-05-20 22:41
"På måndag sa Inters president Moratti att han skulle bli "förvånad om Mourinho stannade" vilket tyder på att han förväntar sig att Mourinho lämnar."

Härlig slutsats :-).
Barcelona tikitaka
2010-05-20 22:14
förstår inte vitsen med hemsidan? :)
Barcelona Vampíro
2010-05-20 21:44
Ämne: Den har postats tidi....
Tänkte precis kolla om någon hade länken till hans hemsida. Musiken, ögonen som föjer efter och flugorna gör det till den bästa hemsidan någonsin, basta!
Barcelona 1.70-ligan.
2010-05-20 21:37
Ämne: 1.70-ligan./

Läs ....
Tack!
Nä, verkar som det mest är bullshit. Men hur mycket skulle det röra sig om OM det mot all förmodan stämmer? 450 miljoner eller 4,5 miljarder läste jag någonstans?

Låter dock helt orimligt haha
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-05-20 21:35
Klint

Haha! Den där hemsidan glömmer jag aldrig, måste vara världens roligaste hemsida.
Barcelona Pedrito
2010-05-20 21:31
Haha kolla 2.28. Vilket gäng, Världens bästa bänk?
2010-05-20 21:30
I början var jag kritiskt mot Sandro Rosell då jag tyckte han var en opportunist i sin kritik mot styrelsen för några år sen. Sen började jag få en annan bild av honom när han presenterade sitt kampanjprogram och det mesta lät vettigt. Men nu har han kommit med en massa uttalanden som har fått mig att tvivla på honom igen.

Börjar luta mer åt Ingla-hållet för varje dag. Det känns som att man vet mer vad man kan få förvänta sig av honom, plus att han har folk som Soriano på sin sida och dessa personer var tongivande för klubben under de åren de satt i styrelsen.
Barcelonistas
2010-05-20 21:28
visca villa!

välkomen till den bästa klubben!
Barcelona Klint
2010-05-20 21:28
Den har postats tidigare, men så fort hans namn kommer på tals bör det vara dags för en repris. Bättre hemsida går inte att finna.
Barcelona Mojito
2010-05-20 21:27
Tarrak

dyra eller ej, bara att spendera 10 kronor på dem bevisar endera att man har grymt dålig smak eller riktigt dåligt ekonomiskt sinne, haha!
Vi får väl hoppas på det förstnämnda...!
Andre_D
2010-05-20 21:27
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Jo jag vet att man kan bestämma en övergång utanför fönstret, men visste inte att man redan innan kan presentera en spelare och skriva på kontrakt. Trodde man bara kunde göra det muntligt.
Barcelona GenjiO
2010-05-20 21:22
http://www.youtube.com/watch?v=0reHGVJmY_I

VILLA i Barca
Barcelona tarrak
2010-05-20 21:20
el Flaco

Det är väldigt lätt för Sandro att ifrågasätta ekonomin och säga att han kommer göra en granskning, eftersom att den kan ske först när han kommit till makten. Då är det för sent, om det visar sig att han inte har fog för sina misstankar.

Mojito

Är du säker på att de där kavajerna är dyra? I så fall tycker jag att vi anställer skräddaren som måste vara ett ekonomiskt geni, för att tjäna pengar på något så fruktansvärt fult.
Barcelona Mojito
2010-05-20 21:17
el Flaco

Det var inte så mycket snack om presidentvalet på Camp Nou, mer än att, framför allt, Ingla hade personer ute som delade ut flyers till var och varannan person.
Fokus låg väl att ta hem titeln just där och då, och det kan man ju ha förståelse för.
Däremot var det inte så mycket hyllningar till Laporta från läktarna under segertalen, vilket kan tyckas lite konstigt. Kanske beror det på ryktena om att majoriteten inte gillar hans politiska agenda?

Skillnaden mellan Rosells och Inglas valkontor var däremot stor. Precis som jag skrev var aktiviteten mycket större utanför Rosells, men å andra sidan var detta precis innan matchen. Vackra kvinnor stod och i princip kastade in folk i vallokalen :-)

Min egen inställning är att jag ff är väldigt kluven. Innan var jag emot Rosell beroende på hans tidigare mentalitet och crackvärvningar som huvudämne, men nu har ju Laporta i princip redan fixat detta innan Rosells eventuella tillträde.

Jag tycker annars att Rosell känns som en mer färgstark person(lighet), en sak jag även gillat med Laporta. Till hans nackdel talar hans oberäknelighet, och jag tycker att Ingla känns mer långsiktig och konsekvent.

Som sagt, jag är kluven.

Ps. Kul att du gillade reseberättelsen :-) Ds.
2010-05-20 21:15
1.70-ligan./

Läs tarraks inlägg lite längre ner, den han skrev kl. 20:53.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-05-20 21:12
Tja grabbar,
kom precis hem och läser här på forumet om barcas skulder? Det var något jag var helt ovetande om! trodde vi hade god ekonomi, och för bara någon dag sedan sa "experterna" på TV4 Sport sa att vi hade 1 miljard att spendera i sommar, om vi nu skulle vilja det.

Kan någon berätta kort hur mycket sanning det ligger i detta och isåfall hur mycket skuld det rör sig om?

väldigt tacksam för svar!
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-05-20 21:07
Spanien: Valdes, Puyol, Pique, Busquets, Xavi, Iniesta, Pedro, Villa

Mexico: Marquez, JDS

Frankrike: Henry, Abidal

Argentina: Messi

Elfenbenskusten: Toure

Brasilien: Alves

Vilken framgång av Barca att ha 15 spelare i VM. Bojan borde ha varit med och Milito samma gäller Maxwell.
Annons: