/spanien/barcelona/forum/14896.aspx/spanien/barcelona/forum/14896.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
9/18/2010 18:53
Jekovsky

Äh, det är bara att lägga ner. Det roliga är att snubben tror att han har rätt och att han är intelligent.

Nåja, jag får väl dra mig tillbaks till studierna för stunden. Jag kände att mina hjärnceller packade väskorna och ville försvinna när "Alfredo" skrev sakerna. Nu gäller det att övertala de om att stanna.
Barcelona Jekovsky
9/18/2010 18:51
Arrgh, som att argumentera med en vägg.

Hejdå, på riktigt.
Real Madrid Alfredo di Zidano
9/18/2010 18:50
Det är okej att jämnföra alla talanger, sålänge dem är talanger. Åldern bryr jag mig inte om.
9/18/2010 18:49
Abbe.

Jag visste att jag skulle få ett sådan inlägg från dig. När jag sätter dig på plats för andra gången irad så kommer du med dåliga bortförklaringar men som sagt det ända du gör är och betala mig uppmärksamhet, därför diggar jag dig.
Barcelona Jekovsky
9/18/2010 18:48
Okej jag sa att jag inte skulle skriva mer, men kan inte hålla mig.

Det är okej att jämföra Özil och Thiago, där det skiljer tre år. Men att jämföra Özil med Messi går inte för sig för att Messi är ett år äldre. Suck.
Barcelona Abbe.
9/18/2010 18:48
Maken till dubbelmoral har jag aldrig varit med om.

Den här gången lägger jag ner på riktigt.
Adjö!
9/18/2010 18:47
Messi är 2 år äldre, det är 2 år för mycket. Under dessa 2 år kan mycket hända. Fortfarande ser jag Özil som en talang innan jag ger honom en hel säsong i en toppliga som Primera Division, men än så länge så ser det bra ut.
9/18/2010 18:45
Abbe.

Haha du igen. Det är ingen regel, det är bara allmänt känt att om man är en världsspelare och speciellt världens bästa så klassas man inte som talang längre, man har fått ut all sin talang på planen och resultat så som statistik, vart fick du regel ifrån?
9/18/2010 18:44
Haha, det där måste vara det mest IQ befriade jag har hört. Trots att Messi och Özil är i ungefär samma ålder så anses Özil vara en talang och Messi en "spelare".

Wow.
Barcelona Jekovsky
9/18/2010 18:44
Alfredo di Zidano

Varför inte?

En talang är, enligt mig, en spelare som ännu inte kommit upp i sin fulla potential och ska vara ung. Messi uppfyller bägge kriterierna.

Men men, jag tänker inte diskutera mer med dig. Ärligt talat, finns du ens på riktigt? Eller är du en bot som någon Madridista programmerat för att komma in här och irritera oss? Känns nästan som det.

Hejdå.
Barcelona Abbe.
9/18/2010 18:43
Älskar dem "hemmagjorda" reglerna över vad som är en talang eller inte.
9/18/2010 18:42
Jevosky

Messi är världens bästa spelare. Därför kan han inte klassas som en talang.
Barcelona Jekovsky
9/18/2010 18:40
Alfredo di Zidano

Alla Barcelonas talanger säger du. Om du klassar Özil som talang, kan vi väl lika gärna klassa Messi som det? Skiljer ju bara ett år, och ålder spelar ändå ingen roll enligt dig.

Så du tycker alltså att Özil är bättre än Messi?
9/18/2010 18:38
el Maestro

Samma grotta där du välkomnades till jorden. :)
9/18/2010 18:37
Jetovsky.

Nej tyvärr. När du har papper att du äger svenskafans så kommer jag gå ut härifrån. Sålänge jag inte provocerar och diskuterar barca och fotboll härinne så kan du inte göra nåt åt saken förutom att ignorera och svara på andra inlägg.
Barcelona el Maestro!
9/18/2010 18:37
"Alfredo...":
Man vill inte vara elak men det känns som om du bor i en grotta. Varifrån får du dina källor?
9/18/2010 18:36
Jag bryr mig inte om Rooney, det jag vet om honom var att han var en boxare innan han spelade fotboll sent i tonårsåldern om det inte stämmer FINE, bryr mig inte om honom. Då är det jag som har fått fel fakta om honom men det skadar inte.

Men fortfarande så håller jag Özil högre upp än alla barcas talanger nu och 4 år framöver.
Barcelona Jekovsky
9/18/2010 18:35
Ärligt talat, vad är du ute efter? Tror du vi kommer säga: ''Okej, du vann. Vi erkänner, Gago är bättre än Messi''

Kan du inte gå tillbaka till Puertan och hypa upp Özil med dina medmadridistas?
Barcelona Abbe.
9/18/2010 18:35
Ämne: Abbe.

Du förvå....
Mina inlägg innehåller inte en massa lögner. Dessutom använder jag mig inte av översittande ord som "gubben". Att dela ut sådana ord får dig att känna dig mäktig och stor va? Enbart löjligt.

Till slut tröttnade jag, och du gav mig öppet mål när du frågade om du var trög. Jag passade bara på.
Barcelona el Maestro!
9/18/2010 18:33
Ämne: Rooney var en boxare....
Att Rooney var en boxare uteslutar väl inte att han tränade på fotboll i en ungdomsakademi?
Barcelona Frodo
9/18/2010 18:32
Alfredo di Zidano

Kan du sluta svamla en massa strunt? Cannavaro fick inte sitt genombrott när han var 31 år gammal. Han fick det i Parma där han spelade i ett försvar med Thuram och där Buffon stod i målet.

Rooney började inte spela fotboll när han var 17. Han gjorde sitt första PL-mål för Everton som 16-åring och kom upp genom deras ungdomsakademi.

Du får gärna tycka om Özil hur mycket du vill men kom inte in hit och skriv en massa strunt. Det drar ner kvalitén väldigt mycket och tar dessutom stor plats med dina patenterade styckeindelningar.
9/18/2010 18:32
"Rooney began playing for Liverpool Schoolboys and at the age of 10 was signed on schoolboy terms by Everton F.C."

Enough said. Jag förstår inte varför ni tar "Alfredo di Zidano" på allvar, är det ens värt att diskutera?
9/18/2010 18:31
Abbe.

Du förvånar mig inte, jag visste att jag inte skulle få ett bättre svar än så. Du ger mig uppmärksamhet på det viset.
Barcelona Jekovsky
9/18/2010 18:30
Psst, Affe. Kolla upp saker innan du skriver dem, ok?
Barcelona Abbe.
9/18/2010 18:29
Ämne: Abbe. Antigen är det....Det är du som är trög. Gör gärna en favorit i repris och tjut över att jag bryter mot reglerna över personliga påhopp.

Ps. Läs om läs rätt.

Det mest komiska, alternativt tragiska, är att du påstår att åldern inte har någon betydelse. Släng in di Stefano då, han har ju talangen i sig, det är ju det som är det viktigaste enligt dig. Åldern spelar ingen roll när man rankar talanger.
9/18/2010 18:29
Rooney var en boxare hela sitt liv fram till 16-17 årsåldern. Ni kan kolla upp det själva.
9/18/2010 18:28
Jetovsky

JA EXAKT, äntligen! Det är det jag menar med realistiskt sätt. Özil har fått spela VM, och klubbar i högnivå därför håller jag Özil högre än Thiago i rankningen nu och rankningen om 4 år. Men vissa har svårt att få in det i huvudet.
Barcelona el Maestro!
9/18/2010 18:28
Hehe, en av Eglands största talanger genom tiderna, Rooney, har börjat spela fotboll vid 17-årsålder?
Jag behöver inte kolla upp det, det jag kan säga dig är, det tror jag inte på, min vän. Det kan bara inte stämma.

Min fråga till dig är, hur många öl har du druckit idag?
9/18/2010 18:27
Alex.K

Jag har fått det från mina vänner som håller på Manchester och avgudar Rooney. Eftersom jag inte har koll på Manchester och Everton där Rooney spelade så får jag väl tro på mina vänner så som dem tror mig angående min fakta om Real Madrid.
9/18/2010 18:25
Abbe. Antigen är det jag som är trög eller du som är trög.

Jag har suttit här och diskuterat att ålder spelare ingen roll och så försöker du få det och se ut som om jag har sagt Özil är bättree än Thiago om 4 år pga åldern? Haha eh Va?

Nej gubben, anledningen till att jag realistiskt tror att Özil är bättre redan nu och om 4 år än Thiago är för att Özil är en nyckelspelare för Real Madrid och Mourinho, dessutom tyska landslagets nyckelspelare. Han är redan bara 21 år och har utvecklats i en så pass tidig ålder. Där har du mitt realistiska anledning, vad är det som är svårt att förstå?
Annons: