/spanien/barcelona/forum/14964.aspx/spanien/barcelona/forum/14964.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Delarocha
2010-05-20 17:54
Rivalindho9

Och syftet med ditt inlägg var?
Barcelona Rivaldinho9
2010-05-20 17:51
Omotiverade trupplistor accepteras inte heller. /Red
Barcelona lameG^
2010-05-20 17:50
Menar såklart Villas presentation
Barcelona Abbe.
2010-05-20 17:49
Informationen om morgondagen gällande Villas ankomst.
Barcelona Gabriel
2010-05-20 17:48
Hetfield

A jo ofcourse, men jag tror nog du vet vad jag menar med att det ändå är en allvarlig sjukdom han har. Han är inte döende visst, men så kan man ju inte se på saken. Jag är förkyld just nu och tycker duktigt synd om mig själv. Hade inte riktigt uppskattat om någon sade till mig att "du är ju inte döende, skärp till dig!"

Haha, skitsamma vi båda förstår varandra iallafall! :-D
Barcelona lameG^
2010-05-20 17:47
Om man missar den vet ni isfall var man kan se den i efterhand och då menar jag hela och inte klipp?
Barcelona Rambo~
2010-05-20 17:44
Ämne: Rambo

Imorgon kl ....
Okej, tack för infon :)
Barcelona Hetfield
2010-05-20 17:42
Rambo

Imorgon kl 13.15 tror jag

Gabriel

Det är väl relativt, panikångest är allvarligt jämfört med flygrädsla, men det är inte särskilt allvarligt jämfört med cancer
Barcelona el Maestro!
2010-05-20 17:42
Det hade verkligen varit orättvist mot Valdes om han inte kom med i landslaget. Spanien har en klok tränare och därför blev Valdes uttagen.
Valdes förtjänar att bli uttagen. Det behöver inte betyda att han överhuvudtaget ska få en enda minut att spela men spelare som gör bäst ifrån sig i ligan ska belönas med at bli uttagna i landslaget. Jag hade blivit väldig förvånad om han inte blev uttagen med andra ord.

Förhoppningsvis kan denna uttagning ge Valdes en ”boost” i nästa säsongsspel och gynna hans utveckling i framtiden.

Jag tror förresten, att Pedro kommer att göra minst ett mål om han ges möjlighet att spela i VM. Han kan ju hoppa in i vissa matchen, kan jag tänka mig.
Barcelona Rambo~
2010-05-20 17:39
Tjenare! Vet någon datum och tid på när Villa kommer att presenteras? Tack på förhand.
Barcelona Gabriel
2010-05-20 17:39
Hetfield

Jag vet att du inte menar något illa. Du är en av de på forumet man kan ta på allvar. Jag säger bara att det är en rätt så allvarlig sjkdom, botlig, ja men fortfarande rätt så allvarlig och den kan inte jämföras med rädsla för att flyga.
Barcelona Barca4eva
2010-05-20 17:36
Hetfield

Till skillnad från mig då jag försöker hålla mig borta från de :p

Riktigt synd är det dock...hoppas han klarar av Sydafrika.
Barcelona Hetfield
2010-05-20 17:33
Gabriel

Nej jag skojar förstås, men det är en överkomlig sjukdom. Han borde se till att ta hand om det innan det blir värre med tiden

Sådana känslor kommer oftast när man är i en familj som är väldigt nära, så när man är borta från de så får man panik, vilket jag tror gäller Navas

Sydeuropéer är allmänt kända för att bo med föräldrarna, även när de är vuxna. Xavi bor väl fortfarande med föräldrarna, och Vieri sover väl hos morsan
Barcelona Gabriel
2010-05-20 17:32
Rivaldinho9

Du kan glömma att Casillas petas. Jag skulle nog tipa på att Silva kommer att spela ifrån start. Pedro har knappast tagits ut för att vara en startspelare. Sedan lär också Torres ingå i startelvan när han blir frisk. Ett råd bara; glöm inte att undvika omotiverade startelvor i framtiden så att du inte blir spärrad. För det vill du väl inte? :-)
Barcelona Rivaldinho9
2010-05-20 17:30
Ämne: Rivaldinho9

Glöm ....
Med den elvan dansar Spanien hem VM
Barcelona Gabriel
2010-05-20 17:30
Barca4eva

Inga problem hermano :-)
Barcelona Gabriel
2010-05-20 17:29
Hetfield

Vet att du skojar och inte menar något illa men det är verkligen inte något att skoja om. Det är en rätt så allvarlig sjukdom, panikångestattacker är inte att leka med. Har en vän som lider av detta från olika perioder och han har det rikigt jobbigt. With all due respect men Bergkamps flygrädsla är inget man kan jämföra med Navas sjukdom.

Men som sagt, Navas har redan tagit stora steg. Läget var mycket mera kritiskt förr än vad det är idag. Det förtjänar han verkligen beröm för.
Barcelona Barca4eva
2010-05-20 17:28
Rivaldinho9

Glöm inte att man kan bli spärrad för omotiverade startelvor.
Barcelona Rivaldinho9
2010-05-20 17:25
Spaniens elva i VM:

Valdes

Ramos-Puyol-Pique-Capdevila
----Busquets-Fabregas
Pedro-----Xavi-----Iniesta
-------David Villa
Barcelona Lusnos
Ämne: Kanske dags att klip....
"Jag har för mig att Dennis Bergkamp var rädd för att flyga, så han missade oftast stora matcher "

Stämmer bra det, dock kunde han använde sig av andra transport sätt i Europa men "försäsong" i typ USA skippade han pga flygrädsla.
Barcelona Barca4eva
Gabriel

Tack så mycket för ditt svar :)
Barcelona KUNG MESSI
oooojjjjj
fy fannn va grymt vm med spanien de ska bli
hela 9 spelare från barca finns med bara det är sjukt grymt men de e ju inte över de kan bli 10 med fabregas ...
skönt o längtar till att se deras matcher
stort grattis pedro du är mer än värd denna plats .... pedro har visat att på ett år att LA MASIA är bäst på allt i världen ....
Stort grattis Valdes du har kämpat mycket länge du är värd plats hoppas du kan bli första målvakt
Barcelona Okkapokka
2010-05-20 17:23
Att Pedro skulle till Sydafrika kändes mer eller mindre givet, men att Victor skulle få göra sällskap trodde jag verkligen inte. Är otroligt glad för bådas skulle, givetvis. Men än mer för Victors skull. Även om han förmodligen inte kommer få en enda minut på plan så är de är en nyttig erfarenhet för honom, plus en ytterligare bekräftelse att han varit strålande i år.

På papperet har Spanien helt klart de bästa laget och man har redan bevisat vad de här laget kan vid flera tillfällen.
Barcelona Hetfield
2010-05-20 17:21
Kanske dags att klippa navelsträngen och sluta amma Navas nu

Nej men skämtåsido, han borde verkligen ta hand om problemet, finns ju utmärkta psykologer som kan hjälpa en att komma över sånt

Jag har för mig att Dennis Bergkamp var rädd för att flyga, så han missade oftast stora matcher
Blaugrana_Messi10
2010-05-20 17:20
Fábregas har själv sagt att han vill bestämma sin framtid innan VM. Hoppas verkligen han återvänder till Barcelona denna Silly Season.
Barcelona Gabriel
2010-05-20 17:19
H.Alavi - Triangulo Magico!

Han har ju bekämpat detta på ett alldelles heroiskt sätt, han har haft det allt annat än lätt. Tidigare har han fått dessa ångestattacker så fort han lämnat Sevillas stad och alltså inte åkt med på vissa bortamacher i ligan. Minns även att Navas inte följde med på USA turnen när Sevilla åkte dit. Hoppas verkligen att han klarar av att åka med till Sydafrika nu. Tur att det råder en så god stämning i landslaget, det kommer att behövas att alla står bakom Navas och hjälper honom så mycket som möjligt. Dessutom bör hans familj och nära vara på plats för att underlätta det för honom.
Barcelona Abbe.
2010-05-20 17:18
Tippar på att hans närmsta kommer vara på plats i Sydafrika.
Blaugrana_Messi10
2010-05-20 17:17
Tror ni att Laporta köper tillbaks den förlorade sonen?
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-05-20 17:15
Gabriel

Trist, hade ingen aning om att det var en sjukdom han lider av. Vi får hoppas på att inga attacker inträffar för hans del under VM.

Väntar fortfarande på hans genombrott.
Barcelona Gabriel
2010-05-20 17:11
Jesus Navas lider av en sjukdom som han under senare år bekämpat. Han får panikångestattacker när han varit för långt ifrån hemma och lider en kronisk hemlängtan. Det är alltså en sjukdom han har, ingen vanlig känsla att man enbart längtar hem eller så, mer allvarligt än så är det.
Annons: