/spanien/barcelona/forum/1496.aspx/spanien/barcelona/forum/1496.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona enkos
2015-12-20 12:39
@BARCA-més que un club:

Tyst med dig :) det var ju tur att boken gick in.. var nära en jätte miss igen
Barcelona Santiago Cazorla
SUUUUUUUAREZ! Jag sa ju att han skulle gottgöra det!
Barcelona Shanghai
Han borde ha passat Neymar. Man blev rädd av att han skulle missa.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona enkos
Fattas bara att Neymar gör mål
Barcelona Rambla~
Yallaaaaaaaaaaa goooaaaal
Barcelona BARCA-més que un club
Enkos ta tillbaka det du sa om Suarez nu tack

gött Suaritooo
Barcelona Vampíro
2015-12-20 12:38
Vilken kontring! Sånt såg man aaaaaldrig för 3-4 år sen.
Barcelona Erik Satie
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

SUARESIIIIITOOO.

Enkos? Alla kan missa ett friläge.
Barcelona Sentuary
Oo va jag älskar Enriques Barca och denna trion
Barcelona Gabriel
Suarez sådärja! 2-0!
Barcelona Viggo - Grande Busquets
Gabriel: Absolut, förstår dig till 100%. Har själv känt samma frustration, då har jag valt att sluta läsa härinne. Vilket i sig är tråkigt. Sen känner jag personligen att man ska kunna vara objektiv i sina analyser, oavsett spelare/lag man pratar om. Men alla funkar inte så och det får vi helt enkelt acceptera. Så gör Suarez mål, skönt avslut på inlägget haha!
Barcelona Blaugrana91
Suarez!!!!!!!
Barcelona Andresito
Suareeeeez!
Barcelona enkos
2015-12-20 12:37
Suarez mållllll
Barcelona Vampíro
2015-12-20 12:37
GOOOOOOL LUIIIIS!!! Fuck the haters!
Barcelona Fuerza
2015-12-20 12:35
OFFICIELLT: Pep till City i sommar. Ancelotti tar över Bayern. (för den som missat nyheterna) Kan bli djävulska matcher om Mou får ta över Man Utd. Kokande Manchesterderby. Tänk er hur hatet mellan Pool och Man Utd dessutom. Vore ett lyft för tråkiga Premier League.
Barcelona Himne del Barcelona
2015-12-20 12:35
Det finns få fotbollsspelare som ser ut att lida så mycket som Suárez när han misslyckas - oavsett om det är en enkel passning eller ett avslut. Samtidigt finns det få fotbollsspelare som påverkas så lite av att misslyckas som Suárez. Han fortsätter att våga även om han har misslyckats flera gånger i rad. För Suárez finns inga mellanting. I ena stunden ser han klumpig och amatörmässig ut för att i nästa stund stå för ett klassavslut och se ut som världens bästa avslutare. Och man kan ju lugnt säga att det positiva med Suárez överväger det negativa.
Barcelona Gabriel
2015-12-20 12:34
Viggo

Nej, självklart har du rätt i att man inte ska hålla på med personliga påhopp men samtidigt så gäller det faktiskt lite att som man bäddar får man ligga. Någonstans måste man förstå själv att det är otroligt frustrerande med en sån som enkos som aldrig syns eller hörs till så fort Suarez står för bra prestationer (vilket han oftast gör) men så fort han står för en missad målchans så dyker han upp direkt med sin äckliga antikampanj mot Suarez. Man tröttnar på skiten.
Barcelona Blaugrana91
2015-12-20 12:33
[QUOTE=Smogen]hahaha....ja, jag har fan aldrig någonsin sett en enda fotbollspelare missa ett friläge med målvakten innan. Detta går till historieböckerna! Detta kommer du kunna berätta för barnbarnen sen att du upplevde live. [/QUOTE] Nu tar vi det lugnt, Suarez är en av mina favorit spelare och världens bästa anfallare. Men där blev jag besviken då han kunde avgjort finalen.
Barcelona Viggo - Grande Busquets
2015-12-20 12:31
Enko kanske inte alltid håller med dem flesta härinne men nu ska vi inte överdriva. Det här är ett forum, i ett forum ska man ha rätt att yttra sina egna åsikter. Så länge det handlar om Barca så har man all rätt att yttra sig. Må inte alltid hålla med enko, och gör det inte nu heller (gällande Suarez), men oavsett så ska vi inte börja med personliga påhopp.
Mascherano#14 el Jefecito
2015-12-20 12:31
Hahaha helt otroligt. Vi leder en final med 1-0 i halvtid och plast-enkos är förbannad. Du kan omöjligt vara en culé :D

Kul för oss andra dock som har en hel halvlek kvar att följa vårt favoritlag. Nu går vi för seger!
Barcelona Gabriel
2015-12-20 12:30
Enkos, ingen som har svårt att erkänna att Suarez missade en bra målchans så försök inte ens att få det att handla om att man ska erkänna, men det är skillnad på att skriva "fan Suarez, där ska det vara mål" eller att skriva som du gör "bara Suarez som kan missa sånna målchanser". Men jag förväntar mig inte att någon som du ska förstå det. Och att Lewandowski skulle vara bättre än Suarez, du kommer inte lyckas få någon att hålla med dig om det, just sayin'.
Barcelona Katalano
2015-12-20 12:30
De som gnäller på Suarez missar tror jag inte följer andra matcher över huvudtaget. De har sånt tunnelseende att de bara ser på Barcas matcher och därför inte har något att jämföra med. Ingen anfallare sätter alla sina chanser, nej inte på mål heller. Vad som gör Suarez så Ofantligt duktig är att han inte bara göra massvis med mål, han hittar ytor att löpa i som ger honom målchanserna också, alternativt så öppnar hans löpningar ytor för andra spelare. Utöver detta så sliter han dessutom som ett djur. Finns ingen jag skulle vilja byta Suarez mot. Vissa här inne är bra roliga. jag har tvekat ett tag på om vissa här inne är troll eller inte, menb har nu förstått att de helt enkelt inte är så smarta i kombination med att de fundamentalt inte förstår sig på fotboll som sport.
Barcelona messiooooxavii
2015-12-20 12:29
Enkos är ett real fan banna fanskapet bara
Barcelona messiooooxavii
2015-12-20 12:28
Enkos är ett real fan banna fanskapet bara
2015-12-20 12:28
Suarez såg rejält besviken ut på sig själv och det förvånar mig inte om han kliver fram i andra halvlek istället.
Barcelona enkos
2015-12-20 12:27
Inte bara jag utan alla här är överens om att Suarez missade grovt.. sen att vissa har svårt att erkänna det är en annan femma. .
Men nu kör vi andra halvlek. . Hoppas Suarez revanscherar sig..
2015-12-20 12:27
@enkos:

Självklart! Nä, Lewandowski är nog den toppstrikern som missar mest heta chanser.
Barcelona shalit
2015-12-20 12:26
[QUOTE=enkos]Lewandovski brukar i alla fall träffa målet.. [/QUOTE] Lewandowski är en större målsumpare än Suarez.
Barcelona Gabriel
2015-12-20 12:25
Enkos Skitsamma, jag tänker inte slösa mer av min tid på dig, jag borde ha lärt mig hur du är vid det här laget. En av forumets mindre vassa knivar. Det är final och jag tänker njuta av stunden hellre än att diskutera med dig, jag sänker mig till din nivå snarare än att jag lyckas lyfta dig till min egna. Men visst, fortsätt att klanka ner på Suarez så fort han står för en miss då och då och ignorera alltid alla hans bra prestationer (för inte fan hör man något om dig då). Din äckliga anti-Suarez propaganda finns det verkligen ingen logik bakom.
Annons: