/spanien/barcelona/forum/14916.aspx/spanien/barcelona/forum/14916.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco - Orientales, la Patria o la Tumba
2010-06-13 20:06
Under en av valdebatterna tog Agustí Benedito upp ämnet om Boixos Nois och att Rosell hade ertappats med att fotograferats tillsammans med en grupp av människor från huliganfirman. Rosell svarade på anklagelserna med att säga att han har fotograferats med många människor och att han inte kan hålla koll på vem alla dessa är.

Officiellt har samtliga fyra presidentkandidater tagit avstånd från Boixos Nois och sagt att man inte kommer tillåta våldamma människor få komma in på arenan.
Barcelona Unicef
2010-06-13 20:05
Hittade den Gött!!!
Barcelona Unicef
2010-06-13 20:03
Ämne: Barca Atletic matche....
Har du länk på den?
Barcelona el Maestro!
2010-06-13 20:01
Barca Atletic matchen kan alla se idag på Barca TV. Det kostar ingentinhg idag.
Barcelona Hetfield
2010-06-13 19:58
Bara för att Boixos Nois stöttar Sandro så betyder det inte att Sandro stöttar de.

För det andra, Sandro har sagt att han ska satsa mer på akademin, så jag tror knappast att han kommer att storvärva.
Barcelona ★Sami★
2010-06-13 19:56
Så om Rosell skulle vinna idag. Kommer han släppa in Boixos Nois då?
Barcelona el Flaco - Orientales, la Patria o la Tumba
2010-06-13 19:51
Angående presidentvalet hoppas jag att deltagandet är större än vad det var i 2003 Då var det 54,7% av de röstberättigade medlemmarna som lade sin röst och än så länge ligger den siffran på ca 40,2%.

Annars hoppas jag att någon av Ferrer eller Ingla vinner valet. Inte för att någon av dessa två herrar har stått för en exemplarisk valkampanj, långt därifrån, men deras respektive program känns ganska snarlika av det som Laporta har arbetat fram med de senaste sju åren.

Men mina förhoppningar är nog förgäves. Rosell lär med största sannolikhet vinna. Tyvärr.
Barcelona westinho
2010-06-13 19:48
petersays

Har för mig att Boixos Nois stöttar Sandro Rosell. Rätta mig om jag har fel. Anledningen? Jag chansar på att Rosell tycker de höjer stämningen på Camp Nou.
Barcelona tarrak
2010-06-13 19:47
Ämne: Ang. valet så står d....
Det är Rosell han syftar på. Anklagelserna om att Boixos stöttar Sandro har funnits genom hela valrörelsen och är kanske inte så konstiga när man ser bilder som den i länktips.
Barcelona Barca-nist
2010-06-13 19:47
H.Alavi

så proffsig Studio hahaha
Barcelona FC-Barcelona
2010-06-13 19:45
någon som har ett bra Stream till Barcelona Atletic?
Barcelona petersays
2010-06-13 19:44
Ang. valet så står det:

"Det enda negativa är att huliganerna från Boixos Nois är på plats för att stötta en viss kandidat.” "

Kan nån säga mer om detta? Vem stöttar de och finns det någon konkret anledning till varför?
Barcelona petersays
2010-06-13 19:41
Äh kom igen. Jag vill se 36,000 pers med näverlurar på Råsunda när vi möter Ungern i EM-kvalet i höst.
Barcelona kev
2010-06-13 19:38
OOOH Herregud! Here we go again med klagandet på vuvuzelan. Läste någonstans att FIFA skulle ta hand om problemet. Undrar hur de tänker göra. Hoppas verkligen att de har en noggran plan för folk lär inte göra sig av vuvuzelan. Aja, jag stör mig inte på ljudet, inte längre i alla fall.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-06-13 19:33
Haha, en vild diskussion mellan Jihde och Bojan ang. Serbiens chanser i matchen mot Ghana.

Ta och checka in länktipset!
Barcelona petersays
2010-06-13 19:33
"Ni kritiserar di maria(som kanske blir real spelare)"

Nu får du väl ta och kamma dig. Benfica har gått ut och sagt att det INTE har kommit in några bud på Di Maria. Bara rykten alltså. Så sluta betrakta honom som eran och få för dig att vi skulle hacka på honom för det. Han är precis lika nära (eller långt ifrån) Barcelona som Real. Se länk för rykten om det.
Barcelona ★Sami★
2010-06-13 19:20
Jag tror också Rosell kommer vinna. Han känns som Perez. Bara köper o köper. Inte bra!
Barcelona el Maestro!
2010-06-13 19:14
Rosell kommer att vinna. Katalanerna vill ha en "F. Perez" i styret. Det verkar så.
Frågan är bara hur stora marginaler han vinner med?
Vad ska Rosell göra för att överträffa Laportas framgångsrika period?
Atlético addeh
2010-06-13 19:08
Ämne: Jag stör mig inte så....
Där har du en stor poäng. Väldigt jobbigt att knappt höra jubel från läktaren när ett lag gör mål.
Valencia Villa/Silva
2010-06-13 18:55
Hetfield//

Jag höll på att skämta med min bror om hur i helvete de kan hålla på så i 90 min. Vi kom fram till att dem delar skift. Först kör den ena på i 20 min sedan ger han den till annan afrikan som kör på 20 min och så fortsätter det bara, hahahahaahahaha.
Barcelona Capilito
2010-06-13 18:53
Personligen tycker jag att det borde vara okej på Sydafrikas hemmamatcher, men inte när andra lag spelar för då skall deras supportrar vara hörda, vilket dom inte blir. Vore ju inte så kul om man skulle vara supporter i ett lag och vill sjunga, men så går det inte göra sig hörd knappt pga tutorna.
Valencia Villa/Silva
2010-06-13 18:52
Ämne: Ämne: Anledni....
Du har rätt i det du säger. Med Higuain i bänken så blir inte allt mycket bättre precis men Higuain har en tendens att spela bort lägen då det måste vara mål. Det såg vi inte minst i matchen mot Nigeria då han hade 2-3 lägen då det måsta helt enkelt vara mål. Det finns ingen garanti att någon annan hade gjort det bättre men frågan är om Higuain pallar trycket? Själv tycker jag att Milito ska starta då han är bättre i avsluten och har ett mycket bättre psyke.

Higuains tid att skina i VM kommer, men i detta VM så tror jag att han och Argentina blir en flopp. Men han kommer att bli en stor VM profil det kan jag nästan lova.
Barcelona Hetfield
2010-06-13 18:38
Det visar bara hur korkade de är, bara för att resten gör det så måste de också göra det.

Jag förstår charmen i att de håller på i 10 minuter, men hur i hela friden kan man hålla på så under hela matchen? Om jag hade haft en sån där grej bredvid så hade jag stoppat ena strumpan i röret.
Delarocha
2010-06-13 18:35
Grejen är väl att tydligen låter det lika mycket under matcherna som efter och innan matcherna. Folk verkar tuta i sina jävla rör bara för att de har fått varsitt rör
Estadio Santiago Bernabeu
2010-06-13 18:23
Ämne: Anledningen till att....Jag håller med dig faktist, grundproblemet är allt annat än higuain. Man saknar en spelide, maradona låter messi sköta allt uppspel, spelfördelning, målskyttet och m.m.

Man kan inte ha en spelide ala "allt till messi".

Många Culesen verkar tro att med Higuain på bänken så blir allt så mycket bättre, nej så är det inte.
Barcelona tarrak
2010-06-13 18:20
Jag stör mig inte så mycket på vuvuzuela-ljudet i sig. Det tråkiga är att den dränker allt annat ljud och omöjliggör alla sånger, hejaramsor och publikjubel att tränga igenom. Allt är bara samma vägg av ljud oavsett vad som sker på planen.
Barcelona ElTriplete
2010-06-13 18:20
Så, vem var det som sa Serbien var ett bra lag? Eller att man borde ha ett öga på Krasic? FLOPP när det gäller VM.
Barcelona Ibracadabra!
2010-06-13 18:19
Ämne: Ämne: Jag är ....
Grejen är ju att det inte kommer vara helt tyst! Finns galet många tillresta fans men dom kan ju inte göra sig hörda på annat sätt än att använda vuvuzelorna.
Barcelona westinho
2010-06-13 18:13
Ämne: Jag är nog den enda ....
Jag tycker inte heller den är störig. Hellre vuvuzela-ljud matchen igenom än en tyst arena. Något mellanting vore väl det bästa.
Barcelona Hetfield
2010-06-13 18:10
Anledningen till att Maradona föredrar Higuain är för att han vill ha rörligare spel, han vet att Higuain är snabbare och rörligare.

Sen om det är fel eller rätt av honom att tänka så är något som ni får döma, men jag tycker att det är synd att Argentina saknar spel. Det är nästan som att alla har fått direktiven att bara passa Messi och hoppas på det bästa.
Annons: