/spanien/barcelona/forum/14962.aspx/spanien/barcelona/forum/14962.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona westinho
2010-06-05 20:08
Är detta matchen som avgör om Atletic går upp till Segunda división eller inte? Det blev 0-0 i första matchen va?
Barcelona tarrak
2010-06-05 20:05
Stream till matchen.
Barcelona Rambla~
2010-06-05 20:05
Fan vad kul och kolla på ungtupparna. :D

Mini-Estadi är dessutom packad med folk.
Barcelona Jonathan Dos Iniesta
2010-06-05 20:04
ingen JDS?
Barcelona Barcaholic
2010-06-05 20:01
Rambla~

Finns det någon bra länk till matchen?
Barcelona Rambla~
2010-06-05 20:00
Nu börjar matchen mellan Atlètic - Real Jaen.

Startelva:

Mino
Ilie - Bartra- Gómez- Espasandin
Oriol . Thiago - Roberto
Nolito - Soriano - Vazquez
Valencia thumpan
2010-06-05 19:42
Hej! Är det någon som vet när spelschemat för nästa år lottas? Tack på förhand!
Barcelona Unicef
2010-06-05 19:04
Ämne: Unicef

Om det är ....
Tack för det visste jag faktiskt inte! Såg de nu! tog de för att se pre-season för typ 3 år sedan! De gynnar ju klubben iaf =)
Hoppas på an skaplig stream till kl20 då!
Barcelonistas
2010-06-05 18:51
yaya24

Busquets är ordinarie i Världens Bästa klubblag/ och är med i det bästa landslaget. då är man fan inte dålig!

+ att busquets är en ung han kan bli riktigt bra.

jag själv föredrar yaya på mittfältet tycker vi blir bättre me han på mitten. men de är kungen pep som bestämmer det.
Barcelona Rambla~
2010-06-05 18:39
Nästa säsongs ställ finns nu ute i butik.
Barcelona Rambla~
2010-06-05 18:35
Jag ska bara kommentera Yaya en gång till. En underbar spelar och personlighet enligt mig och jag vill verkligen att han stannar i slutändan.

Det som stör mig med de personer som spyr galla över Busquets och Pep pga av Yayas mindre speltid denna säsong, är att enligt dem så har Yaya aldrig gjort en dålig insats i Barecelona. De vägrar helt enkelt inse (inkompetenta?) att han faktiskt gjort riktigt risia insatser i Barça. Minns tex Stuttgart borta då Yaya tillsammans med Rafa Marquez var sämst på plan i första halvlek.

Men nä, när Yaya är dålig så är det pga att hela laget suger men när Busquets är dålig så är det alltid bara pga honom själv och ingenting annat.

Så, nu får det vara slut med den är ändlösa diskussionen som aldrig leder någon vart.
Barcelona tarrak
2010-06-05 18:18
Unicef

Om det är fcbonline.tv du syftar på, så är den tjänsten nedlagd för över ett år sedan. Det går tyvärr inte att streama matcher via hemsidan längre. Kolla upp så att de inte råkat fortsätta dra pengar från ditt konto.
Barcelona el Maestro!
2010-06-05 18:13
Ämne: Jag tror att du syft....Ja, precis, så hette personen. Nicken försvann efter att han/hon har härjat på forumet ordentligt ett bra tag.

Yayanisterna lär försvinna också lika kvick, kan jag tänka mig efter ett tag.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-06-05 18:10
Drogba, Ballack, Rio, Essien, Mikel, Benzema, Lass, Nasri, Cambiasso, Zanetti, Dinho, Pato, Cassano, Totti... Kanske även Robben o Pirlo.

Det saknas många underhållare när VM drar igång, så synd.
Barcelona Hetfield
2010-06-05 18:08
Jag tror att du syftar på "Rey eto'o", han försvann så fort eto'o försvann
Barcelona el Maestro!
2010-06-05 18:04
Hehe, undrar om det inte är samma person som var så fruktansvärt jobbigt och envis när Ibra byttes ut mot Eto'o. Man känner igen lite av argumentationen och envisheten. Han kanske bara har bytt nick. Den grabben/tjejen var så oresonlig på alla sätt och vis. Ingenting gick fram.
Men det är klart hejar man på en klubb för att en viss spelare spelar i klubben då kan det bli en stor besvikelse om klubben säljer sperlaren.

Är det någon som kommer ihåg nicken på personen jag pratar om. Rey, eller någonting…
Estadio Santiago Bernabeu
2010-06-05 17:33
Ämne: Att Pedro har petat ....
HAHAHAHA!!

Fin kontring faktist!
Silthrim
2010-06-05 17:33
Yaya24:

Man är inte en sopa om man är med i den Spanska VM truppen .
Barcelona Lusnos - David Villa #7
2010-06-05 17:31
Yaya24 //

Du hejar inte på Barca, du hejar på Yaya.
Seså, snart kan du byta tröja till en ljusblå.

(Kritisera INTE Busquets för du har inte en jävla aning om vad du snackar om, rikspajas)
Barcelona KtoorBaloor
2010-06-05 17:28
Joan Gamper 1899

Ja. Det kommer bli ett tråkigare VM eftersom massa stjärnor är skadade eller petade.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-06-05 17:27
Att Pedro har petat Bojan är för att Pedro är från Teneriffe. Och att Abidal petar Maxwell är bara för att Maxwell är vit. Villa köper vi bara för att Barca inte längre gillar svenskar.

Sluta kom med dumma kommentarer angående Busi och att han är katalan. Är han med världens bästa landslag bara för att han är katalan? Idioti...
Barcelona Barca4eva
2010-06-05 17:10
Yaya24

Herregud att personer som du fortfarande får skriva här.
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-06-05 16:55
Alla är skadade inför VM näste man är Arjen Robben. Fyfan vad tråkigt att alltid en stjärna skadar sig. Ballack, Essien, Drogba, Mikel, Robben, Pirlo med flera....

Avslutar med "Let's say they were my footballing orgasms." Daniel Alves.

Alves berättar att han kunde skriva på ärkerivalen Real Madrid. (länk)
Barcelona Yaya24
2010-06-05 16:31
Herregud att folk orkar försvara en sopa som Busquets

Om du inte har något annat än samma utslitna one-liners att bidra med, så kan du lika gärna låta bli. Nästa gång blir du spärrad./ Red
Barcelona petersays
2010-06-05 16:10
Fy attan vad tråkig Dungas uttagning till VM är förresten. För det första så är ju tiden när unga, spännande spelare kom in i la selecion långt förbi. Bara en spelare är under 25.

Och kom igen. Elano, besvikelsen Melo, Josue, Grafite??

Varför ser vi inte Pato, David Luiz, Andre Santos, Marcelo, Hulk, Dinho...?
Barcelona HugoBoss
2010-06-05 15:39
Ämne: Ämne: det stå....
Ja, det är en gammal match. Barca Atletic spelar idag kl 20 mot Jaen.

*Länktips
Barcelona Unicef
2010-06-05 15:19
Ämne: det står att Barca A....
De där e vell en gammal match?
Barcelona el Flaco - Nah Mean
2010-06-05 15:18
Jag vill helst inte gå in på ännu en jämförelse mellan Busi och Touré. Personligen tycker jag väldigt mycket om Yaya och hade det varit upp till mig hade jag förmodligen låtit ivorianen få spela från start, men om nu Pep anser att Busquets är tillräckligt bra för att ha en plats i startelvan så får vi helt enkelt acceptera det.

Min poäng är helt enkelt att Busquets inte är en dålig spelare och att han har kvalitéer som har övertygat Guardiola om att han förtjänar en plats i laget.

Att säga att den enda anledningen till att Busquets får spela är för att han är katalan är inte värt att kommentera.

*Loggar ut innan ännu en Touré vs. Busquets diskussion kommer igång*
Barcelona Unicef
2010-06-05 15:17
Ämne: Unicef

är det ida....
Enligt Myp2p e det ikväll men litar inte på dom! Har konto hos Barca tv men hittar inte inlognings sidan =/
Barcelona Lokmaninho ( Nr 1 )
2010-06-05 15:16
det står att Barca Atletic vann med 2-1 :)
Annons: