/spanien/barcelona/forum/14891.aspx/spanien/barcelona/forum/14891.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Espanaboy
2010-09-06 19:32
Ja. Då är jag avstängd på puertan. Vad krävs egentligen för att man ska bli avstängd där?!? Jag skrev att barca ledde serien som vanligt och om ingen vågar utmana om guldet. Skärpning! Bara man nämner barca blir man avständ därifrån. Någon mer som har/blivit avstängd?
Real Madrid Never Back Down-Madridista
2010-09-06 19:20
elbraco

Bra bortförklaring..:)
elbraco
2010-09-06 19:10
PS. Det är pga sånt här som Xavis målstatistik är låg. klockrent :)
elbraco
2010-09-06 19:06
Ämne: Bättre avsnitt av Eu....
Håller med, tyckte han var riktigt dålig.
Atlético addeh
2010-09-06 18:50
Bättre avsnitt av EuroTalk idag.

Fjäll: "Di Maria var jätteduktig i VM"

Det märks att Fjäll mest stod utanför arenorna under VM och intervjuade istället för att kolla på matcherna. Stolpskottet Di Maria var nog bland de mest anonyma spelarna i Sydafrika.
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-09-06 18:46
I år nog Xavis enda chans att vinna titeln som världens bästa. Jag tycker att framgångarna som Spanien och FC Barcelona har gått igenom de senaste är mycket tack vare att Xavi har haft sin peak.

Videon är från när Champions League-kvartsfinalen mot Arsenal. Rubriken är vackert enkelt - och det är precis vad det är.
Barcelona Rambla~
2010-09-06 18:36
F_C_B

Nej du skrev inte att Xavi bara slog sidledspass. Jag var lite för het på gröten där.

"Jag skrev att Sneijder är mycket mer målfarlig än vad Xavi är."

Här håller jag med fullständigt.

Låt oss acceptera att vi nog aldrig blir överens i frågan. Det är lugnt, vi tycker för olika helt enkelt. Det positiva är i alla fall att vi inte kastar skit på varandra utan kan diskutera sansat. :)

Lycka till i ligan.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-09-06 18:21
"Real Madrid köpte 3-4 ungefär likadana spelare , sen så hoppas de att en av de ska bli bra."

Klockrent sammanfattat av Jonas Dahlqvist i Euro talk.
Barcelona Villa7
2010-09-06 18:00
visas argentina-spanien på tv 10 imorgon, 100 % ?
Barcelona HugoBoss
2010-09-06 17:46
Ämne: Rambla

Den lilla ....
Hade Messi spelat för Inter, hade "tränarna" också sagt Messi.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-09-06 17:38
Blir det ingen eurotalk den här veckan?
Barcelona F_C_B
2010-09-06 17:29
Rambla

Den lilla genomskäraren som du säger kan innebära att Holland står där som vinnare till slut.

Men jag håller med att Sneijder hade det svårt just de matchen, precis som hela Holland.

Skrev jag att Xavi endast slår sidledspass, isåfall bör du läsa om mitt förra inlägg.
Jag skrev att Sneijder är mycket mer målfarlig än vad Xavi är.

Och jag ser minst 30 Barca matcher i ligan/säsong, så jag vet nog vad jag snackar om.

addeh

Precis som du säger så följer du inte Inter.

Kul också att varje tränare som har fått frågan om
vilken spelare de helst vill slipa i Inter när de möter just Inter, är Sneijder.

Undra om de hade svarat Xavi, Iniesta eller Messi, rätt så säkert att de hade svarat Messi va?
Canaletes
2010-09-06 17:02
Program från Barca-TV när Iniesta hälsade på Fuentealbilla efter VM
Atlético addeh
2010-09-06 17:01
Det brasilianska landslaget kommer imorgon spela en träningsmatch mot Barça B, som avslutning på deras Barcelona-turné. Gör våra ynglingar en lika bra match som mot Xerez igår lär vi åtminstone vänta oss en trevlig fotbollsmatch. Man kan ju dessutom hoppas på lite traditionellt skönspel av brassarna.
Barcelona Pep the King
2010-09-06 17:00
Skickar man sin Blogg så ska man fan spärras!
Barcelona ElTriplete
2010-09-06 16:56
Mojito

Co-sign. Jag hade gjort exakt samma sak som Pep och Zlatan får kritisera honom så mycket han vill, bevisar bara hur mycket han bryr sig medan vi går vidare i livet och tar nya steg.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2010-09-06 16:44
NoGo

Bara ett sätt för honom att marknadsföra sin egen blogg. Egentligen borde han spärras för reklam snabbare än Raiola kan säga pizza.

Annars har ju Zlatan nu försvarat sin agent och dennes uttalande vilket påvisar att han accepterade att raiola kallade Pep för mentalpatient.

Som tränare had jag i ett sådant fall tappat allt förtroende för spelaren, både på och utanför plan.

Zlatan förstår inte vilket problem Pep hade, så är det när man inte har förmågan att se kritiskt på sig själv samtidigt som man har noll förståelse för att Barca inte är Inter.
Detta gäller både spelare och agent.
Barcelona Messidinho_10
2010-09-06 16:42
Har någon sett den här videon med Maradona vilken jävla bollbehandlingen den karln har!!
Barcelona 1.70-ligan.
2010-09-06 16:39
Blir lite orolig när man läser om att Wenger är ute efter Oriol Romeu.. visst, det är säkerligen bara skitsnack men man vet ju aldrig. Konkurrensen är ju rätt hård om DM positionen numera, men Sergio Busquets och Masken. Kan Romeu spela på någon mer position förresten?
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-09-06 16:33
Ämne: Är det bara jag som ....
Vad ska du där att göra? De spärrar bara dig om du kommer med en åsikt som de inte håller med dig om..
Barcelona Espanaboy
2010-09-06 16:30
Är det bara jag som inte kan skriva på puertan? Det står ENDAST FÖR LAGETS medlemmar.
Barcelona NoGo™ - Krkic #9
2010-09-06 16:08
Ämne: Lite härligt att Rai....Haha vad konstigt att det kommer från ett Madrid fan, rätt säker på att hade det vart ditt lag de hade snackat om så hade du inte tycket det var så kul och samma med pajasen Borell.

Inte sant?

Edit: Han får babbla på bäst han vill det är ändå ingen som bryr sig vad han har att säga. Agenten alltså.
Barcelona Karlssoooon
2010-09-06 16:04
Att Xavi skulle vara dålig på att fylla på i boxen är bara nonsens.
Finns få spelare med bredare register än honom och en av hans egenskaper är faktiskt förmågan att gå i djupled.
Atlético addeh
2010-09-06 16:04
F_C_B

Jag håller på Ramblas linje. Jag har inte sett en enda match av större betydelse som Sneijder har dominerat. Har å andra sidan aldrig sett han dominera mot mindre kvalificerat motstånd heller, men det kan ha att göra med att jag inte följer Inter.

Nä usch, att utnämna Sneijder till världens bästa vore att sjunka väl lågt.
Real Madrid Hassan
2010-09-06 16:00

Ingen reklam för egna bloggar och hemsidor, tack!/ Red
adil,
2010-09-06 16:00
Man hoppas självklart på att Xavi ska bli korad till världens bäste eftersom han är bättre än alla andra på att spela fotboll, bäst i världen. Samtidigt går det inte att blunda för Sneijders galna säsong. Hur lyckas han få ut så mycket av hans rätt så medelmåttiga tillslag och teknik? Det är väl bössan han har. Tänk er Sneijder utan hans farliga skott? Då vore han som en flugskit i rymden, på ett ungefär. För det finns ju ett dussintal bättre playmakers än honom.

Pique och Marquez till exempel.
Barcelona Rambla~
2010-09-06 15:57
F_C_B

Först och främst, jag har inte propagerat för Xavi vs Sneijder här. Okej?

En genomskärare till Robben? Visst, vackert så. En sådan genomskärare händer det att även Puyol slår, det gör inte honom till en spelare som dominerar speltempo eller någon regissör i det kreativa spelet. Ja, Sneijder var faktiskt bortplockad i Vm-finalen, eller du kanske anser att det var han som höll i taktpinnen under matchen?

Slår Xavi bara sidledspass? Det märks hur lite vissa har sett av Xavi. Dessutom, om det inte finns någon som löper i djupled är det väl bättre att hålla bollen inom laget som Xavi och försöka igen. Eller du kanske föredrar att man ger bort bollen till motståndaren istället?
Barcelona MESSI!!!! 10
2010-09-06 15:48
Men matchen är kl 22. På tablån står matchen inte med, bara Sverige-San Marino :)

Barcelona Messidinho_10
2010-09-06 15:44
Ja tv10 ska sända matchen :)
Barcelona MESSI!!!! 10
2010-09-06 15:41
Vet någon om Spanien-Argentina matchen sänds på TV?

Tacksam för svar
Annons: