/spanien/barcelona/forum/14889.aspx/spanien/barcelona/forum/14889.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético addeh
2010-07-05 22:00
Smogen /

Tror Leo behöver tänka på något som inte har med fotboll att göra. Han är värd en skön semester efter denna fina säsong.
Barcelona Messidinho_10
2010-07-05 22:00
tikitaka

Köp på Barcas hemsida fullt pålitligt!
Atlético addeh
2010-07-05 21:57
Uruguays tränare Oscar Tabarez skulle idag ha avslöjat sin startelva mot Holland imorgon, men han vägrade pga att journalister tog sig in på hans stängda träning.

Dessvärre avslöjades den av Diego Forlán på hans blogg.

Muslera
M.Pereira Victorino Godín Cáceres
Arevalo Perez Gargano
Cavani Forlán A.Pereira

Låter ganska trovärdigt enligt mig. Lugano är troligtvis borta då hans skada inte läkt. Bra för Uruguays defensiv att Godín är spelklar i vilket fall. Ska bli kul att se hur Cáceres gör sig emot Arjen Robben. :D
Barcelona Smogen
2010-07-05 21:55
Messi kommer tillbaka, han behöver bara få annat att tänka på, som Barcelona.
Barcelona tikitaka
2010-07-05 21:55
Tja grabbar, tänkte köpa biljetter till barca - sevilla och barca - milan. Några tips på pålitliga o billiga hemsidor när det gäller matchbiljetter?
Barcelona Messidinho_10
2010-07-05 21:45
H.Alavi - Magico!

Tänk vad som hände med Riquelme efter den där straff missen i CL, jag vill inte fundera i dom banorna om Messi, men risken finns trots allt om man inte är mentalt stark.
Barcelona Abbe.
2010-07-05 21:43
Ämne: Haha, ska Chyg tillb....
Läste det precis. Jag personligen är redo att ge Chyg en chans till. Dessutom så kan Barça knappast gå med på att sälja honom för 10 miljoner euro mindre en säsong efter han anlänt.
Barcelona BlueRed - I’m with Coco
2010-07-05 21:41
Haha, ska Chyg tillbaka till Shaktar nu? Helt sjukt. Så mycket pengar...
Pep är inte direkt den bästa på att värva spelare.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-07-05 21:38
Messidinho_10

Orolig? Det klart att han är besviken och ledsen efter att hans lag har åkt ut ur VM. Så är det med alla spelare, vi behöver inte favorisera Messi för det.

Det är en tuff period för honom nu, men det går över. Alla spelare mår dåligt när de förlorar, men bara de "största" stjärnorna går ut i media och säger det.

Sen så förstår jag också att du blir extra orolig när det väl handlar om Messi. ;)
Barcelona Messidinho_10
2010-07-05 21:35
Någon mer så börjar bli orolig när man läser vad Messi har sagt? Hoppas Barca hjälper honom med allt dom har, för det är inte lätt att kommma ur en sån kris.
Barcelona el julio
2010-07-05 21:29
Ämne: Ämne: Tror ni....
Hur vet du att han ska gå till Milan?

el julio
Barcelona Pep the King
2010-07-05 20:43
Hetfield
Zlatan kysser Barcas klubbmärke. Medans David Villa inte gör det.
David Villa is Respect:)
2010-07-05 20:38
Ni måste bara kolla på det här! Om Canal+ söker efter en expertkommentator så är Camacho tillgänglig.

Ta och checka in länktipset!
Barcelona ★Sami★
2010-07-05 20:36
Drar Zlatan till Real så har jag ordnat ett stort gris huvud till han:)
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-07-05 20:31
Pep The King

Om Real Madrid skulle massera hans ego tillräckligt mycket samtidigt som de viftar med checken så skulle han antagligen krypa till Madrid.

Han skulle nog inte ens spotta på en som brinner om han inte fick betalt för det.
Barcelona el Flaco - Garra Charrúa
2010-07-05 20:25
Ämne: Tror ni Zlatan skull....
Hade varken brytt mig eller blivit förvånad ifall Zlatan hade gjort det.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-07-05 20:12
Pep the King,

Nej. Jag vill inte tro det.
Cob
2010-07-05 20:11
Ämne: Tror ni Zlatan skull....
Han verkar ju inte se nåt problem i att gå till Milan så varför inte
Barcelona Pep the King
2010-07-05 19:57
Tror ni Zlatan skulle kunna skriva på för Real?
Barcelona Suñol
2010-07-05 19:44
Det är ju inte så att La Primera inte fick använda sig av Jabulani så det är inget att gnälla om, däremot så borde Fifa gå ett par steg tillbaka när det gäller bollarna. Det verkar ju inte vara någon som tycker att bollarna blir bättre så "back to basic" med den klassiska läderputan.
Cob
2010-07-05 19:43
Frodo

Ogillar inte Messi, är bara inte lika enögd som du e.
Gör en anfallare 40+ mål på en säsong så kan ju inte en annan anfallare göra lika många, vore ju rent ut sagt löjligt.

I VM håller jag på tyskland och tycker många av deras spelare gjort ett betydligt bättre VM än din idol.
Vem som får priset som världens bäste?
Några av er säger att t ex Schweinsteiger spelar i ett bättre lag i VM än Messi och att det är en nackdel... ..borde det inte vara dåligt för Messi att lira i Barca då som ju faktiskt är rätt hyfsade?:D

Ber om ursäkt för att jag inte tycker att allt o alla i o kring barca är bäst jämt oavsett om dom inte presterar=) menar inte att göra någon ledsen...

Messi ska göra mål, i vm vart det hur många?
Barcelona ★Sami★
2010-07-05 19:33
Lite nytt om Zlatan.
2010-07-05 19:19
Rambla

Dem är väl ganska vana vid det? Kanske inte till sån grad att spelaren säger att han vill spela för en klubb igen. Men finns det någon 'high-profile' spelare där som faktiskt känner något för City? Tveksamt om du frågar mig. Dem flesta som börjat följa City de senaste åren vill ju jämt ha in nya spelare. Sen får känslorna för klubben komma senare. Framgång/titlar är prio 1.
--------
H.Alavi

Haha, indeed. :)
Barcelona Messidinho_10
2010-07-05 19:18
Väldigt vackra och rörande ord av Yaya, hoppas han återvänder tillbaka en vacker dag.
Barcelona Rambla~
2010-07-05 19:03
Hur kul kan det vara för City-fans att läsa det här? Där Yaya klart och tydligt säger hur ledsen han är att behöva lämna och att han är säker på att återvända till klubben en dag. Inte för att jag tror att Barca kommer att vara intresserade den dagen.
Barcelona Rambla~
2010-07-05 18:51
Ska Madrid göra en liknade transfersommar som den senaste? Det verkar ju så om man ska tro juniors alla rykten.

Då hette det att man värvade för 2-3 transferfönster på en gång pga att man lade ut så mycket pengar.
2010-07-05 18:51
BlueRed

"Eller ja, så länge inte Canal+ värvar Kåmark..."

Silly Season. ;)
2010-07-05 18:48
H.Alavi

Duktiga kommentatorer har dem. Låt oss hoppas att dem kan en del om spansk fotboll. Dahlqvist sa ju att han sitter och nöter spansk fotboll nuförtiden. Historia och annat, för att få in allt.

Den som jag är mest tveksam till är Arne. Har inte hört honom så ofta (PL sändningar), men av det jag har läst så tycker ganska många att han borde lägga av nu.
Ska bli kul och lyssna på Fjällströms analyser. Han är duktig.
Hursom, det kan bara bli bättre. Eller ja, så länge inte Canal+ värvar Kåmark...
2010-07-05 18:31
addeh

Eftersom att min bror nu ska samarbeta med Canal+ så kan jag fråga honom vilka som ska kommentera matcherna m.m sen så återkommer jag till dig.

Tror inte att det blir allt för många förändringar från förra PL säsongen, de blir nog samma personer i studion (med gäst varje vecka?) och samma kommentatorer. Varför ändra på något som funkar?
Barcelona 1.70-ligan.
2010-07-05 17:29
"Reals president Florentino Perez vill ha Mesut Özil och Thomas Müller.
Barcelonas nya tränare José Mourinho däremot gillar Bastian Schweinsteiger bättre.

Det rapporterar i alla fall spanska AS."

HAHAHA härligt att aftonbladet har full koll som vanligt!
Annons: