/spanien/barcelona/forum/14852.aspx/spanien/barcelona/forum/14852.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
adil,
2010-06-11 14:18
Ni kan drömma om att ZLatan går till City. Zlatan är inte till salu.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-06-11 14:17
Sam

Den lär fyllas på en timme innan matchstart.
Barcelona Sam
2010-06-11 14:16
Sjukt tomt på arenan.
Barcelona Messidinho_10
2010-06-11 14:14
Slå på tv4 VM invigning nu
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-06-11 14:09
Messidinho_10

Fernando Torres? Ingen chans att FCB pungar upp pengar på en sommar för både Villa och Torres. Klubben heter inte Real Madrid.
Barcelona Hetfield
2010-06-11 14:02
Ämne: Nu verkar det verkli....
Villa kommer ju att ersätta Zlatan, sen har man ju 3 spelare som konkurrerar om vänsterytter positionen (Pedro, Bojan, Jeffren) och även Iniesta är väldigt bra på kanten.

Barcelona Messidinho_10
2010-06-11 14:02
Bjuder Mancity 800mkr på både Zlatan och Yaya så kommer Barca sälja dem. Och sedan kan vi köpa Fabregas/Torres.
Barcelona L.A.M Nr 10 - 2010/06/11
2010-06-11 13:56
Nu verkar det verkligen som att Toure kommer säljas. En mycket bra spelare som jag gärna hade haft kvar, men tycker samtidigt Busi har varit mycket bra och kommer sköta den platsen galant.

Det jag är orolig för är bredden. Tänk er om Yaya sticker, Zlatan sticker och Henry sticker. Då får vi endast fyra mittfältare och fem anfallare! Då är det ett måste och köpa minst två nya spelare, varav en av de måsta vara en mittfältare.

Av pengarna vi får av Zlatan och Yaya kan vi då köpa Cesc och kanske till och med Silva. Tror ni vi har råd med det? Sedan måste vi ge mer speltid åt JDS och Thiago.

Vad tycker ni om det?
Barcelona Messidinho_10
2010-06-11 13:51
FYFAN nu är det inte mycket kvar som man har längtat 4 jävla år.

FOTBOLLS VM IS DA SH*T!!
Barcelona DM1982
2010-06-11 12:23
Låt Fabregas ruttna i London, han skulle inte ha skrivit på ett nytt kontrakt om han var så jäkla sugen på att spela för oss. Vi kan vänta några år och eftersom Arsenal inte kommer ett skit så kommer han komma springades till oss. Är sjukt less på hela Fabregas-tjaffset.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-06-11 11:55
Jag bangar inte på att åka till Norge den 29 Juli!

Ska genast ta ett snack med farsan :D

Ngn annan som tänkt åka ner dit?
Barcelona Martiinh0
2010-06-11 11:54
Gonzalez_Barca

Frågan är bara vem Cirstiano ronaldo är =]

skämt åsido. men borde dom inte kunna stava bättre på aftonblaskan, alltid stavfel när man läser ju.
Barcelona Martiinh0
2010-06-11 11:53
Hyder

Vadå gräva min egna grav? Jag snackar fotboll, ingen annan sport, vad har du fått det ifrån?

Som sagt, ska man dra till med något långsökt, så vann faktiskt Herrarna Fair play trophy i england. Vad dom nu får för det förutom ett gott omdöme vettisjutton..

Barcelona Gonzalez_Barca
2010-06-11 11:53
Ämne: Kolla tomten han ver....
Menar du listan till höger, så ser man tydligt att han valt en representativ spelare för varje nation..

1. LIONEL MESSI - Argentina
2. CIRSTIANO RONALDO - Portugal
3. DIDIER DROGBA - Elfenbenskusten
4. WAYNE ROONEY - England
5. SAMUEL ETO'O - Kamerun
6. XAVI - Spanien
7. ARJEN ROBBEN - Holland
8. FRANK RIBÉRY - Frankrike
9. KAKA - Brasilien
10. BASTIAN SCHWEINSTEIGER - Tyskland
11. GIANLUIGI BUFFON - Italien

Fan sluta hata allt som Aftonbladet gör istället för att tänka igenom, listan är helt korrekt
Barcelona Hyder
2010-06-11 11:48
Martiinh0

Pratar vi om Arsenals som klubb, alltså alla sporter inräknade? Då är ju Barcelona ännu mer överlägsna vill säga. Det var en snygg livlina du tog till dig eftersom herrarnas fotbollslag Arsenal inte vunnit en enda titel i år. Du fortsätter gräva din egen grav min vän, jag råder dig att sluta.
Barcelona Martiinh0
2010-06-11 11:41
Hetfield

Håller med dig att Arsenal inte är förlorare i affären, men när man har haft en spelare i så många år så knyter man vissa band. Men säg att vi fick 50 mille för Cesc. Sen köper ut Gourcoff för 22 eller vad det var. Det är ingen dum affär, för Yoann har visat sig vara riktigt bra i franska ligan/landslaget.

Hur vill ni barcafans ställa upp erat lag nästa år? Om vi går efter dom spelarna ni har just nu? Vad händer med villa/zlatan?

(Ber om ursäkt om folk blev sura igår, ville som sagt bara tjöta lite,)

Paaz// Martinho
Barcelona Sam
2010-06-11 11:25
Effektiv träning, kolla länktips.
Barcelona Koeman_4
2010-06-11 10:57
Ämne: Kolla tomten han ver....
xavi är ju med.
Barcelona Messidinho_10
2010-06-11 10:38
Kolla tomten han verkar inte veta vem Iniesta Xavi Villa Torres är haha. Han har missat dem.
Barcelona tarrak
2010-06-11 10:32
Ämne: Ämne: Ämne....
Tack så mycket! Det kan vara värt en Oslo-tripp.
Barcelona Messidinho_10
2010-06-11 10:31
Fyfan Maradona älskar Messi så jävla mycket läs artiklen!!
Barcelona Koeman_4
2010-06-11 10:23
Ämne: Ämne: "B....
Länk
Barcelona Hetfield
2010-06-11 10:20
Jag måste bara fråga är er:
Är det inte lättare att ignorera typer som "Martiinh0" som är ute efter att provocera och att ventilera sina "issues"?

Vem är vinnaren i det hela, Barcelona eller Arsenal? Jag tar väl det steg för steg så att alla "Gunners" förstår. Arsenal fick Fabregas helt gratis, vi ska betala runt 40 miljoner för honom, vem är vinnaren?

30 miljoner är inte fy skam för Toure, de pengarna lär ju användas till att köpa Fabregas eller Silva.

Men snälla rara Barcelona, satsa på Gourcuff istället. Jag är bombsäker på att hans marknadsvärde kommer att skjuta i taket efter VM, man kan få honom för en betydligt billgare pris än Cesc/Silva.
Barcelona tarrak
2010-06-11 10:13
Ämne: "Barcelona are ....
Länk?
Barcelona Koeman_4
2010-06-11 09:55
"Barcelona are going to face Vålerenga at Ullevåll 29.07.10"
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-06-11 09:50
Haha den här Martiinh0 är ju ett skämt som helt tydligt inte kan särskilt mycket om fotboll, fattar inte hur ni ens orkar diskutera med honom..
Delarocha
2010-06-11 03:44
Frodo

Syftar du på Tottenham? För jag tror inte Arsenal slutar topp 4 utan Fabregas.
Barcelona Frodo
2010-06-11 03:25
Martinh0

Du skrev om de bästa spelfördelarna. Inte om de bästa mittfältarna. Därmed svarade jag att Iniesta är en bättre spelfördelare än de namnen du nämnde. Om du läser mina inlägg syftar jag till spelfördelningen. Men, bara för att tydliggöra vad jag även tycker om de som spelare. Jag tycker att Iniesta är mycket bättre än alla de spelarna du nämnde. Inte bara bättre, utan mycket bättre. Men till skillnad från dig kommer jag inte gå in på exempelvis Chelseas forum och skriva något liknande som: "Hej, jag är inte här för att provocera men jag tycker att Iniesta är mycket bättre än Lampard. Vad tycker ni?"

Så tippning av hur en liga slutar är en bra indikation på vad man kan? Men jag kan väl dra till med en vild gissning. Någon av toppklubbarna Chlsea eller ManU kommer att vinna. Samma lag som de senaste säsongerna. En farmarklubb från London kommer att antingen komma trea eller kämpa om en CL-plats beroende på om deras enda världsklasspelare lämnar eller ej.
Delarocha
2010-06-11 03:13
Martiinh0

Jag vet iallafall vilka som inte vinner Premier League. Arsenal!

Sen, du läser inte folks inlägg eller? Gerrard är fortfarande inte en spelfördelare.
Barcelona Martiinh0
2010-06-11 03:11
Frodo

Om du fortfarande kan läsa, så sa jag att Gerrard har haft en dålig säsong, men fortfarande är top 5 i världen. Har iniesta haft världens jävla kanon säsong nu eller? hmm

Aha, så du tycker oxå att han är bättre än Frank. OK. Det är din synpunkt på det hela, fine. Men det tycker inte jag.

Alla har olika synpunkter.

Ska vi tippa PL nästa säsong ? Se vem som "har mest koll" ?

Nu måste jag lägga mig. PM'a om det är något. Natti.
Annons: