/spanien/barcelona/forum/1492.aspx/spanien/barcelona/forum/1492.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Skurhink
2016-01-27 23:33
Vi ska vell inte gå gör hårt åt laget! Vi hade 2-1 och gå på, vi spelar hemma, lätt och bli för trygg. Tycker vi ändå tar tag i händelserna riktigt bra i andrahalvlek! Jag förstår verkligen inte upprördheten över att folk kritiserar Messi? Det är ju inte hans kvalité som ifrågasätts! Han är utan minsta tvivel den absolut bästa spelaren i fotbollsvärlden när han är i form och känner för det! Men, det är åxå så att ligafotbollen inte verkar stimulera Messi för fem jävla öre! Han verkar inte tycka att det är särskilt roligt längre! Han visa i princip noll vilja! Undra hur många gånger han såg nr4 springa förbi honom idag? Ska tilläggas att jag åxå, att jag precis som ni tror och hoppas att vi ser en annan Messi till våren! Visca!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Andresito
2016-01-27 23:33
Njuter visserligen varje gång Barca spelar, men en negativ sak är att det fortsatt är match vart tredje dag hela vägen fram till 6 mars. Däremellan spelas matcher som Atlético, Celta, cup-semi, Arsenal och Sevilla. Ingen direkt semester med andra ord. Oroar mig lite över Neymar och Messis hälsa, två spelare som redan nu hade behövt lite vila. Man kan inte förvänta sig topprestationer varenda match utan rotation.
Barcelona The Octopus of Badia
2016-01-27 23:32
DM1982 Fri lottning vid varje skede av turneringen. Nytt från i år.
Mascherano#14 el Jefecito
@Katalano:

Ja men precis. Tänk va fett det hade kunnat vara för tex Aduriz att kunna berätta för sina barnbarn om 25-30 år att farfar minsann var en duktig fotbollsspelare när han var yngre och att han minsann spelade mot Neymar, som var överjävligt bra och (här kommer det lite självdistans in i bilden) lurade skjortan av farfar gång på gång. Det var omöjligt att ta bollen av honom och den något tanige brassen gjorde alla möjliga sorters finter och trix.

Tänk så får han frågan: Men vad gjorde du då? Tog du bollen någon gång?
Han svarar: Du förstår mitt barnbarn, jag gick ut på twitter och klagade på att han var respektlös.

Asså vafan, även Neymars (och framförallt Messis) motståndare borde njuta av stunden av att vara på samma plan som dessa herrar för en fotbollskarriär är alldeles för kort för att lipa på sociala medier över att man har blivit bortfintad några gånger för mycket.
Barcelona [Carles Puyol 5]
Skulle Messi göra hattrick mot At.Madrid skulle folk säga Messi är värdens bästa spelare. Tycker ni kan lägga ner snacket. Som många andra stora spelare säger, så länge Messi spelar fotboll så är han bäst och andra spelare ska vara tacksamma att få se honom live haha.
Barcelona DM1982
2016-01-27 23:31
Är det lottning för semin eller är det Celta som Barcelona ska möta?
Barcelona Lionel Messi n10
2016-01-27 23:29
Katalano
Haha, ja.. sälj Messi på en gång och hämta hit Bendter eller nån som är bra varje minut av va.

Står ingenstans att jag vill att han ska säljas utan mer att idag så hade haningen bra dag kapisch?
Barcelona Smogen
2016-01-27 23:28
Bara jag som tycker Messi var bra denna matchen? Däremot gick han ned mot egen planhalva lite längre än han brukar, detta för att hjälpa till i uppspelen och styra upp det usla spel vi såg i 1a halvlek.
Barcelona Jontteee
2016-01-27 23:28
Kom igen fan

Messi har vunnit CL 4 gånger
Har 5 ballon d'or
VM finalist
OS GULD
Mest mål och mest assister
Har vart skadad
Har vunnit cupen X antal gånger

Det är svårt fan att hitta motivationen. Han lirar på Neymars form fan, det är helt nornal, Hur kan man vända sig mot sina egna spelare när den andra är bättre. Det är fotboll och laget är viktigare. Vinner messi mer titalar pga av Neymar så blir han glad säkert.
Barcelona Peshmerge - AS9
2016-01-27 23:26
Men ta det lungt. Så många kommentarer om Messi si och så. Det är en cup match och mot ett hårt spelande Bilbao som försöker vinna till varje pris. Det räcker bara att Leo finns där och går på plan så skiter alla 11 Bilbao spelare på sig. Han måste va rädd om sig sjäv. Han kan inte ge max i varje match.

Vi har Atl. Madrid på lördag.
Barcelona Barcelonistas
2016-01-27 23:24
Vi gör en usel första halvlek sen i andra gör vi det helt ok. Känns som vi hamnat i en liten svacka nu. Från att spela drömfotboll ett tag till lite sämre nu.
Barcelona BARCA-més que un club
2016-01-27 23:22
Rambla~

Ja vi slipper också Atletico Madrid hädanefter i cupen också skönt ju dom spelar lika tufft och fullt med.
Barcelona Nemesis 10
Det verkar som att Neymar vill plocka hem sin första Ballon D'or redan nästa år. Satan vad bra han har varit hela säsongen, han är bäst i världens tills Messi visar motsatsen :). Men vad spelar det för roll när båda två spelar i vårat lag :D
Barcelona Santiago Cazorla
Haha Neymar så bra. Lite synd att Messis passningar till Neymar inte har suttit lika bra den här säsongen som förra.
Barcelona Katalano
@Mascherano #14 el Jefe:

Ja, nu blir det en ny intervju med Aduriz i Aftonbladet.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
1:a gången ni känner han gör dålig match på 12 år och ni gnäller? xD

Han låg bakom första och var riktigt bra i andra. Såg ni andra halvlek? Haha
Barcelona Rambla~
2016-01-27 23:21
Inte skadad väl? Ska bli skönt och slippa Athletic för resten av säsongen. Tröttsamt och möta dem så ofta, det kostar på fysiskt med Valverdes cyniska jävla fotboll där man hela tiden sparkar ner spelare för att stoppa flytet i spelet men ändå får utrymme av domarna att fortsätta.
Barcelona Barca-nist
2016-01-27 23:18
Kan ni sluta gnälla på alla spelare. Får inte Messi vara mänsklig nångång?
Barcelona Blaugrana91
Neymar är magisk!
Barcelona Mascherano #14 el Jefe
Fan va respektlöst av Neymar att göra mål när matchen redan var avgjord. Han gjorde även en tunnel förut. Hahahahaha ät ÄÄÄT!!!
Barcelona Vampíro
[QUOTE=Rambla~]Ah, ni diskuterade Vermaelen? Jag tar på mig foliehatten, hängde inte med. :D [/QUOTE] Haha kasta Mathieu också, ingen hemlighet vad jag tycker om honom. Madre Neymar!
Barcelona neymar JR
2016-01-27 23:17
Bra av publiken att visa lite kärlek gentemot den ende som har visat inställning i 90 minuter
Barcelona jawwa
Neymar bäst i världen
Barcelona Gabriel
Neymar är helt galen. Bara han inte skadade sig där!
Barcelona Katalano
@Lionel Messi n10:

Haha, ja.. sälj Messi på en gång och hämta hit Bendter eller nån som är bra varje minut av varje match istället.

Barcelona Vampíro
[QUOTE=Puyol5]Du kanske missat hans skadefrånvaro? Han har faktiskt haft riktig otur sen han kom. Sen är han ingen startspelare, så han måste ju få spela cuper för att få nån matchform. Dvs precis det han gjort nu [/QUOTE] Nej har inte missat hans frånvaro på ett år, det är ingen bortförklaring utan snarare ett stort problem. Hans kropp är vek, han är alltid skadad och har varit det i 5-6 år. Som sagt ingen spelare som håller, varken som startspelare eller reserv då han är alldeles för opålitlig med sina ständiga skador. Bort med honom så fort det går!
Barcelona neymar JR
2016-01-27 23:16
Han har dödat dom nu helt haha
Barcelona Busquets
Neeeeeeeeymar
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
Jag vet en spelare som hade skjutit istället för att passa i de läge Messi nyss befann sig i :))))))
Barcelona Andresito
Neymar din jävla KUNG
Annons: