/spanien/barcelona/forum/14824.aspx/spanien/barcelona/forum/14824.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hoshiar_22
2010-06-14 21:59
-Ché-

Du har fått PM
Barcelona Hetfield
2010-06-14 21:56
Sami

Det har han redan försökt med, han var villig att betala 50 miljoner. Rosella Sensi sa dock att han tillhör Roma för alltid.
Valencia -Ché-
2010-06-14 21:53
tikitaka

Kurd Turk e han :)
Barcelona ★Sami★
2010-06-14 21:52
Nu kommer Perez lägga bud på De rossi.
Barcelona Jonathan Dos Iniesta
2010-06-14 21:50
1-1 målvaktstavla
elbraco
2010-06-14 21:50
Dannieeelleeeee. Detta gillar Birro.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-06-14 21:46
Ämne: Lol! Gattuso värmer ....Äähh de zoomade in på Gattuso, man såg ju de andra 3-4 italienarna värma upp bakom honom..

Camoranessi in nu, får se om det blir ngn skillnad
Barcelona KtoorBaloor
2010-06-14 21:42
¡Barça! - Crèma Catalana

Aldrig att dem vinner. Kryss eller förlust för Italienarna.
Barcelona Hetfield
2010-06-14 21:41
Lol! Gattuso värmer upp när man ligger under med 0-1, det visar väl hur tråkig mister Lippi är.

Di Natale?
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-06-14 21:37
Ämne: Birro får nog skriva....
Italien vinner
Barcelona tikitaka
2010-06-14 21:30
Hoshiar_22

Hur svårt kan det vara att googla upp det? Han är turk.
Barcelona el Flaco - Orientales, la Patria o la Tumba
2010-06-14 21:29
På tal om presidentvalet, vad fan hände med Carazos så kallade "bombazo"-nyhet?

Efter att Inglas kandidatur gick ut offentligt och förnekade anklagelserna om att han och flera av hans vicepresidenter ska ha skaffat sig bättre sittplatser på Camp Nou, som Carazo först publicerade, så hörde man ingenting från Carazo under dagarna innan valet.

Det enda José Luis Carazo lyckades åstadkomma var att bekräfta för oss alla att hans nyheter består till största del av tomt prat.
Barcelona Barca-nist
2010-06-14 21:28
Birro får nog skriva på fredag igen när han har återhämtat sig om de förlorar idag!
Han lär använda stora ord i små meningar.

Nej han sätt att skriva/kritisera fotboll är inte det bästa helt ärligt.
Italiens vinst i förra VM var så typiskt italienskt så jag hoppas de åker ut med samma medel.
Barcelona Hoshiar_22
2010-06-14 21:28
nån som har en anning om Mesut Özil är kurd eller turk? tacksam för svar
elbraco
2010-06-14 21:25
Alla klagar på Birro men är det någon jag inte tycker om är det pajasen Anders i studion, vem fan är han? Drar långa analyser av uppenbara saker och ser allmänt drogad ut!!! släng ut han med huvudet före!
Barcelona Wellington
2010-06-14 21:21
Hört att flera här inne har velat få en bild av Rosell här inne. Jag får den bilden av han att han har försökt fånga upp alla missnöjda medlemmar. Så han har försökt föreställa som en räddare. Jag tror faktiskt att allt han sagt har varit för att få väljare. Ska bli intressant och se vad han egentligen gör.

Ett exempel på detta är att han sagt att han ska värva Torres om han blir president. Där fick han upp tvivlarna på Zlatan. Men nu när han har blivit president har han sagt att Pep bestämmer alla värvningar. Så det jag kan säga är att han gjort allt för att vinna valet. Svårt att säga om han är nya Perez eller vad han är. Han har nog anpassat sig efter väljarna. Så det ska bli intressant och se hur han agerar nu :)
Barcelona petersays
2010-06-14 21:17
Skönt, hoppas det blir däng för Italien. Självgoda jäklar, och Cannavaro hoppas jag får en varning eller två.
Barcelona Lusnos - David Villa #7
2010-06-14 21:13
Haha, härligt Para!
Barcelona KtoorBaloor
2010-06-14 21:10
Såja Paraguay!
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2010-06-14 21:09
Sug¨på den Birro ;-p
Barcelona Jonathan Dos Iniesta
2010-06-14 21:01
Riktig seg match...
Inte så konstigt, det är ju Italien som spelar.
Barcelona Klint
2010-06-14 20:59
Håller med. Inga höga odds på 1-0 till Italien direkt. Ser ut att bli ännu en seg historia.
Barcelona petersays
2010-06-14 20:50
Vad den här matchen behöver är ett mål eller en utvisning..
elbraco
2010-06-14 20:35
Ämne: Rambla

När man ha....
Hetfield//
Jo det är väl lite för mycket sånt men när han väl väljer att prata FÖR ett lag så kan det vara skönt med något annat än som sagt statistik.
Barcelona Hetfield
2010-06-14 20:30
Rambla

När man har varit med i "Let's Dance" så har man förlorat rätten att leka "underground". Så fort jag såg honom i tighta trikåer, så dog respekten för honom (det lilla jag hade till att börja med).

elbraco

Poetiskt och vackert? Snarare ett evigt gnäll.
elbraco
2010-06-14 20:25
Säg vad man vill om Birro men jag kan tycka det är lite underhållande att någon pratar poetiskt och vackert om fotboll till skillnad från t.ex. Sladjans eviga statistikrabblande. Sen att han brinner så starkt för just italienskt fotboll är nog mest för imagen, italien symboliserar ju i princip glöd, rivalitet, envishet etc.
Att han klagar på Barca ofta är ju en annan sak, men det är som med alla andra. Det är lättare att klaga på ett större lag när man är underdog.
Barcelona Rambla~
2010-06-14 20:14
Ämne: Han är rädd för att ....Dessutom så är han ganska snabb med att snacka skit om andra lag så fort han får chansen. Det börjar bli uttjatat.

Inte för att jag vill att Italien ska förlora men det hade varit roligt att se honom böla i studion om de blev totalt överkörda i en match. :D

Hetfield:

Det roliga i sammanhanget är ju att han gjort sig känd för att vara någon slags rebellpoet under sin uppväxt. Motståndare till etablissemanget och kostymnissarna. Kolla på honom nu, hur komersiell är han inte idag?
Barcelona Hetfield
2010-06-14 20:14
Rambla

Tänk inte på det, han representerar inte Italien, och jag mår illa av att han använder Italien som ett sätt att tjäna pengar, han vet knappt något om Roma. Jag zappar alltid till något annat så fort han är med, jag rekommenderar att du följer samma regel ;)
Jag ska också till Rom, ska bli mäktigt att få skåda Stadio Olimpico.

Förövrigt är jag så glad att Blanc tar över Franrike, och att Prandelli tar över Italien.
Barcelona @NC
2010-06-14 20:10
Han är rädd för att ingen ska prata om Italien alls om han inte låtsas som om det finns nått med Italien som inte svenskar gillar. Så det enda han gör är att hälla mer olja på elden(som inte ens finns utanför hans huvud) så italienska fotbollen får nått mediautrymme i sverige iaf. Oerhört tröttsamt med en sån defensiv människa helt utan anledning
Barcelona Rambla~
2010-06-14 20:05
Birros självutnämnda symbol och martyrskap för hur "alla" i Sverige hatar Italien och dess landslag börjar ta mig fan bli löjeväckande. Vad är poängen att ha med honom i studion så fort Italien ska spela match?

Låt mig tillägga att personligen så älskar jag allt som har med Italien att göra. Planerar också åka ner till Rom nu i sommar. Jag tycker att han överdriver detta påstådda italienhat till absurdum.
Annons: