/spanien/barcelona/forum/14930.aspx/spanien/barcelona/forum/14930.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Sergio the machine
2010-05-23 11:32
Ni hörde vad han sa om Barcelona senast. vilken tränare som helst skulle vilja träna barca annars är man idiot. Men jag vet och ni vet att detta hat inte kan bli kärlek. Jag tror mourinho är mer hatad än figo i barca vad tror ni?
Blaugrana_Messi10
2010-05-23 11:32
Ämne: varför suddas vissa ....
Ingen aning hände samma sak med mig igår..
Real Madrid DriveBy2
2010-05-23 11:23
varför suddas vissa inlägg bort? ngn som vet??
Barcelona FaderMessi
2010-05-23 11:22
driveby2//

haha de måste nog varit så, han kom o tänka på hur ronnie aploderades sen at messi ska va bättre blev för mkt för han så han spärra väl dig för o slippa läsa de igen :P
Real Madrid DriveBy2
2010-05-23 11:22
Zero Pulse

eller för barca supportrarna när de inser att trots att man "har de i sitt hjärta" så kan man krossa dem ändå:P
Zero Pulse
2010-05-23 11:19
@FCB_armin

- Haha. Det där borde man spela upp med intryckt reprisknapp så att den spelas om och om igen när Real -spelarna entrar planen vid nästa el clásico. Jävlar vilken moral-dödare det ljudklippet hade varit för real spelarna. :D
Real Madrid DriveBy2
2010-05-23 11:18
FaderMessi

löjligt att de gör så`?? tycker jag med, asså ordet forum betyder ju att folk samlas o snackar, sen realmadridforum då e de madridsupportrar som samlas där så man ska i princip få snacka om vad som helst så länge de inte sårar andra. Han kanske blev sårad av att läsa att vita supportrar ansåg messi bättre än ronnie :P
Barcelona Gio Style
2010-05-23 11:15
DriveBy2/
Verkligen, du är mer än välkommen hit om du vill prata Messi iaf ;)
Barcelona Gio Style
2010-05-23 11:15
Åh nu cepar sig forumet igen, allt som man skriver försvinner ju.

Hala Madrid!/
Jo nog är det praktiskt för er fans. Jag personligen tycker att det är för överdrivet.
Sen att påstå att man inte kommer att göra någon vaka (som förövrigt består av 80% bullshit eller rykten som motsäger varandra) för att sedan starta en ny 2 dagar senare känns ju lite si så där...
Tycker att vakorna blir på tok för mycket, det enda man kan göra i slutändan är ju att invänta besked från officiella sidan =)
Barcelona FaderMessi
2010-05-23 11:13
driveby2

sånt e ju bara löjligt!
Real Madrid DriveBy2
2010-05-23 11:06
wazzap boys!

e fak*in spärrad fr puertan. Orka att de finns såna k*ksu*are som spärrar bara för att man inte tycker som de.

Gissa varför ja bev spärrad?
bara för att ja som några andra där snackade om att messi e världns bäste, o då säger snubben (som spärrar) vi snackar bara real, Fett jävla dum som inte inser att Messi-ämnet e en del av real i o med att messi e en huvudkonkurrent.

Men still

real e bäst
Real Madrid iHala Madrid! 1902 ☆
2010-05-23 10:48
Gio Style

Varför är det pinsamt för? Jag tycker den är jättebra för man behöver bara trycka på Mourinho-Vakan och få det senaste nytt om Mourinho. Hellre det än att göra massa nya artiklar om ämnet.
Barcelona FCB_armin
2010-05-23 10:48
Oj....
Barcelona el Maestro!
2010-05-23 10:44
Om Mourinho skriver på för Real Madrid kan vi i alla fall konstatera att vi får se Real Madrid spela grisig fotboll igen. Den kontringsinriktade fotbollen som Pellegrini tog bort. Den lär få se igen. Var så säkra på det.

Visst är det egentligen vinst det som räknas i längden men klubbar som Real Madrid och Barca är kända för kraven att spela underhållande fotboll och medlemmarna kräver det.

Mourinho har materialet att spela offensiv fotboll men jag tror inte att han gör det. Han vinner inte något om han gör det. Det vet han om.

Vi får också se framemot den cirkus som han kommer att skapa i Spanien. Han kommer vara stjärnan i laget.
Mourinho klagar på att han har behandlats illa av tidningar och Italierna. Men tror han att det kommer skilja sig i Spanien? Det tror jag inte. Vi får se om han klarar av pressen.
Barcelona Gio Style
2010-05-23 10:44
FAn vad alla klagar på Inter. Verkar som att 8 av 10 culés är riktigt dåliga förlorare. Vi kan inte vinna allt varje år! Bara vartannat =)
Inter slog ut OSS och CHELSEA. De två favorit tippade lagen. Fotboll spelas på olika sätt, varav Inters sätt är ganska mycket tråkigare än vårt. Men det är fortfarande TAKTIK. Att spela efter sina förutsättningar, att inte bjuda på en endaste grej. De står där som vinnare och då är de förtjänta av titeln. Sluta vara såna barnungar allihoppa... Ser bara pinsamt ut med vissa inlägg här.
På tal om pinsamt... var det inte Real som skrev i någon artikel att de skulle skita i att köra någon jättelång vaka i år? Jävligt pinsam Mourinho-Vaka om jag får säga det... Hur fan orkar man gå igenom alla rykten och uppdatera med tio minuters mellanrum 24/7 haha
Barcelona Kim
2010-05-23 10:24
Varför skulle det vara pinsamt för Zlatan? Anledningen till att Inter vann i år ligger självfallet i att man har fått in Milito & Sneijder, spelare som inte hade kommit om inte Ibrahimovic hade lämnat. Så dessa hån mot Zlatan undanbedes i fortsättningen, tack.

Inter har vunnit över oss. Fotboll går ut på att göra mål. Rättvist blir det när laget som gör fler mål än motståndarna vinner. Det gjorde Inter.
Barcelona brfc
2010-05-23 08:25
detta måste vara det mest pinsamma ögonblick för zlatan. han gamla klubb vinner CL utan honom. nu kanske han vill tillbaka och försöka vinna där igen. finns inget lag som klarar att vinna CL två år i rad men det kanske inte zlatan förstått vi kan ju byta honom med milito rakt av så får vi två milito.
Delarocha
2010-05-23 06:31
Inter har inte vunnit över oss på giltiga mål för att köra Mourinhos patetiska taktik då de mål som tilldömdes Inter respektive Barcelona inte bör utdelas i 3-2 till Inters fördel. Hävdar man det är man bara blind. Så Inter är inte bäst i Europa och kommer aldrig bli det.
Barcelona Barca4eva
2010-05-23 05:07
Canaletes

Hahahah riktigt grymt gjort ;D!
Barcelona Heywood Jablome - MaraVilla
2010-05-23 03:20
Jag säger som Guardiola: "Varenda tränare och varenda lag spelar som de vill. Jag kan inte döma vad moståndarna gör"

Lite tråkigt bara att Inter ska spela taktiskt. De hade kört över Bayern München om de hade velat. Bayens mittförsvar har spelat dåligt sedan turneringen började i höst.

Jag tyckte det var mäktiga bilder på Javier Zanetti och Massimo Moratti. All heder till de två herrarna. Två gentlemän som förtjänar den här titeln!
Krönika FC.INTER 10
2010-05-23 01:27
FORZZZZZZZZZA INTER Trippeln .. så jävla härligt ...

har gjort en grupp på facebook .. den heter ..

Vi som är med i trippel-gruppen

vet ej om länken funkar ..

Men det e bara att kommmmmmmma .. vi måste njuta av denna daaaaaaaaaaaaaaagen .. historia ..

INTER
Barcelona NoGo™
2010-05-23 01:18
Fruktansvärd CL final, synd om Bayern som ändå försökte men det är inte lätt mot ett handbolls försvar och tycker framför allt synd om Samu som får agera högerback hela matchen. Skulle ju varit vi som spelade men vi kommer igen nästa år!

Som tur är så kommer vi inte se Inter i finalen nästa säsong iaf det kan jag nästa garantera.

Bona nit
Canaletes
2010-05-23 01:15
Undra om Mourinhos presentation blir som Ronaldos.
Catwalk inför 80.000 m.m.

Vad tycks om min Paint-work på Mourinho? :P
Barcelonistas
2010-05-23 01:06
canaletes

de är kört för madrid! Pedro--Villa--Messi..

Men mourinho är ett bra köp av madrid måste man faktiskt säga.
Canaletes
2010-05-23 01:05
Får deja vú av förra sommaren när Madrid köpte Ronaldo, Kaká, Benzema o alla spelarna

Madrid får hopp igen!!! Fast nu med Mourinho
Barcelonistas
2010-05-23 01:00
imorgon, för alltid Barca i mitt hjärta säger Mourinho) från hasan alvasis mourinho vaka!

så mourinho är allså en cule innerst inne? :)
Real Madrid Alfredo di Zidano
2010-05-23 00:58
Villa7

Ja, jag förstod att du skrev fel det var därför jag bad dig förklara dig lite bättre för jag kände på mig att det var något fel i det du sa :) Men men...
Barcelona Villa7
2010-05-23 00:55
asså med europaspel menar jag inte endast cl, o om jag skrev enda klubb så skrev jag fel.. vet att barca inte e den enda klubben
Real Madrid Alfredo di Zidano
2010-05-23 00:54
Villa7

Jo men alltå, du sa Barca är den "enda" som aldrig missat europaspel. Och det är fel, mycket fel dessutom. Real har aldrig missat CL spel, fastän man slutade som 6e plats i ligan 2002, men det spelade ingen roll för då vann man CL och då är man automatiskt med i den kommande cl turneringen. Däremot har Barcelona missat CL spel, sist var det 4-5 år sen, då barca slutade som 8e plats i ligan och fick spela Uefa cupen, men vann den också och fick spela mot Porto i finalen.
Barcelona Villa7
2010-05-23 00:49
du hade skrivit att real aldrig har missat åttondelsspel, så sa jag att barca aldrig har missat europaspel.. finns inte mycket mer att förstå?

du kan läsa det i första stycket
Annons: