/spanien/barcelona/forum/14827.aspx/spanien/barcelona/forum/14827.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético addeh
2010-06-15 01:14
Jag tyckte trots allt att Messis skott med jabulani bollen mot Nigeria var riktigt bra och välplacerade som vanligt, även fast det aldrig resulterade i mål.
Barcelona Criff
2010-06-15 00:58
Med tanke på Messis uttalande om bollen som används i VM och att dem inte vant sig riktigt vid den.
Jag tror aldrig jag har sett så många krossbollar och annat studa över spelare så ofta som dem gör :P
Alltid lika kul när man ser det, spelarna blir helt paffa hahaha.
Bollen måste vara riktigt lätt.
Barcelona Heywood Jablome - Barça sí, Rosell no!
2010-06-15 00:54
Laporta hade tydligen sagt till Rosell:

"Jag är väldigt glad över alla minnen när vi bodde tillsammans. Grattis. Om det är något så är det bara att säga till"

Rosell svarade genom att säga:

"Tack så mycket. Ring oss imorgon"

De två har inte pratat med varandra på hela fem år.
Barcelona Pep the King
2010-06-15 00:13
H.Alavi - Magico!
Aha okej! Tack för infot:) Då är det ryktet med Torres skräp. Bara att kasta det i papperskorgen då.
Barcelona El Ilusionista
2010-06-15 00:13
elbraco

Håller fullständigt med att han ser helt lost ut. Dessutom så bör Peter Jihde hålla sig till Idol.

Tyvärr så är Johanna Frändén med i studion endast för att fylla ut den obligatoriska kvinnokvoten. För fotboll kan hon verkligen inte.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-06-15 00:05
Pep the King

En skribent som jobbar för Sport som kallas för drama queen då han ofta söker uppmärksamhet i sina uttalanden. Han lovade flera "bombazos", men det enda som dök upp var att någon kandidat till presidentposten tog flera platser i Camp Nou åt sin egen familj. Vi snackar om grymma och dyra platser. Det var del 1, del 2 dök aldrig upp.

Nu påstår han att Torres är närmare FCB än vad Cesc är.
Barcelona Pep the King
2010-06-15 00:01
H.Alavi - Magico!
Men vem är Carazo?
elbraco
2010-06-14 23:56
Ämne: Är det bara jag som ....
Har klagat på han flera gånger på forumet. Till och med på utseendet ser han helt borta ut!!
Skönt att någon annan håller med....
PS. För er som inte tycker om "hackrösten" Frändén så kan jag rekommendera vm-bloggen där man får lite inblick hur det är att jobba som sportjournalist under VM. Fjäll har bl.a. sprungit
på Stoichkov som tydligen är en diva. Sammanfattning: Frändén kanske passar bättre som skrivande reporter...
2010-06-14 23:55
El Ilusionista

Låter mer som FM 2010 om FCB skulle ha Torres, Villa och Messi i samma startelva.

"Det ryktet låter inte logiskt i mina öron."

Agree!
Barcelona El Ilusionista
2010-06-14 23:54
H.Alavi - Magico

Snarare en skopa salt än nypa. Det ryktet låter inte alls logiskt i mina öron.
2010-06-14 23:50
Pep the king

Det är ingen som har gått ut och sagt att Torres är nära FCB utan det är bara vad Carazo spekulerar. Än så länge tycker jag inte att man bör hans uttalanden om Torres allvar, ta det med en nypa salt.
Barcelona Hyder
2010-06-14 23:38
Innan Italien-matchen tappade jag räkningen på hur många gånger dem (i TV4-studion) nämnde ordet "pung" i olika ordkombinationer. Hela situationens klimax nåddes av Jihde när han ska uttala "Paraguay" och säger något i stil med "Pung ...Jag hakade upp mig lite på pungkulorna där (tittar på Birro), Paraguay ska det självklart vara". Kan det bli mer amatörmässigt? Måste dock erkänna att det blev så dumt så att man fick sig ett gott skratt, men nivån var ju samtidigt på dagisnivå i VM-studion (!).
Barcelona Pep the King
2010-06-14 23:37
Rambla vart står det att Torres är nära Barca?
Barcelona Hetfield
2010-06-14 23:30
El Ilusionista/

Du sammanfattade just hela tv4 gruppen, finns väl bara två duktiga personer där (menar förstås Jarelind & Hussfeldt).

Sami

Det finns ingen chans att Sandro går emot vad Pep vill ha, han är inte så korkad. Om Pep vill ha Zlatan så stannar Zlatan kvar.
Delarocha
2010-06-14 23:26
Sami

Rosell kan väl välja att lyssna på Pep eller inte. Det är ju inte Pep som är anvarig för spelarköp så Rosell kan ju sälja honom om han nu vill. Han behöver inte lyssna på Pep.
Barcelona ★Sami★
2010-06-14 23:23
En fråga. Är det Sandro Rosell som bestämmer om han vill ha kvar eller sälja zlatan eller är det Guardiola?
Barcelona El Ilusionista
2010-06-14 23:15
Är det bara jag som tycker att Anders i TV4-studion är helt urusel? Analyserar helt uppenbara saker och kommer med otroligt korkade kommentarer.

Barcelona Rambla~
2010-06-14 23:10
el Flaco

Carazo fortsätter med sitt tomma prat. Nu är tydligen Torrés mycket närmare än Cesc till Barcelona. Inte för att Cesc är nära på något sätt.
elbraco
2010-06-14 22:54
Kolla på idioten som står och analyserar en kram.
2010-06-14 22:37
Först så förlorar Roma bort ligatiteln till Inter genom att förlora 0-1(?) på hemmaplan mot Sampdoria. Nu verkar det inte som att Italien är i den bästa formen, det jag försöker säga är att om Italien inte tar VM-guld i år så kan ni räkna med att Marcus Birro gömmer sig för gott.

Kan inte vara ett roligt år för hans del.
Barcelona el Flaco - Orientales, la Patria o la Tumba
2010-06-14 22:31
Ämne: är ju Birro som gör ....
Co-sign.
Barcelona @NC
2010-06-14 22:31
är ju Birro som gör att folk "hatar" italien om inte annat
2010-06-14 22:27
Vad är det som pågår i LR? :P

Varför vill alla att Italien ska förlora? Kanske hade Birro rätt innan matchen när han sa att de flesta hatar Italien! Nej, jag skojar bara. :)
Barcelona Barca-nist
2010-06-14 22:26
1-1 är inte vidare bra för Italien men de startar oftast segt, sen kommer de igång.
Men vad jag såg ikväll så lär de inte bli Tyskland starka.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-06-14 22:20
Varför startar man inte med Cardozo? konstigt.
elbraco
2010-06-14 22:18
Citat Kåmark i någon av VM-matcherna (kommer inte ihåg vilken), avd. NO SHIT?
"Ja, det finns en chans att domaren blåser straff om en spelare fälls i straffområdet"
Atlético addeh
2010-06-14 22:04
Vore riktigt roligt att höra Birro efter matchen om Paraguay gick segrande ur matchen. 1-1 skulle han inte heller tycka om.
Barcelona Jonathan Dos Iniesta
2010-06-14 22:02
Paraguay e ju pinsamt dåliga just nu!
Har ju tappat allt.
Barcelona ★Sami★
2010-06-14 22:02
Hetfield
Ok bra han stannar i Roma. Jag själv gillar Roma mycket och hoppas han stannar i Rom. Han och Totti är juh hela Roma:)
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-06-14 21:59
De Rossi är en spelare som jag gillar väldigt mycket så om någon så får det bli han som får kvittera. Hoppas på 2-1 av Paraguay i typ 93:e minuten, det hade varit riktigt skönt!
Annons: