/spanien/barcelona/forum/14921.aspx/spanien/barcelona/forum/14921.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ★Sami★
2010-06-02 12:14
Delarocha
Juste det hade jag glömt. Men han är juh gammal nu också tror han stannar karriären ut i Liverpool.
Delarocha
2010-06-02 12:02
Sami

Han var ju nära att skriva på för Chelsea för ett antal år sedan. Vi får väl se.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-06-02 11:56
Jag håller med dig el Flaco, Robben är inte riktigt där än.
Barcelona el Flaco - Nah Mean
2010-06-02 11:49
Hetfield/

För att uppnå samma status som Messi och Cristiano Ronaldo måste man lämna sitt avtryck inom fotbollen sett över en hel säsong, eller åtminstone dominera under ett par månader. Robben har aldrig kommit upp den nivån. Hans största prestation i karriären var när han nätade i ett par matcher i rad för Real Madrid under 08/09 och fick Marca och AS att tro att han var lika bra som Messi.
Barcelona Hetfield
2010-06-02 11:42
el Flaco

Han tog ju mer eller mindre Bayern till CL final på egen hand, lägg till att han spelar i ett lag där mittbackarna kan lika gärna vara två statyer.

Sen är han Holland och Bayerns bästa spelare, och han var Real Madrids bästa spelare, om det inte sätter honom i samma fack som Messi och C.Ronaldo så vet jag inte vad han ska göra. Bota cancer och flyga till månen genom att få vingar? :P
Barcelona ★Sami★
2010-06-02 11:38
Galnaste ryktet måste väl vara Gerrard nära Real. Han har Liverpool i sitt hjärta ch lämnar inte dom.
2010-06-02 11:36
Hetfield: "Jag gillar personligen Robben, jag tycker att han är enormt underskattad som spelare, jag håller honom i samma nivå som Messi och C.Ronaldo."

Robben, på samma nivå som Messi och C.Ronaldo? Say what?
2010-06-02 11:31
Sam/

Sedan nedan. Några forummedlemmar har lagt upp inlägg med länkar om ryktena.

Personligen är jag allergisk mot silly season. Den perioden under fotbollsåret jag utan tvekan avskyr mest.

De enda nyheterna med substans denna morgonen är de om att Pep Guardiola har haft ett möte med sin tränarstab om hur man ska planera den kommande försäsongen och hur laget ska se ut, samt om presidentvalet. Allt annat ignorerar jag.
Barcelona Hetfield
2010-06-02 11:26
Jag gillar personligen Robben, jag tycker att han är enormt underskattad som spelare, jag håller honom i samma nivå som Messi och C.Ronaldo. Men jag är inte särskilt förtjust i att ha två vänsterfotade spelare på varsin kant, blir enormt lättläst

Det är bra att ha is i magen när det gäller Zlatan, men man får väl acceptera att ingen kommer att bjuda 50 miljoner för Zlatan, det är alldeles för mycket för honom. Om man kan få runt 40 miljoner för honom så är det kanske dags att släppa honom
Barcelona Sam
2010-06-02 11:23
el Flaco, berätta! :)
2010-06-02 11:20
Lol åt den brutala mängden av silly season rykten som publicerades idag i de katalanska medierna.
Real Madrid JediMind
2010-06-02 11:18
Ämne: Enligt El Mundo så s....
Såfall ingen Zlatan?

Känns som Zlatan fått sjukt mkt skit, hans först år är bra i Barca. Han satte rekord sina 5 första matcher, spräckt nollan mot PL lag i CL och avgjorde El Classico hemma

Messi är inte känd för att vilja passa heller
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-06-02 11:18
Nej tack till Robben, vi har redan en sån spelartyp och det är Messi som dessutom är mycket bättre. Det är nog bara ett skitrykte..
Barcelona ★Sami★
2010-06-02 11:15
Enligt El Mundo så ska Barca vara intresserade av Robben. Vad tycker ni om det? Skulle ni tänka er se Robben på ena kanten och Messi på andra och David Villa på topp. Mums!
Barcelona Abbe.
2010-06-02 11:14
Sport skriver att Manchester City har kommit med ett bud på 35 miljoner euro. Barça vill naturligtvis ha mer.

Jag ställer mig även tveksam till om Zlatan själv är intresserad av att gå till Man City.
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-06-02 11:03
Enligt SPORT så vill Arsenal ha chygyrnsky i Cesc affären, antingen såld eller lånad.

Jag säger sälj han till dem så snabbt som möjligt innan de ändrar sig. Det är en Win-Win deal för Barcelona
Barcelona Pep.G
2010-06-02 10:50
Hetfield

Zidane är ett perfekt exempel på att intelligensen är det viktigaste. Det var riktigt skrattretande att se Zizou gå förbi sina motståndare trots att hans finter var så sega. Kung Zizoou, synd att han spelade i rivalklubben..
Barcelona Meessii10
2010-06-02 09:38
Är det bara hos mig som halva texten försvinner vid kanten??
Barcelona Lusnos - David Villa #7
2010-06-02 00:42
Hetfield //

Du har givetvis rätt i det du säger och jag bråkar inte emot men jag står fortfarande fast vid att Walcott ska ha en plats på bänken då han är en strålande inhoppare som kan sätta lite fart, precis som han gjorde mot oss i match 1.

Ett inhopp med en pigg Walcott mot trötta backar, det säger ju sig självt.

Aja, det sjukaste med hela truppen är att inte Adam Johnson kom med, miniskandal.

Anyway så skiter jag i England då jag hejar på Spanien.

Bluered //

Visst var det dig jag mötte på FIFA 10 förut?
Jag var Everton, du Sevilla.
Vi får ta en match igen snart :)
Kanske du kan göra så jag tvingas går ur facebookgruppen - "Vi som inte vet hur det känns att förlora på FIFA 10"

Godnatt!
Barcelona BlueRed
2010-06-02 00:33
Hetfield

Ganska dött här inne ändå så, dessutom så är det fotboll. :)

Läste det också idag, om Adriano. Problemet är ganska självklart, utekvällar. Låter han bli det så blir det säkert prima. Haha, ska bli intressant och följa hur som helst. :)

På tal om överskattade spelare, Rossi är tydligen petad ur Italiens trupp till VM. Han är bra, men inte alls så bra som (för)många försöker få till det.

Tidig morgon för mig så, god natt. :)
Barcelona Hetfield
2010-06-02 00:32
Lusnos

Snabbhet försvinner med tiden, men spelintelligens stannar kvar i resten av livet.

Vi tar t.ex: Messi, han är i dagsläget världens snabbaste spelare de första meterna, men ta bort hans snabbhet så har man fortfarande en väldigt intelligent och spelskicklig spelare.

Det är därför spelare som Zidane, Del Piero, Totti , Xavi osv. kan ha en så pass konstant högstanivå trots åldern
2010-06-02 00:28
Men det är ju klart, det är ju grymt att vara snabb.

Lennon och Walcott är ju 2 ruskigt snabba spelare, tänk om man ligger under med 0-1 och slänger in dessa på varsin kant, hahaha.

Jag vet att Walcott inte är någon superspelare men hans snabbhet "gör" att han blir bra, inget fel i det.
Barcelona Hetfield
2010-06-02 00:25
BlueRed

OT för många, men jag vet att du följer Roma, glada nyheten är att Roma kommer att värva Adriano snart. Hur mäktigt är det inte med "Kejsaren" Adriano och prinsen Totti?
Barcelona BlueRed
2010-06-02 00:23
Hetfield

Håller med till viss del faktiskt, om att Walcott är aningen överskattad. Men hypen runt honom har minskat lite dem två senaste säsongerna. Nu får han den uppskattning han förtjänar och inte mer. Talang har han dock, tillräckligt för att bli en stor spelare.
Barcelona Hetfield
2010-06-02 00:20
Förövrigt så tycker jag att det är enormt respektlöst och elakt av Maradona att lasta allt på Messi, han säger ju mer eller mindre i presskonferensen att det är Messi som ska vinna VM åt de

För mig låter det som att han vill rädda sig själv ifall det går dåligt, då kan han bara lasta allt på Messi, otroligt fegt. Jag hoppas att Maradona lyckas med laget, även om jag tycker att han är en enormt dålig tränare och han är en väldigt skum figur med enormt ego.
Om man umgås med Fidel Castro så är något fel
Barcelona Hetfield
2010-06-02 00:18
Lusnos

En av världens snabbaste spelare fick möta Maxwell, det kan bara gå på ett sätt. Men jag håller fast vid att han är otroligt överskattad, ta bort hans extrema fart så har man Gago

2010-06-02 00:15
Hetfield //

Vad hände när han kom in på Emirates mot oss?

Allvarligt talat så är det den bästa supersub man kan ha i hela världen :)
Barcelona Messidinho_10
2010-06-01 23:54
Hur gammal är Gai och har han någon kontrakt med oss??
Barcelona basaric
2010-06-01 23:40
Det finns ingen plats för Gai i Barcelonas A-lag den saken är klar.. och om Gai inte vill tillbringa sin tid med B-laget så är det bara för honnom att röra sig vidare.
Barcelona Criff
2010-06-01 23:37
Barcanist `´ Jimmy Jump,
Vem tycker du han ska peta i startelvan då?
Annons: