/spanien/barcelona/forum/14802.aspx/spanien/barcelona/forum/14802.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Malibou
2010-07-03 21:38
att ni verkligen letar efter minsta lilla fel en spelare gör som inte är en madrid spelare... verkar som att hela spanska landslaget är skit förutom casillas o ramos för "er"
Real Madrid iHala Madrid! 1902 ☆
2010-07-03 21:35
Malibou

Vad är det som är så roligt?
Barcelona @NC
2010-07-03 21:32
Spanien är barcelona dominerat och dom spelar uselt så Puertan har lite att glädjas åt iaf
Barcelona Rambla~
2010-07-03 21:31
Paraguay har lyckats att i 45 min stressa sönder Spaniens spel. Bra så långt. Det kanske är läge att hålla in med hyllnigarna till efter matchen. Lika mycket som man sågar Spanien, lika mycket hyllar man Paraguay. Vad ska ske om det vänder helt i andra halvlek då?
Barcelona emilll
2010-07-03 21:29
Ämne: hahaha in o läs i pu....
Som vanligt då:)
Malibou
2010-07-03 21:28
hahaha in o läs i puerta... gratis komedi! bättre än att se en rolig film
Barcelona älskabarcelona
2010-07-03 21:26
känns som att detta fantasifattiga laget kommer få det tufft mot tyskarna (ifall man nu tar sig vidare nu först ) Torres underpresterar åter igen . Inte alls i form och trots allt är han i start 11 ! In med Llorente för fan . Jag tycker inte elr om att ha 2 def mitt . En av dom måste ut
Barcelona emilll
2010-07-03 21:25
In med Cesc ist för Xabi/Buquets, samt Llorente mot Torres. Måste våga för att vinna.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-07-03 21:18
Jag förstår mig inte på Del Bosque, varför vill du förstöra/ändra på något som funkar perfekt?
Varför spelar du med tre sega mittfältare, varför vill du att Torres och Villa ska ut på kanten?

Varför inte gå tillbaks till EM:laget:
Villa-Torres
Silva-Xavi-Xabi(ersätter Senna)-Iniesta
Atlético FC Barcelona en Mi Corazón
2010-07-03 20:55
Fy fan vad busquets är överflödig i spanska start elvan, stoppade upp en perfekt kontringsläge
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-07-03 20:55
Fyfan va dålig Xabi Alonso har varit, han förstör ju bara spelet
Atlético addeh
2010-07-03 20:31
Chris Härenstam: "Ska det lossna för Iniesta?"

Andrés har varit en utav Spaniens klart bättre spelare under hela turneringen. Det märks att Chris inte gjort sin läxa.
Spanien Desmond
2010-07-03 20:27
@ Sjutton | Milanista

Vad man presterar på hösten hjälper inte. Guldbollen 2010 kommer gå efter säsongen 09/10. Det man presterar i höst går till nästa års guldboll.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-07-03 20:26
el Flaco

Skönt! Han förtjänar att fortsätta.

----

Vamos España!
Barcelona el Flaco - Garra Charrúa
2010-07-03 20:14
Luis Enriques kontrakt gick ut den 30 juni, men idag har Bartomeu offentliggjort att Lucho kommer fortsätta på sin post den kommande säsongen. Barça Atlètic har dessutom bytt namn till Barça B.
Barcelona II Barça II
2010-07-03 19:46
Fidel Castro är en frihetskämpe!
2010-07-03 19:39
Ämne: Hetfield

Vad är d....Man får tydligen inte kritisera Maradona utan att Charlies Änglar blir sura.

Forca_Blaugranas

Äh, you know what. Det var fel av mig att dra upp det här. Du får PM:a mig om du har synpunkter.
2010-07-03 19:33
"Sen att han är kompis med Fidel Castro. Ja du".

Onödig kommentar.
Barcelonistas
2010-07-03 19:33
el Flaco - Garra Charrúa

va som händer är näst? mannen maradona får sparken något annat vore galenskap!

detta är stor fiasko 0-4 i vm mot tyskland..
Barcelona Forca_Blaugranas - Islam_Bosna
2010-07-03 19:30
Hetfield

Vad är det som är så fel med att vara vän med Fidel Castro? Jag ser inte så mkt negativt som kan sägas om Fidel Castro, det är inte som med andra kommunistiska ledare.
2010-07-03 19:29
Jag trodde på förhand att det fanns en chans att det skulle lyckas med att Diego som förbundskapten, trots att han uppenbarligen har få eller inga taktiska kunskaper alls.

Jag trodde att han skulle agera som motivatör till spelarna, medan hans assistenter skulle sköta hand om den taktiska biten. Ungefär som i Tyskland under VM-06 med Klinsmann och Löw.

Nu blev det pannkaka av alltid ändå till slut för Argentinas del. Synd. Jag hoppas verkligen att Maradona skulle få vinna VM-guld som förbundskapten. Undrar vad som händer härnäst?
Atlético addeh
2010-07-03 19:27
Ämne: Ämne: Rambla ....
Rambla

Tror en av huvudanledningarna till att Spanien inte fått igång sitt vanliga snabba spel är att Busquets och Alonso spelar samtidigt. Det blir inte alls samma fart på mittfältet som när man spelar med Iniesta brevid Xavi. Och ja, avsaknaden av Senna är stor.

Håller förövrigt med dig om att Iker inte alls sett lika lugn och säker ut som han normalt sett gör.
2010-07-03 19:27
Forca_Blaugranas

Provocerande? Han frågade bara varför han var kärleksfull mot spelarna, då började han med samma spydigheter. Jag förstår inte varför alla glorifierar Maradona, han var en väldigt bra spelare men det gör inte honom immun mot kritik.

Sen att han är kompis med Fidel Castro. Ja du.
Jag är tyvärr inte så optimistisk som du är, Maradona är alldeles för uppblåst för att han avgå själv, och förbundet kommer inte att avskeda Maradona.

Men jag håller tummarna att jag har fel.
Barcelonistas
2010-07-03 19:26
riktigt synd om messi.

allt är maradonas fel allt! hur i hel**** kan man inte ta me spelare som zanetti o cambiaso?
Barcelona Barca el rey
2010-07-03 19:22
Argentina är som Real Madrid. om Argentina skulle spela klubblags fotboll skulle de inte vinna en enda titel på 100 år. sorgligt att Messi ska gå mållös i VM. han har skjutit mest i hela VM och ändå så har han inte gjort ett mål, OTUR! Men måste nog säga att allt är maradonas fel även om jag gillar honom. hans uttagningar och spelidé har inte varit det bästa precis.
Som Olof lundh sa, messi måste vara xavi och iniesta på samma gång i landslaget och det går ju inte. Om cambiasso hade spelat och zanetti SAMT Juan Roman Riquelme (som är likt xavi/iniesta) så hade argentina vunnit idag. Messi är 23 år idag och fyller 27 när VM 2014 ska spelas i Brazil. Hoppas argentina då har en spelide.

ja nu får man hoppas på att Spanien ska Köra över tyskland
Barcelona Rambla~
2010-07-03 19:21
el Flaco

Skojar du, med allra största tydlighet var det så. Tror du att Löv och hans coacher suttit och studerat Argentina i minsta detalj på video eller? Det var som om de visste precis varje steg Argentina tog. Messi fick 2-3 spelare runt omkring sig så fort bollen närmade sig honom. Messi var dömd på förhand att misslyckas kändes det som. Det blev knappast bättre när han tvingas vara Xavi, Iniesta och sig själv samtidigt.
Barcelona Forca_Blaugranas - Islam_Bosna
2010-07-03 19:19
Hetfield

Skärp dig FFS.

Maradona var förbundets misstag, kommer som Dunga få sparken och Argentina kommer börja om igen. Ingen anledning att kalla honom för rövhål. Dessutom om du inte visste var det han sa menat som ett svar på en rätt provocerande fråga som en journalist frågade angående honom och varför han kramar om sina spelare och om det fanns någon speciell relation mellan honom och spelarna.

Klart han då på ett klart och direkt sätt förnekar att han har homosexuella tendenser och säger att han har en vacker fru. Vem vill bli förknippad med homosexualitet? Klart han ger svar på tal.

2010-07-03 19:18
Jag förstår inte hur det argentinska fotbollsförbundet tänkte när de valde Maradona.
Maradona försökte ju träna ett litet lag i Argentina (?), men redan det gick åt skogen.

Förlåt, men jag är så less på Maradona. Sitta där på presskonferensen med det arroganta stilen och skryta om att du har en flickvän som är 20-30 år yngre. Jag är glad att Messi är långt ifrån den rövhålet.
Barcelona Rambla~
2010-07-03 19:17
Ämne: Rambla

Bara att ....
Jag vet inte, det är något som inte stämmer med Spanien. Där finns tex inte samma löpvillighet som under EM senast. Presspelet är heller inte lika intensivt för att erövra tillbaka bollen. Casillas ser iblnad skärrad ut. Är avsaknaden av en Senna i toppform verkligen så stor?
2010-07-03 19:16
Ämne: Usch, jag har svårt ....
Det är bara att inse att Tyskland avslöjade bristernas i Maradonas lagbygge. Argentina fick betala ett högt pris för sin svaga defensiv, brist på struktur och total avsaknad av en spelidé.
Annons: