/spanien/barcelona/forum/14803.aspx/spanien/barcelona/forum/14803.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-06-18 22:23
Som jag sa tidigare, vi lär åka på fler överraskningar.

Och det gjorde vi precis, herregud.
Barcelona Rambla~
Hoppas verkligen det stämmer med Gerrard till Madrid. Florentino kan inte låta bli dessa galactico-värvningar när han får chansen. En 30+ spelare som är på väg ner i karriären. Det blir fina fisken det.
Barcelona westinho
England. Pinsamhet.

Hetfield

Du verkar gilla att skriva att folk tycker sina fisar luktar gott, tycker du gör det i varje inlägg :)
Barcelona Hetfield- arrested Development
2010-06-18 22:16
Det skulle inte förvåna mig om England lyckas på något sätt klara sig.

el Flaco

Jag håller med, är trött på självgoda britter som tror att deras gaser luktar gott.
Barcelona Rambla~
2010-06-18 22:14
Jisses vad dåliga England är. De blir ju utmanövrerade av Algeriet hur enkelt som helst. Kul att Racings Lacen gör en bra match.
Barcelona BlueRed - I’m with Coco!
2010-06-18 22:08
Hoppas Robben kan spela mot Japan imorgon. Förhoppningsvis får vi se lite fart och underhållning från Holland. Det enda som har varit positivt med VM är dem lite mindre Sydamerikanska landslagen samt Tysklands första match. Chile imponerade starkt, samma med Uruguay.
Barcelona el Flaco - Orientales, la Patria o la Tumba
2010-06-18 22:07
Hetfield/

Förstår ditt resonemang, men eftersom jag varken bryr mig om eller håller mig på England så får de gärna åka ut för min del. *Rycker på axlarna*
2010-06-18 22:05
el Flaco

Hey, jag resonerar såhär: Hellre en spelare som vill vinna, men är slut som spelare än 3-4 spelare som inte har viljan, men besitter talangen och skickligheten.
Barcelona el Flaco - Orientales, la Patria o la Tumba
2010-06-18 21:59
Hetfield/

Personligen anser jag att Beckham har varit slut som spelare ett bra tag. England har misslyckats förr i stora mästerskap med Beckham så det hade nog inte spelat någon större roll om han hade varit tillgänglig för spel.

Sedan jag kan minnas, VM-94, har England aldrig presterat i landslagssammanhang. Har aldrig förstått hur de själva eller resten av världen kan räkna England som en tungviktare inom världsfotbollen.
Delarocha
2010-06-18 21:59
Same old England, same old.
Real Madrid Alfredo di Zidano
2010-06-18 21:54
Hetfield:

Haha, var inte rädd, tro inte på allt du läser. Gerrard har själv sagt att han bestämmer sig efter VM turneringen. Slappna av och njut av Vm istället :D
2010-06-18 21:49
Lol! Har inte Perez lärt sig en läxa?
"Di Maria officiellt klar snart"
sen
"Gerrard överrens med Real Madrid".

Ärligt talat, ni kan kalla mig för naiv och korkad, men jag tror att Beckham skulle kunna göra en hel nytta om han fick spela (tyvärr blev han skadad).

England behöver det Beckham har, en som pushar på och springer kopiöst.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2010-06-18 21:40
Capello måste vara supernöjd...

Skulle vara kul om England någon gång fick fast bollen på offensiv planhalva och kunde etablera tryck.
Och de har dessutom 2 av världes offensivt bästa backar, men utnyttjar de dessa? Nej nej, spela bollen på en tafatt Heskey, det verkar vara deras melodi.

Katastrof. Sämre än Frankrike, och det säger väl rätt så mycket.
Barcelona ElTriplete
2010-06-18 21:38
Alla såg Brasilien, Spanien och England som favoriter och nu underpresterar de.

Brasilien 2 - 1 Nordkorea
Spanien 0 - 1 Schweiz
England 1 - 1 USA och England 0 - 0 Algeriet

Medan laget som fått mest kritik på grund av att ha tagit ut två duktiga spelare ur truppen vunnit sina två första matcher med 5-1 i målskillnad. Vilket lag snackar jag om?

Jag tror och hoppas på att Argentina tar hem det, Spanien kommer som vanligt åka ut.
Delarocha
2010-06-18 21:32
Martin Olsson säger inte mycket vettigt till skillnad från Guidetti.

"Jag vet inte, de får gå in och köra, det är bra spelare."

Klockren analys Olsson.
Barcelona C.A.K
2010-06-18 21:30
Är fan en prestation att snacka så dålig svenska när man är född i Gävle...
Barcelona ElTriplete
2010-06-18 21:27
..menade inte "invandrare" literally. Blir du gladare om jag säger att han är lite blatte-aktig då? Han är inte helsvensk iallafall.
2010-06-18 21:26
Hur är Martin Olsson "invandrare" när han heter MARTIN OLSSON och är född i Gävle?

Doesn't make any sense to me.
Barcelona ElTriplete
2010-06-18 21:26
pokke

Nejnej, det är definitivt inget fel. Tyckte bara det var lite kul med honom, samma med Djordjic när han var i studion.

"Vad tycker du England ska göra?"
Olsson: Vettifan
Barcelona pokke
2010-06-18 21:24
ElTriplete

Vad spelar det för roll om han är invandrare eller inte?
Barcelona ElTriplete
2010-06-18 21:24
Riktig invandrare den här Martin Olsson.

"Asså"

Barcelona C.A.K
2010-06-18 21:23
Martin Olsson kan ju inte prata för bövelen.
2010-06-18 21:21
Fan, jag får gåshud av det här.
År efter år så skyltar engelsmännen med att deras liga är världens bästa liga, år efter år så säger de "Nästa VM/EM vinner vi guldet".

Vad händer? Gerrard, Torres, Cesc ryktas till Spanien och ingen av de brittiska lagen klarade sig vidare till semifinalerna i CL.

You got to love it!
Delarocha
2010-06-18 21:20
England spelar helt lealöst och bedrövligt. Liknar Frankrike tycker jag.
Barcelona Rambla~
2010-06-18 21:19
Hm, är jag ute och cyklar nu men är det inte mest England som får jaga boll? De klarar ju inte av att föra matchen mot Algeriet. Det är faktiskt väldigt förvånande.
Barcelona C.A.K
2010-06-18 21:07
Hussfeldt är absolut den bästa tv-kommentatorn just nu. Om Lasse Granqvist gjort tv skulle jag säga han istället.
Delarocha
2010-06-18 20:38
Birro kan ju ingenting om fotboll. Han verkar inte ens kolla på sin egna älskade Serie A. Han har galet dålig koll och är alltid partisk.
Barcelona Jonathan Dos Iniesta
2010-06-18 20:35
"Typisk Kåmark analys "De ligger under, de måste göra mål, annars förlorar de"
No shit Sherlock!"

Sant!

Jag gillar Rit-Ola han är bra och kan sin sak.

Bara jag som tycker att Andreé Pops är 20x bättre än Jidhe?
Som programledare alltså.

Hussfeldt är bra, men det är väl inte så svårt när man sitter brevid Kåmark.
Barcelona BlueRed - I’m with Coco!
2010-06-18 20:34
Hetfield

Det som jag stör mig mest på är hur Kåmark gör saker och ting till dokusåpor och dylik. "Zlatan tycker inte om Messi" och sånt skit. Ännu värre blir det när han säger att han har "säkra källor".
F**k off...

Aja, nu blir det England - Algeriet. :)
2010-06-18 20:24
BlueRed

Jag vet inte hur bra det är att ha Kåmark som referenspunkt ;) Jag tror att en 90 åring med alzheimers klarar av det Kåmark gör.

Typisk Kåmark analys "De ligger under, de måste göra mål, annars förlorar de"
No shit Sherlock!

Ja, Birro är verkligen en charlatan, att han ens har mage att leka "underground".

ElTriplete

Jag har ingenting emot Rit-Ola som expert, väldigt kunnig och går gärna igenom de svåra sakerna istället för att påpeka självklara saker.
Annons: