/spanien/barcelona/forum/14931.aspx/spanien/barcelona/forum/14931.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ElTriplete
2010-05-28 23:28
Hetfield

Säg inte att man valde Gay som bästa tränaren? Herregud...
Barcelona Hetfield
2010-05-28 23:25
Jag har hittat Busquets idol *länktips*

Man kan ju tycka att om man väljer Messi i startelvan så bör väl C.Ronaldo också passa in där?

Sen har ju både Sanchez Florez och Manzano varit bättre än Gay, otroligt partiskt val
Barcelona Rambla~
2010-05-28 22:52
Ämne: Är det bara jag som ....
Nej, jag tycker verkligen inte att det var ett skämt. Dessutom så står det klart och tydligt att det tvunget inte behöver vara de bästa spelarna på alla positioner. Det är spelare som överraskat och utmärkt sig positivt på i flera fall ett oväntat sätt. De som tog ut spelarna, har egna viljor precis som du, så därför kan inte alla hålla med.

Är det verkligen något att bli upprörd över? Spelar det någon roll vilka spelare de tar ut?
Barcelona Sam
2010-05-28 22:48
Verkar som att Yaya kommer att lämna klubben, sorligt. Jag kan bara skylla på Pep.
Barcelona Barca08
2010-05-28 22:44
Är det bara jag som tycker att de flesta som blev utvalda i "säsongens lag i Spanien" är ett stort skämt?
Atlético addeh
2010-05-28 22:41
Pep the King /

Jag håller med dig, det går inte ihop för mig att Zlatan och Villa får plats i samma startelva. Att placera Villa på en kant vore tjänstefel. Och både Bojan & Pedro är bättre kantspelare än Ibra jag ser ingen ljus framtid för Zlatan i Barcelona.
Barcelonistas
2010-05-28 22:39
den här snubben gör ochså bra videon.
Barcelona Heywood Jablome - MaraVilla
2010-05-28 22:31
Den absolut bästa Barcelona-videon jag någonsin har sett på youtube!
Barcelona Pep the King
2010-05-28 21:52
H.Alavi - Triangulo Magico!
Klart Laporta talar väl om Zlatan. Han kan juh inte säga negativa saker om honom.
Men det är bara att inse. Nu när David Villa har kommit in så ser jag inte Z i Barca.
Dags får honom att lämna.
Barcelona Hetfield
2010-05-28 21:21
Men det är klart att Laporta säger att Zlatan har gjort bra ifrån sig och att de är nöjda med honom, vad ska han annars säga? Han har lärt sig av misstagen (Ronaldinho, Deco osv.) att inte prata dåligt om spelare under kontrakt för att deras pris sjunker då

Antingen så är han genuint nöjd eller så säger han så för att locka till sig lag
Barcelona Rambla~
2010-05-28 20:41
Precis laddat ner:

Barca TV: Title Celebration 2009/10 liga BBVA Champions Spain
Barcelona Rambla~
2010-05-28 20:39
Ämne: Rambla...

var får....
Olika ställen, bla här.

Vadå väntar? Jag lade ju bara upp en torrentfil.
Länktips: fbtz.com/forum/
Barcelona Smogen
2010-05-28 20:39
H.Alavi - Triangulo Magico!

inga problem, synd bara att din version inte stämde. hade klart föredragit den. :)
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-05-28 20:37
Smogen

Oj, jag missade det. Tack. :)
Barcelona Smogen
2010-05-28 20:33
Rambla...

var får du ner dina grejer? hade varit najs att slippa vänta 1 timme på varje del som jag gör nu. ;)
Barcelona Smogen
2010-05-28 20:31
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Sant det du säger, Iniesta kommer antagligen spela ännu mer på mitten i och med Villas ankomst. Borde ändå kunna roteras bättre än vad det gjorts förra säsongen. Toure klarar ju till och med att fylla Xavis plats...i alla fall mot sämre motstånd.

Alavi, det står ju raka motsatsen i din länk. Toure vill lämna för att kunna spela mer.

"The player is unsettled because he wants to play more and for that reason we will listen to any offers that other clubs may make."
Barcelona Rambla~
2010-05-28 20:25
Annat som jag snart har fått ner och kanske lägger upp senare:

I Signori Del Calcio : Carles Puyol | SKY Exclusive Documentary.

SOURCE: DVB / FORMAT: XviD / VIDEO: 624x352
AUDIO : MP3 160 Kbps / SIZE : ~500 MB
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-05-28 20:25
Smogen

Med en frisk Iniesta och Villa i laget så har inte ens Keita en roll i laget. Keita har fått spela så mycket tack vare att Henry var så dålig i början av förra säsongen och att Iniesta var skadad många gånger. Nu får Keita ta Toures plats på bänken och vara bakom ett antal mittfältare.

Det är inte Barca som vill sälja honom, det är Toure som vill spela mer och lämna Barcelona. Hoppas att klubben gör allt för att sälja honom till antingen Arsenal eller City eller varför inte ett italienskt lag. Då känner jag mig inte så hotad.

En Chelsea-mittfält med Essien - Yaya - Lampard får mig att sluta titta på CL nästa säsong. Med Ivanovic - Terry - Carvalho - A.Cole bakom sig har jag svårt att se något lag kunna vinna mot dom i CL.
2010-05-28 20:21
Laporta säger till den officiella hemsidan att klubben är nöjd med vad Zlatan har åstadkommit under sin första säsong.

"We are not disappointed with Ibra, he has had a good season and we are very proud of the job he has done and, above all, his attitude within the squad. We are pleased that player of his level has adapted so well to the squad and has been so humble. We are very pleased with him."

Det står även lite om Fabregas och Yaya Toure i länktipset!
Atlético addeh
2010-05-28 20:03
Tack Rambla! Ska bli roligt att se alla fantastiska mål igen :D
Barcelona Smogen
2010-05-28 20:01
Jag kan inte begripa varför man ens funderar på att göra sig av med Toure. Visst, Busquets håller på att utvecklas till en riktigt bra passningsspelare, men att man då inte låter Toure få spela på Keitas position är för mig obegripligt. Lite rotation mellan Busquets, Keita och Toure så skulle alla vara nöjda.

Tror det har med personlighet att göra mer än fotbollsmässiga saker, men fan, han är ju inte såld ännu. Men släpper man Toure till t.ex. Chelsea kommer vi nog få ångra oss i CL nästa år.
Barcelona Rambla~
2010-05-28 19:50
Lionel Messi Goals in season 2009/2010

| H264 | 2603kbps | 25.000 | 704x528 |
| MP3 | 118Kbps stereo |
| English comment | 744.09 MB | Torrent |

Enjoy!
Länktips: ul.to/blv779
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2010-05-28 19:29
Sticker Toure från Barca så tycker jag att Fellaini är ett bra alternativ med likadana kvalitéer. Han kanske ser klumpig ut men det gör Toure också. Hans fysik och bollbehandling påminner om Toure och han är även målfarligare. Han är bra defensiv och offensiv. En mycket intressant spelare som förr eller senare hamnar i ett storlag.
Atlético addeh
2010-05-28 19:28
Nu när Real fått in Mourinho kommer han i sin tur köpa in ett antal spelare och det kommer som vanligt bli stor flopp i Madrid utan titlar.
Barcelona Rambla~
2010-05-28 18:49
Mourinho till Madrid för €16m, smidigt jobbat Floren. Lägg till att det kostade 4m att bli av med Pellegrini. Första säsongen lär han kosta över €30m när lönen räknats in.
Barcelona Barca08
2010-05-28 17:41
test
Silthrim
2010-05-28 17:26
Sami:

Håller fullkomligt med , jag njuter fortfarande .
Barcelona ★Sami★
2010-05-28 16:28
Ska bli kul att se David Villa i Vm. Han är Barca spelare!! Kan inte fatta det än:) Wiee
2010-05-28 15:59
L.A.M Nr 10

FCB kommer att möta all-start laget från den sydkoreanska ligan (K-league) den 4:e Augusti. Där efter åker FCB iväg till Beijing för att möta FC Guoan den 8:e.

Matchen mot Guoan kommer att spelas i The Bird´s Nest Stadium, vilket är en arena som jag beundrar. Grym arena!

Dessa två är de enda som är inbokade i schemat för FCB, just nu. Det lär dyka upp fler träningsmatcher lite senare. Joan Gamper kommer också att spelas under Augusti månad men en motståndare är inte bestämd ännu.
Barcelona barca kid
2010-05-28 15:55
Sami

Om Cesc kommer behöver vi absolut inte Masherano och om pep tror att JDS kommer blomma utt nästa säsong så behöver vi inte heller Masherano. Men annars tror jag det är ett bra köp.
Annons: