/spanien/barcelona/forum/14922.aspx/spanien/barcelona/forum/14922.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Delarocha
2010-05-31 17:52
Hahaha vad är det för patetisk ni krönika dem lägger upp.

Vi mot världen. Det är ju snarare nåt de själva påstår är sanning. De verkar ju dock njuta av det då det aldrig är någon annan än just dem själva som bryr sig ett skit om den klubben.

ÅÅh vi är störst bäst och vackrast är ungefär syftet med alla deras artiklar. Jävlar vad man blir spyfärdig av deras hybris.

Måste vara jobbigt att vara madridista.
Barcelona el Flaco - Nah Mean
2010-05-31 17:51
Rivaldo_gudarnas gud/

Du missuppfattade nog mitt inlägg. I mina ögon så håller både Aftonbladet och Kivborgs artiklar en pinsam låg nivå.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2010-05-31 17:45
Ämne: Kviborgs artiklar hå....
el flaco//

Så hög kvalite håller dom verkligen inte. Han skriver som en 15 åring. Snappar upp vart enda ryckte när real förknippas med storspelare, hur orelevanta dom en må vara och analyserar och håller det som sanning. Han lär ju lätt gå igenom minst 40 olika spelare under en silly. Där han har en plan och en plats för samtliga i hanns drömelvor vid något tillfälle under sommaren. En kort samanfattning av Kviborg som skribent.... Katastrofal!
Barcelona Hetfield
2010-05-31 17:41
Jag litar lika lite på Samu Eto'o som jag litar på gatusäljaren som påstår att det han säljer är äkta "Armani" när det står tydligt "Armaldi"

Chelsea är nog nästa stopp för Eto'o, de gillar att betala hutlöst mycket i lön för gamla spelare
2010-05-31 17:39
Ämne: Rivaldo

Samu skul....
Rambla//

Vad grundar du det på då? Efter att ha skrikigt madrid cabron och gått ut med en massa andra förolämpningar mot madrid i media så tror i vart fal inte jag han helt plötsligt får för sig att gå dit igen. Sen om han fortfarande har känslor för real det vet man ju aldrig. Men att han skulle representera dom? Knappast.

Mourinho vet man ju att han har känslor för barca. Dock förstår både han och klubben att han gjort sig omöjlig här och att han aldrig kan träna oss. Detsamma borde gälla för Etóo. Om han nu skulle gilla real fortfarande vilket jag är väldigt tveksamm till.
2010-05-31 17:36
Ämne: el Flaco förresten, ....Lol. Det enda som är värre än en Núñez-cosign är en co-sign från Barças sämsta president genom tiderna.

Kom nu ihåg att jag hade läst på EMD att Guillermo Gaspart, Joan Gasparts son, är den som hjälper Ingla att samla ihop signaturerna för att få lov att ställa upp i presidentvalet på familjens hotellkedja. Personligen hade jag rådgivit Marc Ingla att distansera sig så mycket som möjligt från namnet Gaspart, med risk för att den förre detta presidentens Fail-förmåga kanske smittar av sig på honom.
Barcelona Rambla~
2010-05-31 17:27
el Flaco förresten, på tal om Gaspart igår, så stöder han Marc Ingla i presidentvalet. :P
2010-05-31 17:25
Kviborgs artiklar håller samma nivå som Aftonbladets - och det är ingen komplimang.
Barcelona Rambla~
2010-05-31 17:24
Rivaldo

Samu skulle nog mycket väl kunna tänka sig att gå dit, inte omöjligt i alla fall. Däremot så har han knappast flörtat med Madrid. Dessutom så tror jag knappast att Florentino, ledningen och fansen vill värva honom i det här skedet av hans karriär. Han börjar bli äldre, har enorma lönekrav och det viktigaste. Han är en krutdurk som kan explodera när som helst i media. Minns Villafranca när han spelade i Barcelona. :)
Real Madrid La madridista
2010-05-31 17:23
Finns ingen möjlighet att Eto'o kommer till oss, vi vill inte ha han heller!

Hetfield
Värderar du Eto'o endast till 10 miljoner?
2010-05-31 17:20
Haha Etóo till real:D. Samtidigt som Stoichov blir deras nya sportchef då;)? Och Figo skall ersätta Guardiola!!!!
Barcelona Rambla~
2010-05-31 17:20
Vampíro:

Haha, jag tänkte på det jag också. För det första så säger Samu (allt enligt AS) att Mouringho är en av världens bästa tränare och INTE DEN bästa tränaren. Dessutom så flörtar han inte med Real Madrid utan svarar på frågan om han är beredd att återvända till Madrid. "Först vill jag njuta av Vm, sen så får vi se vad som händer.

Snacka om att Kviborg hela tiden vill utmärka sig och försöka skapa sensationsrubriker, trots att de inte ens stämmer.
Barcelona ★Sami★
2010-05-31 17:12
Knappast att Etoo drar till Real Madrid. Finns ingen i hela världen som hatar Real Madrid lika mycket som Etoo.
Barcelona Hetfield
2010-05-31 17:12
Chyg (25), Zlatan (50), Villa (40) och Fabregas (40-50)
Nu räknar vi inte med alla andra dumma köp som K9, Hleb, Caceres, Henrique osv.

Vi kommer alltså att spendera drygt 1.5 miljarder inom loppet av 2 år på 4 spelare, om det inte är lite "Galactico" stuk på det hela, så vet jag inte riktigt vad det är
Barcelona Vampíro
2010-05-31 17:06
"Sammy Eto'o flörtar med Los Bancos", ska man skratta eller gråta? Snacka om att publicera artiklar bara för att få uppmärksamhet, pinsamt som vanligt.
Barcelona NoGo™
2010-05-31 16:57
Ämne: Ämne: Jonatha....
Ja vi får hoppas på att klubben fixar nytt kontrakt så snabbt som möjligt så de kan fortsätta med förhandlingar med Thiago och de andra.
Barcelona Skavlan
2010-05-31 16:56
Ett Barcelona med Cesc, men utan Zlatan, kommer alla dar i veckan vara starkare än den omvända uppsättningen. Alla möjligheter finns då att komma upp i samma form som 08-09. -Något som troligen kommer behövas kommande säsong.
Barcelona L.A.M Nr 10 - Bäst I Världen
2010-05-31 16:56
Ämne: Ämne: Jag tän....
A, vem vet. Det kanske går jättebra. Iniesta kan ju också spela där. Hoppas också nästa säsong att Jeffren får spela mycket, då kanske han kan få ett genombrott likt Pedros i år. Men jag tycker ändå det hade varit säkert med en till truppspelare.

Det känns mer och mer för varje dag som går att Zlatan kommer lämna. Och ju mer jag tänker på det desto mer positiv blir jag till det.
2010-05-31 16:49
Idag gick generaldirektören Joan Oliver ut och sade att Mino Raiolas kommentar inte ha suttit väl hos styrelsen och man tyckte inte heller om sättet hur agentens uttryckte sig om Guardiola.

Oliver tillade att trots att klubben inte har några intentioner på att sälja Zlatan för stunden, så har man ingen annat val att göra det ”ifall situationen förvärras” ytterligare.

Joan Oliver gick även in på temat med Touré Yaya och sade att ivorianens fall är ”ganska likt Zlatans” och att klubben inte har något intresse att göra sig av med de, men ”ifall Touré inte känner sig nöjd kommer man inte tvinga honom att stanna”.
Barcelona westinho
2010-05-31 16:44
Ämne: Jag tänkte lite på Z....Jag tycker vi klarar oss bra med Messi, Villa, Pedro, Jeffren och Bojan som anfallare under en säsong. Vi behöver inte fler. Iniesta kan också som du sa spela där uppe om det behövs, så det är lugnt. Bojan och Jeffren får mer speltid då också, vilket är positivt.

Iniesta må vara bättre på mitten, men han är väldigt bra på kanten också. Han spelade väl på kanten mot Saudiarabien och var matchens bästa spelare?
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-05-31 16:43
AzizWaysi

Ta det lugnt, ignorera honom. :)

---

L.A.M

Precis, tänkte också på det. Guardiola har, enligt de spanska tidningarna, kallat Zlatan till ett möte där de ska prata om hur Zlatan mår, vad han vill och hur fortsättningen ska se ut.

Om Zlatan vill lämna så tror jag inte att Guardiola stoppar honom. Dock så tror jag inte att det är Zlatans ord som kommer ur Raiolas mun då Zlatan tidigare i höstas(?) sa att han inte bryr sig om vad hans agent säger till media.
Aja, han kanske ljuger. Vi får se om Zlatan finns med när FCB möter all-star laget från K-League den 4:e Augusti.

Zlatan stannar, det tror jag.
Barcelona L.A.M Nr 10 - Bäst I Världen
2010-05-31 16:35
Jag tänkte lite på Zlatan. Jag har alltid trott att det bara är rykten och att Ibra vill stanna. Men nu börjar det kännas som om också han vill sticka.

Egentiligen tycker jag det är onödigt att ha kvar honom. Men om vi säljer han tvingas vi köpa en ny ytter. För vi klarar oss inte med bara Villa, Messi, Jeffren, Pedro och Bojan en hel säsong. Det många då tänker är att man kan köpa Cesc och flytta upp Iniesta på kanten. Men jag anser att Don Andres är mycket bättre på mitten och att det är slöseri på talang att spela honom på vänsterkanten. Vad tycker ni?

Sen har jag en fråga. Om Barca Atletic tar sig vidare mot Real Jaén, är de då uppe i segundan eller är det ett till hinder på vägen?
Barcelona AzizWaysi
2010-05-31 16:18
Estadio Santagio Bernabeu

Ta artiklen och stoppa den i röven på dig , sen kan du komma tillbaka när era "super stjänor" (som kostar 3 miljarder) kan göra mål på oss.
2010-05-31 16:18
Ämne: Jonathan dos Santos ....
Läste också om det nyligen på klubbens hemsida. Tråkigt för Jonathan, han skulle tydligen även ställa upp på en presskonferens idag, men han kände sig så pass nere på grund av petningen att han ställde in den istället.

Det står också att Dos Santos kommer vara tillgänglig för spel med Barça Atlétic denna helg. Bra nyhet för Luis Enrique.

Jag hoppas också att klubben passar på nu att påskynda fram en överenskommelse med Jonathan och hans agent om en kontraktsförnyelse.
Barcelona NoGo™
2010-05-31 16:12
Jonathan dos Santos kom tyvärr inte med i Mexicos slutgiltiga VM trupp, lite synd men han är ung och det kommer komma fler chanser.

Se länk för hela truppen.
2010-05-31 16:07
Estadio Santiago Bernabeu/

Finns det någon poäng med ditt besök eller är du bara ute efter att provocera?
Estadio Santiago Bernabeu
2010-05-31 15:56
Se länk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tidernas kovändning?
Barcelona Vampíro
2010-05-31 15:19
Tycker att "Cartoon of the day" från både Sport och EMD är helt klockrena. Nästan värt att sälja både Yaya och Ibra bara för att bli av med de där jävla agenterna, de förtjänar inte att ha något med FC Barcelona att göra. Vad hände med att man hade sin pappa som agent?
2010-05-31 14:59
dani1986//

Moget å skriva bajs på honom om en av era bästa spelare dom 10 senaste åren.

mr_montana//

Amauri är om möjligt ännu mer stillastående än Zlatan. Men har sämre tecknik och styrka. Vrf skulle vi vilja utsätta oss för att ha en sån spelare här med en drös bättre och mer talangfulla anfallare världen över som hade gett sin högra kula för att spela i våra färger?

Barcelona Smogen
2010-05-31 14:36
DaniilO1886

Gourcuff är ingen dålig värvning, men det är ganska många klubbar som vill ha honom i laget...
Annons: