/spanien/barcelona/forum/14927.aspx/spanien/barcelona/forum/14927.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Maestro!
2010-05-26 12:01
Ämne: Ämne: Cesc Fa....
Du resonerar som en 13-årig. Jag har rätt. Ni har fel.
Jag lägger av.
Spanien Cesc Fabregas#4
2010-05-26 12:00
Ämne: Cesc Fabregas#4

S....
Merida gömde sig på uppmaning av sin Agent det verkar alla vet utom ni Barca fans för ni vill så gärna att det ska vara Arsenals fel. Glöm inte att han självmant inte signa på eran proffs kontrakt.
Barcelona NoGo™
2010-05-26 11:59
H.Alavi - Triangulo Magico!

Jo det är lite tröttsamt med alla rykten hit o dit faktiskt men tror det kommer fortsätta. Det bästa vore ju om Zlatan kommer med nått uttalande angående om han vill stanna eller inte, bollen ligger ju som sagt hos han. Han måste bestämma sig snart tycker jag.
Barcelona ★Sami★
Hetfield
Jag hoppas också Zlatan säljs. Ser inte vart han ska få plats när David Vila har kommit in.
För Zlatans pengar så kan man köpa in Fabregas eller David Silva.
Barcelona el Maestro!
Ämne: Ämne: glöm in....
Men han är ansvarig för handlingen i och med att det är han som uppmanar det. Han ville ju värva honom.
Barcelona Rambla~
2010-05-26 11:58
Cesc Fabregas#4

Så Wenger får säga att en spelare är intressant men Puyol får inte lovorda sin vän Cesc och säga att han hade varit bra för Barcelona? Till skillnad mot dig så fattar Puyol att det inte är avgörande av vad han säger eller inte. Han vet att det är upp till klubbarna, agent och spelare att lösa det.

Snacka inte skit, det är välkännt att han jagat både Bojan och Gai. Du klagar på att vi köper allt media skriver. Ta en titt på dig själv i spegeln istället då du tycks svälja allt som skrivs. Allt negativt om Barcelona är sant, och allt possitivt om Arsenal är självklart sant.

Jo det är Wengers fel, för han förvrider huvudet på en ung grabb som redan lovat att fortsätta i klubben som fostrat honom. Merida gömde sig på uppmaning av Arsenal. Det kan även en idiot räkna ut till skillnad mot dig. Vilket kanske säger mer om dig.

Nej, vi ska kasta grishuvud på dig.
Spanien Cesc Fabregas#4
2010-05-26 11:55
Ämne: glöm inte merida ....
Att Meridas agent gömde han och att hans föräldrar uppmana han att inte signa ett pre contract med Barca är inte Arsenals/Wengers fel.
Barcelona el Maestro!
2010-05-26 11:52
Wenger är en lustig kurre som inte tål när andra klubbar agerar precis som han har agerat ibland mot dem. Jag brukar säga, som bäddar får man ligga. Man ska aldrig ge sig på stora klubbars ungdomsakademier. Då kommer det förr eller senare att slå tillbaks en själv. Det går för sig att lura till sig ungdomar i mindre föreningar typ Brommapojkarna eller små föreningar i Frankrike.

Oj, nu slår Wengers hjärteslag lite extra, i och med det besked som han har fått av Cesc. ”Mister: Jag vill återvända till Barca. Punkt slut. Du kan inte ändra mitt beslut.
Spanien Cesc Fabregas#4
Ämne: Det är lustigt hur A....
Det är ännu lustigare att ni anklagar oss för talang stöld när ni själva skördar spanien och övriga världen på talanger.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
Hetfield

Äh, skit i Aftonbladet. Dom får väl skriva hur mycket de vill om Sveriges mest kända person. Det är inte det jag blir tokig över utan det är spansk media som dag efter dag sätter upp nya artiklar som kan förstöra för Zlatan.
Barcelona Hetfield
2010-05-26 11:49
Det är lustigt hur Arsenal fansen kan vinkla allt när det passar de. När Wenger tafsar på andra spelare så är det givetvis naturligt, men när Barcelona ens pratar om Cesc då är lika med att vi ska kidnappa honom

Bestäm er, om någonting är fel , då är det fel oavsett vem som gör det, ni kan inte vinkla det när det passar er för att hylla den där vindrickande förloraren till tränare ni har. Man börjar bli väldigt less på er som ska komma hit och dunka varandra i ryggen för att ni klara 4:e platsen år efter år och lyckas ha en sansad ekonomi. Ni kan väl fortsätta så och ta ungdomar från andra lag, jag hoppas att ni vinner något

Hela Zlatan grejen börjar bli otroligt tröttsamt, nästan så att man önskar att han försvann så att man slapp se en massa "Z"artiklar från Aftonbladet och då försvinner orosmomentet i laget

Jag hoppas att Milan kan köpa honom om/när de får pengarna från nya ägaren

Spanien Cesc Fabregas#4
2010-05-26 11:44
Ämne: Cesc Fabregas#4

S....Jag vet redan att du köper allt som sägs i media, men för guds skull kom med en riktig källa istället för dina spekulationer.

Vad skulle Wenger med Bojan till när killen inte skulle få mycket speltid hos oss heller? Gai Assulin men snälla kan du inte lägga till hela La Masia också... Merida gömde sig själv han ville inte vara kvar hos Barca har ni svårt att svälja det synd, ni kan kasta gris huvud på han när ni möter Atl Madrid.
Spanien Cesc Fabregas#4
2010-05-26 11:43
Ämne: Elsafrånunderjorden,....
Det var lamaste exemplet jag sett till skillnad från din länktips så finns det iaf video klipp med t.e.x Puyol där han snackar om att han vill ha Cesc till sin klubb, sen hur många ggr har inte en tränare fått en fråga om en viss spelare och dom har svarat "han är intressant".
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-05-26 11:32
EMD skriver nu att Zlatan Ibrahimovic är fast besluten på att lämna FCB inför den kommande säsongen.

Det sägs att det är nära vänner nere i Malmö/Barcelona som har övertygat Zlatan om att en övergång vore bra för honom. Dock så har Mino Raiola, som tidigare, förnekat att Zlatan ska vara på väg bort. Han har flera gånger sagt att Zlatan är nöjd och är beredd på att spela i den blå-röda tröjan nästa säsong.

Man blir nästan trött på hur mycket det står om Zlatan i tidningarna. Att spansk media inte ger sig gör mig tokig.

----

Felet som uppstår när man försöker uppdatera sidan har i dag ingenting med Ramblan att göra. Det är SF som just nu håller på med en uppdatering.
Spanien Elsafrånunderjorden
2010-05-26 11:32
Criff: För det första, jag har ingen aning om det där är en trovärdig sida.
För det andra, han säger att han är intressant. Inget mer. Det kallar inte jag att locka.
Inte att han har barcelona-dna, flera av lagets profiler vill se han hos er, hoppas att han värvas och etc.

Men, den största skillnaden. Är att Joe Cole inte heller sitter på ett kontrakt. Ska man kontakta en spelare under kontrakt, så ska man gå igenom klubben. Inte media. Som Barcelona har gjort under flera år med Cesc. Jag har då inget minne av att Wenger eller någon arsenalspelare har gjort likadant.

Sluta attackera Arsenal och försvara din egen klubb. Kan du det?
Barcelona Criff
2010-05-26 11:20
Elsafrånunderjorden,
Jag menade att hela påståendet är patetiskt, inte du.
Du är inte den första som kommit in här och fördömt Barcelona för att dem tydligen ska använda median för att få över spelare.

Länktips för Wengers lockande i media ;)
2010-05-26 11:14
Criff: Jag hade för mig det var ganska uppenbart att Real använde Marca. Där har jag kanske fel.

Länk?

Patetiskt? Relax and take a rest kid.
Barcelona Criff
2010-05-26 11:08
Ni borde också skaffa en ny webmaster här på svenskafans, hela sidan håller på att gå åt helvete!
Allt från att skicka inlägg till att ens komma in på sidan.
Barcelona Criff
2010-05-26 11:04
Synd att Botia antagligen säljs :( Länktips!

Elsafrånunderjorden, Du tror väl fan inte Real jobbar med tidningarna eller? Tidningars mål är att skriva rykten och annat skit. Knappast klubbens ansvar vad dem skriver.
Wenger uttalade sig häromdagen öppet i media att han är intresserad av Joe Cole. Då sysslar Arsenal också med att försöka locka över folk genom media?
Patetiskt..
2010-05-26 11:02
Rambla~: Cesc var inte bunden till Barcelona då och således finns det väl ingen anledning att gå igenom klubben för att värva honom?
Jag tvivlar på att Wenger kontaktade Bordeaux nu och frågade om han fick skriva ett kontrakt med Chamakh, förmodligen för att han inte var bunden till klubben...

Vad tycker ni om Real Madrid's sätt att använda Marca för att locka spelare?
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-05-26 10:56
Är det bara jag som har problem med sidan?
Barcelona barca111
2010-05-26 10:24
glöm inte merida
Barcelona barca111
2010-05-26 10:23
glöm inte merida
Barcelona ★Sami★
2010-05-26 09:54
Wenger är en riktig tjuv!
Barcelona Rambla~
2010-05-26 09:52
Cesc Fabregas#4

Sluta lura dig själv. Wenger kontakade Cesc och hans föräldrar via sina talangscouter som smyger omkring utanför La Masia. De visade ingen respekt för Barcelona när de inte ens kontaktade klubben över huvudtaget. Det är så Wenger gör sina smutsiga business, låter sina talangscouter smyga omkring utanför akademin och snacka in sig hos de unga killarna. Cesc är inte den enda unga talangen han försökt att sno på detta sätt från Barcelona. Han har jagat Bojan under flera år, så även Gai Assulin.
Spanien Cesc Fabregas#4
2010-05-26 09:47
Ämne: Varför känner sig al....
Den dag nån av er härinne skriver fakta istället för fiction. Vi snodde inte Cesc av er han valde självmant att lämna och på den tiden var han ingen spelare som fick en att lyfta på ögonbrynen. Dom flesta Arsenal supportrarna ser faktiskt gärna att Cesc lämnar för en saftig summa nu än att han går i senare skede eller i värsta fall som bosman.

Sen att många Gooners inte har en soft spot för Arsenal är ju ganska naturligt då ni har en historia av att hela tiden värva Arsenal lirare hur många ligger vi på nu 5-6, vi har ju ändå klarat oss, och ja jag vet att det var spelarnas egna vilja med hjälp av eran media taktiker, men det är själva principen det handlar om.
Barcelona barca111
2010-05-26 08:42
Senaste nyheterna om Barca?
2010-05-26 08:34
Gabriel: Du missar poängen helt och hållet. Anledningen till att Arsenalfans blir upprörda på barca är för att de använder media för att få Fabregas att vilja flytta hem.
Real Madrid Radical - La Armada Blanca
2010-05-26 07:58
Ämne: Varför vill man inte....
#2 är ett backnummer, mer specifikt högerbacksnummer.
Barcelona Dani Alves=The King
2010-05-26 02:25
westinho //

Hur vet du att alla 4 kommer vara fullt friska?? Man ska alltid ha klass anfallare som slåss om platserna. För när skadorna slår in så har man inte råd att tappa poäng. Vi hade relativt tur med skador i offensiven förutom att Ibra va borta ett tag.

Jag vill helst ha alla 4 så de känner pressen och presterar varje match..
Annons: