/spanien/barcelona/forum/14967.aspx/spanien/barcelona/forum/14967.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Delarocha
2010-07-15 14:28
Vi har Keita, Thiago, Dos Santos, Messi som alla kan spela på mittfältet, men visst. En ersättare dit behövs. Men att skriva "Rosell har suttit som president i två veckor och inte värvat något än. Jävligt illa". Låter ungefär som Football Manager detta eller nånting. Herregud, två veckor.

Släng ner Henrique och Hleb i nåt bottenlöst hål.
Tycker man ska ge Caceres en andra chans dock.
Barcelona Abbe.
2010-07-15 14:27
Först och främst borde framtiden för Caceres, Henrique och Hleb göras klar.
Barcelona Messidinho_10
2010-07-15 14:23
Nej jag är fullt allvarlig vi behöver ersättare till Xavi Busqetes och Iniesta.

Vad tror du händer om nån eller alla tre blir skadad?
Barcelona Barca o Mort!
2010-07-15 14:22
messidinho_10

Vi behöver 2-3 spelaren till? Varför? Hoppas du kan motivera varför att du inte bara slänger ut dig saker. O hurdana spelare? Vilka positioner behöver vi 2-3 till spelaren på? Och varför är 15 dagar för mycket? Spelar väl ingen roll hur länge det tar så länge man får sina spelaren

Inte så att den som värvar sina snabbast vinner.
Barcelona Hyder
2010-07-15 14:22
Messidinho_10

Lämnar Zlatan så behöver vi ersätta honom. Annars behöver vi bara förstärka backlinjen med en spelare och möjligtvis en mittfältare (Thiago och Jonathan kan dock visa sig få chansen under kommande säsong)
Delarocha
2010-07-15 14:17
Messidinho_10

Herregud, köpa bara för köpandets skull? Det är inte Real Madrid det här. Jag hoppas ditt inlägg är ett skämt?
Barcelona Abbe.
2010-07-15 14:11
Och Aduriz till Valencia. Stötte på han på krogen inatt faktiskt, lite off-topic, men kul.

Khedira för 100 miljoner? Han har varit bland dem bättre mittfältarna i tyska ligan den här säsongen, vad jag läst, är inte marknadsvärdet lite högre då? Lägg då till att han gjorde en mycket bra insats i ett världsmästerskap. Om det där stämmer så är det, på förhand, ett rejält kap.
Barcelona Messidinho_10
2010-07-15 14:10
Ja och Sami Kehdira från tyskland som var en av VMs bästa mf som sagt.

Vi behöver värva minst 3-2 spelare till.
Barcelona ★Sami★
2010-07-15 14:07
Messidinho_10
Pedro Leon är också klar för Real Madrid.
Barcelona Messidinho_10
2010-07-15 14:04
Shit real håller på värva en av VMs bästa mf för under 100miljoner.
Nu måste Rosell börja värva nåt 15 dagar har gått sen han tillträde och inga köp riktigt illa!!
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-07-15 13:58
Skulle vara ett intressant köp, men tycker som ni andra att det är tråkigt att så många bra spelare går från mindre klubbar i Spanien till oss eller Real. Varje gång någon är grym i ett lite sämre lag så köper storklubbarna upp dem.

Aja, hur som helst så behövs en ny defensiv mittfältare, för Busquets klarar inte av att spela där hela säsongen själv.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-07-15 13:25
elbraco

MLS sänds på Canal+ på nätterna, faktiskt så spelade Columbus Crew mot Wizards igår, vilken match det var!

"Vem fan bryr sig om MLS tbh"

I do.
Barcelona RimuZ
2010-07-15 13:22
Han ser ut som en formel 1 förare i den där :P
elbraco
2010-07-15 13:21
M79//
Vem fan bryr sig om MLS tbh :) visar det inte ens på tv. MLS är till för colleguespelare och forna storstjärnor ;)
2010-07-15 13:20
westinho

Jag tror att han menade att "smålagen" tappar sina profiler till de stora lagen i ligan. :-)
Barcelona M79
2010-07-15 13:19
Ämne: Tack Henry för allt!....
Här är han i deras nya kläder, känns lite ovant

Önskar oxå honom lycka till! Bra dragplåster för MLS
Barcelona westinho
2010-07-15 13:08
Ämne: På tal om annat. Bar....
Ligan tappar ju inte en profil om han går till Barcelona. Men det bästa för ligan vore om han stannade i Athletic.
Atlético addeh
2010-07-15 12:52
På tal om annat. Barça är intresserade av Athletics nyblivne världsmästare Javi Martínez, som ersättare till Yaya Touré.

Det vore ju väldigt tråkigt för ligan att tappa ytterligare en profil, speciellt Athletic som har ett riktigt bra gäng på gång.
Barcelona Hallen81
2010-07-15 12:46
Hej

Tänkte boka El Clasico nu när lottningen kommer på tisdag så man får bra biljetter. Vilket bolag rekomenderar att jag ska köpa biljetterna av? ni som har rest på den matchen innan kanske har något tips?
Atlético addeh
2010-07-15 12:42
Angående vem som ska ta över efter Puyi i landslaget. Hm, Albiol? Knappast. Sergio Ramos borde ta över rollen som mittförsvarare, vem som ska spela ute till höger är en annan femma. Både Bartra & Muniesa kan spela som ytterbackar, men det är långt kvar innan dem når landslaget.

Jag tror inte Capdevila kommer hålla på så länge till, han har paserat 30-sträcket och vunnit både VM och EM.

Att Spanien kommer få möblera om i försvaret råder det inga tvivel om i alla fall.
Barcelona Pleeo
2010-07-15 12:31
När det gäller artikeln vid namn "Spanien och FC Barcelona är officielt världsmästare" så känns det tråkigt att läsa kommentarerna, alldeles för mycket avundsjuka från andra personer som troligen hejar på R.Madrid,Inter m.m.
-------
Artikeln förresten är en vädligt bra sådan som visar hur starka Barca är !.
elbraco
2010-07-15 12:12
Hur satan kommer Milan ha råd med Ibra om det inte är bytes?
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-07-15 12:11
Det känns som det mest troliga är att man försöker spela in Albiol till VM brevid Pique. Men det skulle verkligen vara intressant med ett mittbackspar bestående av Ramos och Pique. Ramos är snabb, stark och bra på att bryta medan Pique är lugn, säker och har fantastiska krossbollar.

Det skulle kännas lite som P & P. Ramos är ganska lik Puyol i sin spelstil(inte jättemycket, men lite). Enda nackdelen, en ganska stor sådan, är att det lämnas ett stort hål på högerbacksplatsen. Azpilicueta är väldigt lovande men är inte mogen för landslaget än, Arbeloa tycker jag seriöst är riktigt dålig och Iraola vet jag inte så mycket om mer än att han är ordinarie i Athletic Bilbao. Men jag tror inte heller han är tillräckligt bra för landslaget. Del Bosque har i alla fall ett svårt val.

H.Alavi - Magico!

Typiskt att de ska köpa en spelare man gillar:(. Blev riktigt imponerad av honom under VM.
Barcelona ★Sami★
2010-07-15 12:07
H.Alavi - Magico!
Då kanske det blir klart för Zlatan efter Milan matchen. Undra hur mycket Milan kommer betala till Barca.
Barcelona Pep the King
2010-07-15 12:00
Zlatan kommer bli snart klar för Milan. Finns inte plats för han i Barca längre.

Pedro-Villa-Messi
Så kommer Guardiola starta.
2010-07-15 11:58
Albiol? Muniesa kommer att ta mittbackrollen bredvid Pique. ;)
Delarocha
2010-07-15 11:57
Är inte Albiol en startspelare i Real? Vari ligger då problemet att han ska kunna ta över och ha Ramos till höger? Eller, märker att vissa maränger också är tveksamma? Jag har dålig koll på Albiol och minns han mest för det roliga misstaget han gjorde i slutet på säsongen men han är väl bra eller?
2010-07-15 11:53
Enligt MARCA så har Real Madrid köpt Sami Khedira för 100 milj, succé mittfältaren från Tyskland.

----

Och så rullar det på ang. Zlatan, nu skriver Sport att Milan och FCB kan bli överens ang. prislappen på svensken under Joan Gamper matchen som spelas i augusti.

Sedan tidigare så är de flesta medvetna om att Ronaldinho kanske lämnar Europa för att spela i Flamengo. Nu skrivs det vidare ang. den andra brassen i laget, nämligen Pato. En bytesaffär som inkluderar Zlatan och Pato? No way.

Berlusconi är rent sagt korkad om han väljer att sälja flera spelare bara för att få in en. Fail stämpel på honom i så fall.

Maybe it´s just me.
Barcelona ★Sami★
2010-07-15 11:51
Tack Henry för allt! Kolla (Länktips)
elbraco
2010-07-15 11:42
Nu har en hyllningskrönika till Henry kommit upp, bra jobbat!
Annons: