/spanien/barcelona/forum/14843.aspx/spanien/barcelona/forum/14843.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Pierre 13#
2010-06-12 16:56
hoppsan vad färgade ögon ni har. Higuain må ha missat 2 lägen, men han har tagit sig till lägena, och vunnit tillbaka väldigt många bollar. Kika istället på resten av anfallare, Di maria och Tevez gör vad?

Rambla~

Alla är alltså puckade förutom Messi, yee right.
Barcelona Rambla~
2010-06-12 16:55
Förresten, jag önskar att Maradona vågade spela med Pastore istället för Veron men det lär tyvärr nog inte ske.
Barcelona Rambla~
2010-06-12 16:53
Hetfield

Jag trodde att du satt på ett plan ner till Sydafrika för att ta ett snack med Diego angående Demichelis? :P Förresten, det är nog ingen bra lösning att spela två vänsterfötter som mittbackar. Samuel och Milito.

Maradona gör ett stort fel enligt mig hur han spelar Messi. Han låter honom spela alldeles för långt ner i banan vilket gör att Messi har en väldigt lång väg till målet. Jag tycker inte Veron håller måttet om jag ska vara ärlig.

Higuain, Tevez och di Maria spelar ju så förbannat osmart. Messi försöker söka kombinationer och väggspel med dom, men de fattar ju inte eller så är de för korkade för att löpa rätt. Det förvånar mig att Tevez inte fattar, för han brukar vara bra på sådant. In med Milito och Aguero. De har lite spelintelligens åtminstone. De måste skapa mer ytor åt Messi för som det är nu så är han alldeles för lite delaktig i spelet.
Barcelona El Ilusionista
2010-06-12 16:53
Higuain får ta och skärpa sig nu. 2 bra lägen och han slår bort vartenda passning.
Barcelona petersays
2010-06-12 16:46
Higuain ut och Milito eller Kun in så kanske det sitter ett par mål till.
Barcelona KtoorBaloor
2010-06-12 16:43
Messi är klart bäst i argentina. Nigerias målvakt är bäst i Nigeria.
Barcelona kev
2010-06-12 16:42
Har inte sett så mycket av Di Maria. Någon som har koll på vilka som sitter på Argentinas bänk? Är Milito skadad?
Barcelona Ghazza
2010-06-12 16:25
Vad härligt det är när Maradona lobbar upp bollarna till Nigerianerna som ska ta inkast. =)
Barcelona petersays
2010-06-12 16:21
Higuain igen!!!

och vad Di Maria är osynlig...
Barcelona Ghazza
2010-06-12 16:21
In med Milito istället för Higuain snart. -_-
Barcelona C.Andrés
2010-06-12 16:18
Försvaret kommer få Argentina på fall mer än något annat.
Barcelona Hetfield
2010-06-12 16:16
Jag tycker att truppen och formationen är bra, problemet är bara Demichelis. Magkänslan säger att han kommer att förstöra Argentinas chanser.

Tänk er hur bra Argentina skulle ha varit med Zanetti på vänsterkanten, och Samuel & Milito som mittbackar och Cambiasso bredvid Mascherano.
Barcelona lameG^
2010-06-12 16:11
tycket att maradona har en bra uppställning som passar den trupp han tagit ut. Sen att han tagit ut en dålig trupp är en annan grej.
Barcelona petersays
2010-06-12 16:10
Men kan dom uttala spelarnas namn rätt? Jäkla klåpare!!
Barcelona C.Andrés
2010-06-12 16:09
Higuain missar fritt medan Heinze sätter en uber nick,awesome!
Barcelona Mojito
2010-06-12 16:06
Herregud vilken nick, och av sopan Heinze dessutom.
Barcelona lameG^
2010-06-12 16:06
hahahha så jävla gött !! :D
Barcelona lameG^
2010-06-12 16:05
MESSI HAR VAKNAT!!!!!!!
Barcelona Gonzalez_Barca
Higuain, små matchernas man
Barcelona petersays
Vad gör Higuain?!?!
Barcelona Rambla~
2010-06-12 16:04
Herregud Higuain, hur kan man missa målet från 2m?
Barça såklart!
2010-06-12 16:02
Hmm, jag söker en parodi av en tränare som jag tror är Pep Guardiola. Han kommer in i omklädningsrummet, vansinnig efter en förlust, och så måste han skälla ut varenda spelare på deras språk. Jag tror det är Crackovia som har gjort den.

Någon som vet? Isåfall länka den!

Nu; soffan och Argentina - Nigeria.
Barcelona @NC
2010-06-12 15:54
nästan erotiskt att seArgentina i spelartunneln, nu är det VM
Barcelona Hetfield
2010-06-12 15:49
Demichelis-Samuel-Heinze Betyg: 2
Veron-Mascherano: Betyg: 2 +
Di Maria-Messi-Guitierrez: 4
Higuain-Tevez: 4

Det är vad jag tycker om laget. Man kan säga vad man vill om Maradona som tränare, men han vill i alla fall köra offensivt, till skillnad från Franrike, Italien osv.

Varför i hela friden får Demichelis spela när G.Milito är betydligt bättre?
Barcelona el Flaco - Orientales, la Patria o la Tumba
2010-06-12 15:49
En trebackslinje där två av dessa heter Heinze och Demichelis. Det kan bara inte sluta positivt i längden. Förhoppningsvis visar sig den offensiva styrkan vara avgörande för la albiceleste.
Barcelona ElTriplete
2010-06-12 15:46
Någon annan som njuter av TV4s sändningar mer än SVTs?
Barcelona el Maestro!
2010-06-12 15:31
Ämne: Om någon missat det ....Av vad jag har läst så är det bara Juliano Belletti som har fått ett löfte om att få en plats i Barca när han väl lägger av fotbollen. Han har kvar sitt hus i Barcelona till och med tror jag. Jag undrar om hans familj också inte bor kvar i Barcelona, åtminstone delvis.

Jag vill gärna också ha kvar Henry om klubben kan komma överens med honom om att gå ner i lön.

Henry bisitter en erfarenhet som få i världen har. Han är dessutom förebild för många. Varför inte ha kvar honom som Henke? Han kan vara som en "joker" att slänga in ibland i matcherna. Hans röresle och vilja kan vara avgörande för att inte tala om den ledarskap som han kan bidra med i laget.

Edit: Allt hänger ju på givetvis om han vill vara kvar för att kanske vinna ytterligare några stora titlar innan han lägger av. En till Champions vore väl inte fel att lägga till i skåpet för hans del?
Barcelona @NC
2010-06-12 15:04
do or die för messi, lite sjukt att han har saker kvar att bevisa, men men vill man bli bäst genom tiderna och inte "bara" bäst i världen så. Men det största är ändå att Messi och Maradona kan ta vm-guld ihop
Andre_D
2010-06-12 14:57
Argentina om en timme grabbar!
Barcelona lameG^
2010-06-12 14:53
Angående Marquez och Henry situationen så har jag inget emot att dem stannar. Både Henry och Marquez har accepterat att dem inte är startspelare längre och att ha sånna spelare på bänken är riktigt bra. Dem är också rutinerade och kan stötta talanger.

Men jag vill inte ha dem på vilken bekostnad som helst. Henry är bland dem bäst betalda spelarna i barca och i världen och att han sitter på bänken med en sån hög lön är verkligen inte bra. Så ska han stanna så ska hans lön verkligen sänkas.
Annons: