/spanien/barcelona/forum/14825.aspx/spanien/barcelona/forum/14825.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2010-06-14 20:14
Ämne: Han är rädd för att ....Dessutom så är han ganska snabb med att snacka skit om andra lag så fort han får chansen. Det börjar bli uttjatat.

Inte för att jag vill att Italien ska förlora men det hade varit roligt att se honom böla i studion om de blev totalt överkörda i en match. :D

Hetfield:

Det roliga i sammanhanget är ju att han gjort sig känd för att vara någon slags rebellpoet under sin uppväxt. Motståndare till etablissemanget och kostymnissarna. Kolla på honom nu, hur komersiell är han inte idag?
Barcelona Hetfield
2010-06-14 20:14
Rambla

Tänk inte på det, han representerar inte Italien, och jag mår illa av att han använder Italien som ett sätt att tjäna pengar, han vet knappt något om Roma. Jag zappar alltid till något annat så fort han är med, jag rekommenderar att du följer samma regel ;)
Jag ska också till Rom, ska bli mäktigt att få skåda Stadio Olimpico.

Förövrigt är jag så glad att Blanc tar över Franrike, och att Prandelli tar över Italien.
Barcelona @NC
2010-06-14 20:10
Han är rädd för att ingen ska prata om Italien alls om han inte låtsas som om det finns nått med Italien som inte svenskar gillar. Så det enda han gör är att hälla mer olja på elden(som inte ens finns utanför hans huvud) så italienska fotbollen får nått mediautrymme i sverige iaf. Oerhört tröttsamt med en sån defensiv människa helt utan anledning
Barcelona Rambla~
2010-06-14 20:05
Birros självutnämnda symbol och martyrskap för hur "alla" i Sverige hatar Italien och dess landslag börjar ta mig fan bli löjeväckande. Vad är poängen att ha med honom i studion så fort Italien ska spela match?

Låt mig tillägga att personligen så älskar jag allt som har med Italien att göra. Planerar också åka ner till Rom nu i sommar. Jag tycker att han överdriver detta påstådda italienhat till absurdum.
Barcelona Larsson1333
2010-06-14 19:52
Ursäkta, men jag har inte följt presidentvalet så intensivt och undrar bara varför alla verkar ha något emot Rosell? Har han någon tidigare stämpel på sig eller vem är han? Vad står han för osv, vill han värva sönder, eller bara fylla ett helt lag med egna talanger?

Vore snällt om någon berättade lite kort om han :)
Barcelona älskabarcelona
2010-06-14 19:29
Saknar Laporta redan :( wow så sjukt konstigt det kommer att kännas senare när man ser Rosel sitta på Laportas stol i Camp nou . Det finns så mycket fint å säga om Laporta . Underbart bra jobbat ! Kommer alltid förbli Barcas nr1 !
Barcelona Hetfield
2010-06-14 19:14
Pep.G

Riquelme funkar bara när han får vara nr.10, dvs. när allt går igenom honom, i dagens Barcelona så skulle han bara stanna upp spelet.
Andre_D
2010-06-14 19:10
Kan Laporta ställa upp i nästa val?
Barcelona Pep.G
2010-06-14 19:00
Hetfield

Hade jag inte vetat om det så hade jag inte skrivit "Riquelme någon"?

Det finns ingen startplats för honom men tänk dig att ha honom på bänken ? Han hade varit en tillgång faktist. Han är inte särkillt ung så han kommer inte att förvärra situationen för våra "ungar". En bra värvning som inte hade kostat mycket klöver heller.
Barcelona Barca-nist
2010-06-14 18:57
detta måste vara historiens största fotbolls clown!
Barcelona Hetfield
2010-06-14 18:53
Men man kan ju räkna ut att Ramos kommer att stanna kvar i Real Madrid, han har varit där sen han var en yngling. Det är lika troligt att Pedro skulle gå till Real Madrid.

Van Persie får Sandro gärna satsa på, men jag är rädd för att avståndet mellan culés och gunners kommer att öka, jag vill inte se ständiga tjafset.

Pep.G

Du vet väl att Riquelme har spelat för oss, och han har varit en flopp?
Barcelona Pep.G
2010-06-14 18:52
petersays

Haha code eller inte jag hade föredragit en värvning av Ramos. Det finns ingen plats för han alls i elvan men gött hade det känts nu när vi värvar deras framtida lagkapten av självaste Perez och sen låter han ruttna på bänken. Haha ne skämt å sido, backar behöver vi inte. En mittfältare räcker. Riquelme någon ?
elbraco
2010-06-14 18:24
Ämne: elbraco/

Det ska ....
Jaha okej. Verkar som man kan tolka det lite hur man vill ;) men point taken.
Vad tycker ni om rapporterna om hur hur lite säkerhetspersonalen får betalt? Eftersom det är FIFA som har anställt företaget tycker jag det borde hålla högre status och bättre arbetsmiljöer för de anställda. Känns som FIFA borde ta något slags ansvar där istället för att sparka varenda jävel som jobbar där.
Barcelona petersays
2010-06-14 18:12
Noterar också att Quaresma fått ännu en ny adress i Besiktas.
Barcelona petersays
2010-06-14 18:09
Det där med att Rosell kommenterar att han tänker försöka värva Ramos om Guardiola vill det gör mig fruktansvärt irriterad. Don't break the f*cking code.
Barcelona Barca4eva
2010-06-14 17:58
Kul att lag som Japan klarar sig :P
Synd för Eto´o dock..men de får väl skylla sig själva
Barcelona el Flaco - Orientales, la Patria o la Tumba
2010-06-14 17:34
elbraco/

Det ska vara "efter sex år...". Rosell syftade på de sex åren som första mandatperioden sträcker sig.
elbraco
2010-06-14 17:31
Ämne: sex i detta fall är ....
jaha, det var så simpelt alltså ;) tack
Barcelona @NC
2010-06-14 17:25
sex i detta fall är klockan sex, efter arbetsdagen är slut
elbraco
2010-06-14 17:24
" I vår stab har vi tre stora mål. Att bibehålla nivån och fortsätta som den bästa klubben. Den andra är att förena alla Barcelonasupportrar och det tredje är att efter sex när vi går nerför gatorna att människor ser att vi är normala människor, säger Rosell"

Efter sex när vi går nerför gatorna att människor ser att vi är normala människor? Vad menar Rosell här?
Barcelona @NC
2010-06-14 17:22
Italien bör vinna men bra lär dom inte spela, typisk italiensk 1-0 vinst. enda roliga kan väll bli Daniele De Rossis långskott med badbollen(vm-bollen), lär trycka dit nått sjukt mål i VM
elbraco
2010-06-14 17:13
Ämne: Kamerun får skylla s....
Ja det är en gåta hur förbundskaptenen tänker.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-06-14 17:06
Vad tror ni om Italien ikväll? Kommer de vinna eller förlora? Tror ni de kommer att spela bra?
Barcelona El Ilusionista
2010-06-14 16:53
westinho

Vi alla minns hur han gick ut i media innan mötet med Lyon på Bernabéu.

Han har nog lärt sig ett och annat.

Speaking in an interview with Spanish sports daily Marca, Ramos proclaimed: "We will win 3-0 and the fans will once again get behind the team"
Barcelona ElTriplete
2010-06-14 16:51
KtoorBaloor

Bet-at-home.com

Fan, tydligen glömde jag sätta in pengarna. Jag skrev in "10.00 kr" men glömde tippa på att Japan skulle göra första målet -.-
Ska tippa nu på att Kamerun gör nästa mål, rätt så säker på det.
Barcelona Hyder
2010-06-14 16:49
Kamerun får skylla sig själva. Bänkar man spelare som Kameni, Alexandre Song och Emana tappar man mycket i slagkraft. Germei hade jag även haft med i startelvan.
Barcelona KtoorBaloor
2010-06-14 16:47
ElTriplete

Var Tippade du?
Barcelona ElTriplete
2010-06-14 16:44
Satsade 10 kronor på att Japan skulle göra första målet. Blev 55 kronor rikare! Fan, tänk om jag hade satsat mer.
Barcelona westinho
2010-06-14 16:40
Sergio Ramos ser inte Spanien som favoriter. "Det hade varit ett misstag att tro att vi är favoriter", "vi måste ha fötterna på jorden" etc. Synd för Real Madrid att han inte är lika ödmjuk inför matcher med huvudstadsklubben.
elbraco
2010-06-14 16:17
Ämne: world cup consider v....
Dom sa just under matchen att Fifa bestämt att Vuvuzuelan inte kommer förbjudas eftersom det anses vara en tradition i Afrika...
Annons: