/spanien/barcelona/forum/14975.aspx/spanien/barcelona/forum/14975.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Puyol=El Corazon
2010-05-22 21:37
Den sämsta finalen på många år ikväll alltså man blir lite förbannad att lag som Inter kan gå så långt... erkänner att man är bitter som en madridista ikväll, kanske inte men nästan.

Hoppas på bayern, något måste hända dock. Litar på Van Bommel :=) Man får lite flashbacks från -06 när man tänker på honom!!!
Barcelona Criff
2010-05-22 21:36
Ja usch, asså med det spelet Inter spelar hade Xerez kunnat vinna en CL final med en gubben i lådan spelare som Diego Milito på topp.
Det minst förtjänta laget till CL bucklan någonsin om Inter tar hem det?
Barcelona DM1982
Ja det här var en synnerligen tråkig historia. Ett lag försöker spela fotboll, det andra gör allt för att tråka ut oss.

Kanske läge att kika på en film tror jag.
Barcelona Jonathan Dos Iniesta
Lusnos (Lär er GOOGLA)

Seriöst!
Kan du sluta med ditt klagande på Zlatan?
Det är mitt i en CL-final och du håller ändå på och sågar Zlatan och säger att han är en sopa. Skärpning!
Barcelona Koeman!!
2010-05-22 21:35
Inter spelar så tråkig fotboll.
Barcelona el Flaco - Nah Mean
2010-05-22 21:35
Det gör verkligen ont i mitt fotbollshjärta att se Samuel Eto'o, en av mina absoluta favoriter, agera ytterback under Mourinhos destruktiva ledning. Fy fan vad tråkigt Inter har spelat, men å andra sidan kommer det knappast som en överraskning
Barcelona Anders (Messi)
2010-05-22 21:34
Jag tycker synd om Eto'o. Byta centerforward i Barca till högerback i Inter.
För övrigt så spelar Inter tråkigare fotboll än Chelsea, lyckas inte ens föra spelet mot Bayern.
Barcelona Lusnos (Lär er GOOGLA)
2010-05-22 21:34
Rambla~ //

Vi får ta mycket skit pga medias "gull gull"
Avundsjuka som övergår till hat mot klubben FC Barcelona. Bara ignorera dessa tomtar, ska man köra kontringsspel när dom parkerar framför Julió eller vad förväntar sig folk egentligen?

Aja, ska sluta läsa blaskor och annat trams, man blir ju bara chockad att mänskligheten är som den är.
Barcelona Hetfield
2010-05-22 21:32
Eto'o är nästan som Inters appendix, rätt så useless

Lustigt att han får mest betalt i hela Serie A
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-05-22 21:32
Van Gaal måste göra något alla i Byaern står stilla
Barcelona Rambla~
2010-05-22 21:31
Eto'o spelar högerback tillsammans med Maicon. Kul match för Samu. :)

De klagar på att Barca bara rullar runt i sidled. Vad gör inte Bayern nu då? Vad förväntar sig folk när Inter spelar bunkerfotboll.
2010-05-22 21:30
Ämne: Lusnos

lol, dagen....
Nej, jag kritiserar ingen i Barca förutom Zlatan, det har inget att göra med att han spelar dåligt f.t
Jag sa innan säsongen här på forumet att det spelar ingen roll om Zlatan gör 40 mål, min syn på karln kommer inte förändras.

Det är som att inte tycka om grönsaker, Zlatan är grönsaker för mig, alla har vi våra saker vi inte gillar här i världen.

Chygrinskyi = Kung
Barcelona Mojito
2010-05-22 21:28
Man kan inte annat än tycka lite synd om Eto´o trots allt.
han får spele i ett tråklag, dessutom på en kant 50 meter från mål.

I övrigt ser man att Bayern förlitar sig på Robben kreativt, i övrigt lever man på löpningar och kampinställning.

DiMichelis som mittback = Fail.
2010-05-22 21:28
fyfan vilket äckligt destruktiv fotboll inter (mourinho) kör
Barcelona Rambla~
2010-05-22 21:27
Inte för att Bayern har radat upp målchanser men fy fan vad oförtjänt att Inter leder den här matchen. Snacka om riskminimerings-fotboll. Vad fan, det är en final. Det är bara att köra....
Barcelona BlaugranaBarcelona
Kritiserar du de lika mycket eller?
Lusnos

lol, dagens fail...

Du står inte bakom dina spelare när det går dåligt för de.

Okej, vad tycker du om Chygryinskiy, Marquez och Henry då?
2010-05-22 21:24
BlaugranaBarcelona //

Mer Culé än vad du någonsin kommer bli, om jag gillar Zlatan eller inte visar inte hur mycket Culé jag är, dagens fail.

Att man däremot står bakom sina spelare kan man ju diskutera men jag har aldrig gillat Zlatan och kommer aldrig att göra. Capiché?
Canaletes
2010-05-22 21:24

Nu är det dags för Airbuss formationen som Mourinho snackade om i Marca
Barcelona Txiki
2010-05-22 21:23
Det ironiska med hela värvningssnurren kring vårt Barca är , som jag ser det, att ett tremannaanfall som funkat bäst hade varit:

Messi - Etoo - Ibra.

Hade Inter värvat Henry istället, vi behållit Etoo, fått Ibra så hade det blivit ett kanonanfall. Och då hade vi inte behövt slänga pengar på Villa.
2010-05-22 21:23
Lusnos

mm, vilken fantastisk culé du är. Hejar på dina spelare och kritiserar inte någon alls. Zlatan är en sopa. Yay....
Barcelona Kim
2010-05-22 21:21

Milito är Europas kanske bäste målskytt i år. 22 mål i ligan bland annat

Wtf?
abewin //

1-1 blev det.
Kom igen Bayern!!!!
Allt jag ville var att Bayern skulle få första målet, nu kommer resten av matchen bestå av grymt tråkigt spel och maskande från Inters sida.

Barcelona Hetfield
2010-05-22 21:20
Där fick Inter målet, ni kan räkna med tråkfotboll och filmande i resten av matchen
Barcelona abewin
2010-05-22 21:18
Någon som vet hur mycket det blev på barca aletic matchen idag? glömde nämligen kolla när man råka sova framför teven :D
Barcelona Txiki
2010-05-22 21:17

Håller helt med om Sylvinho, sjukt underskattad som jag ALDRIG sett göra en dålig match.

På tal om Inters "kross" av oss på Meazza, så håller jag med om att Sylvinho hade aldrig släppt till så mycket på sin vänsterkant som Maxwell gjorde. Sylvinho är helt klart saknad, fantastiskt bra vänsterback.
2010-05-22 21:16
Ämne: Lusnos

Men herreg....Haha, ja det fattar väl vilken obegåvad idiot som helst?
Att sedan inte Zlatan lyder och ser allmänt ointresserad och rör sig lika mycket som ett kylskåp kan ju inte Pep rå för, därav Zlatan fick nöta bänk i slutet av säsongen.

Sopa!
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2010-05-22 21:15
Kluivert_9//

Och vrf i hela friden skulle du vilja kolla igenom inter-barcelona igen?
Annons: