/spanien/barcelona/forum/14820.aspx/spanien/barcelona/forum/14820.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid iHala Madrid! 1902 ☆
2010-06-29 23:10
¡Barça! - Crèma Catalana

Det var ju Heinze själv som gick in i kameran så det var ju hans egna fel.

Barcelona Barca4eva
2010-06-29 23:10
NoGo™

Exakt =P Missade situationen och repriserna visade inget skvatt lol
Barcelona NoGo™
2010-06-29 23:09
Väldigt konstig utvisning eller vad säger ni? Det var ju inte de bästa repris bilderna heller men det såg ju inte ut som han rörde honom.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-06-29 23:08
iHala Madrid! 1902

Heinze slog till kameran som en reflex reaktion efter att ha blivit knockad i huvet av kameramannen, lite skillnad inte sant? Allt den här kameramannen gjorde var att filma ronaldo, sluta vara så enögd..
Barcelona Barca4eva
2010-06-29 23:08
iHala Madrid! 1902

Nja det var jäkligt stor skillnad lol..det där var rätt kul faktiskt XD

FC Barcelona en Mi Corazón

Vill du starta ett nytt världskrig?=P
Barcelona FC Barcelona en Mi Corazón
2010-06-29 23:07
R9 Ronaldo & iHala Madrid! 1902 ☆

Vad sött utav er som kommer in här och försvarar pretty boy ronaldos image
Real Madrid iHala Madrid! 1902 ☆
2010-06-29 23:06
När Heinze slog till kameran när Argentina spelade så verkade alla skratta här inne. Men när Ronaldo spottade som inte ens träffade så verkar han vara en tönt.
Barcelona Barca4eva
2010-06-29 23:06
Till Valenciafansen som läser här, märkte ni hur lung Costa var när han blev utvisad? Sedan var han rätt Ok i matchen...kanske är det ett kap..eller?=)
elbraco
2010-06-29 23:04
R9 Ronaldo//
lol.

Rågi//
håller med, men om du syftade på att han inte fått uppmärksamhet på detta forum kanske det inte är så konstigt hehe :) håller som sagt med dig dock.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-06-29 23:04
R9 Ronaldo
Är man en professionell fotbollspelare så ska man kunna hantera kamerorna utan att reagera som han gjorde.. Det är trots allt en stor del av jobbet, att bli filmad.
Canaletes
2010-06-29 23:02
Barca4eva

laddar den nu. Klar om ca 8min
Barcelona Barca4eva
2010-06-29 22:56
rågi

Håller med, han har inte fått så mycket
uppmärksamhet som han förtjänar, men att vi jagade honom redan förra året bevisar att han har den bästa uppmärksamheten trots allt :P
Real Madrid R9 Ronaldo
2010-06-29 22:56
Barca4eva

Haha, att han ska få stryk är att gå för långt, men det hade inte förvånat mig om en spelare som t.ex. Chilavert hade attackerat honom.

BlueRed - I’m with Coco

"Han gör bara sitt jobb". Visst, men det är riktigt provocerande, varför inte stå några meter bort från honom och filma? Han står ju en meter bort, vad ska man förvänta sig för reaktion av en spelare som precis åkt ut ur VM. Sen vet jag inte vad du är för person, du kanske gillar att bli filmad när du är arg/besviken, men det är inte många som inte alls reagerar.
Canaletes
2010-06-29 22:55
rågi

Håller med. Hoppas alla nu inser hur stor han verkligen är.
Många inser verkligen inte det, underskattad som fan. Men i Spanien däremot är han stor
Barcelona Barca4eva
2010-06-29 22:54
Canaletes

Oj det visste jag inte :P Men Laporta tog hem det i alla fall XD

Eftersom du sade att videon du länka är russinets bästa kan du gärna ladda upp med ljud :D
Barcelona haeger
2010-06-29 22:52
Jag har väntat i varje match som Spanien har spelat på att Llorente någon gång ska få hoppa in, idag fick han det och var hur bra som helst.

Hoppas att Del Bosque vågar starta med honom eftersom Torres har varit totalt värdelös.

Men med det här spelet, som flera andra har påpekat, lär inte Spanien vinna VM. Hoppas verkligen att de höjer sig ännu mer nästa match.

Grande Villa!
Real Madrid R9 Ronaldo
2010-06-29 22:51
el Flaco - Garra Charrúa

Inte bara för att han filmar honom, men när man precis åkt ut ur en så viktig turnering som VM så vill man nog inte att en kamera följer efter bara dig från en meters håll. Det är riktigt provocerande, och på det sättet skulle det inte vara förvånande om kameramannen hade fått stryk av någon annan.
Valencia rågi
2010-06-29 22:50
Tråkigt att man inte ger Villa den uppmärksamhet han förtjänat förrän nu. Han har levererat på den här nivån i ungefär 3 år nu. Barca kan nog mycket väl ta nytt ligarekord nästa säsong.

(Jag är inte arg på någon härinne. Jag bara konstaterar).
Barcelona Barca4eva
R9 Ronaldo

Ja MÅNGA överdriver med spottloskan...håller med där. Men att kameramannen ska få stryk är att gå för långt, men provocerande kan det vara.
Canaletes
Barca4eva

Videon är inte riktig. Han reaktioner är från Atlético-Madrid 1-2.

hans bästa video är den jag länka. Men ljudet finns ej. Kan ladda upp den med ljud om du vill de iaf
Barcelona BlueRed - I’m with Coco
R9 Ronaldo

Ska han stänga av kameran då tycker du? Snubben gör sitt jobb. Han filmar spelarna efter matchen från nära håll. Som alla andra matcher. Då går man inte som spelare (kapten) och spottar ner i gräset som en ren provokation mot kameramannen. Det är en hel del folk som tittar.
Stor skandal? Nej. Men jävligt töntigt.

Bortsett från den incidenten, så gör han inte mycket rätt heller under matcherna som kapten.

Jag har alltid hyllat Ronaldo för sin fotboll. När vissa jämt drar jämförelser med Messi och får Ronaldo att se ut som en medelmåtta så hyllar jag Ronaldo som den fantastiska fotbollsspelare han är.

Och jag tar delvis tillbaka det kritik jag skrev innan om honom som kapten. Det är inte bara hans fel, utan även tränaren (eller vem det än var) som väljer honom som kapten. Allt blev bara fel.
Barcelona DM1982
Ämne: BlueRed - I’m with C....Du här rätt, kameramannen måste dö. Hur vågar man filma Ronaldo när han åker ut ur VM? Skandal!

Även om spottloskan inte träffade var det tydligt markerat mot kameramannen. Fult gjort av honom men jag blir inte förvånad.

För övrigt kan man undra vad Iniesta höll på med idag. Knappt en passning rätt, det var länge sedan jag såg honom så dålig.
Valencia Villa/Silva
2010-06-29 22:48
Jävlar va bra Villa var idag. Hoppas han vinner skytteligan. Villa är utan tvekan världens bästa anfallare.
Barcelona Barca4eva
2010-06-29 22:46
Roncero...Vilket skämt han är.

Men kolla 9:22 XD Laporta försöker hålla igen =P
Barcelona el Flaco - Garra Charrúa
2010-06-29 22:45
Ämne: BlueRed - I’m with C....
Låt vara att spottloskan inte var någon big deal, men att kameramannen förtjänar få stryk bara för att han filmade C. Ronaldo? C'mon son! Du kan väl inte mena allvar?
Barcelona el Maestro!
2010-06-29 22:43
Ämne: David Villa växer fö....
Javisst, allt runt omkring honom har stabiliserats. Han har skrivit på ett 4-årigt kontrakt med Barca. Det ger förhoppningsvis en extra kick! Det är fröjd att se hur han kämpar och glöder för att Spanien ska vinna. Han skjuter från alla håll och vinklar!
Real Madrid R9 Ronaldo
2010-06-29 22:42
BlueRed - I’m with Coco

Roligt att några försöker få Ronaldos spottloska på gräset till en stor skandal. Spottade han på kameramannen? Nej, varför ska man göra en så stor sak av det då?

Killen har precis åkt ut ur VM med sitt landslag, är på väg till omklädningsrummet och en kamera följer efter honom hela vägen från en meters håll? Är inte det provocerande tycker du? Stryk är något kameramannen borde få, och folk gör en spottloska på gräset till en stor skandal.
Barcelona ElTriplete
2010-06-29 22:41
Barca4eva

Exakt, riktigt grym. Glenn frågade den andre kommentatorn (minns inte namnet) vem han tyckte var bättre av Ramos och Maicon. Själv tycker man Ramos är bättre.
Canaletes
2010-06-29 22:41
hahha fan va härligt

När Spanien vinner är det som när Madrid åkte ur mot Lyon eller torskad emot Barca..

Är verkligen förvånad.
Men inte undra på. Halva landslaget är Barca och så spelade vi mot Portugals Ronaldo som är deras gud. Kul o se alla P12:or gråta...

madre mia...
Barcelona Barca4eva
2010-06-29 22:39
ElTriplete

Den sista meningen du skrev håller jag med om, jag menar kolla Ramos...han var hur grym som helst :D
Annons: