/spanien/barcelona/forum/14812.aspx/spanien/barcelona/forum/14812.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BlueRed
2010-06-15 12:55
Behövs det en värvning överhuvudtaget? Fabregas känns överflödig, Robinho bör stanna i Brasilien, han har inget och göra ute i Europa. Villa har värvats, detta tycker jag bör ta kål på alla Torres rykten, Gerrard har givetvis tagits upp för att jävlas med Madrid. Ramos bör vi inte ens gå in på...

Om det verkligen behöver förstärkas så vore en pivote inte helt fel. En som accepterar att vara bakom Busquets. På tal pivote, kan fortfarande inte komma över att man håller på och släppa Touré. Dåligt att han inte fick mer speltid, något han definitivt förtjänar. En utav världens bästa på sin position. I mina ögon står bara Rossi och Essien före honom.
Barcelona el Flaco - Orientales, la Patria o la Tumba
2010-06-15 12:45
Lol åt att det har inte ens gått 48 timmar sedan Rosell vann valet och redan nu ryktas varenda spelare i planeten vara på väg till Barça.

Van Persie, Sergio Ramos, Robinho, Fernando Torres, Gerrard...

*Skakar på huvudet åt de namnen* Hoppas att ingen av dessa rykten stämmer.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2010-06-15 12:40
Ska vi gissa på att senaste ryktet om att barca "vill sno" Gerrard från Real har något att göra med det faktum att Real "vill sno" Cesc från Barca?
Allt för att driva upp priserna för konkurrenten.
För vad ska Barca med Gerrard till?

Jag tycker dock att det mest konstiga är att Rosell ens förknippas med transferrykten då han själv påstår att klubbens ekonomi är dålig...
Hur kan han då ha råd att vara aktiv på transfermarkanden???
Barcelona KtoorBaloor
2010-06-15 12:36
Ämne: På Realforumet snack....
Jepp det är så, Özil har sagt att han drömmer om att spela i barca tröjan.
Barcelona Hetfield- arrested Development
2010-06-15 12:35
Det jag har hört är att Perez är ute efter Gerrard, men att han backade pga. priset var för högt. Om Perez tycker att priset var högt, då var det antagligen HÖGT.

Varför kan inte alla vara som Iniesta? Han jobbar i det tysta, klagar aldrig, skrev på kontraktet utan problem och bråk.
Barcelona tarrak
2010-06-15 12:31
Någon som vet hur pålitliga "Caughtoffside" är? Sport toppar med deras nyhet om att Rosell har stort intresse i Gerrard. Har dock svårt att se hur en brittisk hemsida har någon vidare insyn i Sandros planer.
Barcelona tarrak
2010-06-15 12:16
Det är inget ovanligt att spelarna nobbar utgångsbudet, det är bara en del av förhandlingarna. Jag har väldigt svårt att se att man inte kommer överens i slutändan.
Barcelona BlueRed
2010-06-15 12:15
God dag gott folk. :)

Ska bli intressant framöver med Rosell som president. Personligen är man besviken. Under valdagen så kände man att alla förhoppningar man hade (se Ingla) var egentligen mest för ens ogillande gentemot Rosell. I slutändan kände man att Ingla - och dem andra kandidaterna - inte hade en chans.

Mycket överraskande att Benedito kom på andra plats. Jag hade Ingla som given 2.a. Men Benedito spelade sina kort smart. Han var inte lika bunden till Laporta lika mycket som Ferrer och Ingla, utan hade ett mycket mer självständig kampanj (dålig på att förklara, men ni förstår).

Anyway, hoppas Rosell fortsätter göra laget framgångsrik. Det viktigaste är att han har tålamod. Tänker långsiktigt. Om han tar bort UNICEF och ersätter det med bet365-partypoker-svenskaspel, spelar inte mig någon större roll. Så länge klubben mår bra.
Barcelona Nesto
2010-06-15 12:11
Tror inte det är någon fara med Alves.
Tog lite tid med att förnya Valdes kontrakt också.
Nytt klipp på FANTV.SE
2010-06-15 12:10
Sandro Rosell ny president i Barca
Delarocha
2010-06-15 12:09
Illa.
Barcelona tarrak
2010-06-15 12:06
Ämne: Har Alves nobbat det....
Ja. Åtminstone enligt Sport och Mundo Deportivo.
Delarocha
2010-06-15 11:43
Har Alves nobbat det första kontraktsförslaget från Barcelona?
Barcelona Abbe.
2010-06-15 11:31
Ämne: På Realforumet snack....
Det har nog med att göra att diverse tidningar har gått ut med att Özil är ett fan av Barça och att han vill spela för klubben.
Barcelona Criff
2010-06-15 11:08
Han kallades nya C.Ronaldo när han spelade i ungdomsleden i Barcelona, men man insåg nog ganska snabbt att han inte skulle ta det där steget och släpptes som Smogen sa på free transfer.
Barcelona 1.70-ligan.
2010-06-15 10:27
På Realforumet snackas det om att Barca är först i kön att värva Özil.
Barcelona Smogen
2010-06-15 07:30
Alfredo di Zidano

Tror det bara är greker som kallar honom för nya c.ronaldo. Han är såld eller släppt på free. Han är som du skriver 23 år gammal och har kontrakt med aris till 2012.
Real Madrid Alfredo di Zidano
2010-06-15 05:41
Det finns en spelare vid namn Toni Calvo som är producerad i Fc Barcelona's ungdoms akademi. Han Kallas även för den "nye C.Ronaldo".

Han är extrem snabb, kvicka fötter och en grym kroppsrörelse som kan snabbt kroppsfinta bort 1-2 spelare och en bra högerfot. Född 87, men visst är han såld till grekiska Aris som permanent eller är det ett lån?
There is only one "hombre"(G.I.P)
2010-06-15 02:40
Haha på tal om fränden, hur kan man anställa någon som saknar talförmåga?

Varje mening måste börja med "eehh", sedan så hackar hon typ 15 gånger per mening för att sedan efter hacket prata i våldsam fart.

Damerna här får ursäkta, men kvinnor ska bevaka damfotboll och inte herrfotboll.
Atlético addeh
2010-06-15 01:14
Jag tyckte trots allt att Messis skott med jabulani bollen mot Nigeria var riktigt bra och välplacerade som vanligt, även fast det aldrig resulterade i mål.
Barcelona Criff
2010-06-15 00:58
Med tanke på Messis uttalande om bollen som används i VM och att dem inte vant sig riktigt vid den.
Jag tror aldrig jag har sett så många krossbollar och annat studa över spelare så ofta som dem gör :P
Alltid lika kul när man ser det, spelarna blir helt paffa hahaha.
Bollen måste vara riktigt lätt.
Barcelona Heywood Jablome - Barça sí, Rosell no!
2010-06-15 00:54
Laporta hade tydligen sagt till Rosell:

"Jag är väldigt glad över alla minnen när vi bodde tillsammans. Grattis. Om det är något så är det bara att säga till"

Rosell svarade genom att säga:

"Tack så mycket. Ring oss imorgon"

De två har inte pratat med varandra på hela fem år.
Barcelona Pep the King
2010-06-15 00:13
H.Alavi - Magico!
Aha okej! Tack för infot:) Då är det ryktet med Torres skräp. Bara att kasta det i papperskorgen då.
Barcelona El Ilusionista
2010-06-15 00:13
elbraco

Håller fullständigt med att han ser helt lost ut. Dessutom så bör Peter Jihde hålla sig till Idol.

Tyvärr så är Johanna Frändén med i studion endast för att fylla ut den obligatoriska kvinnokvoten. För fotboll kan hon verkligen inte.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-06-15 00:05
Pep the King

En skribent som jobbar för Sport som kallas för drama queen då han ofta söker uppmärksamhet i sina uttalanden. Han lovade flera "bombazos", men det enda som dök upp var att någon kandidat till presidentposten tog flera platser i Camp Nou åt sin egen familj. Vi snackar om grymma och dyra platser. Det var del 1, del 2 dök aldrig upp.

Nu påstår han att Torres är närmare FCB än vad Cesc är.
Barcelona Pep the King
2010-06-15 00:01
H.Alavi - Magico!
Men vem är Carazo?
elbraco
2010-06-14 23:56
Ämne: Är det bara jag som ....
Har klagat på han flera gånger på forumet. Till och med på utseendet ser han helt borta ut!!
Skönt att någon annan håller med....
PS. För er som inte tycker om "hackrösten" Frändén så kan jag rekommendera vm-bloggen där man får lite inblick hur det är att jobba som sportjournalist under VM. Fjäll har bl.a. sprungit
på Stoichkov som tydligen är en diva. Sammanfattning: Frändén kanske passar bättre som skrivande reporter...
2010-06-14 23:55
El Ilusionista

Låter mer som FM 2010 om FCB skulle ha Torres, Villa och Messi i samma startelva.

"Det ryktet låter inte logiskt i mina öron."

Agree!
Barcelona El Ilusionista
2010-06-14 23:54
H.Alavi - Magico

Snarare en skopa salt än nypa. Det ryktet låter inte alls logiskt i mina öron.
2010-06-14 23:50
Pep the king

Det är ingen som har gått ut och sagt att Torres är nära FCB utan det är bara vad Carazo spekulerar. Än så länge tycker jag inte att man bör hans uttalanden om Torres allvar, ta det med en nypa salt.
Annons: